auwquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hee voeder ouwe geilen stierenkl!!
En deadprez ziet er toch echt zo uit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
En deadprez ziet er toch echt zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wablief ???quote:
Hee man, vakantie of moet je zo op bed?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hee voeder ouwe geilen stierenkl!!
3 dagen vakantiequote:Op dinsdag 23 december 2014 19:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hee man, vakantie of moet je zo op bed?
Wat studeer je?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:50 schreef eend112 het volgende:
Morgen eigenlijk nog een tentamen maken, maar dat mag de pret niet drukken.
Ja, klopt helemaal.quote:
Bedrijfskunde en wiskundequote:
Toe maar. Succes met je tentamen. Op vwo initieel gezakt op wiskunde en op hbo diverse malen voor de examencommissie mogen verschijnen voor bedrijfskunde modulequote:
Niemand. Ik lurk alleen bij anderen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:55 schreef voederbietel het volgende:
Heeft er hier iemand ook LinkedIn? Zo ja, wie voeg je in godsnaam allemaal toe? Als je iemand een keer gesproken hebt of als je daadwerkelijk met diegene gewerkt hebt of of of? Wat een kolere site jabah bah bah
Uiteindelijk heb je wel een net diploma toch. Dat is trouwens precies wat ik nu ook doe, wiskunde op vwo niveau en bedrijfskunde op hbo. Bedankt vriend.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toe maar. Succes met je tentamen. Op vwo initieel gezakt op wiskunde en op hbo diverse malen voor de examencommissie mogen verschijnen voor bedrijfskunde module.
Zeker ook nog anoniem? 'Elf mensen keken op uw profiel! Klik hier om te zien wie.'quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niemand. Ik lurk alleen bij anderen.
Collega's.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:55 schreef voederbietel het volgende:
Heeft er hier iemand ook LinkedIn? Zo ja, wie voeg je in godsnaam allemaal toe? Als je iemand een keer gesproken hebt of als je daadwerkelijk met diegene gewerkt hebt of of of? Wat een kolere site jabah bah bah
looooooooolquote:
Dat kan je zien heh, bij mij lurkt constant een of andere betastuderende ginger uit leiden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niemand. Ik lurk alleen bij anderen.
Maar als iemand je een keer ingehuurd heeft? Of je een keer een dag bij een bijeenkomst was en een uur met iemand hebt staan lullen?quote:
lolquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat kan je zien heh, bij mij lurkt constant een of andere betastuderende ginger uit leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |