Genoeg predikanten en ideologen die zelf ook niet geweld plegen, maar in de activiteiten zeker wel een rol te geven valt.quote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik pleeg geen aanslagen of steun (stilzwijgend) IS of een van de andere 10-tallen moslim organisaties. Ik probeer alleen de ogen te openen bij moslims (verloren moeite) en de niet-moslims.
Mocht je op een dag een zoon krijgen, laat je dan ook een stuk huid eraf snijden zonder medische reden? Laat jij je zoontje vervolgens wekenlang creperen met zuur in een open wond? Ga je vervolgens weer op fok zeggen dat de Islam niet verderfelijk is?quote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb geen boodschap aan het gedrag van anderen, jij evenmin denk ik als het om jezelf gaat?
Je bent anders van dezelfde verdeel-en-heers-tactiek als terroristen. Alleen ben je zelf niet gewelddadig. Dat is zo'n beetje het enige verschil.quote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik pleeg geen aanslagen of steun (stilzwijgend) IS of een van de andere 10-tallen moslim organisaties. Ik probeer alleen de ogen te openen bij moslims (verloren moeite) en de niet-moslims.
En nu ben je ineens op de een of ander manier op de hoogte van wat mijn geloof is en mijn levensovertuiging, zodat je mij zeer gericht vraagt naar gebruiken die gangbaar zijn in de Islamitische gebruiken, misschien iemand pas identificeren aan de hand van de informatie die je krijgt?quote:Op maandag 22 december 2014 14:37 schreef Glazenmaker het volgende:
Mocht je op een dag een zoon krijgen, laat je dan ook een stuk huid eraf snijden zonder medische reden? Laat jij je zoontje vervolgens wekenlang creperen met zuur in een open wond? Ga je vervolgens weer op fok zeggen dat de Islam niet verderfelijk is?
Ik denk dat jij ook behoorlijke ''verdeel-en-heers'' verhaaltjes kan schrijven over de kkk. Student is gewoon wat consequenter.quote:Op maandag 22 december 2014 14:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je bent anders van dezelfde verdeel-en-heers-tactiek als terroristen. Alleen ben je zelf niet gewelddadig. Dat is zo'n beetje het enige verschil.
Hear hear!quote:Op maandag 22 december 2014 14:28 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ja dat is jullie ultime verdediging:
- de Islam bestaat niet
- er zijn 100 soorten islam
- er is ook gematigde islam
- de andere islam gelovigen hebben het verkeerd
- deze terroristen zijn geen islamiet
- ja maar ze doden ook islamieten
- islam is vcrede
- etc. etc.
Allemaal smoesjes, de islam is gewoon een zeer gevaarlijke ideologie.
islam is vrede, de stam SLM komt van het woord salam oftewel vrede. vrede met jezelf en je omgeving.quote:Op maandag 22 december 2014 14:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mocht je op een dag een zoon krijgen, laat je dan ook een stuk huid eraf snijden zonder medische reden? Laat jij je zoontje vervolgens wekenlang creperen met zuur in een open wond? Ga je vervolgens weer op fok zeggen dat de Islam niet verderfelijk is?
Dus je bent geen moslim, maar kan de Islam niet walgelijk noemen aan de hand van de gebruiken die gangbaar zijn. Dat maakt jou niet bepaald een beter persoon. Islamieten hebben tenminste nog zo'n 20 jaar aan jeugdindoctrinatie als excuus.quote:Op maandag 22 december 2014 14:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En nu ben je ineens op de een of ander manier op de hoogte van wat mijn geloof is en mijn levensovertuiging, zodat je mij zeer gericht vraagt naar gebruiken die gangbaar zijn in de Islamitische gebruiken, misschien iemand pas identificeren aan de hand van de informatie die je krijgt?
troll.quote:Op maandag 22 december 2014 14:44 schreef Aloulu het volgende:
[..]
islam is vrede, de stam SLM komt van het woord salam oftewel vrede. vrede met jezelf en je omgeving.
Geen problemen om Baghdadi en vriendjes verderfelijk te noemen, wel een probleem om Abou Taleb en Amhali verderfelijk te noemen, gezien het voor mijn gevoel voorbeeldige figuren zijn, waar ook veel 'Hollanders' wat van kunnen leren.quote:Op maandag 22 december 2014 14:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus je bent geen moslim, maar kan de Islam niet walgelijk noemen aan de hand van de gebruiken die gangbaar zijn. Dat maakt jou niet bepaald en beter persoon. Islamieten hebben tenminste nog zo'n 20 jaar aan jeugdindoctrinatie als excuus.
Je moet figuren als Glazenmaker niet tegenspreken joh. Beter gewoon zeggen ja, je hebt gelijk. Het is verspilde moeite om dergelijke lui iets aan het verstand te brengen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen problemen om Baghdadi en vriendjes verderfelijk te noemen, wel een probleem om Abou Taleb en Amhali verderfelijk te noemen, gezien het voor mijn gevoel voorbeeldige figuren zijn, waar ook veel 'Hollanders' wat van kunnen leren.
Mijn Indische vader en Joodse moeder hebben mij wel beter geleerd dan dat.quote:Op maandag 22 december 2014 14:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet figuren als Glazenmaker niet tegenspreken joh. Beter gewoon zeggen ja, je hebt gelijk. Het is verspilde moeite om dergelijke lui iets aan het verstand te brengen.
Ook je Indische vader en Joodse moeder kunnen het verkeerd hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 14:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn Indische vader en Joodse moeder hebben mij wel beter geleerd dan dat.
maar zij zeiden dat de Islam niets met ISIS te maken heeft.quote:Op maandag 22 december 2014 14:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook je Indische vader en Joodse moeder kunnen het verkeerd hebben.
Het is dan ook vrij lastig om kindermishandeling goed te praten, bij iemand die geestelijk in de 21e eeuw leeft.quote:Op maandag 22 december 2014 14:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet figuren als Glazenmaker niet tegenspreken joh. Beter gewoon zeggen ja, je hebt gelijk. Het is verspilde moeite om dergelijke lui iets aan het verstand te brengen.
Ze doen slechts aan dierenmishandeling en kindermishandeling, maar voor de rest zijn het lichtpuntjes van wijsheid.quote:Op maandag 22 december 2014 14:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen problemen om Baghdadi en vriendjes verderfelijk te noemen, wel een probleem om Abou Taleb en Amhali verderfelijk te noemen, gezien het voor mijn gevoel voorbeeldige figuren zijn, waar ook veel 'Hollanders' wat van kunnen leren.
De Islam heeft alles met ISIS te maken. Het is onderdeel van het Islamitische complot om de wereld te overheersen. Dat weten we natuurlijk allemaal.quote:Op maandag 22 december 2014 14:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
maar zij zeiden dat de Islam niets met ISIS te maken heeft.
Ik sta op het punt iedere moslim in een kamp te stoppen, omdat ik tegen kindermishandeling en onnodige medische ingrepen en voor vrije keuze van individuen ben. Jaja.quote:Op maandag 22 december 2014 14:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn Indische vader en Joodse moeder hebben mij wel beter geleerd dan dat.
Je retoriek en wijze van redeneren is ook een vorm van mishandeling.quote:Op maandag 22 december 2014 14:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Het is dan ook vrij lastig om kindermishandeling goed te praten, bij iemand die geestelijk in de 21e eeuw leeft.
Net mensen, die moslims.quote:Ze doen slechts aan dierenmishandeling en kindermishandeling, maar voor de rest zijn het lichtpuntjes van wijsheid.
Ach Sinterklaas en de Paashaas zijn ook een vorm van kindermishandeling, opvoedingsgebrek, liegen als ouders en maatschappelijk gebeuren. Had ik het al over de legbatterijen of de micro-stallen?quote:Op maandag 22 december 2014 14:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze doen slechts aan dierenmishandeling en kindermishandeling, maar voor de rest zijn het lichtpuntjes van wijsheid.
Maar ISIS is een Egyptisch godheid en de Islam zegt er is geen god dan Allah, dus....quote:Op maandag 22 december 2014 14:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Islam heeft alles met ISIS te maken. Het is onderdeel van het Islamitische complot om de wereld te overheersen. Dat weten we natuurlijk allemaal.
Dus in een burka rond lopen of vrouwen geen hand geven is oke?quote:Op maandag 22 december 2014 14:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik sta op het punt iedere moslim in een kamp te stoppen, omdat ik tegen kindermishandeling en onnodige medische ingrepen en voor vrije keuze van individuen ben. Jaja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |