Het is wel een Fokker, dus valt nog mee...quote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Kingstown het volgende:
Enquete-alert:
40+ / Enquete voor gescheiden ouders met kind(eren) van 5 t/m 12 jaar
True!quote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef FANN het volgende:
Het is wel een Fokker, dus valt nog mee...
meestal registreren ze zich alleen om zo'n, enquete te droppen
Als dat waar is wél, maar ik niemand geloof jouquote:Op maandag 22 december 2014 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True!
Sacha heeft haar vent laatst op de boot gezet, dus die valt wel in de doelgroep.
Shit ik zit in de doelgroep .....quote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Kingstown het volgende:
Enquete-alert:
40+ / Enquete voor gescheiden ouders met kind(eren) van 5 t/m 12 jaar
24quote:Op maandag 22 december 2014 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee man...
Je dochter is toch 23 jaar ofzoiets?
ow...quote:Op maandag 22 december 2014 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
24
Maar goed lezen
5 t/m 12 jaar ten tijde van de scheiding.
Nee, want ik was nog geen 40+quote:Op maandag 22 december 2014 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...tja dan moet je aan de bak...
nou ja moet niet natuurlijk
wel kort... is zo gepieptquote:Op maandag 22 december 2014 22:42 schreef sacha het volgende:
weer van die stomme middelmatige kutvragen
Slaan nergens op iddquote:Op maandag 22 december 2014 22:42 schreef sacha het volgende:
weer van die stomme middelmatige kutvragen
wat heb ik nou weer gefaked?quote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
DUs je hebt weer eens gefaked. net als die sex van je
Dacht dat je het ingevuld had ...quote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
wat heb ik nou weer gefaked?ik heb effe gegeken wat Sascha bedoelde
quote:Op maandag 22 december 2014 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Chuf ik heb het niet ingevuld, ik ben net gescheiden
Wat?quote:Op maandag 22 december 2014 22:49 schreef FANN het volgende:
Nee Chuf ik heb het niet ingevuld, ik ben net gescheiden en ik heb ook geen kind
ik zie het......quote:Op maandag 22 december 2014 22:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uh....het was geen verklootquote deze keer.
Heb jij het huis mogen houden?quote:Op maandag 22 december 2014 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie het......![]()
vandaar de verwarring
heb je al een vlieger?quote:Op maandag 22 december 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het ,,, Mijn tijd is gekomen ...
Ja al die blinderingen en zo .. Zou zonde zijnquote:Op maandag 22 december 2014 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
De huur doorbetalen bedoel je? Ik zal wel moeten
Is folie vergoed door de gemeentequote:Op maandag 22 december 2014 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja al die blinderingen en zo .. Zou zonde zijn
Ja daar waar je huis staat is een apart hoekjequote:Op maandag 22 december 2014 22:58 schreef FANN het volgende:
Buiten giert de wind om het huis....
is ook écht zo hier achter, komt van het IJ af is net een windtunnel daar
zéker!quote:Op maandag 22 december 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar waar je huis staat is een apart hoekje
Denk het wel hoor.... artsen enzo...quote:Op maandag 22 december 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou je nu niet meer gaan lukken denk ik ..
Ok..Handig om te weten, mocht je willen verhuizenquote:Op maandag 22 december 2014 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Denk het wel hoor.... artsen enzo...
Ah...quote:Op maandag 22 december 2014 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok..Handig om te weten, mocht je willen verhuizen
Ik heb al mechanische rolschermen op bijna alle ramen .. behalve die op het balkn uitkijkenquote:Op maandag 22 december 2014 23:04 schreef FANN het volgende:
Gierigaard, kan er niet eens een beetje folie vanaf?
Ook handig om te wetenquote:Op maandag 22 december 2014 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al mechanische rolschermen op bijna alle ramen .. behalve die op het balkn uitkijken
nah...quote:Op maandag 22 december 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
En als het moet doe ik daar een folie op
awquote:Op maandag 22 december 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
En als het moet doe ik daar een folie op
Nee hoor, want jij gaat toch geen kindjes meer krijgen ..quote:Op maandag 22 december 2014 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
nah...![]()
hou nou maar op, anders moet ik straks nog een enquete gaan invullen
Ga nu niet zeggen dat je niet ff blij was met Barney ...!!?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd is het woord "euforie" al heel lang uit het woordenboek verdwenen.
Ik vind het absoluut leuk dat Barney gewonnen heeft, maar euforisch? Nou nee....quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:28 schreef chufi het volgende:
Ga nu niet zeggen dat je niet ff blij was met Barney ...!!?
Barney was wel goed bezig in zn laatste legs ...quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het absoluut leuk dat Barney gewonnen heeft, maar euforisch? Nou nee....
Ben wel meer pro-Barney als pro-MVG. Dat vind ik een vervelend ventje.
True, maar je hebt altijd wel je favorieten (ik wel tenminste) en daar hoort MVG niet bij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:31 schreef chufi het volgende:
Barney was wel goed bezig in zn laatste legs ...
MvG is een beetje apart, kan wel goed gooien ....
Maar daar hoort Phil niet bij als ik je twitter mag gelovenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True, maar je hebt altijd wel je favorieten (ik wel tenminste) en daar hoort MVG niet bij.
Ben meer van de oude garde.
Nope. Wel enorm veel respect voor wat hij gepresteerd heeft in zijn carriëre en geen slecht woord over hem, maar hoort niet bij mijn favorieten. Manley, Hankey, Jenkins, Barney, Part....dat soort gasten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:34 schreef chufi het volgende:
Maar daar hoort Phil niet bij als ik je twitter mag geloven
Kuddes papa's en mama's met de kids gingen in optocht vanuit de parkeergarage naar de Grote Markt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:46 schreef Kingstown het volgende:
Mjah....wij vallen natuurlijk ook niet echt binnen de doelgroep van SR. Dat is meer iets voor pubers enzo.
Dan ga ik niet de moeite nemen om op de fiets te springenquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:30 schreef MadMaster het volgende:
Als je dan toch vroeg in Haarlem moet zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om eerlijk te zijn vond ik er niet veel aan. Geluid staat op standje 2 en verder is het één commercieel circus.
Been there, done that...
Lopend kom je er ook...quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ga ik niet de moeite nemen om op de fiets te springen
Dat zijn wel vaak lekkere meiden ...quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:00 schreef Kingstown het volgende:
Er is hier wrs geen hond die het interesseert, maar er zit een skeleton-chick op SPT.
Ik ken niet zoveel meiden die aan skeleton doen, maar je moet wel een durfalletje zijn wil je die sport beoefenen.quote:
Ja met je kop naar voren. Filmpje van Geralt gezienquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel meiden die aan skeleton doen, maar je moet wel een durfalletje zijn wil je die sport beoefenen.
Ik ben die ene lurker.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Niemand hoeft zich de komende dagen eenzaam te voelen:
40+ / Kerstmis 2014: Wat doe je (er) aan?
Wat ziet je UI er slecht uit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:00 schreef Kingstown het volgende:
Er is hier wrs geen hond die het interesseert, maar er zit een skeleton-chick op SPT.
Dat kreeg ik eerder vandaag te horen....quote:
Was het er eigenlijk wel mee eens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:22 schreef Voxs het volgende:
Ik begrijp waarom je die bijna nooit gebruiktHet is nogal schokkerig en 'antiek'. Nu past dat natuurlijk wel prima
Nou doe er wat aan danquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat kreeg ik eerder vandaag te horen....
[..]
Was het er eigenlijk wel mee eens.
Maar je doet er niets mee ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik vind hem wazig, onscherp en irritant, vind je dat ook goed bij je passen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Antiek en schokkerig past prima werd me verteld, dus ik luister braaf.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat je al wat begint te wennen aan het 'antiek' zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MTV bestond al, dus zo oud kan het niet zijn.![]()
Wat ik zelf vind is natuurlijk niet zo belangrijk. Ik heb geleerd om van dingen waar ik zelf geen verstand van heb ongezien de keuze te volgen. van mensen die er wel verstand van hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind hem wazig, onscherp en irritant, vind je dat ook goed bij je passen?
Omdat je zelf geen mening hebt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat ik zelf vind is natuurlijk niet zo belangrijk. Ik heb geleerd om van dingen waar ik zelf geen verstand van heb ongezien de keuze te volgen. van mensen die er wel verstand van hebben.
Wat denk je waarom ik altijd netjes aan jou vraag wiens team ik moet kiezen als er weer een SHO-rel is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |