SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 4-12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort) - bron: EenVandaag - Fotoverslag
Foto's van de wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto's
• Lijst met fototijden van alle foto's (EenVandaag)
• Interpretaties verscheidene FOK!kers nachtfoto van hoofd van KrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht en analyses van de telefoongegevens
Geruisloos - 22-10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NieuwslinksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en KrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoekactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews / getuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video
TVN-2-video met het achtergelaten gele briefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatieve postsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reisverslagen, Criminaliteit en Overige Informatie (o.a. Facebookbeschrijving El Pianista)
[ Bericht 1% gewijzigd door Domnivoor op 23-12-2014 03:54:57 ]![]()
Nou ja zeg... Je praat wel tegen een reptielenhouder hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 21:33 schreef mig72 het volgende:
Wil je die kutslangenfoto's eruit halen ajb? Die zijn zo irrelevant en kinderachtig.
De ene slang is eruit. De andere is verhuisd naar de juiste spoiler. De vorige TS heeft er niet bij gezet wat voor slang het is. Volgens mij een groefkopadder. Die komt in Panama voor en is levensgevaarlijk, dus relevant.![]()
Alle hoop gericht op een oplossing.quote:Op zondag 21 december 2014 21:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo... 146 delen maar liefst. Wat is de laatste status?![]()
Maar is nu al duidelijk of het om een misdrijf ging?quote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef gynaika het volgende:
[..]
Alle hoop gericht op een oplossing.![]()
Dat is voor veel users volkomen duidelijk alleen zijn we het daar niet over eensquote:Op zondag 21 december 2014 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar is nu al duidelijk of het om een misdrijf ging?![]()
![]()
Geen bewijzen voor verdwalen of een misdrijf. De tijd zal het leren.quote:Op zondag 21 december 2014 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar is nu al duidelijk of het om een misdrijf ging?![]()
JustinCase, de spoiler met getuigenverklaringen mag van Lavenderr terug in de OP.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:07 schreef JustinCase het volgende:
Mee eens. Je zal maar iets gezegd hebben, en daarna tweemaal per week je naam zien prijken op een lijst van personen die bij deze verdwijning betrokken zouden zijn.
Verdachte is tot nu toe niemand, en getuige ook alleen maar als je dat woord zeer ruim opvat. En van de cruciale momenten zijn geen (nog levende) getuigen bekend.
Jij had bezwaar tegen deze titel: Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten)
Aan jou de vraag: wat maken we daarvan?![]()
Welke getuigen? Die blijken er toch niet te zijn? Alle verklaringen kloppen niet dus hoeven ze ook niet in de OP.![]()
Maak er dan gewoon 'betrokkenen' van.quote:Op zondag 21 december 2014 22:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
JustinCase, de spoiler met getuigenverklaringen mag van Lavenderr terug in de OP.
Jij had bezwaar tegen deze titel: Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten)
Aan jou de vraag: wat maken we daarvan?Make my day!![]()
Oh blijft natuurlijk wel staan F. die ze 's morgens nog bij de taalschool zag en hen vriendelijk begroette met "hola".![]()
Dat vind ik iets te makkelijk. Sommige verklaringen kunnen wel kloppen; andere kloppen gedeeltelijk.quote:Op zondag 21 december 2014 22:51 schreef ToniB het volgende:
Welke getuigen? Die blijken er toch niet te zijn? Alle verklaringen kloppen niet dus hoeven ze ook niet in de OP.
In ieder geval komen ze regelmatig ter sprake. Dan is het handig om ze in de OP te houden.![]()
Voor een samenvatting kun je mijn post 180 lezen in het vorige topic # 145.quote:Op zondag 21 december 2014 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar is nu al duidelijk of het om een misdrijf ging?
Kan zijn dat je denkt dat er niet veel meer aan het licht is gekomen.
Als je de laatste uitzending van Eenvandaag niet heb gezien, zou ik die zeker gaan kijken.
http://www.npo.nl/eenvandaag/03-12-2014/AT_2023856
Verder veel plezier met de Kanniewaarzijnsketch die hier regelmatig wordt opgevoerd.
[ Bericht 2% gewijzigd door matteo_111 op 21-12-2014 23:14:33 (betere link) ]![]()
hoe zat dat nog eens met de kinderen van Myriam van het het hostel, die zagen de meiden nog weggaan op 1 april oid.? Dat heb ik nooit goed begrepen en ook niet uit welke bron dat kwam?![]()
welke kloppen dan wel en welke gedeeltelijk volgens jou?quote:Op zondag 21 december 2014 23:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat vind ik iets te makkelijk. Sommige verklaringen kunnen wel kloppen; andere kloppen gedeeltelijk.
In ieder geval komen ze regelmatig ter sprake. Dan is het handig om ze in de OP te houden.![]()
De verklaringen van F.G., P.M., en de dochter van M.G. kunnen kloppen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:03 schreef ToniB het volgende:
[..]
welke kloppen dan wel en welke gedeeltelijk volgens jou?
De overige verklaringen kloppen gedeeltelijk. (De dag klopt niet of ze zagen twee anderen.)
Volgens mij.
Maar daarover valt te discussiëren.![]()
M.i. inderdaad ongeveer de enige logische conclusie over de getuigenissen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De verklaringen van F.G., P.M., en de dochter van M.G. kunnen kloppen.
De overige verklaringen kloppen gedeeltelijk. (De dag klopt niet of ze zagen twee anderen.)
Volgens mij.
Maar daarover valt te discussiëren.
Vreemd is dat die twee anderen nooit in de publiciteit zijn genoemd. Er waren toen net verse leerlingen aangekomen in de taalschool.
De optie dat K&L al de 31 maart het Pianistapad hebben verkend is goed mogelijk en zou kloppen met de tijden van de getuigen. Bij mijn weten is dit echter nooit geverifieerd en gepubliceerd.![]()
Ok, merci.quote:Op zondag 21 december 2014 23:01 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Voor een samenvatting kun je mijn post 180 lezen in het vorige topic # 145.
Als je de laatste uitzending van Eenvandaag niet heb gezien, zou ik die zeker gaan kijken.
Verder veel plezier met de Kanniewaarzijnsketch die hier regelmatig wordt opgevoerd.
Die uitzending had ik trouwens nog niet gezien. Ga 'm nu ff kijken.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2014 23:23:23 ]![]()
nu noem je precies diegene die niet vermeld staan in de OP. Rest kan weg. Meiden stonden 13.00 uur op de top.quote:Op zondag 21 december 2014 23:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De verklaringen van F.G., P.M., en de dochter van M.G. kunnen kloppen.
Volgens mij.
Maar daarover valt te discussiëren.![]()
Dit lijkt mij ook het beste.quote:Op zondag 21 december 2014 22:53 schreef agter het volgende:
[..]
Maak er dan gewoon 'betrokkenen' van.![]()
Die link ga ik ook even bekijken. Is het een interessante uitzending?quote:Op zondag 21 december 2014 23:01 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Voor een samenvatting kun je mijn post 180 lezen in het vorige topic # 145.
Verder veel plezier met de Kanniewaarzijnsketch die hier regelmatig wordt opgevoerd."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Erg interessant, nieuwe foto'squote:Op zondag 21 december 2014 23:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Die link ga ik ook even bekijken. Is het een interessante uitzending?![]()
Ja, wat in die spoiler staat is wat verouderd. Daar mag de volgende TS eens goed naar kijkenquote:Op zondag 21 december 2014 23:23 schreef ToniB het volgende:
[..]
nu noem je precies diegene die niet vermeld staan in de OP. Rest kan weg. Meiden stonden 13.00 uur op de top.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: