SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar Koerdische kennissen wonen daar. Ze hebben nooit iets racistisch meegemaakt.quote:Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
Russen haten buitenlanders.. succes.
Hey KB, succes met je bui. Morgen weer normaal doen he. Je komt de laatste tijd zo klagerig over. Een tweede Stimo zeg maar. Niet meer doen.
?quote:
Was je kwetsbaar? Wat jammer dat ik toen nog niet hier postte...quote:Op maandag 22 december 2014 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Paar maanden geleden leek ik meer op stimo junior, weten jullie nog jong0ns. Elke keer huilen en klagen over hoe wreed mannen zijn en dan heb ik het niet over al die zielige liedjens die ik hier plaatste en quotte?er zit vooruitgang in mij!
Jij jongen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was je kwetsbaar? Wat jammer dat ik toen nog niet hier postte...
Jij?quote:Op maandag 22 december 2014 23:27 schreef Landysh het volgende:
Ehm er is hier maar een Stimo junior, oke?
Ja, je had me echt erbovenop kunnen helpen. Mrja. Nu moest ik het alleen doen. Met de hulp van dit topic.quote:Op maandag 22 december 2014 23:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was je kwetsbaar? Wat jammer dat ik toen nog niet hier postte...
Je had wel bovenop gemogen ja.quote:Op maandag 22 december 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, je had me echt erbovenop kunnen helpen. Mrja. Nu moest ik het alleen doen. Met de hulp van dit topic.
Ja ik.quote:Op maandag 22 december 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij?
Grapje, niet boos worden.Wie bedeol je?
Oke credits wel naar deze man, ondanks dat hij nooit ZIJN privé deelt...quote:
Wat denk jij, jan is mijn vriendje?quote:Op maandag 22 december 2014 23:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je had wel bovenop gemogen ja.![]()
Waar was Jan dan?
Hoezo nadruk op 'zijn'?quote:Op maandag 22 december 2014 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke credits wel naar deze man, ondanks dat hij nooit ZIJN privé deelt...
Iedereen hier is toch je vriendje.quote:Op maandag 22 december 2014 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat denk jij, jan is mijn vriendje?
het is toch JOUW privequote:
quote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Iedereen hier is toch je vriendje.
Vriendje met voordelen?
Was vergeten in een quote te zettenquote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wowowow je bent een man?
#aanprivégekomen
Friendzone + FWB.quote:Op maandag 22 december 2014 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ja daar ga je toch geen dingen zoals dagelijkse beslommeringen mee delen of wat
Jeej, we kunnen nu de helft van de bevolking afstrepen in de zoektocht naar zijn identiteit.quote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wowowow je bent een man?
#aanprivégekomen
Orphan blackquote:Op maandag 22 december 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
Ziet er heel vaag uit
[..]
Was vergeten in een quote te zetten
quote:Op maandag 22 december 2014 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar hallo wat kom jij aan mijn priverelatie met jan dan ga ga
Wilde 'm al zien toen ik de trailer in de bios had gezien, nu toch maar bekeken na het lezen van je post.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2014 23:49:05 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |