http://www.rtlnieuws.nl/n(...)twee-wandelaars-doodquote:Vuilniswagen rijdt twee wandelaars dood in Hilversum | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
In het Loosdrechtse Bos in Hilversum zijn dinsdagmiddag twee wandelaars overleden.
Het stel werd overreden door een vuilniswagen. Dat meldt een woordvoerster van de politie.
Hoe het ongeluk kon gebeuren, is nog onduidelijk. De identiteit van de twee slachtoffers is nog niet bekendgemaakt.
Bron: www.nu.nl
is dit ook het werk van radicale moslims??quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:05 schreef LTVDK het volgende:
eerst een paar soortgelijke incidenten in Frankrijk met auto's die op mensen inreden.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:06 schreef beantherio het volgende:
Dit is gewoon idioot. Bijna niet te geloven.
Dat een paar wandelaars platgereden worden is voor jou niet te geloven?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:06 schreef beantherio het volgende:
Dit is gewoon idioot. Bijna niet te geloven.
+ twee bejaarden dat zal ook meegespeeld hebben wellicht.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:08 schreef Re het volgende:
pleurisweer om in te lopen lijkt me, dan hoor je misschien niets aankomen?
De chauffeur deed net of ie onwel werd achter het stuurquote:
Hij reed achteruit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De chauffeur deed net of ie onwel werd achter het stuur
rot op zegquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:08 schreef Re het volgende:
pleurisweer om in te lopen lijkt me, dan hoor je misschien niets aankomen?
Een reversed copycat dus.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een reversed copycat dus.
Denk je? Ik denk van wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:25 schreef kawotski het volgende:
Eerst dacht ik bizar, maar als Glasgow niet gebeurt was dan had dit absoluut dit forum niet gehaald.
Je zou toch verwachten dat er in het bos niet zoveel vuilnis wordt opgehaaldquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:28 schreef Leandra het volgende:
Darn... Dat je doodgereden wordt door een vuilniswagen terwijl je een boswandeling maakt...
juist wel, want gratis dumpenquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat er in het bos niet zoveel vuilnis wordt opgehaald
Eh... In heel Europa worden dagelijks mensen doodgereden. Wat is daar surrealistisch aan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dacht dat het een misplaatste grap van De Speld was, maar het is dus écht zo...
Bijna surrealistisch, hoe het nieuws zich deze week herhaalt.
Je bent je ervan bewust dat er gisteren 6 doden en 8 gewonden zijn gevallen toen een vuilniswagen - uitgerekend een vuilniswagen - op mensen inreed?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Eh... In heel Europa worden dagelijks mensen doodgereden. Wat is daar surrealistisch aan?
Ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat er gisteren 6 doden en 8 gewonden zijn gevallen toen een vuilniswagen - uitgerekend een vuilniswagen - op mensen inreed?
Je maakt wel echt overal een enorm drama van.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat er gisteren 6 doden en 8 gewonden zijn gevallen toen een vuilniswagen - uitgerekend een vuilniswagen - op mensen inreed?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een reversed copycat dus.
wel 300% meer dan normaalquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je maakt wel echt overal een enorm drama van.
Voor de familie is het kut. Voor ons is dit meer als een verkeersongeval. Naar om te lezen, maar zo weer vergeten.
Nou ja, ik vind het wél erg frappant.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja.
Maar hoe moet ik dat plaatsen? Hoe vaak gebeuren er in Europa doorgaans dodelijke ongelukken met vuilniswagens? Ik kan me echt niet voorstellen dat zoiets zeldzaam is.
Er zijn er meer ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:54 schreef LTVDK het volgende:
Of het komt door de kerstvakantie van luie journalisten
Meer journalisten of ook andere dan luie?quote:
Nee meer 'ongelukken' met vrachtwagens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meer journalisten of ook andere dan luie?
Doelde meer op de herhalende vergelijkbare incidenten deze weekquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee meer 'ongelukken' met vrachtwagens.
Ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doelde meer op de herhalende vergelijkbare incidenten deze week
GTA de schuld geven terwijl dat spel al jaren bestaat, er zitten overigens geen vuilniswagens in GTA V.quote:
Toch maar eens op FB kijken danquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien is het weer zo'n nominatie hype waar wij niks van hebben mee gekregen ?
Dan begrijpen we elkaarquote:
Zitten echt wel vuilniswagens inquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:00 schreef Nober het volgende:
[..]
GTA de schuld geven terwijl dat spel al jaren bestaat, er zitten overigens geen vuilniswagens in GTA V.
Da's dan ook de enige.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zitten echt wel vuilniswagens inZit er zelfs één in een heist
maakt ook heel veel uit met wat voor voertuig het gebeurt, maar hij bestaat blijkbaar wel in Vquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:00 schreef Nober het volgende:
[..]
GTA de schuld geven terwijl dat spel al jaren bestaat, er zitten overigens geen vuilniswagens in GTA V.
Oke. Zal stoppen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:04 schreef Leandra het volgende:
Kan dat getroll en off topic geouwehoer ergens anders? Er is vast wel een SC waar een hoop PVV'ers zitten die je er lekker mee kunt opnaaien.
Klopt. En ik reageerde net inhoudelijke post van je waarin je dat ook zei, maar om onbekende reden is zowel jouw als mijn post verwijderd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Zal stoppen.
Dit is gewoon een zeer naar ongeluk. Voor allen die er bij betrokken zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |