Ik las Joden hoeken...maar dat kon toen ook gewoon.quote:
Hm, dat is niet volgens plan.quote:
Wat voor plannen heb je dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, dat is niet volgens plan.
Als je mij maar niet hoekt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:54 schreef LompeHork het volgende:
Dit is de plek waar ik Joden kan hoeken?
Zie je..ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 23 december 2014 22:54 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las Joden hoeken...maar dat kon toen ook gewoon.
Zeggen ze altijd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
Heej dat handje deed ik niet, dat ging vanzelf.
gewoon alle hoeken van de wagon laten zienquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:54 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork hoekt Karina lieflijk
Klassieker wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon alle hoeken van de wagon laten zien
Je moet toch wat met je tijd...bushokjes slopen ben je zo zat.quote:
Waar is Mani eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet toch wat met je tijd...bushokjes slopen ben je zo zat.
Teveel noobs, te weinig bushokjes.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet toch wat met je tijd...bushokjes slopen ben je zo zat.
Kerstbomen rauzenquote:
Voor op het strandquote:
Oh wacht lekker goor is zoals die mierzoete roze met gele blokken! Dat is ook lekker goor. Weet niet hoe die dingen heten.quote:
hij veegt er zijn kont mee afquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:03 schreef Specularium het volgende:
Mutant houdt niet zo van jodenkoeken.
Roze koek, Cor....quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht lekker goor is zoals die mierzoete roze met gele blokken! Dat is ook lekker goor. Weet niet hoe die dingen heten.
Ohja, volgens mij zijn dat schuimblokkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht lekker goor is zoals die mierzoete roze met gele blokken! Dat is ook lekker goor. Weet niet hoe die dingen heten.
Nee, die zijn niet lekker.quote:
dan kunnen we eindelijk gaan plannenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Jongens het spijt me heel erg, maar ik kom dus niet naar de meet. Ik hoop dat hij nu nog wel door gaat.
Even door wat vuurwerkfolders aan het bladeren. Kijken of ik nog ergens wat geld kan regelen.quote:
Blokken.quote:
Die ja. Oh heet natuurlijk gewoon schuimblok want het is een blok van schuimquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, volgens mij zijn dat schuimblokken
Zal een flinke hoop geven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is met luizenstront gemaakt.
Nou en. M&M's ook die vind ik ook lekker.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is met luizenstront gemaakt.
Zet jij het in doodle?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan kunnen we eindelijk gaan plannen
Dit wisten wij allemaal al.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Jongens het spijt me heel erg, maar ik kom dus niet naar de meet. Ik hoop dat hij nu nog wel door gaat.
Ik ga over 2 weken wel een andere FOK!ker alweer ontmoeten, daar heb ik veel meer zin in.quote:
Ik deed dit gewoon via een hete DM.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Moest jij het ook via doodle plannen vandaag?
pa weer uit het gevang zeker?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken wel een andere FOK!ker alweer ontmoeten, daar heb ik veel meer zin in.
nou en
Romantisch Arie, hopelijk wordt het iets moois met Johannes.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken wel een andere FOK!ker alweer ontmoeten, daar heb ik veel meer zin in.
nou en
En ze leegt af en toe de emmer onder mijn stoel, de schat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:07 schreef Tem het volgende:
Mani kan al jaren niet meer door de deur van zijn zolderkamer. Z'n moeder flikkert zo nu en dan wat frituur naar binnen, maar dat is het wel.
Er is dit keer nog een 3de partij in het spel, dat wordt superspannend allemaal.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Romantisch Arie, hopelijk wordt het iets moois met Johannes.
Oe vertel, een triootje dus.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is dit keer nog een 3de partij in het spel, dat wordt superspannend allemaal.
Nou er valt nog niks te vertellen dus, over 2 weken zal ik je alle details DM'en.quote:
Ah ik had het dus goed. Ik houd mijn DM open voor je.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou er valt nog niks te vertellen dus, over 2 weken zal ik je alle details DM'en.
Met Paxcon denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker barebacken in Groningen.
Oh dat wist ik niet, ben ik weleens geweest.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:14 schreef anonymoussie het volgende:
Ben een beetje stronken. Voor de rest niets hoor.
Ik kom net op mijn werk aan.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:56 schreef Uccie het volgende:
Hier ook...en ik ga er maar eens doorheen, moet weer gewerkt worden
Ik hoefde maar 10 minuten te reizenquote:Op woensdag 24 december 2014 08:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik kom net op mijn werk aan.
Lekker.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoefde maar 10 minuten te reizendus ben lekker laat vertrokken.
Nee, dat is wel lekker.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Lekker.
Ik moet een kwartiertje met de auto, mits er geen file is. En die was er niet vanmorgen.
Net goed.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:25 schreef Mani89 het volgende:
Ben je alwéér 29 geworden sp3c? Van harte gefeliciteerd joh.
[ afbeelding ]
Nee hoor, heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 24 december 2014 09:30 schreef Specularium het volgende:
Takkie gaat hier straks op reageren.
Ga je weer je site promoten, Art.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:29 schreef timmmmm het volgende:
Marijke Helwegen brengt kerstsingle uit![]()
_!
Jammer dat veel figuren op de FP nooit op het forum postenquote:Op woensdag 24 december 2014 11:46 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger haalde elk moslim en Wilders bericht op de FP nog 5000 reacties. Dat waren nog eens tijden.
Nee dit is leuk.quote:Verminkte zielen. Boom heeft pijn, komt door de tak. Boom is kwaad op tak. Ze stoot hem af. Tak rot. Ziekte kruipt erin. Dan doodt de tak de boom.En ik zie ze. Verminkte zielen.
Jammer dat jij wel op het forum postquote:Op woensdag 24 december 2014 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat veel figuren op de FP nooit op het forum posten
Dat haal je gewoon uit een Sassenheimse sloot en dan noem je dat bier.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Daar hebben ze mijn super exclusieve bier niet.
Natuurlijk Stijn, maar ik heb mijn bier toch liever Belgisch, wat dat betreft.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat haal je gewoon uit een Sassenheimse sloot en dan noem je dat bier.
Heeft iemand het weleens over Teylingen?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Natuurlijk Stijn, maar ik heb mijn bier toch liever Belgisch, wat dat betreft.
Op wat voor manier bedoel je?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft iemand het weleens over Teylingen?
Ik moet een fotolijst hebben van 40 bij 60 of iets meer. Maar blijkbaar is dat een bizar formaat want nog nergens gevonden.quote:
Nou ik ken niemand die dat als gemeentenaam echt hanteert, dus was wel nieuwsgierig of dat ook echt zo is of dat het aan de mensen ligt die ik ken.quote:
Ben je al bij de Xenos geweest?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik moet een fotolijst hebben van 40 bij 60 of iets meer. Maar blijkbaar is dat een bizar formaat want nog nergens gevonden.
Nee dat ligt niet aan jou, het is dat het op sommige bordjes staat en dat je stemt voor de "Gemeente Teylingen". Anders hoor je er nooit iemand over.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik ken niemand die dat als gemeentenaam echt hanteert, dus was wel nieuwsgierig of dat ook echt zo is of dat het aan de mensen ligt die ik ken.
Ik kreeg ooit de opdracht om naar Gemeente Teylingen te gaan voor mijn werk, dacht serieus dat ik ergens in Zeeland moest zijnquote:Op woensdag 24 december 2014 14:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat ligt niet aan jou, het is dat het op sommige bordjes staat en dat je stemt voor de "Gemeente Teylingen". Anders hoor je er nooit iemand over.
Ja net, maar daar hadden ze alleen 50 bij 40 en 75 bij 50, dus net te klein of veel te groot.quote:
Oh gelukkig heb je dan nog evenquote:Op woensdag 24 december 2014 14:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja net, maar daar hadden ze alleen 50 bij 40 en 75 bij 50, dus net te klein of veel te groot.
Moet het vanavond hebben voor kerstcadeau
Ja precies, en je hebt natuurlijk de legendarische Ruïne van Teylingen waar ooit een aflevering van Bassie en Adriaan is opgenomen. Maar meer dan een afgebrokkeld muurtje is dat nietquote:Op woensdag 24 december 2014 14:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit de opdracht om naar Gemeente Teylingen te gaan voor mijn werk, dacht serieus dat ik ergens in Zeeland moest zijnen zover woon ik daar nou niet vandaan.
Als Bassie en Adriaan er zijn geweest is het wel episch natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja precies, en je hebt natuurlijk de legendarische Ruïne van Teylingen waar ooit een aflevering van Bassie en Adriaan is opgenomen. Maar meer dan een afgebrokkeld muurtje is dat niet
De expo zit hier niet meer, maar ik ga zo even naar Leiden om daar te kijken. Daar hebben ze ook een grotere v&d en Hema enzo.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh gelukkig heb je dan nog even
Expo? of bestaat dat niet meer. Is het wel een standaard maat?
Wat heb je gekregen sp3c? Nieuwe ijshockeystick?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:50 schreef sp3c het volgende:
sup bitches!
bedankt voor de felicitaties op deze vrolijken dag en al dat soort dingen
Ben je jarig?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:50 schreef sp3c het volgende:
sup bitches!
Had specularium geen kleinere foto's?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik moet een fotolijst hebben van 40 bij 60 of iets meer. Maar blijkbaar is dat een bizar formaat want nog nergens gevonden.
En dan het liefst in hoog tempo!quote:Op woensdag 24 december 2014 13:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Natuurlijk Stijn, maar ik heb mijn bier toch liever Belgisch, wat dat betreft.
In jouw tempo ja, maar dan zet jij net als Froome je motortje aan en dan probeer ik er achteraan te springen als Kenny van Hummel. Dan gebeuren er ongelukken.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan het liefst in hoog tempo!
De volgende keer ga jij Radler klappen.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In jouw tempo ja, maar dan zet jij net als Froome je motortje aan en dan probeer ik er achteraan te springen als Kenny van Hummel. Dan gebeuren er ongelukken.
Dan paste het er niet op, zei hij.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Had specularium geen kleinere foto's?
Radler is voor homo's zei jij laatst nog. De komende week krijg mijn lever strafexpeditie, ik kom in topvorm die kant op.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De volgende keer ga jij Radler klappen.
Het is jouw dag sp3c, waar zou je het over willen hebben lieverd?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:58 schreef sp3c het volgende:
geen wielrenverhalen in mijn topic vandaag pls
Wat?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan paste het er niet op, zei hij.
Het was leuk je gekend te hebben...quote:Op woensdag 24 december 2014 15:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een toestand, nu moet ik voor die lijst naar de hel op aarde, ofwel de ikea.
Gefeliciflapstaart!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:58 schreef sp3c het volgende:
geen wielrenverhalen in mijn topic vandaag pls
HAHAHAHAHA die zijn er dus niet.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:46 schreef Uccie het volgende:
Voor degenen die een leven hebben en met de kerst geen PC aan hebben, fijne feestdagen.
Ik heb zojuist vernomen, dat Pjo zijn ogen open heeft.quote:
Pjo hoeft nog niet de deur uit, wij gaan bij Pjo logeren.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA die zijn er dus niet.
Kleed Pjo extra warm aan wil je?
Wat een ziener is het toch, een visionair beter gezegd.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb zojuist vernomen, dat Pjo zijn ogen open heeft.
Hopelijk raakt de vogelkooi niet overvol!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pjo hoeft nog niet de deur uit, wij gaan bij Pjo logeren.
Ik heb er laatst nog overheerlijke en zeer culinaire gehaktballen verorberd.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:48 schreef Mani89 het volgende:
Er bestaan mensen die in de ochtend speciaal naar de Ikea gaan om daar voor een euro te ontbijten. Die mensen, daar moeten we iets mee.
Feli sp3c!!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:50 schreef sp3c het volgende:
sup bitches!
Nee, die anderen hebben eigen logeerkooien. Pjo mag nog een beetje van zijn rust genieten nu hij nog klein is.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een ziener is het toch, een visionair beter gezegd.
[..]
Hopelijk raakt de vogelkooi niet overvol!
Zo creatief ben ik niet helaas.quote:
Je FOK! date? Die zit al lekker onder de plak dan, goed geregeld hoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb iemand anders gestrikt om naar de ikea te gaan.
Zijn je kinderen weer vervelend aan het doen dat je het op mij af moet reageren? Maar je hebt geluk, ik ga nu naar huis wandelen.quote:
Het was geen date.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je FOK! date? Die zit al lekker onder de plak dan, goed geregeld hoor.
De trap af naar beneden?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn je kinderen weer vervelend aan het doen dat je het op mij af moet reageren? Maar je hebt geluk, ik ga nu naar huis wandelen.
Ik mag het niet meer over fietsen hebben in dit topic.quote:
Terug naar de inrichting, bedoel je.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn je kinderen weer vervelend aan het doen dat je het op mij af moet reageren? Maar je hebt geluk, ik ga nu naar huis wandelen.
Een meet & greet.quote:
Ik was maandag naar Douglas in Schiedam voor cadeautjes. Wat een ravage!! Ten eerste was die garage bijna vol. Het centrum was een verschrikking en in Douglas was het belachelijk druk. Volgend jaar maar wat eerder cadeautjes kopen.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb iemand anders gestrikt om naar de ikea te gaan.
Vergeet je koffer dit keer niet.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:24 schreef Tem het volgende:
Ik ga ook ff meet & greeten op Utrecht CS zo.
Ik ga zometeen al beginnen.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:15 schreef anonymoussie het volgende:
Ik weet dat Sp3c jarig is enzo.
Maar hebben jullie al zin in kerst?
Ja is echt verschrikkelijk nu met die kerstdrukte. Gewoon online inkopen doenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik was maandag naar Douglas in Schiedam voor cadeautjes. Wat een ravage!! Ten eerste was die garage bijna vol. Het centrum was een verschrikking en in Douglas was het belachelijk druk. Volgend jaar maar wat eerder cadeautjes kopen.
Met uccie?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:24 schreef Tem het volgende:
Nee, hij wist dat ik daar vandaag niet was.quote:
Was ik toevallig net ook maar wij zeggen niks he?quote:Op woensdag 24 december 2014 16:24 schreef Tem het volgende:
Gewoon een ramp idd.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja is echt verschrikkelijk nu met die kerstdrukte. Gewoon online inkopen doen
Stalen boom in je hol, Arnie.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gewoon een ramp idd.
Even iets heel anders...
Hebben ze in Brussel trouwens nog steeds die stalen boom van 2 jr geleden?
Ik heb wel een stalen boom.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stalen boom in je hol, Arnie.
Hey Lavenderr.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
sp3c, bijna kerstkindje, gefeliciteerd
Klopt, is allemaal mijn schuld.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:29 schreef anonymoussie het volgende:
Nu gaat Njos helemaal niet reageren.
Allemaal door jou Speculaas
Hey anonymoussie . Mja, beetje welquote:Op woensdag 24 december 2014 18:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hey Lavenderr.
Jij ook al zin in kerst?
Hij noemde je ook speculaas.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, is allemaal mijn schuld.
Een beetje is goed genoeg.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey anonymoussie . Mja, beetje wel
Nope Arno. Wat ga je doen met kerst? hopelijk weg uit dat gare Schiedam.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Koffer niet vergeten en alles.
quote:Op woensdag 24 december 2014 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Nope Arno. Wat ga je doen met kerst? hopelijk weg uit dat gare Schiedam.
Morgen naar mijn zus waar mijn ouders zijn en neefjes en nichtjes en tweede kerstdag komt de schoonfamilie naar ons toe.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel in Schiedam.
Bij mijn broer en schoonzus en vrienden van ons. In feite is mijn vriendin nu bij mijn schoonzus om dingen voor te bereiden enzo.
Wat ga jij doen?
Gezellige tijden.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Morgen naar mijn zus waar mijn ouders zijn en neefjes en nichtjes en tweede kerstdag komt de schoonfamilie naar ons toe.
Wanneer nemen jullie kinderen?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gezellige tijden.
Mijn broer heeft ook kinderen. Sommige van onze vrienden ook.
Weet ik niet.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer nemen jullie kinderen?
Voorlopig wonen we nog niet eens samen. Dus een kind is op dit moment niet echt aan de orde.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah, tijd zat. Ik ben bijna veertig en mijn oudste is 2.5.
Nee.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Heb jij kinderen?
Dat mag niet van de rechterquote:Op woensdag 24 december 2014 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer nemen jullie kinderen?
Ik vond het ook een goeie ja, bedanktquote:Op woensdag 24 december 2014 19:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hilarisch Art, deze had ik niet verwacht toen ik het schreef.
Geen Toren C?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:45 schreef Specularium het volgende:
Straks komt de Koefnoen kerstspecial dus dat wordt lachen!
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee met lekker eten en dergelijke. Nu ff filmpie kijken met mijn ouders.
Morgen volgens mij.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:57 schreef Tem het volgende:
Wanneer komt ranking the stars met Henny.
Mijn vriendin ging net zo over de zeik als Wauke.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
Er is nu een berg razende aids bezig op 1.
Alleen Arie Boomsma ontbreekt nog.
Op 3 bedoel je.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
Er is nu een berg razende aids bezig op 1.
Alleen Arie Boomsma ontbreekt nog.
Is eigenlijk 10 jaar later en gaat alleen maar over VI.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:14 schreef Tem het volgende:
Ik ga 5 jaar later terugkijken met Genee.
Nee, dit jaar is het een andere boom, geschonken door Letland ofzo.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gewoon een ramp idd.
Even iets heel anders...
Hebben ze in Brussel trouwens nog steeds die stalen boom van 2 jr geleden?
Eftelingquote:Op donderdag 25 december 2014 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet mee eens. Maar dat kan niet als een verrassing komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik heb het niet langer dan 10 min volgehouden. Wat een humorloze ellende.quote:Op donderdag 25 december 2014 08:59 schreef Uccie het volgende:
Ik zag 15 min en heb niet eens een beetje gelachen
Beter!quote:Op donderdag 25 december 2014 01:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, dit jaar is het een andere boom, geschonken door Letland ofzo.
Wij gaan om 12.00 uur brunchen.quote:Op donderdag 25 december 2014 10:10 schreef YokiKater het volgende:
Zalig pasen allemaal! Wij beginnen hier straks met een lekker ontbijtje
Fijne valentijn, terug!quote:Op donderdag 25 december 2014 10:10 schreef YokiKater het volgende:
Hier is het gewoon donker gebleven.quote:Op donderdag 25 december 2014 10:24 schreef Specularium het volgende:
Ik moet straks op geheime missie.
Zit er precies zo'n wolkenstreep alleen over Utrecht. #kerststruggles
Jij bent wel vroeg.quote:Op donderdag 25 december 2014 10:10 schreef YokiKater het volgende:
Er zaten toch wel leuke stukjes in, vond ik. Ik kom wel af en toe rondhangen in het topic, maar heb ook familieverplichtingen.quote:Op donderdag 25 december 2014 08:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Efteling
Ik zag 15 min en heb niet eens een beetje gelachen.
Maarre belangrijkere dingen..ben jij er vanaf 12u bij?
Oh en fijne kerstdagen iedereen!
Maar van de week toch wel!quote:Op donderdag 25 december 2014 13:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zaten toch wel leuke stukjes in, vond ik. Ik kom wel af en toe rondhangen in het topic, maar heb ook familieverplichtingen.
Iedereen prettige kerstdagen gewenst.
Bedankt Henk.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:12 schreef Elfletterig het volgende:
Doe lief, het is kerst!quote:
Tof!quote:Op donderdag 25 december 2014 13:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker, zeker...
Vrolijk kerstfeest Elfletterig, neem even pauze van je tegelwedstrijden in NWS.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zaten toch wel leuke stukjes in, vond ik. Ik kom wel af en toe rondhangen in het topic, maar heb ook familieverplichtingen.
Wat zijn tegelwedstrijden?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrolijk kerstfeest Elfletterig, neem even pauze van je tegelwedstrijden in NWS.
Quotewars, je weet wel, van die eeuwig durende discussies tussen jou en Xa1pt van 1000 worden per post.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 13:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk weet ook wel dat ik hem stiekem een hele lieve jongen vind.
Oh dat.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:28 schreef Mani89 het volgende:
Quotewars, je weet wel, van die eeuwig durende discussies tussen jou en Xa1pt van 1000 worden per post.
We zijn het inhoudelijk te vaak eens om grote vijanden te zijn hè...quote:Op donderdag 25 december 2014 13:29 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het genot om te lezen hoor, maar ik dacht neem in deze tijd je rust.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oh dat.Ik zal mijn leven beteren in 2015.
Ga ik zeker doen. Veel Top 2000 luisteren (en bezig met eigen muziek).quote:Op donderdag 25 december 2014 13:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het genot om te lezen hoor, maar ik dacht neem in deze tijd je rust.
Ik dacht even dat het Lucky TV was toen hij dit zei.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:38 schreef YokiKater het volgende:
Wat vonden jullie van Willy zijn kersttoespraak?
Ik vond hem er vooral nogal houterig bij staan en nerveus overkomen.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:38 schreef YokiKater het volgende:
Wat vonden jullie van Willy zijn kersttoespraak?
Willy is een ontzettende baas. Kan niet wachten op de versie van Lucky TV.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het Lucky TV was toen hij dit zei.
"Nederland is meer dan 17 miljoen selfies."
Maar Willy is wel een topgozâh verder hoor.
Ja, beetje onwennig of zo.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond hem er vooral nogal houterig bij staan en nerveus overkomen.
Natuurlijk, wat een vorst. Oranje boven.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:56 schreef Specularium het volgende:
Marianne vond het een hele goeie speech hoorde ik.
En onder?quote:Op donderdag 25 december 2014 14:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat een vorst. Oranje boven.
quote:Op donderdag 25 december 2014 13:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stiekem vind je mij ook een hele aardige jongen.quote:
Dat wil je graag, dat is wat anders.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stiekem vind je mij ook een hele aardige jongen.
Dat is majesteitsschennis.quote:
Ja wie zou er niet vriendjes willen zijn met een zonneschijntje zoals jij!quote:Op donderdag 25 december 2014 14:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat wil je graag, dat is wat anders.
Precies, dat wil iedereen wel. Daar heb ik alleen geen tijd voor.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja wie zou er niet vriendjes willen zijn met een zonneschijntje zoals jij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |