SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huisregel
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 24-12-2014 13:18:41 ]
Vind wel dat je jahroon er ook in moet zetten dan bij die bonushulksquote:Op woensdag 24 december 2014 11:00 schreef no1uknow het volgende:
Bonushulks weer toegevoegd aan de OP. Hoe zou het met dreamerbulk gaan?
waar is foto van Jeroen dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:08 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Vind wel dat je jahroon er ook in moet zetten dan bij die bonushulks
Sappie kent em toch?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:00 schreef no1uknow het volgende:
Bonushulks weer toegevoegd aan de OP. Hoe zou het met dreamerbulk gaan?
Hij ia veel bezig met zn bedrijf en heeft beetje op internet hangen afgezworen geloof ikquote:Op woensdag 24 december 2014 11:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, Sap, wat is de status?
ahahhaquote:
http://doyouevenhoist.com/webshopquote:Op woensdag 24 december 2014 12:44 schreef Questular het volgende:
Linkje? Ik kan altijd trainingsbroeken gebruiken :p
quote:Op woensdag 24 december 2014 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, alleen die irrritante gladde met die vrouwelijke bontkraagjes, vrouwelijke bling oorbel, vrouwelijk bijgewerkte wenkbrauwen en nog vrouwelijkere tasjes om de nek. En dan claimen macho te zijn als je je zo opdirkt, en van dat uberstoere harde compensatiegedrag menen te moeten vertonen.Honey, keep that purse closed, a unicorn might gallop out.
Maar goed, over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen.
Ja gaat lekker wat ik er van weet, ze hebben ook eigen kantoor gehuurd nu da's wel nice.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:41 schreef Montelly het volgende:
Gaat zn bedrijfje wel lekker? Hij was aardig mee bezig toen..
Wat voor een bedrijfje was het ook alweer?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja gaat lekker wat ik er van weet, ze hebben ook eigen kantoor gehuurd nu da's wel nice.
Hoi Marina & The Diamonds meisjequote:
Internet, vooral SEO en affiliate marketing enzquote:Op woensdag 24 december 2014 12:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat voor een bedrijfje was het ook alweer?
2x naar een concert geweest, Lowlands en Melkwegquote:
sws primadonna girlquote:
Awesome! Ben sws van plan om een concert van haar te bezoekenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2x naar een concert geweest, Lowlands en Melkweg
quote:
Ik vind toch wel de eerste cd stukken beter dan de 2e (waar die vandaan komt).quote:
Moskeequote:Op woensdag 24 december 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is dat dan male dogsex gaybar
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:14 schreef kaasplankje het volgende:
meot ff in de op man al dat wijveshit hierzo
Neen ik knipoogde,ivm dr reactie jahquote:Op woensdag 24 december 2014 14:01 schreef seto het volgende:
wooooooooow raymond noemt clumsy gwn een teef
Ik ga t niet eens probeeeeeren richting jouquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:14 schreef seto het volgende:
haha is ang3l echt gay? ik denk hij maakt grapje steeds
wel voor schut als het echt zo is
Lekker toch, 2 mannen door elkaar halenquote:Op woensdag 24 december 2014 14:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie C_C nu gekettlebellteabagged worden door Ray... of haal ik nu 2 mannen door elkaar?
homo's zijn net zo welkom als asiansquote:Op woensdag 24 december 2014 14:14 schreef seto het volgende:
haha is ang3l echt gay? ik denk hij maakt grapje steeds
wel voor schut als het echt zo is
verkeerde topic vriend volgens mij was het je bedoeling om hier te postenquote:Op woensdag 24 december 2014 14:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
homo's zijn net zo welkom als asians
in dat topic zitten maar 2 turken manquote:Op woensdag 24 december 2014 14:18 schreef seto het volgende:
[..]
verkeerde topic vriend volgens mij was het je bedoeling om hier te posten
GC / Turken op FOK! #1265 - Kusjekroel.
Wat?! Zijn er hier Asians?!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
homo's zijn net zo welkom als asians
Seto is Asianquote:Op woensdag 24 december 2014 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Zijn er hier Asians?!
[ afbeelding ]
wannabe turkenquote:Op woensdag 24 december 2014 14:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
in dat topic zitten maar 2 turken mande rest is allemaal wannabe
genoeg mensen die graag Turk willen zijnquote:Op woensdag 24 december 2014 14:19 schreef seto het volgende:
[..]
wannabe turken
wat een grap mattie
ik ben nog liever gijzelaar van IS
Hey Peterquote:Op woensdag 24 december 2014 14:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
genoeg mensen die graag Turk willen zijn
ze proberen te slijmen door abi te zeggen tegen mij en elke dag doner turkse pizza te eten
Ach, als jij langs zou lopen zou ik ook een keer sissen en canim roepenquote:Op woensdag 24 december 2014 14:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
ze proberen te slijmen door abi te zeggen tegen mij en elke dag doner turkse pizza te eten
Psst.... ik was niet serieus.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:16 schreef Champy het volgende:
[..]
Lekker toch, 2 mannen door elkaar halen
Ik kom volgens mij te vaak Turkse pizza halen, want de eigenaar roept altijd al "Hey boerrman!" als ik binnenkomquote:Op woensdag 24 december 2014 14:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hahhaha wtf echt sick. Alleen je zou dat ding maar op je hoofd krijgenquote:Op woensdag 24 december 2014 14:09 schreef Montelly het volgende:
Thia-space-program
http://www.dumpert.nl/med(...)ailand_afsteken.html
Ja man zij is zangeres van de band Gossip dus. Heeft later solo nog een enorm gay nummer uitgebracht.quote:
Je bedoelt de eerste?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Damn. Wist dat ik die laatste tequila niet had moeten doen.
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja man zij is zangeres van de band Gossip dus. Heeft later solo nog een enorm gay nummer uitgebracht.
inb4 Angel
Werd soms gedraaid in de gym kreeg echt gaybar vibes daarvan
Mwah. Laatst in the name of science voor het eerst tequila gedaan, vond er geen kut aan. Smerig en zó hard kwam het nou ook niet aan.quote:
The truth lies in between the 1st and the 40th drink!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Damn. Wist dat ik die laatste tequila niet had moeten doen.
Hey Montellyquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben idd naar een concert van Gossip geweest.
Ja die geeft er niet veel om. Naakt op de cover van Rolling Stone magazine met alle rollen. Hoppa.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind het wel mooi dat ze gewoon schijt heeft. Maar die foto hierboven had niet per se gehoeven van mij.
Ik ga altijd voor Blue Oyster Cult - Don't fear the reaperquote:Op woensdag 24 december 2014 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
Over top 2000 nummers gesproken, ik vind dit zo'n enorm bazennummer
Ja dat geloof ik wel idd, zij heeft echt een goede stem die live ook zeker wel meekomt met de muziek.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die geeft er niet veel om. Naakt op de cover van Rolling Stone magazine met alle rollen. Hoppa.
Heeft trouwens echt een paar flinke longen zeg. Wat een geluid kwam daar uit in de Melkweg![]()
Die is ook goed iddquote:Op woensdag 24 december 2014 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor Blue Oyster Cult - Don't fear the reaper
Zit natuurlijk ook een flinke klankkast achter, dat helptquote:Op woensdag 24 december 2014 14:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel idd, zij heeft echt een goede stem die live ook zeker wel meekomt met de muziek.
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:37 schreef Sapstengel het volgende:
Lol no thanks
Dat is die van Gossip toch?
whehequote:Op woensdag 24 december 2014 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit natuurlijk ook een flinke klankkast achter, dat helpt
Die docu gezien met Jimmy Page, Jack Black en Edge?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die is ook goed iddmaar mag van mij wel iets harder (nohomo)
Deze is ook echt nice
Sowieso Led Zeppelin
quote:
Nee niet gezienquote:Op woensdag 24 december 2014 14:54 schreef Champy het volgende:
[..]
Die docu gezien met Jimmy Page, Jack Black en Edge?
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee niet gezienwelke is dat?
Oh nice gewoon op youtubequote:
I know. Al kan ik 3 Chileense mijnwerkers in m'n borstkas kwijt maar klink nog steeds als een hyperactieve kleuterquote:Op woensdag 24 december 2014 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]Maar zo werkt t serieus ook wel hoor
Volume geeft volume. Kijk maar bv naar wie bij gospel en zo de hardste luidste sterkste stemmen hebben.
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
I know. Al kan ik 3 Chileense mijnwerkers in m'n borstkas kwijt maar klink nog steeds als een hyperactieve kleuter
Ik vind The Edge nou niet echt een geweldige gitaristquote:
hoeveel chilenen kan jij hebbenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]schitterende beeldspraak
Al stel ik me 3 chileense mijnwerkers niet bijzonder groot en flink voor
Ik ook niet, en heb ook niks met U2, maar wel een interessante docu om te kijken als je van gitaarmuziek houdtquote:Op woensdag 24 december 2014 15:17 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik vind The Edge nou niet echt een geweldige gitarist
gewoon uit de kip z'n kut vissenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Verdamme, kom je bij de super ..
Is er nog maar 1 pak eier verkrijgbaar, laat je hem thuis ook nog voor de helft kapot flikkeren![]()
/dagboek
kan je beter bij turk kopen vriend 10 eiere voor 1 euro lekkere smaakquote:Op woensdag 24 december 2014 15:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Verdamme, kom je bij de super ..
Is er nog maar 1 pak eier verkrijgbaar, laat je hem thuis ook nog voor de helft kapot flikkeren![]()
/dagboek
Nou een Ghanese DP lijkt me net iets teveel van t goedequote:Op woensdag 24 december 2014 15:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
hoeveel chilenen kan jij hebbenof heb je liever een paar Ghanezen in je mijn
![]()
niet echt mijn maar iets anders
En morgen gewoon open. Al is hier de AH ook gewoon open morgen. Alle Turken en mocro's werken met liefde voor die extra toeslag.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kan je beter bij turk kopen vriend 10 eiere voor 1 euro lekkere smaak
Het is best erg dat ik die alleen van de Scissor Sisters cover ken he?quote:
Ik ga hem eens checkenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:21 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik ook niet, en heb ook niks met U2, maar wel een interessante docu om te kijken als je van gitaarmuziek houdt
"Het lichaam van Christus" *swaffel*quote:Op woensdag 24 december 2014 15:26 schreef Jahr00n het volgende:
wie gaat er nog chillings zetten bij de nachtmis vanavond?
zijn vaak gewillige sletjes bij die je kan palen achteraf
Hier is de sportschool langer dicht dan de winkel!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:28 schreef Drinky het volgende:
Ik snap niet waarom alles gesloten is op kerst. Jezus Christus stopte toch ook niet met doodgaan omdat het zijn verjaardag was? De joden haalden hem toch niet van het kruis zo van "fijne kerst Jezus haha" om hem een dag later weer terug te stoppen?
Ik snap het nooit als winkels gesloten zijn voor de feestdagen en ben dan altijd extra teleurgesteld als ik honger heb en ze dicht zijn en ik er niks vanaf wist, iedere keer weer.
#nogainschristmas
Hey Drinky ben je ook moslim?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:28 schreef Drinky het volgende:
Ik snap niet waarom alles gesloten is op kerst. Jezus Christus stopte toch ook niet met doodgaan omdat het zijn verjaardag was? De joden haalden hem toch niet van het kruis zo van "fijne kerst Jezus haha" om hem een dag later weer terug te stoppen?
Ik snap het nooit als winkels gesloten zijn voor de feestdagen en ben dan altijd extra teleurgesteld als ik honger heb en ze dicht zijn en ik er niks vanaf wist, iedere keer weer.
#nogainschristmas
ben je minder bedeeld bij het uitdelen van hersecelle ?????? weet je van te voren deze?????quote:Op woensdag 24 december 2014 15:28 schreef Drinky het volgende:
#nogainschristmas
"Huh? Valt Kerst dit jaar op 25 Dec?!"quote:Op woensdag 24 december 2014 15:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben je minder bedeeld bij het uitdelen van hersecelle ?????? weet je van te voren deze?????
Waar wil jij levend gevonden worden dan Drinky?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:20 schreef Drinky het volgende:
kutsander, ga eens weg met je den haag. Geen enkel weldenkend mens wil daar levend gevonden worden
Ach haal normaal van die 20stuks voor 3 euro vind k ook nog wel best.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kan je beter bij turk kopen vriend 10 eiere voor 1 euro lekkere smaak
Welke Turk ga je?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
jumbo is morgen ook gwn open hierzo
beter wel naar turkje want zei hebben ook goed kippedijfilet
gwn calisthenics klappen ja toch?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier is de sportschool langer dicht dan de winkel!
Draag zelfs in de gym een burka. Lift 4 Allah.quote:
Hoe moet je dit vantevoren weten? Elk jaar is het een andere datum.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben je minder bedeeld bij het uitdelen van hersecelle ?????? weet je van te voren deze?????
Pakistanquote:Op woensdag 24 december 2014 15:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waar wil jij levend gevonden worden dan Drinky?
daar bij vuurplaat bedoel je? verderop bij de lidl toch/quote:Op woensdag 24 december 2014 15:39 schreef kaasplankje het volgende:
metin is op oranjeboomstraat en lakarush nieuwe binnenweg betere merguez vind je nergens
neequote:Op woensdag 24 december 2014 15:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
daar bij vuurplaat bedoel je? verderop bij de lidl toch/
Ja, dat wordt als een Jabba the Hut 2015 beginnenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:51 schreef Drinky het volgende:
oh shit, verassing gaan we vanavond all you can eat wokken terwijl ik thuis al een all you can eat koelkastbuffet heb gehad.
Dear bulklord please assist me in 10k kcals.
Goede voornemens voor 2015: CEO 10k kcals/dayquote:Op woensdag 24 december 2014 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat wordt als een Jabba the Hut 2015 beginnen
Hoezo is dat dan wel open?quote:
Knoop los en gaan.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:51 schreef Drinky het volgende:
oh shit, verassing gaan we vanavond all you can eat wokken terwijl ik thuis al een all you can eat koelkastbuffet heb gehad.
Dear bulklord please assist me in 10k kcals.
Vanmorgen een boterham minder gegeten om te compenseren.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Respect
Wel de hostie mee tellen he. 0,05kcal/100 gram
0 protein
0 fat
0,1gram fast carbs
Moet jij in het levende kerststalletje?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:23 schreef Champy het volgende:
[..]
Beetje gitaar spelen, beetje mensen kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bocht hier in Nederland die ze verkopen als tequilaquote:Op woensdag 24 december 2014 14:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah. Laatst in the name of science voor het eerst tequila gedaan, vond er geen kut aan. Smerig en zó hard kwam het nou ook niet aan.
Kerst is niks anders dan een metafoor om de zonnewende te vieren. 1op1 gekopieerd van de Egyptenaren.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:28 schreef Drinky het volgende:
#nogainschristmas
Gelukkig niet het meest inspannende nummer, lekker genietenquote:
Al die feestdagen gaan aan mij voorbij zonder dat ik het in de gaten heb. Beetje onzin, mensen die mij wat boeien weten dat en dat laat je constant zien, daar heb je geen speciaal cadeau of dagje voor nodig.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Kerst is niks anders dan een metafoor om de zonnewende te vieren. 1op1 gekopieerd van de Egyptenaren.
Een sprookje om het volk onder de duim te houden.
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Die bocht hier in Nederland die ze verkopen als tequila
In Mexico daarentegen
ik pak regelmatig goldstrike is heerlijk genietenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Die bocht hier in Nederland die ze verkopen als tequila
In Mexico daarentegen
lekker goud poepen ja toch.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[..]
ik pak regelmatig goldstrike is heerlijk genieten
welke. red label?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:53 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon whisky toch, gisteren nog goede fles gehaald.
Indeed, alhoewel ik nu voor een cheape fles rum ben gegaan omdat anders de fles weer leeg gaat.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:53 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon whisky toch, gisteren nog goede fles gehaald.
Die ster van een kleur rood naar een mooie witte waas met zwembadgeur omtoveren?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:03 schreef Jahr00n het volgende:
LIF / Afvallen tot we een ons wegen #8 Met een onsje minder tot eindjaar
wie zou
je moet iedereen in zijn waarde latenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:03 schreef Jahr00n het volgende:
wie zou
Sinds wanneer gebruiken ze paspoppen voor gordijnenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:03 schreef Jahr00n het volgende:
wie zou
Ze staat stevig met beide benen op de grond.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:03 schreef Jahr00n het volgende:
wie zou
kom vechten dan gekquote:Op woensdag 24 december 2014 15:20 schreef Drinky het volgende:
kutsander, ga eens weg met je den haag. Geen enkel weldenkend mens wil daar levend gevonden worden
moet je wel naar eindje toe ga toch niet naar DH.quote:
The Edge's genialiteit zit 'm juist in het feit dat hij hele simpele maar superpakkende gitaarriffs kan makenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:17 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik vind The Edge nou niet echt een geweldige gitarist
wat is er gebeurd met uutje?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
moet je wel naar eindje toe ga toch niet naar DH.
iedereen is weg daar. Even tijd met de famliy doorbrengen en gratis eten.quote:
Lol Den Haag bashen en zelf uit Eindhoven komenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
moet je wel naar eindje toe ga toch niet naar DH.
DEN HAAG DEN HAAGquote:Op woensdag 24 december 2014 17:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol Den Haag bashen en zelf uit Eindhoven komen
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
DEN HAAG DEN HAAG
[ afbeelding ]
Hahah. Kanonenvoer met dat shirt aan. Geeft zowat licht die ventquote:Op woensdag 24 december 2014 17:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jemig
daar moet toch een drone korte metten mee maken
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
DEN HAAG DEN HAAG
[ afbeelding ]
quote:
Vechten dan Henkiequote:Op woensdag 24 december 2014 17:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol Den Haag bashen en zelf uit Eindhoven komen
En nu in gewoon Nederlands kutjequote:
Neuh ik kom in vrede.quote:
Ik had laatst onder werktijd Nijntje in ut Haags gekocht bij de Primera, laat ik het aan een collega zien, vraagt 'ie welke taal het wasquote:
waar?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:06 schreef fathank het volgende:
Gvd dmbox ontploft. Succesfull troll is Succesfull/10
hmm daar kan ik niet bijquote:Op woensdag 24 december 2014 18:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Kpd naakte wijventopic.
Suggestie van een fok.rar
http://forum.fok.nl/topic/2174803/4
Dit is nog erger dan Limburgs dialect, voel me beter nu.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:51 schreef no1uknow het volgende:
Ik zâh bes nog wel een keâhtje net as vroegâh, in Moerwèk wille waune
Na ut eite een pagtètje foebel in de tùin, de âhwers langs de lèn
En in deicembâh met de heile buâht op jach, om kegstbaume te râhse
Op âhdjaarsavond fikkie stauke, vooral die âhtaubande raukte fèn
Ik zâh bes nog wel een keâhtje met die âhwe naah ADAU wille kèke
In ut Zùiderrepagk, de lange zè,
een warreme wogs, suppogters om je hein
Lekkâh kankere op Theau van dâh Burgh, en die lange van Viane
want bè elke lage bal dan dauk die èkel dr steivas auvâhhein
Oh, oh, De Haag, mauie stad achtâh de dùine
De Schildegswèk, De Lange Paute, en ut Plèn
Oh, oh, De Haag, ik zâh met niemand wille rùile
meitein gaan hùile, as ik gein Hageneis zâh zèn
Ik zâh bes nog wel een keâhtje net as vroegâh een nachie wille stappe
Op me Puch een wèfie hale en daarna danse in de Marathon
En na aflaup opput Rèswèkse Plèn een harinkie gaan happe
De dag daarna een katâh dus naah Scheiveninge lekkâh bakke in de zon
Ik zâh bes nog wel een keâhtje ..........ach, wat leg ik toch te draume
Want De Haag is doâh de jare zau verandâhd, voâh mèn toch veils te vlug
Dat Nieuw Babylon, moes dat r trâhwes ègelijk nâh wel zau naudag kaume
Zau komp die Auievaah op de Vèveberg dus nevâh nauit meh trug, he
Is dat die met dat beetje puntige soort van vogelhoofd?quote:Op woensdag 24 december 2014 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
dikke tetten heeft die studiosport mokkeltje
alleen lelijk hoofd
rivkah op het veldquote:Op woensdag 24 december 2014 18:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat die met dat beetje puntige soort van vogelhoofd?
Dionne Stax is wel lekker ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
rivkah op het veld
gekke naam
zal wel een keer geven
[ afbeelding ]
deze is wel een stuk lekkerder
zou zwanger maken
Die rechter lijkt wel of ze haar "portie"net gehad heeft.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
zou die rechter wel nemen alleen kijkt wel een beetje gek
Dat sowieso maar die helemaal rechts heeft mooiste borsten en lichte huidquote:Op woensdag 24 december 2014 19:21 schreef Deuce92 het volgende:
Zou allemaal wel nemen. Sap ook. Niet zo stoer doen, hè.
Is wel zo, ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat sowieso maar die helemaal rechts heeft mooiste borsten en lichte huid
even een typo gefixedquote:Op woensdag 24 december 2014 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
Het is maar goed dat jij er geil van word, dan blijven er genoeg mooie dames mannen over voor mij
Maar jij bent moderator op fok dus dan blijft t bij plaatjes kijkenquote:Op woensdag 24 december 2014 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
Het is maar goed dat jij er geil van word, dan blijven er genoeg mooie dames over voor mij
Damn son.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:50 schreef Drinky het volgende:
Weging voor de wok en na de wok 2,5kg verschil.
Hoef voor morgen niet meer te eten denks, mijn broek past niet meer.
#bulkingforRaymond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 december 2014 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Daar is t turkentopic voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
ik zit hier in mijn bouwvakkers vito en kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
was al benieuwd wie er achter de username schuildeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
quote:Op woensdag 24 december 2014 21:50 schreef Drinky het volgende:
Weging voor de wok en na de wok 2,5kg verschil.
Hoef voor morgen niet meer te eten denks, mijn broek past niet meer.
#bulkingforRaymond
Ik heb een tijdje een vito geleased maar dat was alles behalve een bouwvakkersding.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik zit hier in mijn bouwvakkers vito en kwam
dacht eerst dat het Fanta wasquote:Op woensdag 24 december 2014 20:28 schreef Montelly het volgende:
Zij..![]()
https://www.facebook.com/mirea.dahenriquez?fref=nf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deed ik vroeger ook altijd bij m'n oom jaquote:Op woensdag 24 december 2014 22:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Die hand daar is toch heel normaal?
ik ook, beter als koude handenquote:Op woensdag 24 december 2014 22:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook altijd bij m'n oom ja
goede baitquote:Op woensdag 24 december 2014 22:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
ik ook, beter als koude handen
Als je dit leest leef ik niet meerquote:
R.I.G.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je dit leest leef ik niet meer
Als ze maar zegt dat ze 19 is tochquote:Op woensdag 24 december 2014 22:54 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
19.. sure...
inb4
[ afbeelding ]
Volgensmij wel, en 16 mag toch?quote:Op woensdag 24 december 2014 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
weet niet of het zo werkt, zou wel mooi zijn
Sap voor zn bulk?quote:
Okay dan gewoon zeggen "op tinder stond dat ze 19 was" tegen de politiequote:Op woensdag 24 december 2014 22:58 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Volgensmij wel, en 16 mag toch?
[..]
Sap voor zn bulk?
is dat een synoniem voor maagdelijke anus?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Als sap er zo uitzag zou ik hem m'n bruidsschat geven.
Kan die net zo goed langs de kringloop gaanquote:Op woensdag 24 december 2014 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Als sap er zo uitzag zou ik hem m'n bruidsschat geven.
Je hebt me door.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
is dat een synoniem voor maagdelijke anus?
Heb je wel je excuses aangeboden aan god? Beetje drama gaan creëren in zijn huisquote:Op woensdag 24 december 2014 23:03 schreef Jahr00n het volgende:
net uit de kerk
zieke intense mis gehad pater en pastoor erbij ziek alles in klederdracht en shit
met zn allen zingen ik ken de tekst niet gewoon playbacken tog
kom ik daar vladje tegen ik kan hem niet uitstaan zet gelijkk fitiie in de kerk
alles kapot kerststal kapot alles
dansen?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Heb je wel je excuses aangeboden aan god? Beetje drama gaan creëren in zijn huis
dansen?quote:
Heey Klokov ben je ook turk?quote:Op donderdag 25 december 2014 10:26 schreef Klokov het volgende:
Wow, ik mag een jaar lang gratis kennismaken met de PvdA. Mijn kerst kan niet meer stuk jongens!
Dank je Weiss, one lovequote:
Wachten op een stukje vlees. No thanks Jeffquote:Op donderdag 25 december 2014 14:45 schreef Montelly het volgende:
Hey boiss wat zijn jullie plannen voor vandaag? Wordt er nog ergens stevig gegourmett?
Gourmetten wordt voorbereid as we speakquote:Op donderdag 25 december 2014 14:45 schreef Montelly het volgende:
Hey boiss wat zijn jullie plannen voor vandaag? Wordt er nog ergens stevig gegourmett?
Vanavond ook lekker gourmetten met vriendenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gourmetten wordt voorbereid as we speak
Srs
Waar is JB, zou ze al wat relatiekilotjes zijn aangekomen?quote:
ben burger van het universum.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:58 schreef Sapstengel het volgende:
NWS / 16 jarige gearresteerd omdat hij Erdogan corrupt noemt
Ah Drinky is er al geweest zie ik. Hey Drinky ben je ook Turks?
Nou als mijn vrienden met mij zouden gaan gourmetten zou ik ze gelijk ontvrienden.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:34 schreef Champy het volgende:
[..]
Vanavond ook lekker gourmetten met vrienden
zijn we niet allemaal alien?quote:
Schijnt goed te zijnquote:
Gewoon goed eten tochquote:Op donderdag 25 december 2014 18:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nou als mijn vrienden met mij zouden gaan gourmetten zou ik ze gelijk ontvrienden.
man dat is toch niet genoeg voor 1 persoonquote:Op donderdag 25 december 2014 20:13 schreef Champy het volgende:
[..]
Gewoon goed eten toch
[ afbeelding ]
Nog een beetje plek nodig voor het desertquote:Op donderdag 25 december 2014 20:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
man dat is toch niet genoeg voor 1 persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |