SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
Uhu, is ook echt een hel. Ik kan bijna niks zelf.quote:Op zondag 21 december 2014 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ohmen, lijkt me echt een hel. Vind het knap dat je je toch goed weet te houden, echt respect daarvoor
Hmz, heb je wel al enigszins een idee hoelang het allemaal nog gaat duren of is het echt gewoon afwachten?quote:Op zondag 21 december 2014 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uhu, is ook echt een hel. Ik kan bijna niks zelf.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uhu, is ook echt een hel. Ik kan bijna niks zelf.
Maanden. Het is nu bont en blauw, opgezet, één groot drama gewoonquote:Op zondag 21 december 2014 18:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hmz, heb je wel al enigszins een idee hoelang het allemaal nog gaat duren of is het echt gewoon afwachten?
quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 18:20 schreef hoink581 het volgende:
KLB / [KLB BRADDIE SC] Braddie is the best
Braddie bijt van zichzelf af joh. Die ziet een gewonde Chroets en hij pakt zijn kans.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:20 schreef hoink581 het volgende:
KLB / [KLB BRADDIE SC] Braddie is the best
Braddie bijt van zichzelf af joh. Die ziet een gewonde Chroets en hij pakt zijn kans.
gvdquote:Op zondag 21 december 2014 18:23 schreef Toto69 het volgende:
Tegen een anesthesist zeggen dat hij slaapverwekkend is, is nooit grappig.
Ja ik praat net met iemand die anesthesieverpleegkundige is, en ik maak de grap dat ze slaapverwekkend is.quote:
:")quote:Op zondag 21 december 2014 18:23 schreef Toto69 het volgende:
Tegen een anesthesist zeggen dat hij slaapverwekkend is, is nooit grappig.
falertje ahahahquote:
Dat ze die nog nooit gehoord heeft.quote:Op zondag 21 december 2014 18:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik praat net met iemand die anesthesieverpleegkundige is, en ik maak de grap dat ze slaapverwekkend is.
Nu is ze mad.
Uhuhquote:Op zondag 21 december 2014 18:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat ze die nog nooit gehoord heeft.
Wow.quote:Op zondag 21 december 2014 18:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik maak godverdomme nooit meer een peent voor jou ja
Dat is omdat hij zo likeable is.quote:Op zondag 21 december 2014 18:27 schreef eend112 het volgende:
Voeder wordt snel opgenomen in de KLB sc me dunk, let er op.
Waar?quote:Op zondag 21 december 2014 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel interessant dat de grootste klb fittie van het jaar (gok ik) vlak voor kerst is
voeder post daar toch al best lang?quote:Op zondag 21 december 2014 18:27 schreef eend112 het volgende:
Nee!quote:Op zondag 21 december 2014 18:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik maak godverdomme nooit meer een peent voor jou ja
O, dan is dat het jaquote:Op zondag 21 december 2014 18:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
voeder post daar toch al best lang?
BBQ mixed grillquote:
Is goed. Maar het is wel jouw beurt om te bukken vanavond.quote:Op zondag 21 december 2014 18:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
oknou is het weer goed tussen ons
Neuken?
Altijd bbquote:Op zondag 21 december 2014 18:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Is goed. Maar het is wel jouw beurt om te bukken vanavond.
Volgens mij kon hij het gewoon niet hebben dat ze zo tegen hem deden en daarom bleef die daar maar postenquote:Op zondag 21 december 2014 18:29 schreef deadprez het volgende:
Volgens mij al sinds de tijd dat we BT kwijtgeraakt zijn aan de SC
Zou kunnenquote:Op zondag 21 december 2014 18:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgens mij kon hij het gewoon niet hebben dat ze zo tegen hem deden en daarom bleef die daar maar posten
ik vind dat je dat niet moet doen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef Copthorne het volgende:
Ik ga mijn account opzeggen.
Ben die beledigingen hier meer dan zat.
Groetjes, het was hier weer fantastisch.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Altijd bb
Je weet dat ik dat het fijnst vind toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vaseline nodig hebben
ik ben geen maagd
![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
Die mountainbiker gast is echt een trieste kansloze teringmongool.
waskebeurt?quote:Op zondag 21 december 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
Ja beetje apart iddquote:Op zondag 21 december 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
bby I make u feel like the first timequote:Op zondag 21 december 2014 18:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]vaseline nodig hebben
ik ben geen maagd
Kutgrap.quote:
Waarom stalk jij djedjequote:Op zondag 21 december 2014 18:38 schreef PuurLouter het volgende:
Word wakker mensen dit is de schuld van de zionisten!!!
Hij is echt goed van z'n fiets gevallenquote:
Terecht excuus.quote:
groot manquote:
Ik snap echt niet hoe iemand zo'n idioot kan zijn dat hij denkt dat dat grappig is. En dan kan die een hersenbeschadiging hebben en alles, maar dit is gewoon echt ronduit triest.quote:
Ik geloof daar niks meer van.quote:Op zondag 21 december 2014 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe iemand zo'n idioot kan zijn dat hij denkt dat dat grappig is. En dan kan die een hersenbeschadiging hebben en alles, maar dit is gewoon echt ronduit triest.
Vet!quote:
watquote:
Ja, voor hetzelfde geld is dat ook zo'n leuke grap van hem inderdaad.quote:
Ik weet het haast wel zeker.quote:Op zondag 21 december 2014 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, voor hetzelfde geld is dat ook zo'n leuke grap van hem inderdaad.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe iemand zo'n idioot kan zijn dat hij denkt dat dat grappig is. En dan kan die een hersenbeschadiging hebben en alles, maar dit is gewoon echt ronduit triest.
Idd, je weet niet wat waar is.quote:
Soms denk ik wel eens, als hij weer van z'n fietsie pleurt, zou hij dan normaal worden?quote:Op zondag 21 december 2014 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
Oh jawel hoor. Dat jij een cutie bentquote:Op zondag 21 december 2014 18:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Idd, je weet niet wat waar is.
Nee, zou niet durvenquote:
Baasquote:
Ik hoop het voor hem, want als zo'n retard door het leven gaan lijkt me ook geen pretje.quote:Op zondag 21 december 2014 18:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens, als hij weer van z'n fietsie pleurt, zou hij dan normaal worden?
Hahahaquote:
You never know.quote:Op zondag 21 december 2014 18:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Dat jij een cutie bent
Slaapzak ziet er gewoon uit als kermit de kikker hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 18:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hahahawas vergeten hoe hij eruit zag maar nu zie ik het
Die is ook gaaf, heeft Ome Frank het al gezien?quote:
Hoe noem je slaapzak als hij homo is?quote:Op zondag 21 december 2014 18:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Slaapzak ziet er gewoon uit als kermit de kikker hoor.
Zekerquote:Op zondag 21 december 2014 18:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die is ook gaaf, heeft Ome Frank het al gezien?
Zelf stel ik hem meer voor met een wijntje een een bellenblaas pijpje
als hij zwart is kermit de nikkerquote:Op zondag 21 december 2014 18:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe noem je slaapzak als hij homo is?
KERMIT DE FLIKKER HAHAHAHAH
quote:Op zondag 21 december 2014 18:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als hij zwart is kermit de nikker
ja tog
Jij bent ook cute hoorquote:
Weetje wat er is gebeurd met donniedarknoquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 18:47 schreef Toto69 het volgende:
en als hij een TR zet kermit de klikker
gvd zo slecht, maar moet toch lachenquote:Op zondag 21 december 2014 18:47 schreef Toto69 het volgende:
en als hij djedje beft kermit de likker
Slaapzak is groenquote:Op zondag 21 december 2014 18:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja tog
2 negers in een Slaap_Zakquote:Op zondag 21 december 2014 18:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja tog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op zondag 21 december 2014 18:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
2 negers in een Slaap_ZakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!
quote:Op zondag 21 december 2014 18:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
2 negers in een Slaap_ZakBweheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best geil idee![]()
en als hij dronken is kermit de hikkerquote:Op zondag 21 december 2014 18:48 schreef Remqo het volgende:
en als hij pinda's heeft is et Kermit de Snicker
Liever niet.quote:Op zondag 21 december 2014 18:47 schreef Toto69 het volgende:
en als hij djedje beft kermit de likker
zoals het nu gaat hoort hetquote:Op zondag 21 december 2014 18:50 schreef terrastegel het volgende:
[..]
De mooiste sfeer van het hele forum
quote:Op zondag 21 december 2014 18:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Weetje wat er is gebeurd met donniedarkno
Hij is een pyromaan, kermit de fikkerquote:Op zondag 21 december 2014 18:52 schreef Willoow het volgende:
Hij schiet altijd raak, kermit de mikker.
Slaapzak laat me niet uit zijn kelderquote:Op zondag 21 december 2014 18:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeg, had ik jou niet net achter het aanrecht gezet?
Leugensquote:Op zondag 21 december 2014 18:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Slaapzak laat me niet uit zijn kelder
Hij heeft sowieso kloonquote:Op zondag 21 december 2014 18:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zal wel zat zijn geweest van fok of zo
Alleen als met z'n alle tegelijk.quote:Op zondag 21 december 2014 18:51 schreef PuurLouter het volgende:
Wat is dit hier toch een bende van mensen die DjeDje willen doen.
Jij weet meer hèquote:
We hadden een haat-liefdes relatie.quote:
Dat was ik nietquote:Op zondag 21 december 2014 18:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Leugensik had je achter het fornuis gezet, daar waar je thuishoort
Ja, wel 4quote:
Sorryquote:
Dat is inderdaad speciaal.quote:
O, spank me babyquote:
Zeker in de huidige toestandquote:
Ik ga er nu meteen heenquote:Op zondag 21 december 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kijk in m'n topic in LIf dan weet je het
neequote:
toestraks zat je hier te vragen op wie je moet stemmen, en je hebt nog steeds nie gestemdquote:
Sinds wanneer niet?quote:Op zondag 21 december 2014 19:03 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is jouw naam speciaal dan?
Bewaar het.quote:Op zondag 21 december 2014 19:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toestraks zat je hier te vragen op wie je moet stemmen, en je hebt nog steeds nie gestemd
wat is dat nou
wat als ik morgen ineens van mijn mountainbike afval, er kan van alles gebeuren. ik wil het nú wetenquote:Op zondag 21 december 2014 19:04 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Bewaar het.
Wrm zou ik eerder stemmen? Wie weet wat er nog gebeurt
Mountainbiker4life kloontjequote:Op zondag 21 december 2014 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat als ik morgen ineens van mijn mountainbike afval, er kan van alles gebeuren. ik wil het nú weten
Dit. Geen kristalkind zijnquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 19:05 schreef terrastegel het volgende:
Hij is echt een debiel he KLB / sorry maar er zaten een stel gasten achter mijn laptop..
quote:Op zondag 21 december 2014 19:05 schreef terrastegel het volgende:
Hij is echt een debiel he KLB / sorry maar er zaten een stel gasten achter mijn laptop..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel waarquote:Op zondag 21 december 2014 19:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als ik iets niet heb zijn dat wel grote tieten.
GGMM en ik kwamen samen met FFquote:Op zondag 21 december 2014 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
He Toot, haxball al afgeblazen zie ik?
Klonen mag, zo lang het geen trollkloon is.quote:Op zondag 21 december 2014 19:08 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Weten dat hij een kloon is van MTB4life en hem toch niet permanent bannen
Banaanvraag!
Je mag gewoon klonen hè, zolang je niet gebanned bent. Dus op dat gebied doet hij niet echt iets verkeerd.quote:Op zondag 21 december 2014 19:08 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Weten dat hij een kloon is van MTB4life en hem toch niet permanent bannen
Banaanvraag!
Hij opent dat topic met zijn mtb4life account.quote:Op zondag 21 december 2014 19:10 schreef terrastegel het volgende:
Maar zijn mtb4life account is toch gebanned?
Het bikey account is trouwens ook maar een troll aangezien : KLB / Mijn vader overleden :'(
volgens mij mogen docenten dat niet meer doenquote:Op zondag 21 december 2014 19:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gedaan en de pester krijgt nu zweepslagen
van mij welquote:Op zondag 21 december 2014 19:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij mogen docenten dat niet meer doen
grappig dat zijn vrienden hetzelfde typen als hij.... weetjewel... met die puntjes... zo bloedirritant....quote:Op zondag 21 december 2014 19:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij opent dat topic met zijn mtb4life account.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij opent dat topic met zijn mtb4life account.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:10 schreef bikey1990 het volgende:
[..]
zoals ik al zei ... ik zat in keet en toen ik wou roken stonden die accounts nog open
1 minuut 30 seconden lang gekeken. ik weet niet zo goed wat ik er van moet vindenquote:
Goh...quote:Op zondag 21 december 2014 19:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
GGMM en ik kwamen samen met FF
GGMM rq na 20 seconden
rond 8 weer?
ja rond 8 danquote:Op zondag 21 december 2014 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goh...
Nja kan wel even om 8. Vrienden willen samen andere spelletje doen om half 9, dus even daarvoor haxballen
hier a zemmelquote:
Netzoals twee keer een klap van de molen krijgen?quote:Op zondag 21 december 2014 18:43 schreef Remqo het volgende:
Soms denk ik wel eens, als hij weer van z'n fietsie pleurt, zou hij dan normaal worden?
hij heeft het nu wel toegegevenquote:Op zondag 21 december 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
Gvd, ik haat de momenten dat ik me echt zit te ergeren aan een user hier.Komt echt nauwelijks voor, maar die mountainbikedownie is het wel gelukt
Ja, als hij dat nou gewoon meteen gedaan had.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
Gvd, ik haat de momenten dat ik me echt zit te ergeren aan een user hier.Komt echt nauwelijks voor, maar die mountainbikedownie is het wel gelukt
Wat maakt het nou uit man.quote:Op zondag 21 december 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
Uhu, snap ik heel goed. Triest.quote:Op zondag 21 december 2014 19:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou mij raakt het wel persoonlijk, ik denk nog dagelijks aan mijn vader...
verder gaat alles goed met jej oh?quote:Op zondag 21 december 2014 19:20 schreef madeliefff het volgende:
sossosososososos
ik heb net weer wat voor de verzameling kerstkoekjes gebakken., maar nu roeeeeept het naar me vanuit de koelkast!
En terecht.quote:Op zondag 21 december 2014 19:20 schreef hoink581 het volgende:
Ook echt de volle laag in FB. Moest lachen.
Vrouw van mijn dromenquote:Op zondag 21 december 2014 19:20 schreef madeliefff het volgende:
sossosososososos
ik heb net weer wat voor de verzameling kerstkoekjes gebakken., maar nu roeeeeept het naar me vanuit de koelkast!
Lekkerquote:Op zondag 21 december 2014 19:20 schreef madeliefff het volgende:
sossosososososos
quote:Op zondag 21 december 2014 19:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Vrouw van mijn dromen
Oh wacht
die zit hier al
na ja...
je weet wel ;')
Hossel van mijn dromen
die koekjes ga je wel met ons delen, toch?quote:Op zondag 21 december 2014 19:20 schreef madeliefff het volgende:
sossosososososos
hehehquote:Op zondag 21 december 2014 19:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Vrouw van mijn dromen
Oh wacht
die zit hier al
na ja...
je weet wel ;')
Hossel van mijn dromen
hoe danquote:Op zondag 21 december 2014 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die koekjes ga je wel met ons delen, toch?
En dan raakt het je dat een of andere verstandelijk beperkte een grap maakt? Dit kan ik me echt niet voorstellen, sorry.quote:Op zondag 21 december 2014 19:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou mij raakt het wel persoonlijk, ik denk nog dagelijks aan mijn vader...
Opsturen naar iedereen :squote:
Ik erger me er vooral aan dat ie vervolgens met allemaal trieste smoesjes komt en niet gewoon toegeeft dat het een erg ongepaste grap was.quote:Op zondag 21 december 2014 19:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
En dan raakt het je dat een of andere verstandelijk beperkte een grap maakt? Dit kan ik me echt niet voorstellen, sorry.
oke dat moet wle lukken, zie DMquote:Op zondag 21 december 2014 19:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de koekjes door de brievenbus DM'en
Dat doen kinderen van 5 toch ook. Die zijn bang voor de backlash, kunnen ze niet handelen.quote:Op zondag 21 december 2014 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik erger me er vooral aan dat ie vervolgens met allemaal trieste smoesjes komt en niet gewoon toegeeft dat het een erg ongepaste grap was.
Wajoo dm die shit.quote:Op zondag 21 december 2014 19:23 schreef madeliefff het volgende:
lekker choco/notenkoekjes gevuld met een botercreme met donkere rum
Ja joh.. ga nog even door andersquote:Op zondag 21 december 2014 19:23 schreef madeliefff het volgende:
Ik zou zo naar je toe komenquote:Op zondag 21 december 2014 19:23 schreef madeliefff het volgende:
Ja truequote:Op zondag 21 december 2014 19:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat doen kinderen van 5 toch ook. Die zijn bang voor de backlash, kunnen ze niet handelen.
Mannenpap over de koekjesquote:
Neuh, alleen deze keer.quote:Op zondag 21 december 2014 19:25 schreef Blackings het volgende:
deadprez ergert zich de laatste tijd maand wel makkelijk aan bepaalde mensen
pausnicolaas?quote:
Fantastische samenvatting.quote:Op zondag 21 december 2014 19:25 schreef voederbietel het volgende:
Labiele vrouwen, pruillip, schaamhaarbaard, alpha as fuck, nog een keer labiele vrouwen en nog een keer alpha.
Zo.
Ik post daar wel vaker hoor maar soms heb ik het idee dat ik daar niet helemaal op m'n plek ben.quote:Op zondag 21 december 2014 18:27 schreef eend112 het volgende:
Dat zijn geen ergernissen, dat is gewoon vermaak.quote:
Je koekjes lijken wel een beetje op een kutje die is volgeharst, maar volgens mij smaken ze niet zo.quote:
Dan begrijp ik absoluut niet hoe het mogelijk is dat je je ergert aan zo'n debiel als MTB4Lquote:Op zondag 21 december 2014 19:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zijn geen ergernissen, dat is gewoon vermaak.
Wat is een volgeharst kutje?quote:Op zondag 21 december 2014 19:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je koekjes lijken wel een beetje op een kutje die is volgeharst, maar volgens mij smaken ze niet zo.
Dan wil ik NU een koekje!quote:
oke ik ben over mijn koekjesverslaving heenquote:Op zondag 21 december 2014 19:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je koekjes lijken wel een beetje op een kutje die is volgeharst, maar volgens mij smaken ze niet zo.
Dat is daadwerkelijk een debiel.quote:Op zondag 21 december 2014 19:27 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dan begrijp ik absoluut niet hoe het mogelijk is dat je je ergert aan zo'n debiel als MTB4L
Het is ook niet dat ik hier kwaad achter m'n pc zit ofzo hoorquote:Op zondag 21 december 2014 19:27 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dan begrijp ik absoluut niet hoe het mogelijk is dat je je ergert aan zo'n debiel als MTB4L
Is een bedankje waard toch? Dat is wat je wilde.quote:Op zondag 21 december 2014 19:28 schreef madeliefff het volgende:
oke ik ben over mijn koekjesverslaving heen
dp is kkmad godkankiquote:Op zondag 21 december 2014 19:28 schreef deadprez het volgende:
Het is ook niet dat ik hier kwaad achter m'n pc zit ofzo hoor
ik ben WOESTquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik hier kwaad achter m'n pc zit ofzo hoor
watquote:
ghph plsquote:
bedanktquote:Op zondag 21 december 2014 19:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is een bedankje waard toch? Dat is wat je wilde.
Je maakte die ene gast net wel een beetje kapot, had medelijden.quote:Op zondag 21 december 2014 19:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik post daar wel vaker hoor maar soms heb ik het idee dat ik daar niet helemaal op m'n plek ben.
wrm krijg ik geen pics van je koekjesquote:
Als het 2Nutz was geweest dan had hij zijn username moeten veranderen in squashedNutz.quote:Op zondag 21 december 2014 19:30 schreef eend112 het volgende:
Je maakte die ene gast net wel een beetje kapot, had medelijden.
Was echt alpha.quote:Op zondag 21 december 2014 19:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je maakte die ene gast net wel een beetje kapot, had medelijden.
haha dp wordt buitengeslotenquote:Op zondag 21 december 2014 19:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm krijg ik geen pics van je koekjes
alleen coole boys krijgen datquote:Op zondag 21 december 2014 19:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm krijg ik geen pics van je koekjes
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |