abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 december 2014 @ 14:55:19 #226
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147842793
en dat omdat een blijkbaar gestoorde inreed op mensen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147842812
quote:
3s.gif Op maandag 22 december 2014 14:55 schreef Re het volgende:
en dat omdat een blijkbaar gestoorde inreed op mensen...
Wat heeft dit met Karst T te maken dan?
pi_147842828
quote:
7s.gif Op maandag 22 december 2014 14:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dus in een burka rond lopen of vrouwen geen hand geven is oke?
Een bord voor je winkel zetten dat je zulke mensen niet naar binnen wil hebben is ook oké.
pi_147842830
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 23:13 schreef Proximo het volgende:
Heeft niets met de Islam te maken
Het was zo'n goede jongen
Stageplaatsen
pi_147842845
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Een bord voor je winkel zetten dat je zulke mensen niet naar binnen wil hebben is ook oké.
Dat is discriminatie, tegen de wet.
pi_147842878
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 22:45 schreef MrKrabz het volgende:

[..]

Het komt wel erg dichtbij zo.
Heb ook weleens in Dijon gelopen... komt inderdaad erg dichtbij

:')
  maandag 22 december 2014 @ 14:57:50 #232
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147842901
quote:
11s.gif Op maandag 22 december 2014 14:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat heeft dit met Karst T te maken dan?
die was net iets succesvoller zullen we maar zeggen :{
pi_147842924
quote:
7s.gif Op maandag 22 december 2014 14:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat is discriminatie, tegen de wet.
Vrouwen geen hand geven en ongehinderd rondlopen met gezicht bedekkende kleding ondanks een verbod is geen discriminatie?
pi_147842944
quote:
6s.gif Op maandag 22 december 2014 14:57 schreef Re het volgende:

[..]

die was net iets succesvoller zullen we maar zeggen :{
Niet helemaal, was namelijk onduidelijkheid over of het een terroristisch aanslag was, in het geval van de OP is er duidelijkheid alom.
pi_147842984
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik denk dat jij ook behoorlijke ''verdeel-en-heers'' verhaaltjes kan schrijven over de kkk.
Nee. Ik extrapoleer de ideologie van de KKK niet naar alle christenen.
pi_147842987
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:28 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ja dat is jullie ultime verdediging:
- de Islam bestaat niet
- er zijn 100 soorten islam
- er is ook gematigde islam
- de andere islam gelovigen hebben het verkeerd
- deze terroristen zijn geen islamiet
- ja maar ze doden ook islamieten
- islam is vcrede
- etc. etc.

Allemaal smoesjes, de islam is gewoon een zeer gevaarlijke ideologie.
Nee, sommige mensen die de Islam aanhangen zijn gevaarlijk
pi_147843013
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Vrouwen geen hand geven en ongehinderd rondlopen met gezicht bedekkende kleding ondanks een verbod is geen discriminatie?
Een vorm van bedekking is nou geen discriminatie nee, integendeel, ondersteunt je principe van de individuele keuze, hoewel je daar wel een wettelijk argument voor kunt maken, kan je dat voor het geven van een hand niet, daar zijn geen geschreven omgangsnormen in, dat je mensen niet mag uitsluiten of weigeren op grond van religie, seks, kleur etc weer wel.
  maandag 22 december 2014 @ 15:02:00 #238
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147843050
quote:
11s.gif Op maandag 22 december 2014 14:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet helemaal, was namelijk onduidelijkheid over of het een terroristisch aanslag was, in het geval van de OP is er duidelijkheid alom.
waarschijnlijk omdat hij niet achter het stuur "god zij me ons" prevelde, mocht iemand hem al gehoord hebben
pi_147843098
quote:
3s.gif Op maandag 22 december 2014 15:02 schreef Re het volgende:

[..]

waarschijnlijk omdat hij niet achter het stuur "god zij me ons" prevelde, mocht iemand hem al gehoord hebben
Mwuah een Hollandse naam en niet-bekeerling is sowieso niet capabel terrorist te zijn.
pi_147844109
quote:
7s.gif Op maandag 22 december 2014 15:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een vorm van bedekking is nou geen discriminatie nee, integendeel, ondersteunt je principe van de individuele keuze, hoewel je daar wel een wettelijk argument voor kunt maken, kan je dat voor het geven van een hand niet, daar zijn geen geschreven omgangsnormen in, dat je mensen niet mag uitsluiten of weigeren op grond van religie, seks, kleur etc weer wel.
Ik kom niet met een mag-niet-bak want discriminatie. Volgens je eigen redenering dat discriminatie aangepakt moet worden, ben je zelf strafbaar. Aangezien mensen die discrimineren tegen discriminerende personen aangepakt moeten worden in jouw opinie. Jij discrimineert ook tegen discriminerende mensen dus doei celstraf voor jou.
pi_147844243
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik kom niet met een mag-niet-bak want discriminatie. Volgens je eigen redenering dat discriminatie aangepakt moet worden, ben je zelf strafbaar. Aangezien mensen die discrimineren tegen discriminerende personen aangepakt moeten worden in jouw opinie. Jij discrimineert ook tegen discriminerende mensen dus doei celstraf voor jou.
Ja, mijn redenering is ook dat ambulances die door rood rijden vervolgd moeten worden, agenten die wapens dragen gearresteerd moeten worden ( door wie weet ik nog niet, maar komt goed ), dat de belastingdienst belasting moet afstaan, etc, jwt!
pi_147844347
Dat het een moslims was, is vast toeval. De islam is vrede.
pi_147845230
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee, sommige mensen die de Islam aanhangen zijn gevaarlijk
En sommige mensen blijven dat gevaar bagatelliseren en, voor zover mogelijk, rationaliseren.

Ze zien dat als een soort van heilige roeping en nemen die taak heel serieus.

Alleen zie ik die mensen dat nou nooit doen bij gebeurtenissen waarbij debielen in naam van een ander heilig sprookjesfiguur of vanwege een ander dan antiek islamitisch gedachtengoed aanslagen plegen en of ranzig gedrag vertonen.

Moslims roepen een gevoel van medelijden bij ze op , ze voelen zich geroepen voor hen op te komen.

Andere geloofsbroeders en zusters mogen van hen door verlichting en modern denken creperen.

Nogal selectief.

Vind ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door DrMabuse op 22-12-2014 17:16:39 ]
pi_147845856
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2014 15:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, mijn redenering is ook dat ambulances die door rood rijden vervolgd moeten worden, agenten die wapens dragen gearresteerd moeten worden ( door wie weet ik nog niet, maar komt goed ), dat de belastingdienst belasting moet afstaan, etc, jwt!
Ik weet niet hoe hierop te reageren. Duidelijk is wel dat je argumenten op zijn en je jezelf in een hoekje heb geluld. Toegeven is echter nog wat moeilijk voor je dus ik laat het er maar bij. Iemand die niet snapt wat het verschil is tussen mensen levens redden en heel Nederland mogen discrimineren omdat je een geloof hebt, maar niet zelf gediscrimineerd mogen worden is niet meer te redden. Ook het feit dat je mensen die hun zoon kapot laten snijden met een mens als morele lichtpuntjes aanwijst spreekt niet voor je.
pi_147846324
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe hierop te reageren. Duidelijk is wel dat je argumenten op zijn en je jezelf in een hoekje heb geluld. Toegeven is echter nog wat moeilijk voor je dus ik laat het er maar bij. Iemand die niet snapt wat het verschil is tussen mensen levens redden en heel Nederland mogen discrimineren omdat je een geloof hebt, maar niet zelf gediscrimineerd mogen worden is niet meer te redden. Ook het feit dat je mensen die hun zoon kapot laten snijden met een mens als morele lichtpuntjes aanwijst spreekt niet voor je.
Eerlijk, hoe oud ben je?
pi_147849098
Onder Debbies Blauwe Paraplu })
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_147849231
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:23 schreef Oud_student het volgende:
Mohammed en Jezus voldoen denk ik wel het beste aan 't profiel gestoord ja.
Mohammed was gevaarlijk geestelijk gestoord.
Jezus was hooguit prettig gestoord

(ik begrijp niet waarom er altijd andere religies erbij gehaald moeten worden ter verdediging van de Islam)
Ik verdedig de islam hier niet. Jezus is ook in de islam een profeet.
pi_147849409
quote:
mannenbesnijdenis is bewezen hygienischer. heb paar nederlandse vrienden die zich ook hebben laten besneden op latere leeftijd bijv en ze erkennen dat het schoner is nu van onder. En nee, zijn geen moslim geworden.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_147853109
quote:

[..]

Da's maar een voorhuid, dochters missen de clit voor de rest van hun leven.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_147853139
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 18:18 schreef Aloulu het volgende:

[..]

mannenbesnijdenis is bewezen hygienischer. heb paar nederlandse vrienden die zich ook hebben laten besneden op latere leeftijd bijv en ze erkennen dat het schoner is nu van onder. En nee, zijn geen moslim geworden.
Zal best. Als dat je eigen keuze is, prima, maar ga niet voor je kleine koter kiezen. Mag hij zelf doen op latere leeftijd. EN zeker je dochter.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')