Wajoo dm die shit.quote:Op zondag 21 december 2014 19:23 schreef madeliefff het volgende:
lekker choco/notenkoekjes gevuld met een botercreme met donkere rum
Ja joh.. ga nog even door andersquote:Op zondag 21 december 2014 19:23 schreef madeliefff het volgende:
Ik zou zo naar je toe komenquote:Op zondag 21 december 2014 19:23 schreef madeliefff het volgende:
Ja truequote:Op zondag 21 december 2014 19:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat doen kinderen van 5 toch ook. Die zijn bang voor de backlash, kunnen ze niet handelen.
Mannenpap over de koekjesquote:
Neuh, alleen deze keer.quote:Op zondag 21 december 2014 19:25 schreef Blackings het volgende:
deadprez ergert zich de laatste tijd maand wel makkelijk aan bepaalde mensen
pausnicolaas?quote:
Fantastische samenvatting.quote:Op zondag 21 december 2014 19:25 schreef voederbietel het volgende:
Labiele vrouwen, pruillip, schaamhaarbaard, alpha as fuck, nog een keer labiele vrouwen en nog een keer alpha.
Zo.
Ik post daar wel vaker hoor maar soms heb ik het idee dat ik daar niet helemaal op m'n plek ben.quote:Op zondag 21 december 2014 18:27 schreef eend112 het volgende:
Voeder wordt snel opgenomen in de KLB sc me dunk, let er op.
Dat zijn geen ergernissen, dat is gewoon vermaak.quote:
Je koekjes lijken wel een beetje op een kutje die is volgeharst, maar volgens mij smaken ze niet zo.quote:
Dan begrijp ik absoluut niet hoe het mogelijk is dat je je ergert aan zo'n debiel als MTB4Lquote:Op zondag 21 december 2014 19:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zijn geen ergernissen, dat is gewoon vermaak.
Wat is een volgeharst kutje?quote:Op zondag 21 december 2014 19:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je koekjes lijken wel een beetje op een kutje die is volgeharst, maar volgens mij smaken ze niet zo.
Dan wil ik NU een koekje!quote:
oke ik ben over mijn koekjesverslaving heenquote:Op zondag 21 december 2014 19:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je koekjes lijken wel een beetje op een kutje die is volgeharst, maar volgens mij smaken ze niet zo.
Dat is daadwerkelijk een debiel.quote:Op zondag 21 december 2014 19:27 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dan begrijp ik absoluut niet hoe het mogelijk is dat je je ergert aan zo'n debiel als MTB4L
Het is ook niet dat ik hier kwaad achter m'n pc zit ofzo hoorquote:Op zondag 21 december 2014 19:27 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dan begrijp ik absoluut niet hoe het mogelijk is dat je je ergert aan zo'n debiel als MTB4L
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |