SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2014 16:13:55 ]
door der_mann zeker ookquote:
Ja, zeker, wildvreemde, sympathieke man die mij zeer aardig lijkt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:14 schreef Der_Mann het volgende:
hallo lieve kindertjes, alles goed met jullie?
dat is fijn om te horen, aardige gast die een geweldig gevoel voor humor heeftquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, zeker, wildvreemde, sympathieke man die mij zeer aardig lijkt.
Je denkt toch niet dat ik mezelf ooit in die aids die men Drenthe noemt zal vertonen hoop ik?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:16 schreef Blackings het volgende:
Der_Mann en Guus ga meeten in Assen
ik meet liever in auschwitzquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik mezelf ooit in die aids die men Drenthe noemt zal vertonen hoop ik?
Doorrijden naar Groningen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik mezelf ooit in die aids die men Drenthe noemt zal vertonen hoop ik?
GC / Meet in Assen :D :') #2quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zit jij nou op het vwo?quote:
Kan je beetje doorrijden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel via Duitsland, niet via Drenthe.
Nee, was volkomen oprecht.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was niet sarcastisch bedoeld hoop ik, goede vriend
Ik vind dat altijd zo sneu voor die ene die wel komt opdagenquote:
Dit ga ik ook bij jou doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo sneu voor die ene die wel komt opdagen
Mij alleen achterlaten?quote:
als jij gaat doen wat je net zei dat laat ik je alleen achter jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mij alleen achterlaten?Zodat je ervandoor kan gaan met DP zeker.
Gegarandeerd dat ik ga doen wat ik net zeiquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als jij gaat doen wat je net zei dat laat ik je alleen achter ja
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo sneu voor die ene die wel komt opdagen
EN DAN KOMT NIEMAND LOL.quote:Mensen die komen:
Cantfazeme
Inkomen
Hara
Djeez
Gulmez
ForumGek
rulerofdeath
dolfina-chica komt hallo zeggen
Comp_Lex
Perhaps:
Nikky
Nemephis
Rauw
laiveneertiekje
Dingest
vogelkooi
TheovS
Sawadie
Bullshit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat ik ga doen wat ik net zei
Ik vind dat echt zielig. Staat iemand daar uren te wachten.. Awh, sneu.quote:
quote:
Ik zie het helemaal voor me.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zielig. Staat iemand daar uren te wachten.. Awh, sneu.
Nee, heb jij geen keuze in.quote:
Pijnlijk jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:34 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me.
Staat ie voor de club, gaat ie vragen aan mensen die er een beetje lomp uitzien
"hoi, ben jij van het FOK! forum"
"nee man, sorry"
Lol.
Nu moet je hem te slim af zijn en zelf niet komenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mij alleen achterlaten?Zodat je ervandoor kan gaan met DP zeker.
die kwam feunen met fathiquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom de neuk staat Gulmez daar eigenlijk tussen?![]()
![]()
Ik ook, ik zie dat altijd voor me. En wat iemand dan moet denken als ie 2 uur gaat terugreizen zonder ooit iemand van het FOK! forum gezien te hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:34 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me.
Staat ie voor de club, gaat ie vragen aan mensen die er een beetje lomp uitzien
"hoi, ben jij van het FOK! forum"
"nee man, sorry"
Lol.
Soon you'll knowquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
En wat iemand dan moet denken als ie 2 uur gaat terugreizen zonder ooit iemand van het FOK! forum gezien te hebben.
Alsof je dat over je hart kan verkrijgenquote:
Dat zou kunnen. Maar straks staat ie er dan echt alleenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nu moet je hem te slim af zijn en zelf niet komen
Zo awkward eenzaam in de treinquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook, ik zie dat altijd voor me. En wat iemand dan moet denken als ie 2 uur gaat terugreizen zonder ooit iemand van het FOK! forum gezien te hebben.
quote:
/carequote:Op dinsdag 23 december 2014 16:37 schreef Willoow het volgende:
Dat zou kunnen. Maar straks staat ie er dan echt alleen
Ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alsof je dat over je hart kan verkrijgen
[..]
Dat zou kunnen. Maar straks staat ie er dan echt alleen
Ik zou dan echt gaan huilen in de trein als ik het was.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:37 schreef Blackings het volgende:
[..]
Zo awkward eenzaam in de trein!!!!!!!!
En @Guus
Gulmez is sowieso de meetmeister op FOK!, alleen heeft hij volgens mij nog nooit iemand gemeet lol.
KLB / Klaagbaak meeting, locatie Holly Rotterdam.
Doe maar geen mascara op als we gaan 'meeten'quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou dan echt gaan huilen in de trein als ik het was.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou dan echt gaan huilen in de trein als ik het was.
Waterproofquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe maar geen mascara op als we gaan 'meeten'
ook zaadproof?quote:
Dat weet ik eigenlijk niet.quote:
even testen dan?quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:37 schreef Blackings het volgende:
[..]
En @Guus
Gulmez is sowieso de meetmeister op FOK!, alleen heeft hij volgens mij nog nooit iemand gemeet lol.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Er zijn snellere en minder pijnlijke manieren om dood te gaan.
slaap_zak gespotquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:37 schreef Blackings het volgende:
[..]
En @Guus
Lolzquote:
En vriendinnetjesquote:
Jij bent een vrouw.quote:
Zekersquote:
coolquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
sws
ik ga aan nieuwe Tatjana paint werken
nicequote:
Hoeveel ¤ verdient deze maand?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit gaat te snel man, ben drukke man tegenwoordig.
je linkerarm lijmt wle stukken dikker dan je rechterarmquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:34 schreef Toto69 het volgende:
even reclame blijven maken
stem toto69 als tatjana
[ afbeelding ]
rukarmquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je linkerarm lijmt wle stukken dikker dan je rechterarm
know the feel bro another hoquote:
Beter nomineer je mij hiervoor, ik vind wel dat ik hem verdien nadat ik zo'n paardrij foto van jou tegenkwam en het met niemand op FOK! had gedeeld.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:10 schreef Unites het volgende:
Heeft iemand mij al genomineerd voor 'Meest geliefde user'?
Heb je nou al zo'n lekkere Thaise slet geneukt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar uit raam te kijken mang
KLB / KLB Verkiezingen 2014 - Usernominaties DE STEMBUSquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:16 schreef Blackings het volgende:
[..]
Beter nomineer je mij hiervoor, ik vind wel dat ik hem verdien nadat ik zo'n paardrij foto van jou tegenkwam en het met niemand op FOK! had gedeeld.
Lekker en thaisequote:Op dinsdag 23 december 2014 17:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je nou al zo'n lekkere Thaise slet geneukt?
Dat je dit daadwerkelijk doetquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:21 schreef Unites het volgende:
[..]
KLB / KLB Verkiezingen 2014 - Usernominaties DE STEMBUS
<3
Lief he <3quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:22 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dat je dit daadwerkelijk doet
Mi gado ik voel mij schuldig
Maar toch bedankt dan maar![]()
![]()
![]()
![]()
<3
yup, ik denk dat jij de liefste mannelijke fokker bent.quote:
Wat fijn om te horen!quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:28 schreef Blackings het volgende:
[..]
yup, ik denk dat jij de liefste mannelijke fokker bent.
Stem Toto voor Tatjanaquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
mijn nieuwste tatjana campagne wordt echt
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb al gestemd, dus kan niet meer wijzigen.
80% aanwezigheidsplicht in KLB sobersoquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik stel voor na vaka alle middelbare scholieren verplicht te laten FOK!ken
quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat mensen 450 voor room 101 nomineren vind ik wel jammer. Die grap is namelijk echt fantastisch.
fapje gemacht gr grquote:
maak ook ff de onderkantquote:
Ik heb weleens begrepen dat ze GTST kijkt of Utopia (of beiden), dus de kans is bijzonder groot dat ze alleen denkt 'wat een mooie tekening!!1!!'.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:29 schreef Toto69 het volgende:
Ik denk dat ik straks vermoord word als ze dit ziet.
Ja, zover was ik ook alquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb weleens begrepen dat ze GTST kijkt of Utopia (of beiden), dus de kans is bijzonder groot dat ze alleen denkt 'wat een mooie tekening!!1!!'.
damnquote:
vogeltjesdans is boos op zichzelf en de maatschappijquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:36 schreef hoink581 het volgende:
vogeltjesdans is een beetje boos op mij.
Mooi gedaan. Vooral het pijpmondje bij de eerste.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, zover was ik ook alik dacht alleen dat het een grapje was.
Hoe vond je mij als Tatjana?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar de maatschappij, dat ben jij!quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:36 schreef Toto69 het volgende:
vogeltjesdans is boos op zichzelf en de maatschappij
Heerlijk hč.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mooi gedaan. Vooral het pijpmondje bij de eerste.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar de maatschappij, dat ben jij!
Link?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:36 schreef hoink581 het volgende:
vogeltjesdans is een beetje boos op mij.
Ik hoorde het op de radio en wilde een topic openen, maar moest gaan eten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:38 schreef Toto69 het volgende:
NWS / Vuilniswagen rijdt wandelaars dood in Hilversum
Ik hoop niet dat...
Laat hem alsjeblieft ok zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio en wilde een topic openen, maar moest gaan eten.
waar?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zullen we nog een topic openen of niet?
Nee dan had er "marcheerder doodgereden" gestaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:38 schreef Toto69 het volgende:
Ik hoop niet dat...
quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee dan had er "marcheerder doodgereden" gestaan.
in PTA, een van zijn favoriete subforaquote:
Mwah, ik persoonlijk vind het wat ver gaan, maar be my guest.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
KLB.
TT: Niet weten of mijn goede vriend nog leeft
dat wat?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:38 schreef Toto69 het volgende:
Ik hoop niet dat...
Alsof hij wandelt. Hoogstens langs de kamers met rode lichten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:38 schreef Toto69 het volgende:
Ik hoop niet dat...
dat is een beetje cheaten, daar doet hij niet aan. net zoals dat hij niet aan altijdgeslaagd.nl doetquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof hij wandelt. Hoogstens langs de kamers met rode lichten.
okquote:
Nope, misschien dat het nu veranderd is en dat mijn account "classic" is gebleven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Procaster, maar dat kost geld toch?
quote:
quote:
[/quote]quote:
wat een hommo's waren dat zegquote:
En dat nu ik machteloos en noodzakelijk bij m'n oudjes moet crashen en paint niet aan kan slingerenquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dat nu ik machteloos en noodzakelijk bij m'n oudjes moet crashen en paint niet aan kan slingeren
En het klinkt ook gewoon nergens naar, je krijgt daar toch oorbloedingen vanquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wat een hommo's waren dat zegwordt je toch spontaan homofoob van
Die met da tlange haar ja
haha.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:57 schreef Blackings het volgende:
luister naar echte artiesten als lil wayne ok
Jij hebt ook echt een hart van goud.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:
ik twijfel, tis niet echt iets om mee te spotten
niet zo moeilijk, 300*64 + 147quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haal het aantal van deze reeks er maar eens af
quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt een hart van goud.
19347quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
niet zo moeilijk, 300*64 + 147
Ja, daarom. KLB gaat langzaam ten onder.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
niet zo moeilijk, 300*64 + 147
Normaal gesproken werk ik op eigen kracht.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus ik ga winnen, want ik heb een campagnevoerder aan m'n zij!
Ik had jou nooit mn naaktpics moeten sturenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had jou nooit mn naaktpics moeten sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kusje?
Tsss... Alsof ik Utopia kijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb weleens begrepen dat ze GTST kijkt of Utopia (of beiden), dus de kans is bijzonder groot dat ze alleen denkt 'wat een mooie tekening!!1!!'.
Als je utopia kijkt neem ik je niet serieus meerquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Tsss... Alsof ik Utopia kijkGtst
mijn moeder kijkt iedere werkdag utopiaquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je utopia kijkt neem ik je niet serieus meer
ernstigquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn moeder kijkt iedere werkdag utopia
Eind deze maand moet het toch afgelopen zijn? Zou een jaar duren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je utopia kijkt neem ik je niet serieus meer
jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Eind deze maand moet het toch afgelopen zijn? Zou een jaar duren.
Zou huis laten fikken in de nachtquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik liet het ergste deel weg
met mijn broer
quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik liet het ergste deel weg
met mijn broer
Mooiquote:
Nu heb je dat na een uur je broadcast in kwaliteit daalt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:52 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nope, misschien dat het nu veranderd is en dat mijn account "classic" is gebleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:18 schreef Willoow het volgende:
Naaktfoto van Totowat een kleine penerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naaktfoto van TotoAch gut, de arme jongen heeft uitgezaaide peniskanker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naaktfoto van Totohad z'n kont getekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Naaktfoto van TotoJe hebt zijn penis maar vergroot zodat die zichtbaar is zonder de nodige procenten in te zoomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaloers?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt zijn penis maar vergroot zodat die zichtbaar is zonder de nodige procenten in te zoomen?
Hij heeft ruimte nodig voor z'n lul natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:18 schreef Der_Mann het volgende:
toto waarom zitten je ballen op je bovenbenen
ustream ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu heb je dat na een uur je broadcast in kwaliteit daalt.
ik dacht dat dat zwarte stippeltje linksonder ''Tatjana'' stof ofzo was en probeerde het weg te vegen.quote:
ik ook jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat dat zwarte stippeltje linksonder ''Tatjana'' stof ofzo was en probeerde het weg te vegen.
godverdomme.
quote:
Whahaquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat dat zwarte stippeltje linksonder ''Tatjana'' stof ofzo was en probeerde het weg te vegen.
godverdomme.
Onze eerste zoensessiequote:
Wie zegt dat jij en ik dat zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Onze eerste zoensessie![]()
Dat kan niet zomaar op FOK!?
Ik heb daar bewijzen voorquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij en ik dat zijn?
Dat zijn duidelijk deadprez en ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:42 schreef Remqo het volgende:
Wat een kleintje toot!je foto doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
Is er een negatief verband tussen het aantal posts en het gemiddelde niveau?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:42 schreef Remqo het volgende:
Wat een kleintje toot!HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Hee voeder ouwe geilen stierenkl!!quote:
auwquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hee voeder ouwe geilen stierenkl!!
En deadprez ziet er toch echt zo uit:quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
En deadprez ziet er toch echt zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wablief ???quote:
Hee man, vakantie of moet je zo op bed?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hee voeder ouwe geilen stierenkl!!
3 dagen vakantiequote:Op dinsdag 23 december 2014 19:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hee man, vakantie of moet je zo op bed?
Wat studeer je?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:50 schreef eend112 het volgende:
Morgen eigenlijk nog een tentamen maken, maar dat mag de pret niet drukken.
Ja, klopt helemaal.quote:
Bedrijfskunde en wiskundequote:
Toe maar. Succes met je tentamen. Op vwo initieel gezakt op wiskunde en op hbo diverse malen voor de examencommissie mogen verschijnen voor bedrijfskunde modulequote:
Niemand. Ik lurk alleen bij anderen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:55 schreef voederbietel het volgende:
Heeft er hier iemand ook LinkedIn? Zo ja, wie voeg je in godsnaam allemaal toe? Als je iemand een keer gesproken hebt of als je daadwerkelijk met diegene gewerkt hebt of of of? Wat een kolere site jabah bah bah
Uiteindelijk heb je wel een net diploma toch. Dat is trouwens precies wat ik nu ook doe, wiskunde op vwo niveau en bedrijfskunde op hbo. Bedankt vriend.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toe maar. Succes met je tentamen. Op vwo initieel gezakt op wiskunde en op hbo diverse malen voor de examencommissie mogen verschijnen voor bedrijfskunde module.
Zeker ook nog anoniem? 'Elf mensen keken op uw profiel! Klik hier om te zien wie.'quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niemand. Ik lurk alleen bij anderen.
Collega's.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:55 schreef voederbietel het volgende:
Heeft er hier iemand ook LinkedIn? Zo ja, wie voeg je in godsnaam allemaal toe? Als je iemand een keer gesproken hebt of als je daadwerkelijk met diegene gewerkt hebt of of of? Wat een kolere site jabah bah bah
looooooooolquote:
Dat kan je zien heh, bij mij lurkt constant een of andere betastuderende ginger uit leiden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niemand. Ik lurk alleen bij anderen.
Maar als iemand je een keer ingehuurd heeft? Of je een keer een dag bij een bijeenkomst was en een uur met iemand hebt staan lullen?quote:
lolquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat kan je zien heh, bij mij lurkt constant een of andere betastuderende ginger uit leiden.
Dikke tieten of wat?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat kan je zien heh, bij mij lurkt constant een of andere betastuderende ginger uit leiden.
Ook gewoon doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar als iemand je een keer ingehuurd heeft? Of je een keer een dag bij een bijeenkomst was en een uur met iemand hebt staan lullen?
Het is een gozerquote:
Oké bedankt. Zou er nooit mee begonnen zijn maar er zijn toch wel wat vacatures wat het expliciet in vermeld staat. Verloedering van de wereld als je het mij vraagt.quote:
Da's wel redelijk eng evengoed. Zou maar een kuisheidsgordel dragen als ik jou was.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:59 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het is een gozerbest wel retarded want vorig jaar zag ik hem bijna elke dag in het openbaar vervoer
Hoeft niet, Katinka de Vries (UvA) bestaat toch niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zeker ook nog anoniem? 'Elf mensen keken op uw profiel! Klik hier om te zien wie.'
anoniem
anoniem
anoniem
anoniem
anoniem
anoniem
anoniem
anoniem
anoniem
anoniem
anoniem
Ik vind het voornamelijk hilarisch omdat ik de kans dat Katinka de Vries (UvA) ook nog daadwerkelijk bestaat, erg hoog acht.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoeft niet, Katinka de Vries (UvA) bestaat toch niet.
Ik vind het ook redelijk belachelijk. Maar als 70% van sollicitaties via linkedin gaat heb je denk ik niet veel keuze. Gewoon iedereen toevoegen waar je ooit mee samen hebt gewerkt, iets voor hebt gedaan of simpelweg kent.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké bedankt. Zou er nooit mee begonnen zijn maar er zijn toch wel wat vacatures wat het expliciet in vermeld staat. Verloedering van de wereld als je het mij vraagt.
Jij en houses moeten gewoon meeten, ik vind jullie echt bij elkaar passen. (vriendschappelijk)quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:02 schreef voederbietel het volgende:
Er bestaat een Katinka de Vries maar durf niet klikken want ben zelf niet anoniem.
Nee. Alleen een Katinka de Vries (UM). Tevens heet mijn nepprofiel ook niet echt Katinka de Vries.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk hilarisch omdat ik de kans dat Katinka de Vries (UvA) ook nog daadwerkelijk bestaat, erg hoog acht.
>Met veel moeite zo'n profiel aangemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind het ook redelijk belachelijk. Maar als 70% van sollicitaties via linkedin gaat heb je denk ik niet veel keuze. Gewoon iedereen toevoegen waar je ooit mee samen hebt gewerkt, iets voor hebt gedaan of simpelweg kent.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
>Met veel moeite zo'n profiel aangemaakt.
>Paar vaardigheden aangemaakt.
>Mailtje van linkedin.
>'Iemand heeft je vaardigheid onderschreven'
>www.linkedin.nl/profiel/vaardigheden
>Moeder Voederbietel heeft je vaardigheid onderschreven
Houses en ik hebben diverse malen afgesproken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij en houses moeten gewoon meeten, ik vind jullie echt bij elkaar passen. (vriendschappelijk)
Irl viel dat tegen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij en houses moeten gewoon meeten, ik vind jullie echt bij elkaar passen. (vriendschappelijk)
Oquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Houses en ik hebben diverse malen afgesproken.
Ik voel het hier zelfs. Later.quote:
Wat was de vaardigheid?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
>Mailtje van linkedin.
[..]
>Mailtje van linkedin.
Met hem ook al?quote:
lolquote:
Waarom?quote:
Als ik jouw naam op dit forum zie krijg ik altijd een glimlach op mijn gezichtquote:
Da's mooi, beter dan een erectie in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als ik jouw naam op dit forum zie krijg ik altijd een glimlach op mijn gezicht
Heeft overigens niks te maken met deze quote.
Scheelt niet veel, maar inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's mooi, beter dan een erectie in ieder geval.
betaquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:10 schreef Blackings het volgende:
iemand appt me of ik voor diegene kan werken en ik wil geen nee zeggen fml
Laat je moeder bellen dat je dood bent.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:10 schreef Blackings het volgende:
Betaquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:10 schreef Blackings het volgende:
[..]
>Mailtje van linkedin.
KLB / Mezelf doodverklaard !quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laat je moeder bellen dat je dood bent.
Hoe is haar kont?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Houses is veel te alpha. Kon ik niet handelen.
meh, ik wil geen nee zeggen omdat ik diegene niet ziek naar werk wil laten komen en sowieso neemt iedereen mijn diensten altijd over.quote:
Dan gewoon doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:11 schreef Blackings het volgende:
[..]
meh, ik wil geen nee zeggen omdat ik diegene niet ziek naar werk wil laten komen en sowieso neemt iedereen mijn diensten altijd over.
ai boksquote:
Ik hoor het graag van een anderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |