Maar het ging om Rotterdams / Amsterdams ... Niet om Maleisquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nou toevallig heeft mijn vader in Indonesie gewoond en er zijn veel woorden van het Maleis in het Nederlands.
ik las Jiddischquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het ging om Rotterdams / Amsterdams ... Niet om Maleis
Ik sta op een voetstuk?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet zo is, zeg me dat je niet zijn UI-adviseuse bent, je zou dan echt van je voetstuk vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik sta op een voetstuk?![]()
![]()
Kingstown verdraait de boel een beetje. Ik zei slechts dat het 'antiek' was en dat het prima bij hem paste om hem wat te plagen. Wist ik veel dat de man echt denkt al opa-oud te zijnmag niet plagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Vertel me een zeer goede reden en ik zal heroverwegen of ik plaag of niet.quote:
doet mij denken aan mijn lieve moederquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag niet, wil niet, zal niet, hoort niet, doet niet.
Leuk leven heb jij...
Ah, heb je het daar van...quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:45 schreef sacha het volgende:
[..]
doet mij denken aan mijn lieve moeder
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik sta op een voetstuk?![]()
![]()
Kingstown verdraait de boel een beetje. Ik zei slechts dat het 'antiek' was en dat het prima bij hem paste om hem wat te plagen. Wist ik veel dat de man echt denkt al opa-oud te zijnJe jonge en hippe voetstuk! Daarom kon ik me ook al niet voorstellen dat jij deze UI geadviseerd had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kingstown doet graag alsof hij niet meer van deze tijd is, dat scheelt hem gedoe
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
nou dan gaat die ander huilenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vertel me een zeer goede reden en ik zal heroverwegen of ik plaag of niet.
Ik denk dat je plagen met pesten verwart. Plagen is op goedgemutste manier en de grenzen van de ander respecterend.quote:
Haha ik jong en hip. Helaas binnenkort ook 40+.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je jonge en hippe voetstuk! Daarom kon ik me ook al niet voorstellen dat jij deze UI geadviseerd had.
Kingstown doet graag alsof hij niet meer van deze tijd is, dat scheelt hem gedoe
Bijzonder issie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:11 schreef sacha het volgende:
Hut stijgt met stip op mijn gekken meter
Wat een lekker ventje!quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:18 schreef sig000 het volgende:
Opa was ff oppassen, het hele huis op de kop.
[ afbeelding ]
Hij lijkt op mijn neefje rond die leeftijd...quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:18 schreef sig000 het volgende:
Opa was ff oppassen, het hele huis op de kop.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |