Hij heeft ruimte nodig voor z'n lul natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:18 schreef Der_Mann het volgende:
toto waarom zitten je ballen op je bovenbenen
ustream ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu heb je dat na een uur je broadcast in kwaliteit daalt.
ik dacht dat dat zwarte stippeltje linksonder ''Tatjana'' stof ofzo was en probeerde het weg te vegen.quote:
ik ook jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat dat zwarte stippeltje linksonder ''Tatjana'' stof ofzo was en probeerde het weg te vegen.
godverdomme.
quote:
Whahaquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat dat zwarte stippeltje linksonder ''Tatjana'' stof ofzo was en probeerde het weg te vegen.
godverdomme.
Onze eerste zoensessiequote:
Wie zegt dat jij en ik dat zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Onze eerste zoensessie![]()
Dat kan niet zomaar op FOK!?
Ik heb daar bewijzen voorquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij en ik dat zijn?
Dat zijn duidelijk deadprez en ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:42 schreef Remqo het volgende:
Wat een kleintje toot!je foto doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
Is er een negatief verband tussen het aantal posts en het gemiddelde niveau?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:42 schreef Remqo het volgende:
Wat een kleintje toot!HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Hee voeder ouwe geilen stierenkl!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |