Hoe de vliegende neuk krijg jij het voor elkaar om toevallig 2 rietjes tegelijkertijd in je muil te steken en er dan ook nog eens per ongeluk aan zuigen?quote:Op zondag 21 december 2014 11:39 schreef Pavement het volgende:
Ts begint,
Ik koop soms 2 milkshakes 1 banaan 1 choco en drink ze dan tegelijkertijd op, ik ben daar pas bij toeval achtergekomen bij de Ikea
Een andere gewoonte is dat ik plakjes kaas op mn paprika chip doezo lekker
quote:Op zondag 21 december 2014 12:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe de vliegende neuk krijg jij het voor elkaar om toevallig 2 rietjes tegelijkertijd in je muil te steken en er dan ook nog eens per ongeluk aan zuigen?
Dit is gewoon lekker.quote:Op zondag 21 december 2014 11:59 schreef Franknfurter het volgende:
Paprikachips in knoflooksaus dippen
Dat is zeker waar. Vorig jaar was die milkshake bij de McD ook zalig, banaan met chocoladesaus er in. Die hadden ze er in moeten houden. En nu is banaan ook al tijden weg...quote:Op zondag 21 december 2014 12:32 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Ik kon niet kiezen, en de combo chocola en banaan is natuurlijk wel top
Dat doe ik altijd tijdens het bakken, en alle flurry eraf halen met een spatel. Ik hoef ook nooit een gebakken ei gebakken door iemand anders...quote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef focal het volgende:
Ik haal altijd het hagelsnoer van de dooier af. Eerst ei in een bakje doen, met 2 lepels dat witte flubbertje eruit vissen en dan pas in de pan.
Dat lijkt me best lekkerquote:Op zondag 21 december 2014 17:21 schreef Piger het volgende:
Sperziebonen eet ik af en toe in combinatie met knoflooksaus
Ik denk dat hij van die 1 minuut rijst bedoelt of zo.quote:
Lekker!quote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef Spanky78 het volgende:
Ik ben gek op brood met heel dun boter, extra oude kaas en een beetje marmite.
Dat laatste ga ik een keer proberen!quote:Op zondag 21 december 2014 13:53 schreef Helsinki het volgende:
Ketchup over de spaghetti/macaroni
Eerst met het dessert beginnen
Kroket of kaassoufflé inderdaad met een gefrituurd aardappelstaafje uitlepelen.
Appel (Granny Smith) met pindakaas
Gadverdamme, dat laatste.quote:Op zondag 21 december 2014 20:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat laatste ga ik een keer proberen!
Mijn vriend eet spruitjes mayonaise
lekker hoor. nog wat extra mosterd, rafeltjes vlees en wat aardappels erbij, beetje sju, prakken, smullen!quote:Op zondag 21 december 2014 21:16 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat laatste.
Ik hou van spruitjes, en appelmoes snap ik nog wel, maar mayo?
Ja hoor. Gewoon snelkookrijst 8 minutenspul. De korrel blijft wat harder maar ik hou sowieso niet van prutrijst.quote:
Een tosti kaas met knoflooksaus is ook echt super lekkerquote:Op zondag 21 december 2014 13:40 schreef Take2 het volgende:
Ik maak soms een boterham met gesmolten kaas en Amerikaanse fritesaus![]()
Dat doet half Nederlandquote:Op maandag 22 december 2014 02:48 schreef Stratman het volgende:
Ik doe af en toe sambal op m`n tosti`s ham/kaas of zelfs gewoon op een bolletje pindakaas, verschrikkelijk lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2014 02:51:33 ]
Dat is zo lekker. Ik eet ze af en toe eens met Aioli. Komt op het zelfde neer.quote:Op zondag 21 december 2014 17:21 schreef Piger het volgende:
Sperziebonen eet ik af en toe in combinatie met knoflooksaus
Dat is niet zo vreemd. Hele landen eten het zo en gaan helemaal 'frenzie' als de marmite op is.quote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef Spanky78 het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2014 02:47 schreef Stratman het volgende:
Een tosti kaas met knoflooksaus is ook echt super lekker
'T liefst eet ik mijn (pita) tosti met knoflooksaus, sambal en rode uiensausquote:Op maandag 22 december 2014 02:48 schreef Stratman het volgende:
Ik doe af en toe sambal op m`n tosti`s ham/kaas of zelfs gewoon op een bolletje pindakaas, verschrikkelijk lekker!
dit is wel lekker jaquote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef Spanky78 het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2014 02:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat doet half NederlandSmaakt de Jumbo net zo goed als de Faja Lobi ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als mij moeder vroeger salade of rauwkost aanmaakte met azijn, dronk ik het op nadat alle sla uit de schaal was... heerlijk!quote:Op maandag 22 december 2014 19:00 schreef SuperFood het volgende:
ik pak wel eens een glas, laagje appelazijn, water, en dan klok klok klok. gewoon soms, omdat ik er ineens zin in heb
ah ik ben niet de enige freakshow dusquote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
als mij moeder vroeger salade of rauwkost aanmaakte met azijn, dronk ik het op nadat alle sla uit de schaal was... heerlijk!
Dat doe ik ookquote:Op zondag 21 december 2014 13:53 schreef Helsinki het volgende:
Ketchup over de spaghetti/macaroni
Eerst met het dessert beginnen
Kroket of kaassoufflé inderdaad met een gefrituurd aardappelstaafje uitlepelen.
Appel (Granny Smith) met pindakaas
Gewoon met een lepeltje?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Voor de rest niet echt een rare gewoonte, maar meer een ongezonde gewoonte is dat ik het ook vaak lekker vind om een bakje filet american of likkepot na binnen te werken![]()
![]()
![]()
![]()
ahaha wat schattigquote:Op maandag 22 december 2014 11:30 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Niet zo zeer een gekke combinatie, maar een rare gewoonte: alles wat ik "uit de hand" eet (dus boterhammen, koekjes e.d.), eet ik van buiten naar binnen. Vaak komt dat neer op rondom eten tot het middelste stukje over blijft.Zo at ik dit weekend bijvoorbeeld ook een mckroket.
Ik doe thuis altijd een plakje kaas ertussen als ze net uit de oven komenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Saucijzenbroodje met mayo of ketchup.
jij doet overal kaas bij als het maar enigszins kanquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik doe thuis altijd een plakje kaas ertussen als ze net uit de oven komen
Maak je 'm dan open?quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik doe thuis altijd een plakje kaas ertussen als ze net uit de oven komen
Ik heb pas net als vroeger weer eens kruidnootjes door de yoghurt gedaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:53 schreef Preston_Marlowe het volgende:
Dit is een eetgewoonte die vooral mijn omgeving raar vind. Koekkruimels vd markt en die in een bakje met melk gooien en dan snel op eten voordat ze zacht worden. Jeugd sentiment
witte bonen in tomatensaus uit t blikquote:
Yup, zeker die afbak dingen zijn zo open, en een plak met de kaasschaaf past preciesquote:
Hahaha, dat zal toch zeker wel aan het stuk kaas liggen. Koop jij misschien altijd dezelfde kaas in dezelfde blokvorm?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
Yup, zeker die afbak dingen zijn zo open, en een plak met de kaasschaaf past precies
Dat doe ik ook!quote:Op maandag 22 december 2014 11:30 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Niet zo zeer een gekke combinatie, maar een rare gewoonte: alles wat ik "uit de hand" eet (dus boterhammen, koekjes e.d.), eet ik van buiten naar binnen. Vaak komt dat neer op rondom eten tot het middelste stukje over blijft.Zo at ik dit weekend bijvoorbeeld ook een mckroket.
Ja voor het betere smelt werk welquote:Op donderdag 25 december 2014 09:46 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Hahaha, dat zal toch zeker wel aan het stuk kaas liggen. Koop jij misschien altijd dezelfde kaas in dezelfde blokvorm?
bij een gekookt ei eet ik zoveel mogelijk eiwit eerst op en dan pas de dooierquote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd tijdens het bakken, en alle flurry eraf halen met een spatel. Ik hoef ook nooit een gebakken ei gebakken door iemand anders...
Verder geen rare gewoontes geloof ik behalve dat ik bij gekookt ei zoveel mogelijk eiwit weg snij...vind ik zo niet lekker...
Dat doe ik ook, en als ik heel eerlijk ben dan doe ik hem alleen niet nogmaals in de pot als ik in gezelschap ben. Kortom,quote:Op maandag 22 december 2014 17:37 schreef summer2bird het volgende:
Ik lik de lepel af die in de mayonaisepot ging(ik stop 'm niet weer terug in de pot hoor
dit gaat voor mij ook op. Als het op de grond flikkert eet ik het rustig op, vieze grond of niet, zolang er maar geen haren aanzitten. Messen waarmee ik in de pindakaaspot e.d. zit aflikken en weer gebruiken. Dat doort dingen. Als ik voor andere mensen kook hou ik me overigens wel aardig aan de algemene hygieneregels.quote:Op mijzelf ben ik echt goor met eten en drinken.
Jij bent gewoon een ransbakquote:Op donderdag 25 december 2014 15:09 schreef Musil het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, en als ik heel eerlijk ben dan doe ik hem alleen niet nogmaals in de pot als ik in gezelschap ben. Kortom,
[..]
dit gaat voor mij ook op. Als het op de grond flikkert eet ik het rustig op, vieze grond of niet, zolang er maar geen haren aanzitten. Messen waarmee ik in de pindakaaspot e.d. zit aflikken en weer gebruiken. Dat doort dingen. Als ik voor andere mensen kook hou ik me overigens wel aardig aan de algemene hygieneregels.
In de categorie groenten koud uit blik zijn witte bonen in tomatensaus en mais hier favoriet.
Verder stop ik, als de roomboter te koud is om te smeren (als ik alleen ben en niemand het kan zien), een stuk roomboter in mijn mond, kauw heel even tot het zacht en smeerbaar is, en spuug het dan uit op brood en smeer het uit. Nu vind ik roomboter zo lekker dat ik als klein kind er rustig een stukje van snoepte, en ben ik natuurlijk niet vies van mijn eigen speeksel, maar het klinkt ongetwijfeld emorm ranzig
Gadverquote:Op donderdag 25 december 2014 15:32 schreef Take2 het volgende:
Vroeger hadden wij altijd éénpersoonskuipjes roomboter voor bij de pannenkoeken, dan prikte ik heel dat klompje aan m'n vork en likte dan de helft gewoon zo op
Roomboter bij de pannenkoeken ?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:32 schreef Take2 het volgende:
Vroeger hadden wij altijd éénpersoonskuipjes roomboter voor bij de pannenkoeken, dan prikte ik heel dat klompje aan m'n vork en likte dan de helft gewoon zo op
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
Roomboter bij de pannenkoeken ?
Bij de poffertjes wel en dan idd gewoon ff een dikke lik pure roomboter
Dat doe ik ook altijd bij de Doritos Sweet Chili.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:31 schreef Anne het volgende:
Oh ja, nog eentje: Ik eet altijd alle dubbelgevouwen chips uit een chipszak eerst op.
Omdat die lekkerder zijn![]()
.
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:09 schreef Musil het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, en als ik heel eerlijk ben dan doe ik hem alleen niet nogmaals in de pot als ik in gezelschap ben. Kortom,
[..]
dit gaat voor mij ook op. Als het op de grond flikkert eet ik het rustig op, vieze grond of niet, zolang er maar geen haren aanzitten. Messen waarmee ik in de pindakaaspot e.d. zit aflikken en weer gebruiken. Dat doort dingen. Als ik voor andere mensen kook hou ik me overigens wel aardig aan de algemene hygieneregels.
In de categorie groenten koud uit blik zijn witte bonen in tomatensaus en mais hier favoriet.
Verder stop ik, als de roomboter te koud is om te smeren (als ik alleen ben en niemand het kan zien), een stuk roomboter in mijn mond, kauw heel even tot het zacht en smeerbaar is, en spuug het dan uit op brood en smeer het uit. Nu vind ik roomboter zo lekker dat ik als klein kind er rustig een stukje van snoepte, en ben ik natuurlijk niet vies van mijn eigen speeksel, maar het klinkt ongetwijfeld emorm ranzig
Heel normaalquote:Op zondag 21 december 2014 11:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Chocolade biscuit koekje tussen een wit bolletje
Of geraspte kaas, smelten over tortillachips met een beetje peper en zout erover.
komt redelijk in de buurt van hete bliksemquote:Op zondag 4 januari 2015 19:20 schreef nikky het volgende:
Ik houd niet van stampot, dus flikker ik er een behoorlijke lading appelmoes over. Dan is de zuurkool met worst ineens erg lekker.
Dat is met stukjes ananas toch? Vind ik ook niet te pruimen in stamppotquote:Op zondag 4 januari 2015 19:22 schreef SuperFood het volgende:
[..]
komt redelijk in de buurt van hete bliksem
ik doe soms een beetje pindasaus door de boerenkoolstamppot om hem wat pittiger te makenquote:Op zondag 4 januari 2015 19:20 schreef nikky het volgende:
Kroket en kaassoufflé lepel ik uit met patat. De korst eet ik als laatste op.
Ik houd niet van stampot, dus flikker ik er een behoorlijke lading appelmoes over. Dan is de zuurkool met worst ineens erg lekker.
[..]
Heel normaal. Zoek maar eens op tortillaschotel/nachoschotel. Er zijn verschillende recepten. Heerlijk!
Dit doe ik ook idd.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik eet doperwtjes en worteltjes altijd gewoon koud uit het blik, opwarmen is veel minder lekker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |