Juist.quote:Op maandag 22 december 2014 04:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Alle gelovigen hebben psychiatrische klachten, ze geloven immers in leven na de dood en een zwevende baardman die je vertelt hoe je moet leven. En sommige gekke geloven gooien daar nog 72 maagden bij als je ongelovigen en verkeerd gelovigen vermoordt. Iedereen is het erover eens dat Scientology gestoord is, maar er is een deel dat lacht om Scientology en vervolgens zelf op de knietjes met gevouwen handen naar hun eigen ruimtewezen gaat bidden. Compleet krankjorum.
quote:Op zondag 21 december 2014 23:13 schreef Proximo het volgende:
Heeft niets met de Islam te maken
Het was zo'n goede jongen
Stageplaatsen
quote:Op zondag 21 december 2014 22:42 schreef MrKrabz het volgende:
Volgens getuigen zou de man ''Allahoe akbar'' (God is groot)
Even een kereltje_Pechtoldje en klaar is Xquote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef Xebrozius het volgende:
Hoppa, even een PVV retoriekje en klaar is Oud_Student.
Hoezo kwaliteit, gezien de ontwikkelingen in/met de Islam gaat het precies zoals ik al jaren geleden heb voorspeld. En het wordt alleen maar ergerquote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef Triggershot het volgende:
Van O_S had je sowieso geen kwaliteit moeten verwachten.
Mohammed was gevaarlijk geestelijk gestoord.quote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef LelijKnap het volgende:
Mohammed en Jezus voldoen denk ik wel het beste aan 't profiel gestoord ja.
Het is je in al die jaren niet eens een x fatsoenlijk gelukt om te definieren wat 'de Islam' is, waar je zo grettig mee strooit als term in je betogen, dan ook nog eens jezelf gelijk geven? Right.quote:Op maandag 22 december 2014 14:22 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Hoezo kwaliteit, gezien de ontwikkelingen in/met de Islam gaat het precies zoals ik al jaren geleden heb voorspeld. En het wordt alleen maar erger![]()
Niet dat ik het leuk vind om gelijk te krijgen, maar ik had het in deze zaak liever niet gehad
Ja dat is jullie ultime verdediging:quote:Op maandag 22 december 2014 14:25 schreef Triggershot het volgende:
Het is je in al die jaren niet eens een x fatsoenlijk gelukt om te definieren wat 'de Islam' is, waar je zo grettig mee strooit als term in je betogen, dan ook nog eens jezelf gelijk geven? Right.
Waardeoordelen als verkeerd en vredig heb je mij niet horen zeggen, definieren wat de Islam is al helemaal niet, vind het wel knap hoe je de vraagt probeert te ontwijken door generaliserend retoriek, maar het resultaat blijft hetzelfde, je strooit met 'de' Islam, zonder dat je het weet te definieren.quote:Op maandag 22 december 2014 14:28 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ja dat is jullie ultime verdediging:
- de Islam bestaat niet
- er zijn 100 soorten islam
- er is ook gematigde islam
- de andere islam gelovigen hebben het verkeerd
- deze terroristen zijn geen islamiet
- ja maar ze doden ook islamieten
- islam is vcrede
- etc. etc.
Allemaal smoesjes, de islam is gewoon een zeer gevaarlijke ideologie.
Iedere keer als je met wat mooie quotes uit de islam handleiding komt, dan heeft dat volgens de verdedigers hier niks met de islam te maken en is de bijbel ook ondeugend, waar ik schijnbaar mee te maken moet hebben ondanks dat ik geen gristenhond ben. Ik ga nog effe in lijn met big Mo mijn vrouwelijke slaven verkrachten, maar dat is goed want ik doe dochter en moeder niet tegelijkertijd en laat ze ook niet toekijken bij de ander.quote:Op maandag 22 december 2014 14:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is je in al die jaren niet eens een x fatsoenlijk gelukt om te definieren wat 'de Islam' is, waar je zo grettig mee strooit als term in je betogen, dan ook nog eens jezelf gelijk geven? Right.
Ik pleeg geen aanslagen of steun (stilzwijgend) IS of een van de andere 10-tallen moslim organisaties. Ik probeer alleen de ogen te openen bij moslims (verloren moeite) en de niet-moslims.quote:Op maandag 22 december 2014 14:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waardeoordelen als verkeerd en vredig heb je mij niet horen zeggen, definieren wat de Islam is al helemaal niet, vind het wel knap hoe je de vraagt probeert te ontwijken door generaliserend retoriek, maar het resultaat blijft hetzelfde, je strooit met 'de' Islam, zonder dat je het weet te definieren.
Jouw retoriek acht ik minimaal net zo gevaarlijk.
Ik heb geen boodschap aan het gedrag van anderen, jij evenmin denk ik als het om jezelf gaat?quote:Op maandag 22 december 2014 14:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iedere keer als je met wat mooie quotes uit de islam handleiding komt, dan heeft dat volgens de verdedigers hier niks met de islam te maken en is de bijbel ook ondeugend, waar ik schijnbaar mee te maken moet hebben ondanks dat ik geen gristenhond ben. Ik ga nog effe in lijn met big Mo mijn vrouwelijke slaven verkrachten, maar dat is goed want ik doe dochter en moeder niet tegelijkertijd en laat ze ook niet toekijken bij de ander.
Genoeg predikanten en ideologen die zelf ook niet geweld plegen, maar in de activiteiten zeker wel een rol te geven valt.quote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik pleeg geen aanslagen of steun (stilzwijgend) IS of een van de andere 10-tallen moslim organisaties. Ik probeer alleen de ogen te openen bij moslims (verloren moeite) en de niet-moslims.
Mocht je op een dag een zoon krijgen, laat je dan ook een stuk huid eraf snijden zonder medische reden? Laat jij je zoontje vervolgens wekenlang creperen met zuur in een open wond? Ga je vervolgens weer op fok zeggen dat de Islam niet verderfelijk is?quote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb geen boodschap aan het gedrag van anderen, jij evenmin denk ik als het om jezelf gaat?
Je bent anders van dezelfde verdeel-en-heers-tactiek als terroristen. Alleen ben je zelf niet gewelddadig. Dat is zo'n beetje het enige verschil.quote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik pleeg geen aanslagen of steun (stilzwijgend) IS of een van de andere 10-tallen moslim organisaties. Ik probeer alleen de ogen te openen bij moslims (verloren moeite) en de niet-moslims.
En nu ben je ineens op de een of ander manier op de hoogte van wat mijn geloof is en mijn levensovertuiging, zodat je mij zeer gericht vraagt naar gebruiken die gangbaar zijn in de Islamitische gebruiken, misschien iemand pas identificeren aan de hand van de informatie die je krijgt?quote:Op maandag 22 december 2014 14:37 schreef Glazenmaker het volgende:
Mocht je op een dag een zoon krijgen, laat je dan ook een stuk huid eraf snijden zonder medische reden? Laat jij je zoontje vervolgens wekenlang creperen met zuur in een open wond? Ga je vervolgens weer op fok zeggen dat de Islam niet verderfelijk is?
Ik denk dat jij ook behoorlijke ''verdeel-en-heers'' verhaaltjes kan schrijven over de kkk. Student is gewoon wat consequenter.quote:Op maandag 22 december 2014 14:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je bent anders van dezelfde verdeel-en-heers-tactiek als terroristen. Alleen ben je zelf niet gewelddadig. Dat is zo'n beetje het enige verschil.
Hear hear!quote:Op maandag 22 december 2014 14:28 schreef Oud_student het volgende:
[..]
- de Islam bestaat niet
- islam is vcrede
- etc. etc.
islam is vrede, de stam SLM komt van het woord salam oftewel vrede. vrede met jezelf en je omgeving.quote:Op maandag 22 december 2014 14:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mocht je op een dag een zoon krijgen, laat je dan ook een stuk huid eraf snijden zonder medische reden? Laat jij je zoontje vervolgens wekenlang creperen met zuur in een open wond? Ga je vervolgens weer op fok zeggen dat de Islam niet verderfelijk is?
Dus je bent geen moslim, maar kan de Islam niet walgelijk noemen aan de hand van de gebruiken die gangbaar zijn. Dat maakt jou niet bepaald een beter persoon. Islamieten hebben tenminste nog zo'n 20 jaar aan jeugdindoctrinatie als excuus.quote:Op maandag 22 december 2014 14:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En nu ben je ineens op de een of ander manier op de hoogte van wat mijn geloof is en mijn levensovertuiging, zodat je mij zeer gericht vraagt naar gebruiken die gangbaar zijn in de Islamitische gebruiken, misschien iemand pas identificeren aan de hand van de informatie die je krijgt?
troll.quote:Op maandag 22 december 2014 14:44 schreef Aloulu het volgende:
[..]
islam is vrede, de stam SLM komt van het woord salam oftewel vrede. vrede met jezelf en je omgeving.
Geen problemen om Baghdadi en vriendjes verderfelijk te noemen, wel een probleem om Abou Taleb en Amhali verderfelijk te noemen, gezien het voor mijn gevoel voorbeeldige figuren zijn, waar ook veel 'Hollanders' wat van kunnen leren.quote:Op maandag 22 december 2014 14:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus je bent geen moslim, maar kan de Islam niet walgelijk noemen aan de hand van de gebruiken die gangbaar zijn. Dat maakt jou niet bepaald en beter persoon. Islamieten hebben tenminste nog zo'n 20 jaar aan jeugdindoctrinatie als excuus.
Je moet figuren als Glazenmaker niet tegenspreken joh. Beter gewoon zeggen ja, je hebt gelijk. Het is verspilde moeite om dergelijke lui iets aan het verstand te brengen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen problemen om Baghdadi en vriendjes verderfelijk te noemen, wel een probleem om Abou Taleb en Amhali verderfelijk te noemen, gezien het voor mijn gevoel voorbeeldige figuren zijn, waar ook veel 'Hollanders' wat van kunnen leren.
Mijn Indische vader en Joodse moeder hebben mij wel beter geleerd dan dat.quote:Op maandag 22 december 2014 14:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet figuren als Glazenmaker niet tegenspreken joh. Beter gewoon zeggen ja, je hebt gelijk. Het is verspilde moeite om dergelijke lui iets aan het verstand te brengen.
Ook je Indische vader en Joodse moeder kunnen het verkeerd hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 14:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn Indische vader en Joodse moeder hebben mij wel beter geleerd dan dat.
maar zij zeiden dat de Islam niets met ISIS te maken heeft.quote:Op maandag 22 december 2014 14:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook je Indische vader en Joodse moeder kunnen het verkeerd hebben.
Het is dan ook vrij lastig om kindermishandeling goed te praten, bij iemand die geestelijk in de 21e eeuw leeft.quote:Op maandag 22 december 2014 14:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet figuren als Glazenmaker niet tegenspreken joh. Beter gewoon zeggen ja, je hebt gelijk. Het is verspilde moeite om dergelijke lui iets aan het verstand te brengen.
Ze doen slechts aan dierenmishandeling en kindermishandeling, maar voor de rest zijn het lichtpuntjes van wijsheid.quote:Op maandag 22 december 2014 14:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen problemen om Baghdadi en vriendjes verderfelijk te noemen, wel een probleem om Abou Taleb en Amhali verderfelijk te noemen, gezien het voor mijn gevoel voorbeeldige figuren zijn, waar ook veel 'Hollanders' wat van kunnen leren.
De Islam heeft alles met ISIS te maken. Het is onderdeel van het Islamitische complot om de wereld te overheersen. Dat weten we natuurlijk allemaal.quote:Op maandag 22 december 2014 14:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
maar zij zeiden dat de Islam niets met ISIS te maken heeft.
Ik sta op het punt iedere moslim in een kamp te stoppen, omdat ik tegen kindermishandeling en onnodige medische ingrepen en voor vrije keuze van individuen ben. Jaja.quote:Op maandag 22 december 2014 14:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn Indische vader en Joodse moeder hebben mij wel beter geleerd dan dat.
Je retoriek en wijze van redeneren is ook een vorm van mishandeling.quote:Op maandag 22 december 2014 14:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Het is dan ook vrij lastig om kindermishandeling goed te praten, bij iemand die geestelijk in de 21e eeuw leeft.
Net mensen, die moslims.quote:Ze doen slechts aan dierenmishandeling en kindermishandeling, maar voor de rest zijn het lichtpuntjes van wijsheid.
Ach Sinterklaas en de Paashaas zijn ook een vorm van kindermishandeling, opvoedingsgebrek, liegen als ouders en maatschappelijk gebeuren. Had ik het al over de legbatterijen of de micro-stallen?quote:Op maandag 22 december 2014 14:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze doen slechts aan dierenmishandeling en kindermishandeling, maar voor de rest zijn het lichtpuntjes van wijsheid.
Maar ISIS is een Egyptisch godheid en de Islam zegt er is geen god dan Allah, dus....quote:Op maandag 22 december 2014 14:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Islam heeft alles met ISIS te maken. Het is onderdeel van het Islamitische complot om de wereld te overheersen. Dat weten we natuurlijk allemaal.
Dus in een burka rond lopen of vrouwen geen hand geven is oke?quote:Op maandag 22 december 2014 14:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik sta op het punt iedere moslim in een kamp te stoppen, omdat ik tegen kindermishandeling en onnodige medische ingrepen en voor vrije keuze van individuen ben. Jaja.
Wat heeft dit met Karst T te maken dan?quote:Op maandag 22 december 2014 14:55 schreef Re het volgende:
en dat omdat een blijkbaar gestoorde inreed op mensen...
Een bord voor je winkel zetten dat je zulke mensen niet naar binnen wil hebben is ook oké.quote:Op maandag 22 december 2014 14:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus in een burka rond lopen of vrouwen geen hand geven is oke?
quote:Op zondag 21 december 2014 23:13 schreef Proximo het volgende:
Heeft niets met de Islam te maken
Het was zo'n goede jongen
Stageplaatsen
Dat is discriminatie, tegen de wet.quote:Op maandag 22 december 2014 14:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een bord voor je winkel zetten dat je zulke mensen niet naar binnen wil hebben is ook oké.
die was net iets succesvoller zullen we maar zeggenquote:Op maandag 22 december 2014 14:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Karst T te maken dan?
Vrouwen geen hand geven en ongehinderd rondlopen met gezicht bedekkende kleding ondanks een verbod is geen discriminatie?quote:Op maandag 22 december 2014 14:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is discriminatie, tegen de wet.
Niet helemaal, was namelijk onduidelijkheid over of het een terroristisch aanslag was, in het geval van de OP is er duidelijkheid alom.quote:Op maandag 22 december 2014 14:57 schreef Re het volgende:
[..]
die was net iets succesvoller zullen we maar zeggen
Nee. Ik extrapoleer de ideologie van de KKK niet naar alle christenen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook behoorlijke ''verdeel-en-heers'' verhaaltjes kan schrijven over de kkk.
Nee, sommige mensen die de Islam aanhangen zijn gevaarlijkquote:Op maandag 22 december 2014 14:28 schreef Oud_student het volgende:
[..]
- de Islam bestaat niet
- islam is vcrede
- etc. etc.
Een vorm van bedekking is nou geen discriminatie nee, integendeel, ondersteunt je principe van de individuele keuze, hoewel je daar wel een wettelijk argument voor kunt maken, kan je dat voor het geven van een hand niet, daar zijn geen geschreven omgangsnormen in, dat je mensen niet mag uitsluiten of weigeren op grond van religie, seks, kleur etc weer wel.quote:Op maandag 22 december 2014 14:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vrouwen geen hand geven en ongehinderd rondlopen met gezicht bedekkende kleding ondanks een verbod is geen discriminatie?
waarschijnlijk omdat hij niet achter het stuur "god zij me ons" prevelde, mocht iemand hem al gehoord hebbenquote:Op maandag 22 december 2014 14:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet helemaal, was namelijk onduidelijkheid over of het een terroristisch aanslag was, in het geval van de OP is er duidelijkheid alom.
Mwuah een Hollandse naam en niet-bekeerling is sowieso niet capabel terrorist te zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 15:02 schreef Re het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat hij niet achter het stuur "god zij me ons" prevelde, mocht iemand hem al gehoord hebben
Ik kom niet met een mag-niet-bak want discriminatie. Volgens je eigen redenering dat discriminatie aangepakt moet worden, ben je zelf strafbaar. Aangezien mensen die discrimineren tegen discriminerende personen aangepakt moeten worden in jouw opinie. Jij discrimineert ook tegen discriminerende mensen dus doei celstraf voor jou.quote:Op maandag 22 december 2014 15:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een vorm van bedekking is nou geen discriminatie nee, integendeel, ondersteunt je principe van de individuele keuze, hoewel je daar wel een wettelijk argument voor kunt maken, kan je dat voor het geven van een hand niet, daar zijn geen geschreven omgangsnormen in, dat je mensen niet mag uitsluiten of weigeren op grond van religie, seks, kleur etc weer wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |