Een auto.quote:Op maandag 22 december 2014 00:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een persoon rijdt een groep mensen aan.
Dat is het nieuws tot dusver.
Definieer psychisch gestoord?quote:Op maandag 22 december 2014 00:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Een psychisch gestoorde man rijdt een groep mensen aan.
Dat is het nieuws tot dusver.
Nee, maar je bent wel verdachte in Nederland als je op internet zit.quote:Op maandag 22 december 2014 00:43 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Naar een land waar het internet niet wordt gecensureerd: Nederland.
Klopt, viel ook wel mee.quote:Op maandag 22 december 2014 00:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik zat 150 kilometer verderop toen het gebeurde en moest het vernemen via de televisie.
Het was heftig voor de omstanders en familieleden.
De rest was hysterie.
Ach, daar heb ik geen problemen mee. Ik houd me netjes aan de wet.quote:Op maandag 22 december 2014 00:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, maar je bent wel verdachte in Nederland als je op internet zit.
jij download niets illegaals?quote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ach, daar heb ik geen problemen mee. Ik houd me netjes aan de wet.
Daarom stelde ik ook die vraag.quote:Op maandag 22 december 2014 00:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In principe is iedereen toch in een zekere mate psychisch gestoord?
Daar ga ik niet op inquote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jij download niets illegaals?
Van O_S had je sowieso geen kwaliteit moeten verwachten.quote:Op maandag 22 december 2014 00:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hoppa, even een PVV retoriekje en klaar is Oud_Student.
Bijna iedere Europeaan uit de Middeleeuwen voldoet ook prima aan het profiel vrees ik.quote:Op maandag 22 december 2014 00:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mohammed en Jezus voldoen denk ik wel het beste aan 't profiel gestoord ja.
Zeker. Gelukkig zijn ze allemaal dood.quote:Op maandag 22 december 2014 00:55 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Bijna iedere Europeaan uit de Middeleeuwen voldoet ook prima aan het profiel vrees ik.
Ze leven nog allemaal in ons voort hoor...quote:Op maandag 22 december 2014 00:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zeker. Gelukkig zijn ze allemaal dood.
Ik heb zo het gevoel dat gewoonterecht me beschermt, mocht ik ooit uit mijn bed worden gelicht.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 00:56 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ze leven nog allemaal in ons voort hoor...
Letterlijk, door DNA
Omdat ik een linkse struisvogel ben die de realiteit ontkent.quote:Op maandag 22 december 2014 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wrm, oplossingen moet je juist aanmoedigen.
De vraag die jij jezelf moet stellen is, waar werkt jouw buurman hard voor, niet voor de belastingdienst iigquote:Op maandag 22 december 2014 00:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Omdat ik een linkse struisvogel ben die de realiteit ontkent.
Alleen een heel kleine groep in werkelijkheid super intelligente mensen, die helaas in de maatschappij niet op waarde wordt ingeschat, ziet in dat alle moslims een gevaar voor de samenleving zijn.
Deze groep hoeders van het westen ziet in dat het harder willen optreden tegen extremisten niet voldoende is. Het enige wat echt zal werken is elke moslims behandelen als potentieel gevaar!
Dat zal mijn hardwerkende moslim-buurman leren! Moet hij maar niet in zijn moslimkeldertje allerlei snode plannetjes beramen, want dat doet hij, dat doen ze allemaal!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |