Kuddes papa's en mama's met de kids gingen in optocht vanuit de parkeergarage naar de Grote Markt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:46 schreef Kingstown het volgende:
Mjah....wij vallen natuurlijk ook niet echt binnen de doelgroep van SR. Dat is meer iets voor pubers enzo.
Dan ga ik niet de moeite nemen om op de fiets te springenquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:30 schreef MadMaster het volgende:
Als je dan toch vroeg in Haarlem moet zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om eerlijk te zijn vond ik er niet veel aan. Geluid staat op standje 2 en verder is het één commercieel circus.
Been there, done that...
Lopend kom je er ook...quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ga ik niet de moeite nemen om op de fiets te springen
Dat zijn wel vaak lekkere meiden ...quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:00 schreef Kingstown het volgende:
Er is hier wrs geen hond die het interesseert, maar er zit een skeleton-chick op SPT.
Ik ken niet zoveel meiden die aan skeleton doen, maar je moet wel een durfalletje zijn wil je die sport beoefenen.quote:
Ja met je kop naar voren. Filmpje van Geralt gezienquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel meiden die aan skeleton doen, maar je moet wel een durfalletje zijn wil je die sport beoefenen.
Ik ben die ene lurker.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Niemand hoeft zich de komende dagen eenzaam te voelen:
40+ / Kerstmis 2014: Wat doe je (er) aan?
Wat ziet je UI er slecht uit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:00 schreef Kingstown het volgende:
Er is hier wrs geen hond die het interesseert, maar er zit een skeleton-chick op SPT.
Dat kreeg ik eerder vandaag te horen....quote:
Was het er eigenlijk wel mee eens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:22 schreef Voxs het volgende:
Ik begrijp waarom je die bijna nooit gebruiktHet is nogal schokkerig en 'antiek'. Nu past dat natuurlijk wel prima
Nou doe er wat aan danquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat kreeg ik eerder vandaag te horen....
[..]
Was het er eigenlijk wel mee eens.
Maar je doet er niets mee ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik vind hem wazig, onscherp en irritant, vind je dat ook goed bij je passen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Antiek en schokkerig past prima werd me verteld, dus ik luister braaf.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat je al wat begint te wennen aan het 'antiek' zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MTV bestond al, dus zo oud kan het niet zijn.![]()
Wat ik zelf vind is natuurlijk niet zo belangrijk. Ik heb geleerd om van dingen waar ik zelf geen verstand van heb ongezien de keuze te volgen. van mensen die er wel verstand van hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind hem wazig, onscherp en irritant, vind je dat ook goed bij je passen?
Omdat je zelf geen mening hebt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat ik zelf vind is natuurlijk niet zo belangrijk. Ik heb geleerd om van dingen waar ik zelf geen verstand van heb ongezien de keuze te volgen. van mensen die er wel verstand van hebben.
Wat denk je waarom ik altijd netjes aan jou vraag wiens team ik moet kiezen als er weer een SHO-rel is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |