Dikke tieten of wat?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat kan je zien heh, bij mij lurkt constant een of andere betastuderende ginger uit leiden.
Ook gewoon doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar als iemand je een keer ingehuurd heeft? Of je een keer een dag bij een bijeenkomst was en een uur met iemand hebt staan lullen?
Het is een gozerquote:
Oké bedankt. Zou er nooit mee begonnen zijn maar er zijn toch wel wat vacatures wat het expliciet in vermeld staat. Verloedering van de wereld als je het mij vraagt.quote:
Da's wel redelijk eng evengoed. Zou maar een kuisheidsgordel dragen als ik jou was.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:59 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het is een gozerbest wel retarded want vorig jaar zag ik hem bijna elke dag in het openbaar vervoer
Hoeft niet, Katinka de Vries (UvA) bestaat toch niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zeker ook nog anoniem? 'Elf mensen keken op uw profiel! Klik hier om te zien wie.'
anoniem
anoniem
anoniem
anoniem
anoniem
anoniem
anoniem
anoniem
anoniem
anoniem
anoniem
Ik vind het voornamelijk hilarisch omdat ik de kans dat Katinka de Vries (UvA) ook nog daadwerkelijk bestaat, erg hoog acht.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoeft niet, Katinka de Vries (UvA) bestaat toch niet.
Ik vind het ook redelijk belachelijk. Maar als 70% van sollicitaties via linkedin gaat heb je denk ik niet veel keuze. Gewoon iedereen toevoegen waar je ooit mee samen hebt gewerkt, iets voor hebt gedaan of simpelweg kent.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké bedankt. Zou er nooit mee begonnen zijn maar er zijn toch wel wat vacatures wat het expliciet in vermeld staat. Verloedering van de wereld als je het mij vraagt.
Jij en houses moeten gewoon meeten, ik vind jullie echt bij elkaar passen. (vriendschappelijk)quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:02 schreef voederbietel het volgende:
Er bestaat een Katinka de Vries maar durf niet klikken want ben zelf niet anoniem.
Nee. Alleen een Katinka de Vries (UM). Tevens heet mijn nepprofiel ook niet echt Katinka de Vries.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk hilarisch omdat ik de kans dat Katinka de Vries (UvA) ook nog daadwerkelijk bestaat, erg hoog acht.
>Met veel moeite zo'n profiel aangemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind het ook redelijk belachelijk. Maar als 70% van sollicitaties via linkedin gaat heb je denk ik niet veel keuze. Gewoon iedereen toevoegen waar je ooit mee samen hebt gewerkt, iets voor hebt gedaan of simpelweg kent.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
>Met veel moeite zo'n profiel aangemaakt.
>Paar vaardigheden aangemaakt.
>Mailtje van linkedin.
>'Iemand heeft je vaardigheid onderschreven'
>www.linkedin.nl/profiel/vaardigheden
>Moeder Voederbietel heeft je vaardigheid onderschreven
Houses en ik hebben diverse malen afgesproken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij en houses moeten gewoon meeten, ik vind jullie echt bij elkaar passen. (vriendschappelijk)
Irl viel dat tegen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij en houses moeten gewoon meeten, ik vind jullie echt bij elkaar passen. (vriendschappelijk)
Oquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Houses en ik hebben diverse malen afgesproken.
Ik voel het hier zelfs. Later.quote:
Wat was de vaardigheid?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
>Mailtje van linkedin.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
>Mailtje van linkedin.
Met hem ook al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |