Waar?quote:Op zondag 21 december 2014 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel interessant dat de grootste klb fittie van het jaar (gok ik) vlak voor kerst is
voeder post daar toch al best lang?quote:Op zondag 21 december 2014 18:27 schreef eend112 het volgende:
Voeder wordt snel opgenomen in de KLB sc me dunk, let er op.
Nee!quote:Op zondag 21 december 2014 18:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik maak godverdomme nooit meer een peent voor jou ja
O, dan is dat het jaquote:Op zondag 21 december 2014 18:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
voeder post daar toch al best lang?
BBQ mixed grillquote:
Is goed. Maar het is wel jouw beurt om te bukken vanavond.quote:Op zondag 21 december 2014 18:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
oknou is het weer goed tussen ons
Neuken?
Altijd bbquote:Op zondag 21 december 2014 18:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Is goed. Maar het is wel jouw beurt om te bukken vanavond.
Volgens mij kon hij het gewoon niet hebben dat ze zo tegen hem deden en daarom bleef die daar maar postenquote:Op zondag 21 december 2014 18:29 schreef deadprez het volgende:
Volgens mij al sinds de tijd dat we BT kwijtgeraakt zijn aan de SC
Zou kunnenquote:Op zondag 21 december 2014 18:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgens mij kon hij het gewoon niet hebben dat ze zo tegen hem deden en daarom bleef die daar maar posten
ik vind dat je dat niet moet doen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef Copthorne het volgende:
Ik ga mijn account opzeggen.
Ben die beledigingen hier meer dan zat.
Groetjes, het was hier weer fantastisch.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Altijd bb
Je weet dat ik dat het fijnst vind toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vaseline nodig hebben
ik ben geen maagd
![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
Die mountainbiker gast is echt een trieste kansloze teringmongool.
waskebeurt?quote:Op zondag 21 december 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
Ja beetje apart iddquote:Op zondag 21 december 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |