De Roze Wildernis, dinsdagavond 23 december om 20.25 uur bij de KRO op NPO 3.quote:n het nieuwe programma KRO De Roze Wildernis trekken vier homoseksuele jongens met hun vaders onder leiding van Arie Boomsma door de jungle van Zuid-Amerika. Een zwaar avontuur met heftige uitdagingen in het prachtige Argentinië, waarbij de emoties hoog oplopen. Vier homo-jongens en vier hetero-vaders, met daartussen een wereld van onbegrip, afwijzing en verwijdering. Want door de homoseksuele geaardheid van de zonen, is de relatie met hun vader al jarenlang heel moeizaam. Tijdens de tocht voeren de jongens en hun vaders samen opdrachten uit om nader tot elkaar te komen en de oorzaak van hun onderlinge problemen te onderzoeken. Lukt het hen om begrip voor elkaar te krijgen en het einddoel, de uitbundige Gay Pride in Buenos Aires, te bereiken?
quote:In de eerste aflevering van KRO De Roze Wildernis maken we kennis met de zonen Danley, Guno, Sietse en Roy, die samen met Arie Boomsma door de jungle van Argentinië trekken. Wat de jongens nog niet weten is dat ze later op de dag met hun vaders Henk, Guno sr, Jan en Leo zullen worden herenigd. Onder grote tijdsdruk moeten de jongens hun koffers vol leuke outfits en vele toiletspullen ompakken tot een rugzak. Dat zorgt vooral bij Danley en Sietse voor paniek. En dan zijn ze klaar voor het begin van een loodzware tocht. Vader Henk is er van overtuigd dat zijn zoon Danley als “een mietje” de tocht zal ondergaan.
Na uren lopen is het tijd voor de eerste grote opdracht: een snelstromende rivier zo droog mogelijk oversteken. Aan de overkant staan namelijk de vaders hen op te wachten om daarna hun reis gezamenlijk voort te zetten. Zonder al te veel kleerscheuren bereiken de jongens de overkant, om ietwat ongemakkelijk hun vaders te begroeten. In een knalgroene hotspring nemen vaders en zonen een verkoelende duik, en merken vooral Roy en Guno hoe lastig het is om – na jaren nauwelijks contact te hebben met hun vaders - opeens op elkaar aangewezen te zijn.
Nou, ze zijn ''erg gay'' jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:35 schreef AF_ het volgende:
Zijn wel de vrouwtjes die ze uitgekozen hebben
Thuisquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:54 schreef tong80 het volgende:
Leuk. Wel triest de macho vaders.
Waar zijn de moeders ?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:56 schreef tong80 het volgende:
Achter het fornuis Fylax ? Zoals het hoort.
Homo!quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:05 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk die macho-hetero-vaders. Ik heb m'n vader op z'n sterfbed geknuffeld omhelst gekust en gezegt dat ik van hem hou.
Nee. Het gaat er over om je emoties te durven tonen. Je probeert nu goedkoop te scoren. Wist ik al.quote:
Dan had ik wel je spelfouten verbeterdquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Het gaat er over om je emoties te durven tonen. Je probeert nu goedkoop te scoren. Wist ik al.
Daar is bij jou geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dan had ik wel je spelfouten verbeterd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |