Hij opent dat topic met zijn mtb4life account.quote:Op zondag 21 december 2014 19:10 schreef terrastegel het volgende:
Maar zijn mtb4life account is toch gebanned?
Het bikey account is trouwens ook maar een troll aangezien : KLB / Mijn vader overleden :'(
volgens mij mogen docenten dat niet meer doenquote:Op zondag 21 december 2014 19:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gedaan en de pester krijgt nu zweepslagen
van mij welquote:Op zondag 21 december 2014 19:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij mogen docenten dat niet meer doen
grappig dat zijn vrienden hetzelfde typen als hij.... weetjewel... met die puntjes... zo bloedirritant....quote:Op zondag 21 december 2014 19:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij opent dat topic met zijn mtb4life account.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij opent dat topic met zijn mtb4life account.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:10 schreef bikey1990 het volgende:
[..]
zoals ik al zei ... ik zat in keet en toen ik wou roken stonden die accounts nog open
1 minuut 30 seconden lang gekeken. ik weet niet zo goed wat ik er van moet vindenquote:
Goh...quote:Op zondag 21 december 2014 19:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
GGMM en ik kwamen samen met FF
GGMM rq na 20 seconden
rond 8 weer?
ja rond 8 danquote:Op zondag 21 december 2014 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goh...
Nja kan wel even om 8. Vrienden willen samen andere spelletje doen om half 9, dus even daarvoor haxballen
hier a zemmelquote:
Netzoals twee keer een klap van de molen krijgen?quote:Op zondag 21 december 2014 18:43 schreef Remqo het volgende:
Soms denk ik wel eens, als hij weer van z'n fietsie pleurt, zou hij dan normaal worden?
hij heeft het nu wel toegegevenquote:Op zondag 21 december 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
Gvd, ik haat de momenten dat ik me echt zit te ergeren aan een user hier.Komt echt nauwelijks voor, maar die mountainbikedownie is het wel gelukt
Ja, als hij dat nou gewoon meteen gedaan had.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
Gvd, ik haat de momenten dat ik me echt zit te ergeren aan een user hier.Komt echt nauwelijks voor, maar die mountainbikedownie is het wel gelukt
Wat maakt het nou uit man.quote:Op zondag 21 december 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |