http://www.rtlnieuws.nl/n(...)twee-wandelaars-doodquote:Vuilniswagen rijdt twee wandelaars dood in Hilversum | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
In het Loosdrechtse Bos in Hilversum zijn dinsdagmiddag twee wandelaars overleden.
Het stel werd overreden door een vuilniswagen. Dat meldt een woordvoerster van de politie.
Hoe het ongeluk kon gebeuren, is nog onduidelijk. De identiteit van de twee slachtoffers is nog niet bekendgemaakt.
Bron: www.nu.nl
is dit ook het werk van radicale moslims??quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:05 schreef LTVDK het volgende:
eerst een paar soortgelijke incidenten in Frankrijk met auto's die op mensen inreden.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:06 schreef beantherio het volgende:
Dit is gewoon idioot. Bijna niet te geloven.
Dat een paar wandelaars platgereden worden is voor jou niet te geloven?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:06 schreef beantherio het volgende:
Dit is gewoon idioot. Bijna niet te geloven.
+ twee bejaarden dat zal ook meegespeeld hebben wellicht.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:08 schreef Re het volgende:
pleurisweer om in te lopen lijkt me, dan hoor je misschien niets aankomen?
De chauffeur deed net of ie onwel werd achter het stuurquote:
Hij reed achteruit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De chauffeur deed net of ie onwel werd achter het stuur
rot op zegquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:08 schreef Re het volgende:
pleurisweer om in te lopen lijkt me, dan hoor je misschien niets aankomen?
Een reversed copycat dus.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een reversed copycat dus.
Denk je? Ik denk van wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:25 schreef kawotski het volgende:
Eerst dacht ik bizar, maar als Glasgow niet gebeurt was dan had dit absoluut dit forum niet gehaald.
Je zou toch verwachten dat er in het bos niet zoveel vuilnis wordt opgehaaldquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:28 schreef Leandra het volgende:
Darn... Dat je doodgereden wordt door een vuilniswagen terwijl je een boswandeling maakt...
juist wel, want gratis dumpenquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat er in het bos niet zoveel vuilnis wordt opgehaald
Eh... In heel Europa worden dagelijks mensen doodgereden. Wat is daar surrealistisch aan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dacht dat het een misplaatste grap van De Speld was, maar het is dus écht zo...
Bijna surrealistisch, hoe het nieuws zich deze week herhaalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |