In deze contreien is dat geen probleem, alleen nu heb ik plots Deisyy in m'n nek hangen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:46 schreef Voxs het volgende:
Ik zie dat je al wat begint te wennen aan het 'antiek' zijn![]()
ik vin het ook een stomme UIquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In deze contreien is dat geen probleem, alleen nu heb ik plots Deisyy in m'n nek hangen.
Die vind het niets en irritant. Past eigenlijk ook wel. Ik denk dat ik hem dus maar even hou.
Als mensen gaan klagen, dan stuur ik ze wel naar jou toe als mijn UI-adviseuse.
Ik was er al!quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:56 schreef Kingstown het volgende:
Vorige topic is vol, dus 4,3,2,1....kom er maar in FANN.
Zeg me dat het niet zo is, zeg me dat je niet zijn UI-adviseuse bent, je zou dan echt van je voetstuk vallen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:46 schreef Voxs het volgende:
Ik zie dat je al wat begint te wennen aan het 'antiek' zijn![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:02 schreef FANN het volgende:
Ik heb net mijn toetje banaan uit de oven met ijs gegeten en nu heb ik geen honger meer![]()
ik dacht, maakt het uit, eerst toetje en dan de spaghetti... maar dat maakt dus wel uit...
Ik kon niet wachten ik had zo'n trek in dat toetje
Jij eet echt raarquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:02 schreef FANN het volgende:
Ik heb net mijn toetje banaan uit de oven met ijs gegeten en nu heb ik geen honger meer![]()
ik dacht, maakt het uit, eerst toetje en dan de spaghetti... maar dat maakt dus wel uit...
Ik kon niet wachten ik had zo'n trek in dat toetje
Als je de spagheti al wel klaar hebt is het zonde... Maar de Griek eet jou portie wel of neef Papadoupolisquote:
Nee, hij wacht nog even met de spaghetti koken, dus ik heb mazzelquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je de spagethi al wel klaar hebt is het zonde... Maar de Griek eet jou portie wel of neef Papadoupolis
Lekker goedkoop gedurende de kerstperiode ...quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, hij wacht nog even met de spaghetti koken, dus ik heb mazzelen neef is er nog niet,
die weet nog steeds de exacte datum niet, die boekt altijd ''last minute'' vorige keer kwam ie aankakken ná de kerst geloof ik
ja, daarom...quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker goedkoop gedurende de kerstperiode ...
Wasda?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Het Rotterdamse woord van het jaar is vandaag bekend gemaakt, Tebbie.
Ik weet niet of ie een baan heeft of zo ..quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Maakt niks uit, is leuker voor zijn moeder ook
In de winkel van zijn broerquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie een baan heeft of zo ..
wat is dat dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Het Rotterdamse woord van het jaar is vandaag bekend gemaakt, Tebbie.
ah... praten ze daar zo?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:16 schreef Deisyy het volgende:
Wat heb je? -> Wat hebbie? - > Thebbie? - > Tebbie!
Onverklaarbaar dusquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:16 schreef Deisyy het volgende:
muil, mietjes en flikkers is toch niet typisch Rotterdams?quote:
Pfff, da's geen woord, da's een spraakgebrek...quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:16 schreef Deisyy het volgende:
Hoe hij het zegt welquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
muil, mietjes en flikkers is toch niet typisch Rotterdams?![]()
Het accent wél denk ik
Weer over gozer en mokkel, er zijn overeenkomsten tussen Rotterdams en Amsterdamsquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... zo zeggen die échte Amsterdammers het... ik niet want ik ben een nepper![]()
Sommige woorden wel, hoewel de meeste uit het Jiddisch of bargoens komen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:24 schreef Deisyy het volgende:
e
[..]
Weer over gozer en mokkel, er zijn overeenkomsten tussen Rotterdams en Amsterdams
quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:24 schreef Deisyy het volgende:
e
[..]
Weer over gozer en mokkel, er zijn overeenkomsten tussen Rotterdams en Amsterdams
Maleise woorden zijn ook leuk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige woorden wel, hoewel de meeste uit het Jiddisch of bargoens komen.
De uitspraak is echter totaal anders...
quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Maleise woorden zijn ook leuk.
Spaanse vliegen ook.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Maleise woorden zijn ook leuk.
Nou toevallig heeft mijn vader in Indonesie gewoond en er zijn veel woorden van het Maleis in het Nederlands.quote:
Maar het ging om Rotterdams / Amsterdams ... Niet om Maleisquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nou toevallig heeft mijn vader in Indonesie gewoond en er zijn veel woorden van het Maleis in het Nederlands.
ik las Jiddischquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het ging om Rotterdams / Amsterdams ... Niet om Maleis
Ik sta op een voetstuk?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet zo is, zeg me dat je niet zijn UI-adviseuse bent, je zou dan echt van je voetstuk vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik sta op een voetstuk?![]()
![]()
Kingstown verdraait de boel een beetje. Ik zei slechts dat het 'antiek' was en dat het prima bij hem paste om hem wat te plagen. Wist ik veel dat de man echt denkt al opa-oud te zijnmag niet plagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Vertel me een zeer goede reden en ik zal heroverwegen of ik plaag of niet.quote:
doet mij denken aan mijn lieve moederquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag niet, wil niet, zal niet, hoort niet, doet niet.
Leuk leven heb jij...
Ah, heb je het daar van...quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:45 schreef sacha het volgende:
[..]
doet mij denken aan mijn lieve moeder
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik sta op een voetstuk?![]()
![]()
Kingstown verdraait de boel een beetje. Ik zei slechts dat het 'antiek' was en dat het prima bij hem paste om hem wat te plagen. Wist ik veel dat de man echt denkt al opa-oud te zijnJe jonge en hippe voetstuk! Daarom kon ik me ook al niet voorstellen dat jij deze UI geadviseerd had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kingstown doet graag alsof hij niet meer van deze tijd is, dat scheelt hem gedoe
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
nou dan gaat die ander huilenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vertel me een zeer goede reden en ik zal heroverwegen of ik plaag of niet.
Ik denk dat je plagen met pesten verwart. Plagen is op goedgemutste manier en de grenzen van de ander respecterend.quote:
Haha ik jong en hip. Helaas binnenkort ook 40+.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je jonge en hippe voetstuk! Daarom kon ik me ook al niet voorstellen dat jij deze UI geadviseerd had.
Kingstown doet graag alsof hij niet meer van deze tijd is, dat scheelt hem gedoe
Bijzonder issie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:11 schreef sacha het volgende:
Hut stijgt met stip op mijn gekken meter
Wat een lekker ventje!quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:18 schreef sig000 het volgende:
Opa was ff oppassen, het hele huis op de kop.
[ afbeelding ]
Hij lijkt op mijn neefje rond die leeftijd...quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:18 schreef sig000 het volgende:
Opa was ff oppassen, het hele huis op de kop.
[ afbeelding ]
Hij lijkt op PPquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij lijkt op mijn neefje rond die leeftijd...
Die ken ik niet van het echie, dus dat weet ik niet.quote:
Die jaarlingen lijken allemaal op elkaar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ken ik niet van het echie, dus dat weet ik niet.
Maar dan lijkt mijn neefje dus ook op PP...
Ik maak ze niet zo vaak mee...quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die jaarlingen lijken allemaal op elkaar.
Ik ook, totdat ik door heb dat dat er niet inzit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:29 schreef sig000 het volgende:
Ik wil altijd winnen wanneer ik met een wedstrijd meedoe.
Ik heb meer niet gewonnen dan wel, dus ik ben het gewend...quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:37 schreef chufi het volgende:
Winnen is altijd leuk, maar echt niet altijd nodig...
Bekers en medailles boeien me niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:42 schreef chufi het volgende:
Ik heb slechts nog wat medailles... Wat er met al die bekers van voetbaltoernooien gebeurd is weet ik niet meer... Maar ik had er best wel een aantal .... Als aanvoerder neem je die dan mee naar huis
Ik probeerde een beetje in jou spirit te pratenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn de opmerkingen waar je je hier populair mee maakt.
De onderlinge hechtingen worden dan uitgewisseld...quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat dat secret gedoe is?
Begrijp ik nou goed dat er allemaal uitgescheurde chicks zijn die elkaar de liefde gaan verklaren met valentijnsdag?OUD / Secret Valentine 2015 - Wie doet er mee?
Je weet wat Secret Santa is?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat dat secret gedoe is?
Begrijp ik nou goed dat er allemaal uitgescheurde chicks zijn die elkaar de liefde gaan verklaren met valentijnsdag?OUD / Secret Valentine 2015 - Wie doet er mee?
Die OP is niet echt duidelijk, maar valentijnsdag is toch dat je iets naar een geheime liefde stuuurt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:16 schreef MadMaster het volgende:
De onderlinge hechtingen worden dan uitgewisseld...
Die hormonen daar zorgen er voor dat ze het allemaal niet meer weten en ze alles door elkaar gaan halen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die OP is niet echt duidelijk, maar valentijnsdag is toch dat je iets naar een geheime liefde stuuurt?
Of loop ik zover achter dat ze dat concept ook alweer veranderd hebben?
Nou niet echt, maar ik vermoed dat je lootjes gaat trekken en dan cadeautjes stuurt naar elkaar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Je weet wat Secret Santa is?
Dat gaan zij dus in februari nog een keer doen.
Een soort Baby Golden Shower dus...
The fuck....serieus?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Die hormonen daar zorgen er voor dat ze het allemaal niet meer weten en ze alles door elkaar gaan halen.
Ze gaan lootjes trekken en cadeautjes uitwisselen dan...
Zie de post boven de jouwe...quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou niet echt, maar ik vermoed dat je lootjes gaat trekken en dan cadeautjes stuurt naar elkaar.
Binnen het kader van kerst kan mijn brein dat nog begrijpen, maar met valentijnsdag?
Krijg je een rompertje of een zelf gehaakte sjaal of zo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
The fuck....serieus?
Ik ga me ook aanmelden. Alleen maar meiden die meedoen, dus ik zit dan sowieso goed!
DM dr dan even ... We hebben ons best gedaanquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:27 schreef sacha het volgende:
ik wil een gehaakte Minecraft creeper sjaal van Eska
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |