Hoe de vliegende neuk krijg jij het voor elkaar om toevallig 2 rietjes tegelijkertijd in je muil te steken en er dan ook nog eens per ongeluk aan zuigen?quote:Op zondag 21 december 2014 11:39 schreef Pavement het volgende:
Ts begint,
Ik koop soms 2 milkshakes 1 banaan 1 choco en drink ze dan tegelijkertijd op, ik ben daar pas bij toeval achtergekomen bij de Ikea
Een andere gewoonte is dat ik plakjes kaas op mn paprika chip doezo lekker
quote:Op zondag 21 december 2014 12:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe de vliegende neuk krijg jij het voor elkaar om toevallig 2 rietjes tegelijkertijd in je muil te steken en er dan ook nog eens per ongeluk aan zuigen?
Dit is gewoon lekker.quote:Op zondag 21 december 2014 11:59 schreef Franknfurter het volgende:
Paprikachips in knoflooksaus dippen
Dat is zeker waar. Vorig jaar was die milkshake bij de McD ook zalig, banaan met chocoladesaus er in. Die hadden ze er in moeten houden. En nu is banaan ook al tijden weg...quote:Op zondag 21 december 2014 12:32 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Ik kon niet kiezen, en de combo chocola en banaan is natuurlijk wel top
Dat doe ik altijd tijdens het bakken, en alle flurry eraf halen met een spatel. Ik hoef ook nooit een gebakken ei gebakken door iemand anders...quote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef focal het volgende:
Ik haal altijd het hagelsnoer van de dooier af. Eerst ei in een bakje doen, met 2 lepels dat witte flubbertje eruit vissen en dan pas in de pan.
Dat lijkt me best lekkerquote:Op zondag 21 december 2014 17:21 schreef Piger het volgende:
Sperziebonen eet ik af en toe in combinatie met knoflooksaus
Ik denk dat hij van die 1 minuut rijst bedoelt of zo.quote:
Lekker!quote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef Spanky78 het volgende:
Ik ben gek op brood met heel dun boter, extra oude kaas en een beetje marmite.
Dat laatste ga ik een keer proberen!quote:Op zondag 21 december 2014 13:53 schreef Helsinki het volgende:
Ketchup over de spaghetti/macaroni
Eerst met het dessert beginnen
Kroket of kaassoufflé inderdaad met een gefrituurd aardappelstaafje uitlepelen.
Appel (Granny Smith) met pindakaas
Gadverdamme, dat laatste.quote:Op zondag 21 december 2014 20:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat laatste ga ik een keer proberen!
Mijn vriend eet spruitjes mayonaise
lekker hoor. nog wat extra mosterd, rafeltjes vlees en wat aardappels erbij, beetje sju, prakken, smullen!quote:Op zondag 21 december 2014 21:16 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat laatste.
Ik hou van spruitjes, en appelmoes snap ik nog wel, maar mayo?
Ja hoor. Gewoon snelkookrijst 8 minutenspul. De korrel blijft wat harder maar ik hou sowieso niet van prutrijst.quote:
Een tosti kaas met knoflooksaus is ook echt super lekkerquote:Op zondag 21 december 2014 13:40 schreef Take2 het volgende:
Ik maak soms een boterham met gesmolten kaas en Amerikaanse fritesaus![]()
Dat doet half Nederlandquote:Op maandag 22 december 2014 02:48 schreef Stratman het volgende:
Ik doe af en toe sambal op m`n tosti`s ham/kaas of zelfs gewoon op een bolletje pindakaas, verschrikkelijk lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2014 02:51:33 ]
Dat is zo lekker. Ik eet ze af en toe eens met Aioli. Komt op het zelfde neer.quote:Op zondag 21 december 2014 17:21 schreef Piger het volgende:
Sperziebonen eet ik af en toe in combinatie met knoflooksaus
Dat is niet zo vreemd. Hele landen eten het zo en gaan helemaal 'frenzie' als de marmite op is.quote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef Spanky78 het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2014 02:47 schreef Stratman het volgende:
Een tosti kaas met knoflooksaus is ook echt super lekker
'T liefst eet ik mijn (pita) tosti met knoflooksaus, sambal en rode uiensausquote:Op maandag 22 december 2014 02:48 schreef Stratman het volgende:
Ik doe af en toe sambal op m`n tosti`s ham/kaas of zelfs gewoon op een bolletje pindakaas, verschrikkelijk lekker!
dit is wel lekker jaquote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef Spanky78 het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2014 02:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat doet half NederlandSmaakt de Jumbo net zo goed als de Faja Lobi ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als mij moeder vroeger salade of rauwkost aanmaakte met azijn, dronk ik het op nadat alle sla uit de schaal was... heerlijk!quote:Op maandag 22 december 2014 19:00 schreef SuperFood het volgende:
ik pak wel eens een glas, laagje appelazijn, water, en dan klok klok klok. gewoon soms, omdat ik er ineens zin in heb
ah ik ben niet de enige freakshow dusquote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
als mij moeder vroeger salade of rauwkost aanmaakte met azijn, dronk ik het op nadat alle sla uit de schaal was... heerlijk!
Dat doe ik ookquote:Op zondag 21 december 2014 13:53 schreef Helsinki het volgende:
Ketchup over de spaghetti/macaroni
Eerst met het dessert beginnen
Kroket of kaassoufflé inderdaad met een gefrituurd aardappelstaafje uitlepelen.
Appel (Granny Smith) met pindakaas
Gewoon met een lepeltje?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Voor de rest niet echt een rare gewoonte, maar meer een ongezonde gewoonte is dat ik het ook vaak lekker vind om een bakje filet american of likkepot na binnen te werken![]()
![]()
![]()
![]()
ahaha wat schattigquote:Op maandag 22 december 2014 11:30 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Niet zo zeer een gekke combinatie, maar een rare gewoonte: alles wat ik "uit de hand" eet (dus boterhammen, koekjes e.d.), eet ik van buiten naar binnen. Vaak komt dat neer op rondom eten tot het middelste stukje over blijft.Zo at ik dit weekend bijvoorbeeld ook een mckroket.
Ik doe thuis altijd een plakje kaas ertussen als ze net uit de oven komenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Saucijzenbroodje met mayo of ketchup.
jij doet overal kaas bij als het maar enigszins kanquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik doe thuis altijd een plakje kaas ertussen als ze net uit de oven komen
Maak je 'm dan open?quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik doe thuis altijd een plakje kaas ertussen als ze net uit de oven komen
Ik heb pas net als vroeger weer eens kruidnootjes door de yoghurt gedaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:53 schreef Preston_Marlowe het volgende:
Dit is een eetgewoonte die vooral mijn omgeving raar vind. Koekkruimels vd markt en die in een bakje met melk gooien en dan snel op eten voordat ze zacht worden. Jeugd sentiment
witte bonen in tomatensaus uit t blikquote:
Yup, zeker die afbak dingen zijn zo open, en een plak met de kaasschaaf past preciesquote:
Hahaha, dat zal toch zeker wel aan het stuk kaas liggen. Koop jij misschien altijd dezelfde kaas in dezelfde blokvorm?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
Yup, zeker die afbak dingen zijn zo open, en een plak met de kaasschaaf past precies
Dat doe ik ook!quote:Op maandag 22 december 2014 11:30 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Niet zo zeer een gekke combinatie, maar een rare gewoonte: alles wat ik "uit de hand" eet (dus boterhammen, koekjes e.d.), eet ik van buiten naar binnen. Vaak komt dat neer op rondom eten tot het middelste stukje over blijft.Zo at ik dit weekend bijvoorbeeld ook een mckroket.
Ja voor het betere smelt werk welquote:Op donderdag 25 december 2014 09:46 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Hahaha, dat zal toch zeker wel aan het stuk kaas liggen. Koop jij misschien altijd dezelfde kaas in dezelfde blokvorm?
bij een gekookt ei eet ik zoveel mogelijk eiwit eerst op en dan pas de dooierquote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd tijdens het bakken, en alle flurry eraf halen met een spatel. Ik hoef ook nooit een gebakken ei gebakken door iemand anders...
Verder geen rare gewoontes geloof ik behalve dat ik bij gekookt ei zoveel mogelijk eiwit weg snij...vind ik zo niet lekker...
Dat doe ik ook, en als ik heel eerlijk ben dan doe ik hem alleen niet nogmaals in de pot als ik in gezelschap ben. Kortom,quote:Op maandag 22 december 2014 17:37 schreef summer2bird het volgende:
Ik lik de lepel af die in de mayonaisepot ging(ik stop 'm niet weer terug in de pot hoor
dit gaat voor mij ook op. Als het op de grond flikkert eet ik het rustig op, vieze grond of niet, zolang er maar geen haren aanzitten. Messen waarmee ik in de pindakaaspot e.d. zit aflikken en weer gebruiken. Dat doort dingen. Als ik voor andere mensen kook hou ik me overigens wel aardig aan de algemene hygieneregels.quote:Op mijzelf ben ik echt goor met eten en drinken.
Jij bent gewoon een ransbakquote:Op donderdag 25 december 2014 15:09 schreef Musil het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, en als ik heel eerlijk ben dan doe ik hem alleen niet nogmaals in de pot als ik in gezelschap ben. Kortom,
[..]
dit gaat voor mij ook op. Als het op de grond flikkert eet ik het rustig op, vieze grond of niet, zolang er maar geen haren aanzitten. Messen waarmee ik in de pindakaaspot e.d. zit aflikken en weer gebruiken. Dat doort dingen. Als ik voor andere mensen kook hou ik me overigens wel aardig aan de algemene hygieneregels.
In de categorie groenten koud uit blik zijn witte bonen in tomatensaus en mais hier favoriet.
Verder stop ik, als de roomboter te koud is om te smeren (als ik alleen ben en niemand het kan zien), een stuk roomboter in mijn mond, kauw heel even tot het zacht en smeerbaar is, en spuug het dan uit op brood en smeer het uit. Nu vind ik roomboter zo lekker dat ik als klein kind er rustig een stukje van snoepte, en ben ik natuurlijk niet vies van mijn eigen speeksel, maar het klinkt ongetwijfeld emorm ranzig
Gadverquote:Op donderdag 25 december 2014 15:32 schreef Take2 het volgende:
Vroeger hadden wij altijd éénpersoonskuipjes roomboter voor bij de pannenkoeken, dan prikte ik heel dat klompje aan m'n vork en likte dan de helft gewoon zo op
Roomboter bij de pannenkoeken ?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:32 schreef Take2 het volgende:
Vroeger hadden wij altijd éénpersoonskuipjes roomboter voor bij de pannenkoeken, dan prikte ik heel dat klompje aan m'n vork en likte dan de helft gewoon zo op
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
Roomboter bij de pannenkoeken ?
Bij de poffertjes wel en dan idd gewoon ff een dikke lik pure roomboter
Dat doe ik ook altijd bij de Doritos Sweet Chili.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:31 schreef Anne het volgende:
Oh ja, nog eentje: Ik eet altijd alle dubbelgevouwen chips uit een chipszak eerst op.
Omdat die lekkerder zijn![]()
.
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:09 schreef Musil het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, en als ik heel eerlijk ben dan doe ik hem alleen niet nogmaals in de pot als ik in gezelschap ben. Kortom,
[..]
dit gaat voor mij ook op. Als het op de grond flikkert eet ik het rustig op, vieze grond of niet, zolang er maar geen haren aanzitten. Messen waarmee ik in de pindakaaspot e.d. zit aflikken en weer gebruiken. Dat doort dingen. Als ik voor andere mensen kook hou ik me overigens wel aardig aan de algemene hygieneregels.
In de categorie groenten koud uit blik zijn witte bonen in tomatensaus en mais hier favoriet.
Verder stop ik, als de roomboter te koud is om te smeren (als ik alleen ben en niemand het kan zien), een stuk roomboter in mijn mond, kauw heel even tot het zacht en smeerbaar is, en spuug het dan uit op brood en smeer het uit. Nu vind ik roomboter zo lekker dat ik als klein kind er rustig een stukje van snoepte, en ben ik natuurlijk niet vies van mijn eigen speeksel, maar het klinkt ongetwijfeld emorm ranzig
Heel normaalquote:Op zondag 21 december 2014 11:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Chocolade biscuit koekje tussen een wit bolletje
Of geraspte kaas, smelten over tortillachips met een beetje peper en zout erover.
komt redelijk in de buurt van hete bliksemquote:Op zondag 4 januari 2015 19:20 schreef nikky het volgende:
Ik houd niet van stampot, dus flikker ik er een behoorlijke lading appelmoes over. Dan is de zuurkool met worst ineens erg lekker.
Dat is met stukjes ananas toch? Vind ik ook niet te pruimen in stamppotquote:Op zondag 4 januari 2015 19:22 schreef SuperFood het volgende:
[..]
komt redelijk in de buurt van hete bliksem
ik doe soms een beetje pindasaus door de boerenkoolstamppot om hem wat pittiger te makenquote:Op zondag 4 januari 2015 19:20 schreef nikky het volgende:
Kroket en kaassoufflé lepel ik uit met patat. De korst eet ik als laatste op.
Ik houd niet van stampot, dus flikker ik er een behoorlijke lading appelmoes over. Dan is de zuurkool met worst ineens erg lekker.
[..]
Heel normaal. Zoek maar eens op tortillaschotel/nachoschotel. Er zijn verschillende recepten. Heerlijk!
Dit doe ik ook idd.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik eet doperwtjes en worteltjes altijd gewoon koud uit het blik, opwarmen is veel minder lekker..
Dat is toch kei normaal.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Of het vreemd of zuinig is..
Doe altijd wat ik over heb aan vlees of vis, sowieso 1 boterham met dat wat overblijft.
Koude schnitzel, tartaar, tonijn, kip, biefstuk, kabeljauw e.d. is prima te eten
Omdat je het zelf 'zuinig' noemt: zou je het anders weggooien? Want dat vind ik pas echt raar! Koude gehaktbal op brood vind ik ook al zo lekker. Maar ik houd eigenlijk nooit avondeten over.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Of het vreemd of zuinig is..
Doe altijd wat ik over heb aan vlees of vis, sowieso 1 boterham met dat wat overblijft.
Koude schnitzel, tartaar, tonijn, kip, biefstuk, kabeljauw e.d. is prima te eten
Mee naar werk op een broodjequote:Op maandag 12 januari 2015 22:23 schreef _Arual_ het volgende:
Koude gehaktbal op brood vind ik ook al zo lekker.
Pindasausquote:
Vrouw met verstand. Hou ik vanquote:
Heb ik ook ja.. maar op een dag stopt het er ook ineens mee. En komt het wel weer terug in vlagen door de jaren heenquote:Op maandag 19 januari 2015 16:09 schreef Iwanius het volgende:
Mij rare eetgewoonte is dat ik wanneer ik iets lekker vind dit weken-maandenlang kan eten.
Ah, eindelijk weer eens iets echt raars!quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:32 schreef Rode_banaan het volgende:
3 boterhammen met Duo Penotti lekker dopen in de Chinese " Cup a Soup" van de Aldi. Heerlijk die smaak van zoet en zout door elkaar.
dat eet ik alleen rauw zoooo lekker!quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:15 schreef fietsie het volgende:
Gewoon een bord met -alleen- zuurkool. Liefst 'uit het vat', even gekookt.
Watquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:32 schreef Rode_banaan het volgende:
3 boterhammen met Duo Penotti lekker dopen in de Chinese " Cup a Soup" van de Aldi. Heerlijk die smaak van zoet en zout door elkaar.
\
Dat is wel heel vreemd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:32 schreef Rode_banaan het volgende:
Tosti met plakjes banaan en chocopasta. Smaakt net als een Chupachup lollie.
Doe ik ook altijd. Die droge aardappel meuk die iedereen er standaard doorheen prakt hoeft van mij niet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:15 schreef fietsie het volgende:
Gewoon een bord met -alleen- zuurkool. Liefst 'uit het vat', even gekookt.
Ik ook.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:27 schreef CrashO het volgende:
Zuurkool-sap wat overblijft na het koken verwarmen drink ik meestal ook gewoon op trouwens
Moet je de Wijnzuurkool van de Aldi eens proberenquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:31 schreef fietsie het volgende:
Kanonne... echt gekkebekkentrekkend zuur....
Nog een tik van mij zoals vanmorgen voordat ik op FOK! kwam.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Heb ik ook ja.. maar op een dag stopt het er ook ineens mee. En komt het wel weer terug in vlagen door de jaren heen
Zelf maken is een fluitje van n cent he?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik had gister zuurkool van de AH, "uit het vat" in zo'n sealverpakking, die was asociaal veel zuurder dan dezelfde zuurkool van de AH van vorige week...
Kanonne... echt gekkebekkentrekkend zuur....
bier als ontbijt?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nog een tik van mij zoals vanmorgen voordat ik op FOK! kwam.
Een stevige erwtensoep met een ijskoud biertje als ontbijt nuttigen met....roggebrood & spek.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:17 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Ik vond vroeger colamet koffiemelk al vreemd. Dan kreeg je een soort hersensap.
Dat deed ik vroeger met gazeuse (die roze meuk)quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:17 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Dat is wel heel vreemd.
Ik vond vroeger cola met koffiemelk al vreemd. Dan kreeg je een soort hersensap.
Plakt zo lekker.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:43 schreef Bzzzzt het volgende:
M'n vriendin eet een plakje ontbijtkoek met pindakaas bij haar thee.
Jij doet dat dus ook?quote:
Ik ookquote:Op zondag 21 december 2014 20:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat laatste ga ik een keer proberen!
Mijn vriend eet spruitjes met mayonaise
quote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
als mij moeder vroeger salade of rauwkost aanmaakte met azijn, dronk ik het op nadat alle sla uit de schaal was... heerlijk!
quote:Op maandag 22 december 2014 19:18 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ah ik ben niet de enige freakshow dus
Dat doe ik met de balletjes uit de tomatensoepquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook
Sowieso altijd geroerbakt me ui en spekjes. En mayo kan ik vrijwel overal wel bij eten
Verder eet ik graag een boterham met soepgroente. Dus goed gevuld soepje, en dan de groenten eruit vissen en op een boterham mikken.
[..]
[..]Hier nog een lid van de zure club
Godenvoer na de nachtdienstquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nog een tik van mij zoals vanmorgen voordat ik op FOK! kwam.
Een stevige erwtensoep met een ijskoud biertje als ontbijt nuttigen met....roggebrood & spek.
Neequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef Iwanius het volgende:
Chips? Tomatensoep? Zeker ook nog koude tomatensoep?![]()
Das niet raa, das gewoon lekkerquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik schaafde wel eens plakjes kaas in de cup a soup, en dan lekker die draden opslurpen
quote:Op maandag 22 december 2014 02:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vreet altijd de botjes op bij spareribs en laat het vlees liggen.
Altijd een flinke hand geraspte kaas in tomatensoepquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik schaafde wel eens plakjes kaas in de cup a soup, en dan lekker die draden opslurpen
haha watquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Beschuitje met smeerkaas en hagelslag![]()
Bij naturelchips hoort natuurlijk een sausje van mayonaise (uit pot!), ketchup (heinz!) en eventueel gesnipperde ui.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:05 schreef Amarantha het volgende:
- Pindakaas met suiker
- Ketchup bij varkens schnitzel
- Soms mayonaise over de kaas op brood
- Soms mayonaise bij de naturel chips
Maar eigenlijk zijn het allemaal niet hele vreemde dingen
Mayo met sambal badjak als dipsaus is ook lekker.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:09 schreef quirina het volgende:
Ik maak wel eens een dipsausje voor chips van een beetje ketjap manis met mayo.
Lekker hoor.
Rauwe zuurkool is zoooo lekkerquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:46 schreef sirdanilot het volgende:
Ok nu krijg ik moeilijk veel zin in zuurkool![]()
Ik maak het zelf meestal gewoon op de 'gewone' manier klaar (die aardappelmeuk is zo droog nog niet als je er spekvet/boter doorheen doet). Maar tijdens het koken wil ik wel eens happen pure rauwe zuurkool nemen natuurlijk.
Joahquote:Op zondag 1 maart 2015 13:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Rauwe zuurkool is zoooo lekker
quote:Op zondag 1 maart 2015 13:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Rauwe zuurkool is zoooo lekker
Ik (en mijn vader, heb het van hem) gooien wel altijd een handje geraspte kaas door een bord uiensoep. Heerlijk!quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
Pasta zalm met dillequote:Op maandag 2 maart 2015 16:45 schreef PluisigNijntje het volgende:
Misschien niet heel raar, maar ik denk dat ik van menig Italiaan een draai om m'n oren zou krijgen: ruimschoots dille over een bord pasta strooien
Ik ook. Appelmoes is onmisbaar bij spruitjes!quote:Op zondag 21 december 2014 15:08 schreef 18konijn het volgende:
Spruitjes: lekker, mits met een flinke kwak appelmoes erover. Zeer lekker dan zelfs. Mijn familie vindt dit raar.
Verder eet ik nooit appelmoes.
Of probeer eens met~'n goeie laag kruidenboter...!quote:Op maandag 22 december 2014 02:47 schreef Stratman het volgende:
Een tosti kaas met knoflooksaus is ook echt super lekker
Ik donder ook altijd paprikapoeder op mijn gebakken eitje, dus dit verbaast me helemaal niksquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:33 schreef Myrr het volgende:
Dikke laag paprikachips met een beetje boter op witbrood. Eet verder liever geen witbrood.
Laatst kwam ik er bij toeval achter (had nog wat paprikachips in m'n mond en nam toen een hap) dat paprika chips op een broodje gebakken ei echt hemels is.
Verschillende smaken chips tegenlijk eten.
Dat was het geloof ik wel… Ik heb een dingetje met chipseet het gelukkig niet meer vaak.
Is dat raar?quote:Op zondag 21 december 2014 11:36 schreef Pavement het volgende:
eet jij ook je boterham met mes en vork ?
Gisteren geprobeerd naar aanleiding van dit topic: wit broodje met roompaté + extra pure hagelslag. Ging prima!quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:05 schreef Grutsk het volgende:
Doorgaand op hagelslag: mijn broertje eet regelmatig boterhammen met smeerleverworst en hagelslag en hij vindt het écht lekker.
*Rilt*quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Gisteren geprobeerd naar aanleiding van dit topic: wit broodje met roompaté + extra pure hagelslag. Ging prima!![]()
Och, foie gras en chocolade is op zich geen heel ongebruikelijke combinatie. Dit is een beetje de volkse versie ervanquote:
Dat is waar, dat bedacht ik ook na het posten. Maar ik hou sowieso niet erg van zoet/zout combinaties dus dan is het een vrij walgelijke gedachtequote:Op woensdag 4 maart 2015 08:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Och, foie gras en chocolade is op zich geen heel ongebruikelijke combinatie. Dit is een beetje de volkse versie ervan
Chilisaus kan overal op vind ik, evenals sambalquote:Op woensdag 4 maart 2015 08:49 schreef LocoCoco het volgende:
Appelmoes bij de pasta en pindakaas op een banaan. Oh en wat ik ook een tijd heb gedaan is chilisauce op een wit broodje met eiersalade.
Iemand? Of ben ik de enige.
Of met allebei!quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Of met mayonaise![]()
Of met pindasaus
Iemand die mij begrijptquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Chilisaus kan overal op vind ik, evenals sambal
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Chilisaus kan overal op vind ik, evenals sambal
dat is niet raar, dat is gewoon duitsquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
Koude kipschnitzel op brood met selleriesalade en sla is ook awesome trouwens.
Goed om te zien dat iedereen dit normaal vind, ben benieuwd wie doet dit nog meer?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:08 schreef Apekoek het volgende:
Een half kopje stevia als tussendoortje en als ontbijt![]()
Dit doe ik de laatste tijd ook. Ok niet heel de pot, maar het is zo uit pot veel lekkerderquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:59 schreef Californium het volgende:
Wat is raar?
Bugles met roomkaas
Allerlei soorten groente uit blik / pot gewoon zo koud uit de pot eten
Mac en cheese zo koud uit blik eten
Warm eten als ontbijt
Toetjes als avondeten
Ik denk dat ik als ik er de tijd voor neem, met gemak nog wel wat kan bedenken
In de meeste gevallen best goed te doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:59 schreef Californium het volgende:
Allerlei soorten groente uit blik / pot gewoon zo koud uit de pot eten
Dit! En asperges, spruiten, rode kool en en...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:54 schreef CrashO het volgende:
[..]
In de meeste gevallen best goed te doen"koude" bonen uit blik smaken prima, mais en doperwten ook. Zuurkool eet ik ook regelmatig koud, zo direct uit het seal-pakje.
![]()
Mijn raarste koude blikvoer is tomatensoepHeerlijk vind ik dat, gewoon de lepel in het blik en gaan. Al lijkt het enigszins op Gazpacho
Er zijn ook geribbelde kaasschaven he?quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:55 schreef pokkerdepok het volgende:
een pak chocoladevlokken regelmatig hard schudden, zodat de laatste paar keer alleen nog maar poeder is.
de mislukte stukjes, aan elkaar gekoekte chocovlokken aan de kant leggen en als laatste opeten
nasi met geraspte kaas een een flinke scheut olijfolie.
als je kaas hebt geraspt over je eten, en dan later doe je plakjes voor op brood, dan is het eerste plakje een soort ribbelchipje. die is dan het lekkerste.
ja maar dan is het niet meer bijzonderquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er zijn ook geribbelde kaasschaven he?
Doet me denken aan mijn favoriete manier van koffie drinken..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
En 's avonds drink ik altijd thee uit een halve liter mok, de helft bestaat dan uit melk, de andere helft thee en heel veel zoetjes
Jummie! Dat doe ik ook wel eens (maar ik drink decafé en moet sowieso melk drinken, dus dan is het wat minder ongezond en alleen melk)quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn favoriete manier van koffie drinken..
- Extreem sterke filterkoffie zetten (drie keer meer schepjes gemakel koffie dan normal(
- Helft van een mok van een halve liter met koffie vullen, veel suiker erdoor (twee a drie eetlepels)
- Andere helft geen melk maar ongeklopte slagroom
Ik probeer het te beperken tot ongeveer één keer per twee weken!
Een soort hele simpele kipsaté tosti dus.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:18 schreef -Bushok het volgende:
Vind het heerlijk om tosti's te maken met pindakaas en kipfilet. Thuis word ik ook nog steeds raar om aangekeken. Ik vind het niet zo vreemdLekker als je brak bent
Doe ik ook, maar dan wil het lauw hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:58 schreef -Ciske- het volgende:
Bewust doppen van cola light losdraaien omdat ik het lekkerder vind zonder prik (mits ijskoud).
is normaal , gewoon een keer fatsoenlijk sambal kopenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:59 schreef quirina het volgende:
Ik heb de laatste tijd weer een sambal tik.
Brood met kaas? Sambal erop.
Brood met pindakaas? Sambal erop.
Sperziebonen eten? sambal erop.
Op mijn werk staat nu ook een pot sambal...tosti uiteraard met sambal erop.
Rijstwafels smeerkaas..sambal etc.
Brrr... ik gooi colaflessen juist vaak halfvol weg omdat de prik er enigszins af is. Kan ik ze beter voor jou bewaren!quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:58 schreef -Ciske- het volgende:
Bewust doppen van cola light losdraaien omdat ik het lekkerder vind zonder prik (mits ijskoud).
Ja, ik weet het, verspilling. Maar ik vind het echt goor Cola zonder prik. En dat vind ik al bij een fles die net een dag open is. Ik koop al speciaal daarom literflessen in plaats van grotere.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:35 schreef -Ciske- het volgende:
Dat zou niet gek zijn![]()
Lekkere prikloze cola weggooien, de verspilling
Haha no problems manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:50 schreef -Ciske- het volgende:
Dit is dan ook het rare eetgewoontes topic![]()
Ik hou van de colasmaak, maar niet van prik. Vandaar.
Dat heb ik mijn vriend gisteren zien doenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:06 schreef Windigo het volgende:
Als ik naturel chips met dip eet, gooi ik het laatst beetje van de schaal altijd in het restje dipsaus en eet dat met een lepel op
Weet je hoe lekker dat is. Niet te vaak natuurlijk, maar het is super lekkerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Mn vader eet altijd een hapje rauw gehakt met alleen wat zout en peper![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Mn vader eet altijd een hapje rauw gehakt met alleen wat zout en peper![]()
huh? stevia wat? die zoetjes?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:08 schreef Apekoek het volgende:
Een half kopje stevia als tussendoortje en als ontbijt![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:24 schreef popolon het volgende:
Rauw gehakt.
Ik eet hier in Michigan patat/friet (ja klaar nu) met mayo, die Yanks kijken me dan altijd aan.Ondertussen heb ik al drie vrienden weten te 'converteren' van ketchup naar mayo. Niet slecht.
Krijg je daar geen wormpjes van?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Doe ik af en toe met Duitse biefstuk vd slager
Knap van je!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:24 schreef popolon het volgende:
Rauw gehakt.
Ik eet hier in Michigan patat/friet (ja klaar nu) met mayo, die Yanks kijken me dan altijd aan.Ondertussen heb ik al drie vrienden weten te 'converteren' van ketchup naar mayo. Niet slecht.
van rund is die kans heel erg klein. Bij varkensvlees en dus hoh gehakt zou ik het niet doen.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee
Krijg je van tartaar, filet americain, osseworst toch ook niet?
dat hoorde ik vroeger ook altijd, géén rauw gehakt etenquote:Op maandag 30 maart 2015 18:28 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
van rund is die kans heel erg klein. Bij varkensvlees en dus hoh gehakt zou ik het niet doen.
Ik zou ook eerder bang worden voor salmonella...quote:Op maandag 30 maart 2015 19:21 schreef SoS87 het volgende:
Beetje rauw gehakt, stukkie rauwe kip....ik heb nog nooit wormpjes of iets gehad.
Hoef je je als gezonde volwassene met een beetje weerstand ook niet druk over te maken.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:01 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik zou ook eerder bang worden voor salmonella...
IJs als ontbijtquote:Op maandag 30 maart 2015 20:08 schreef BloedendeVagina het volgende:
Chips als ontbijt,
Vlaai als ontbijt
Pizza als ontbijt
Niets als ontbijt
Eigenlijk klopt mn hele eetpatroon niet.
Ook heel soms.. of om 3 uur in de nachtquote:
Zou ik ook wel kunnenquote:Op maandag 30 maart 2015 20:08 schreef BloedendeVagina het volgende:
Chips als ontbijt,
Vlaai als ontbijt
Pizza als ontbijt
Niets als ontbijt
Redelijke tengere bouw, maar er mag nu wel een paar kilo af. Zit nu op 78 kilo, maar dik wordt ik nooit.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:24 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zou ik ook wel kunnen![]()
Ben jij dun of dik?
Zeg dat maar tegen de vriend van mijn broer. Was bijna dood, is een jaar uit de running geweest, en wordtnog steeds ziek als hij nietgoed doorbakken kip eet. Was eerder kerngezond.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:17 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Hoef je je als gezonde volwassene met een beetje weerstand ook niet druk over te maken.
Pizza als ontbijt klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:08 schreef BloedendeVagina het volgende:
Chips als ontbijt,
Vlaai als ontbijt
Pizza als ontbijt
Niets als ontbijt
Is het ook nietquote:Op maandag 30 maart 2015 20:34 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Pizza als ontbijt klinkt niet verkeerd.
Als je een pizza maakt met mozarella, verse tomaat en bacilicum, is dat echt niet ongezond.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:38 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Is het ook niet
Maar als je dr 4 in een week zo eet, is het weer niet heel erg gezond denk ik. Al zie ik eigenlijk niet wat er ongezond aan is want alles zit erop: vlees, groenten en ook de bodem kan wle als boterhamvervanging dienen.
en 4 in een week omdat ik ze meestal haal als ze in de aanbieding zijn
Dat lijkt me dan weer wel wat teveel van het goedequote:Op maandag 30 maart 2015 20:38 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Is het ook niet
Maar als je dr 4 in een week zo eet, is het weer niet heel erg gezond denk ik. Al zie ik eigenlijk niet wat er ongezond aan is want alles zit erop: vlees, groenten en ook de bodem kan wle als boterhamvervanging dienen.
en 4 in een week omdat ik ze meestal haal als ze in de aanbieding zijn
En die hele pizza is het dusquote:Op maandag 30 maart 2015 21:09 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer wel wat teveel van het goede. Maar niet veel aan de hand tenzij je een hele pizza naar binnen werkt.
Uh, ik ben en man en single. Ofwel: diepvriespizza'squote:Op maandag 30 maart 2015 21:06 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als je een pizza maakt met mozarella, verse tomaat en bacilicum, is dat echt niet ongezond..
en pizzabodem zelf maken
Ik ook, maar ik maak wel mijn eigen brood enzoquote:Op maandag 30 maart 2015 21:51 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Uh, ik ben en man en single. Ofwel: diepvriespizza's
Een halfje brood kost nog geen euro.. daar loop ik wel elke dag even voor naar de overkant.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik maak wel mijn eigen brood enzo
Iedereen kan ziek worden van niet goed doorbakken kip.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:33 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de vriend van mijn broer. Was bijna dood, is een jaar uit de running geweest, en wordtnog steeds ziek als hij nietgoed doorbakken kip eet. Was eerder kerngezond.
Probeer het eens zonder broodbakmachine maar met een braadpan in de oven plaatsenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
No way dat ik al die moeite ga doen om zelf mn brood te bakken. Mn moeder heeft zo'n broodbakmachine en het brood is gewoon niet lekker. Zonde van dr tijd, geld en moeite.
Koud stuk pizzaquote:Op maandag 30 maart 2015 20:34 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Pizza als ontbijt klinkt niet verkeerd.
Je hebt ze ook in plant vorm, dan een vers blaadje in de thee. dan is het 100% natuurlijk. en weet je wat je in je thee stopt.quote:
Erg lekker brood, maar neemt toch meer tijd in beslag dan wanneer bloedende vajayjay naar de overkant loopt om brood te kopenquote:Op maandag 30 maart 2015 22:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Probeer het eens zonder broodbakmachine maar met een braadpan in de oven plaatsen
ah... wist ik niet, maar hij zegt dat ie zoetjes eetquote:Op maandag 30 maart 2015 22:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je hebt ze ook in plant vorm, dan een vers blaadje in de thee. dan is het 100% natuurlijk. en weet je wat je in je thee stopt.
maar misschien is het apekoekquote:
Overduidelijk!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... wist ik niet, maar hij zegt dat ie zoetjes eet
[..]
maar misschien is het apekoek
Ja!quote:Op donderdag 2 april 2015 05:30 schreef breaky het volgende:
Nu hou ik erg van lime juice (limoen sap) en drink het zonder zuiker en een klein beetje water/ijs. Lekker fris en zuur!
Dat doe ik ook altijd. Of ik zet het even in de magnetron 20 seconden of zo.quote:Op donderdag 2 april 2015 05:30 schreef breaky het volgende:
Ook vroeger een kommetje met roomijs eerst zacht roeren en dan opeten.![]()
Kaas + Chocolade =quote:Op zondag 19 april 2015 20:05 schreef tong80 het volgende:
Trouwens m'n broertje at een broodje kaas met hagelslag vroeger.
Een jaar onder de pannen om een stukje half gare kip.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:33 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de vriend van mijn broer. Was bijna dood, is een jaar uit de running geweest, en wordtnog steeds ziek als hij nietgoed doorbakken kip eet. Was eerder kerngezond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |