Hoe de vliegende neuk krijg jij het voor elkaar om toevallig 2 rietjes tegelijkertijd in je muil te steken en er dan ook nog eens per ongeluk aan zuigen?quote:Op zondag 21 december 2014 11:39 schreef Pavement het volgende:
Ts begint,
Ik koop soms 2 milkshakes 1 banaan 1 choco en drink ze dan tegelijkertijd op, ik ben daar pas bij toeval achtergekomen bij de Ikea
Een andere gewoonte is dat ik plakjes kaas op mn paprika chip doezo lekker
quote:Op zondag 21 december 2014 12:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe de vliegende neuk krijg jij het voor elkaar om toevallig 2 rietjes tegelijkertijd in je muil te steken en er dan ook nog eens per ongeluk aan zuigen?
Dit is gewoon lekker.quote:Op zondag 21 december 2014 11:59 schreef Franknfurter het volgende:
Paprikachips in knoflooksaus dippen
Dat is zeker waar. Vorig jaar was die milkshake bij de McD ook zalig, banaan met chocoladesaus er in. Die hadden ze er in moeten houden. En nu is banaan ook al tijden weg...quote:Op zondag 21 december 2014 12:32 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Ik kon niet kiezen, en de combo chocola en banaan is natuurlijk wel top
Dat doe ik altijd tijdens het bakken, en alle flurry eraf halen met een spatel. Ik hoef ook nooit een gebakken ei gebakken door iemand anders...quote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef focal het volgende:
Ik haal altijd het hagelsnoer van de dooier af. Eerst ei in een bakje doen, met 2 lepels dat witte flubbertje eruit vissen en dan pas in de pan.
Dat lijkt me best lekkerquote:Op zondag 21 december 2014 17:21 schreef Piger het volgende:
Sperziebonen eet ik af en toe in combinatie met knoflooksaus
Ik denk dat hij van die 1 minuut rijst bedoelt of zo.quote:
Lekker!quote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef Spanky78 het volgende:
Ik ben gek op brood met heel dun boter, extra oude kaas en een beetje marmite.
Dat laatste ga ik een keer proberen!quote:Op zondag 21 december 2014 13:53 schreef Helsinki het volgende:
Ketchup over de spaghetti/macaroni
Eerst met het dessert beginnen
Kroket of kaassoufflé inderdaad met een gefrituurd aardappelstaafje uitlepelen.
Appel (Granny Smith) met pindakaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |