SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huisregel
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 24-12-2014 13:18:41 ]
Vind wel dat je jahroon er ook in moet zetten dan bij die bonushulksquote:Op woensdag 24 december 2014 11:00 schreef no1uknow het volgende:
Bonushulks weer toegevoegd aan de OP. Hoe zou het met dreamerbulk gaan?
waar is foto van Jeroen dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:08 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Vind wel dat je jahroon er ook in moet zetten dan bij die bonushulks
Sappie kent em toch?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:00 schreef no1uknow het volgende:
Bonushulks weer toegevoegd aan de OP. Hoe zou het met dreamerbulk gaan?
Hij ia veel bezig met zn bedrijf en heeft beetje op internet hangen afgezworen geloof ikquote:Op woensdag 24 december 2014 11:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, Sap, wat is de status?
ahahhaquote:
http://doyouevenhoist.com/webshopquote:Op woensdag 24 december 2014 12:44 schreef Questular het volgende:
Linkje? Ik kan altijd trainingsbroeken gebruiken :p
quote:Op woensdag 24 december 2014 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, alleen die irrritante gladde met die vrouwelijke bontkraagjes, vrouwelijke bling oorbel, vrouwelijk bijgewerkte wenkbrauwen en nog vrouwelijkere tasjes om de nek. En dan claimen macho te zijn als je je zo opdirkt, en van dat uberstoere harde compensatiegedrag menen te moeten vertonen.Honey, keep that purse closed, a unicorn might gallop out.
Maar goed, over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen.
Ja gaat lekker wat ik er van weet, ze hebben ook eigen kantoor gehuurd nu da's wel nice.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:41 schreef Montelly het volgende:
Gaat zn bedrijfje wel lekker? Hij was aardig mee bezig toen..
Wat voor een bedrijfje was het ook alweer?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja gaat lekker wat ik er van weet, ze hebben ook eigen kantoor gehuurd nu da's wel nice.
Hoi Marina & The Diamonds meisjequote:
Internet, vooral SEO en affiliate marketing enzquote:Op woensdag 24 december 2014 12:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat voor een bedrijfje was het ook alweer?
2x naar een concert geweest, Lowlands en Melkwegquote:
sws primadonna girlquote:
Awesome! Ben sws van plan om een concert van haar te bezoekenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2x naar een concert geweest, Lowlands en Melkweg
quote:
Ik vind toch wel de eerste cd stukken beter dan de 2e (waar die vandaan komt).quote:
Moskeequote:Op woensdag 24 december 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is dat dan male dogsex gaybar
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:14 schreef kaasplankje het volgende:
meot ff in de op man al dat wijveshit hierzo
Neen ik knipoogde,ivm dr reactie jahquote:Op woensdag 24 december 2014 14:01 schreef seto het volgende:
wooooooooow raymond noemt clumsy gwn een teef
Ik ga t niet eens probeeeeeren richting jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |