Een auto.quote:Op maandag 22 december 2014 00:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een persoon rijdt een groep mensen aan.
Dat is het nieuws tot dusver.
Definieer psychisch gestoord?quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Een psychisch gestoorde man rijdt een groep mensen aan.
Dat is het nieuws tot dusver.
Nee, maar je bent wel verdachte in Nederland als je op internet zit.quote:Op maandag 22 december 2014 00:43 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Naar een land waar het internet niet wordt gecensureerd: Nederland.
Klopt, viel ook wel mee.quote:Op maandag 22 december 2014 00:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik zat 150 kilometer verderop toen het gebeurde en moest het vernemen via de televisie.
Het was heftig voor de omstanders en familieleden.
De rest was hysterie.
Ach, daar heb ik geen problemen mee. Ik houd me netjes aan de wet.quote:Op maandag 22 december 2014 00:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, maar je bent wel verdachte in Nederland als je op internet zit.
jij download niets illegaals?quote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ach, daar heb ik geen problemen mee. Ik houd me netjes aan de wet.
Daarom stelde ik ook die vraag.quote:Op maandag 22 december 2014 00:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In principe is iedereen toch in een zekere mate psychisch gestoord?
Daar ga ik niet op inquote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jij download niets illegaals?
Van O_S had je sowieso geen kwaliteit moeten verwachten.quote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hoppa, even een PVV retoriekje en klaar is Oud_Student.
Bijna iedere Europeaan uit de Middeleeuwen voldoet ook prima aan het profiel vrees ik.quote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mohammed en Jezus voldoen denk ik wel het beste aan 't profiel gestoord ja.
Zeker. Gelukkig zijn ze allemaal dood.quote:Op maandag 22 december 2014 00:55 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Bijna iedere Europeaan uit de Middeleeuwen voldoet ook prima aan het profiel vrees ik.
Ze leven nog allemaal in ons voort hoor...quote:Op maandag 22 december 2014 00:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zeker. Gelukkig zijn ze allemaal dood.
Ik heb zo het gevoel dat gewoonterecht me beschermt, mocht ik ooit uit mijn bed worden gelicht.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 00:56 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ze leven nog allemaal in ons voort hoor...
Letterlijk, door DNA
Omdat ik een linkse struisvogel ben die de realiteit ontkent.quote:Op maandag 22 december 2014 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wrm, oplossingen moet je juist aanmoedigen.
De vraag die jij jezelf moet stellen is, waar werkt jouw buurman hard voor, niet voor de belastingdienst iigquote:Op maandag 22 december 2014 00:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Omdat ik een linkse struisvogel ben die de realiteit ontkent.
Alleen een heel kleine groep in werkelijkheid super intelligente mensen, die helaas in de maatschappij niet op waarde wordt ingeschat, ziet in dat alle moslims een gevaar voor de samenleving zijn.
Deze groep hoeders van het westen ziet in dat het harder willen optreden tegen extremisten niet voldoende is. Het enige wat echt zal werken is elke moslims behandelen als potentieel gevaar!
Dat zal mijn hardwerkende moslim-buurman leren! Moet hij maar niet in zijn moslimkeldertje allerlei snode plannetjes beramen, want dat doet hij, dat doen ze allemaal!
Klopt. Stom dat ik dit niet eerder heb gedaan. Dit bewijst maar weer hoe dom en naïef ik ben. Waarschijnlijk doordat ik nog in ontkenningsfase zit.quote:Op maandag 22 december 2014 01:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De vraag die jij jezelf moet stellen is, waar werkt jouw buurman hard voor, niet voor de belastingdienst iig
Neuh, daar hebben ze een ander mooi woord voor: Dhimmie.quote:Op maandag 22 december 2014 01:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Klopt. Stom dat ik dit niet eerder heb gedaan. Dit bewijst maar weer hoe dom en naïef ik ben. Waarschijnlijk doordat ik nog in ontkenningsfase zit.
Ik las "ontstekingsfase" en stond al met m'n telefoon in mijn handen om de AIVD te bellen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Klopt. Stom dat ik dit niet eerder heb gedaan. Dit bewijst maar weer hoe dom en naïef ik ben. Waarschijnlijk doordat ik nog in ontkenningsfase zit.
Die hebben kerstvakantie, je kan een boodschap achterlaten.quote:Op maandag 22 december 2014 01:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik las "ontstekingsfase" en stond al met m'n telefoon in mijn handen om de AIVD te bellen.
Juist.quote:Op maandag 22 december 2014 04:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Alle gelovigen hebben psychiatrische klachten, ze geloven immers in leven na de dood en een zwevende baardman die je vertelt hoe je moet leven. En sommige gekke geloven gooien daar nog 72 maagden bij als je ongelovigen en verkeerd gelovigen vermoordt. Iedereen is het erover eens dat Scientology gestoord is, maar er is een deel dat lacht om Scientology en vervolgens zelf op de knietjes met gevouwen handen naar hun eigen ruimtewezen gaat bidden. Compleet krankjorum.
quote:Op zondag 21 december 2014 23:13 schreef Proximo het volgende:
Heeft niets met de Islam te maken
Het was zo'n goede jongen
Stageplaatsen
quote:Op zondag 21 december 2014 22:42 schreef MrKrabz het volgende:
Volgens getuigen zou de man ''Allahoe akbar'' (God is groot)
Even een kereltje_Pechtoldje en klaar is Xquote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef Xebrozius het volgende:
Hoppa, even een PVV retoriekje en klaar is Oud_Student.
Hoezo kwaliteit, gezien de ontwikkelingen in/met de Islam gaat het precies zoals ik al jaren geleden heb voorspeld. En het wordt alleen maar ergerquote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef Triggershot het volgende:
Van O_S had je sowieso geen kwaliteit moeten verwachten.
Mohammed was gevaarlijk geestelijk gestoord.quote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef LelijKnap het volgende:
Mohammed en Jezus voldoen denk ik wel het beste aan 't profiel gestoord ja.
Het is je in al die jaren niet eens een x fatsoenlijk gelukt om te definieren wat 'de Islam' is, waar je zo grettig mee strooit als term in je betogen, dan ook nog eens jezelf gelijk geven? Right.quote:Op maandag 22 december 2014 14:22 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Hoezo kwaliteit, gezien de ontwikkelingen in/met de Islam gaat het precies zoals ik al jaren geleden heb voorspeld. En het wordt alleen maar erger![]()
Niet dat ik het leuk vind om gelijk te krijgen, maar ik had het in deze zaak liever niet gehad
Ja dat is jullie ultime verdediging:quote:Op maandag 22 december 2014 14:25 schreef Triggershot het volgende:
Het is je in al die jaren niet eens een x fatsoenlijk gelukt om te definieren wat 'de Islam' is, waar je zo grettig mee strooit als term in je betogen, dan ook nog eens jezelf gelijk geven? Right.
Waardeoordelen als verkeerd en vredig heb je mij niet horen zeggen, definieren wat de Islam is al helemaal niet, vind het wel knap hoe je de vraagt probeert te ontwijken door generaliserend retoriek, maar het resultaat blijft hetzelfde, je strooit met 'de' Islam, zonder dat je het weet te definieren.quote:Op maandag 22 december 2014 14:28 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ja dat is jullie ultime verdediging:
- de Islam bestaat niet
- er zijn 100 soorten islam
- er is ook gematigde islam
- de andere islam gelovigen hebben het verkeerd
- deze terroristen zijn geen islamiet
- ja maar ze doden ook islamieten
- islam is vcrede
- etc. etc.
Allemaal smoesjes, de islam is gewoon een zeer gevaarlijke ideologie.
Iedere keer als je met wat mooie quotes uit de islam handleiding komt, dan heeft dat volgens de verdedigers hier niks met de islam te maken en is de bijbel ook ondeugend, waar ik schijnbaar mee te maken moet hebben ondanks dat ik geen gristenhond ben. Ik ga nog effe in lijn met big Mo mijn vrouwelijke slaven verkrachten, maar dat is goed want ik doe dochter en moeder niet tegelijkertijd en laat ze ook niet toekijken bij de ander.quote:Op maandag 22 december 2014 14:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is je in al die jaren niet eens een x fatsoenlijk gelukt om te definieren wat 'de Islam' is, waar je zo grettig mee strooit als term in je betogen, dan ook nog eens jezelf gelijk geven? Right.
Ik pleeg geen aanslagen of steun (stilzwijgend) IS of een van de andere 10-tallen moslim organisaties. Ik probeer alleen de ogen te openen bij moslims (verloren moeite) en de niet-moslims.quote:Op maandag 22 december 2014 14:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waardeoordelen als verkeerd en vredig heb je mij niet horen zeggen, definieren wat de Islam is al helemaal niet, vind het wel knap hoe je de vraagt probeert te ontwijken door generaliserend retoriek, maar het resultaat blijft hetzelfde, je strooit met 'de' Islam, zonder dat je het weet te definieren.
Jouw retoriek acht ik minimaal net zo gevaarlijk.
Ik heb geen boodschap aan het gedrag van anderen, jij evenmin denk ik als het om jezelf gaat?quote:Op maandag 22 december 2014 14:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iedere keer als je met wat mooie quotes uit de islam handleiding komt, dan heeft dat volgens de verdedigers hier niks met de islam te maken en is de bijbel ook ondeugend, waar ik schijnbaar mee te maken moet hebben ondanks dat ik geen gristenhond ben. Ik ga nog effe in lijn met big Mo mijn vrouwelijke slaven verkrachten, maar dat is goed want ik doe dochter en moeder niet tegelijkertijd en laat ze ook niet toekijken bij de ander.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |