Ik las Joden hoeken...maar dat kon toen ook gewoon.quote:
Hm, dat is niet volgens plan.quote:
Wat voor plannen heb je dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, dat is niet volgens plan.
Als je mij maar niet hoekt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:54 schreef LompeHork het volgende:
Dit is de plek waar ik Joden kan hoeken?
Zie je..ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 23 december 2014 22:54 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las Joden hoeken...maar dat kon toen ook gewoon.
Zeggen ze altijd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
Heej dat handje deed ik niet, dat ging vanzelf.
gewoon alle hoeken van de wagon laten zienquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:54 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork hoekt Karina lieflijk
Klassieker wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon alle hoeken van de wagon laten zien
Je moet toch wat met je tijd...bushokjes slopen ben je zo zat.quote:
Waar is Mani eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet toch wat met je tijd...bushokjes slopen ben je zo zat.
Teveel noobs, te weinig bushokjes.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet toch wat met je tijd...bushokjes slopen ben je zo zat.
Kerstbomen rauzenquote:
Voor op het strandquote:
Oh wacht lekker goor is zoals die mierzoete roze met gele blokken! Dat is ook lekker goor. Weet niet hoe die dingen heten.quote:
hij veegt er zijn kont mee afquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:03 schreef Specularium het volgende:
Mutant houdt niet zo van jodenkoeken.
Roze koek, Cor....quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht lekker goor is zoals die mierzoete roze met gele blokken! Dat is ook lekker goor. Weet niet hoe die dingen heten.
Ohja, volgens mij zijn dat schuimblokkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht lekker goor is zoals die mierzoete roze met gele blokken! Dat is ook lekker goor. Weet niet hoe die dingen heten.
Nee, die zijn niet lekker.quote:
dan kunnen we eindelijk gaan plannenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Jongens het spijt me heel erg, maar ik kom dus niet naar de meet. Ik hoop dat hij nu nog wel door gaat.
Even door wat vuurwerkfolders aan het bladeren. Kijken of ik nog ergens wat geld kan regelen.quote:
Blokken.quote:
Die ja. Oh heet natuurlijk gewoon schuimblok want het is een blok van schuimquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, volgens mij zijn dat schuimblokken
Zal een flinke hoop geven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is met luizenstront gemaakt.
Nou en. M&M's ook die vind ik ook lekker.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is met luizenstront gemaakt.
Zet jij het in doodle?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan kunnen we eindelijk gaan plannen
Dit wisten wij allemaal al.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Jongens het spijt me heel erg, maar ik kom dus niet naar de meet. Ik hoop dat hij nu nog wel door gaat.
Ik ga over 2 weken wel een andere FOK!ker alweer ontmoeten, daar heb ik veel meer zin in.quote:
Ik deed dit gewoon via een hete DM.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Moest jij het ook via doodle plannen vandaag?
pa weer uit het gevang zeker?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken wel een andere FOK!ker alweer ontmoeten, daar heb ik veel meer zin in.
nou en
Romantisch Arie, hopelijk wordt het iets moois met Johannes.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken wel een andere FOK!ker alweer ontmoeten, daar heb ik veel meer zin in.
nou en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |