Uhu, snap ik heel goed. Triest.quote:Op zondag 21 december 2014 19:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou mij raakt het wel persoonlijk, ik denk nog dagelijks aan mijn vader...
verder gaat alles goed met jej oh?quote:Op zondag 21 december 2014 19:20 schreef madeliefff het volgende:
sossosososososos
ik heb net weer wat voor de verzameling kerstkoekjes gebakken., maar nu roeeeeept het naar me vanuit de koelkast!
En terecht.quote:Op zondag 21 december 2014 19:20 schreef hoink581 het volgende:
Ook echt de volle laag in FB. Moest lachen.
Vrouw van mijn dromenquote:Op zondag 21 december 2014 19:20 schreef madeliefff het volgende:
sossosososososos
ik heb net weer wat voor de verzameling kerstkoekjes gebakken., maar nu roeeeeept het naar me vanuit de koelkast!
Lekkerquote:Op zondag 21 december 2014 19:20 schreef madeliefff het volgende:
sossosososososos
quote:Op zondag 21 december 2014 19:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Vrouw van mijn dromen
Oh wacht
die zit hier al
na ja...
je weet wel ;')
Hossel van mijn dromen
die koekjes ga je wel met ons delen, toch?quote:Op zondag 21 december 2014 19:20 schreef madeliefff het volgende:
sossosososososos
hehehquote:Op zondag 21 december 2014 19:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Vrouw van mijn dromen
Oh wacht
die zit hier al
na ja...
je weet wel ;')
Hossel van mijn dromen
hoe danquote:Op zondag 21 december 2014 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die koekjes ga je wel met ons delen, toch?
En dan raakt het je dat een of andere verstandelijk beperkte een grap maakt? Dit kan ik me echt niet voorstellen, sorry.quote:Op zondag 21 december 2014 19:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou mij raakt het wel persoonlijk, ik denk nog dagelijks aan mijn vader...
Opsturen naar iedereen :squote:
Ik erger me er vooral aan dat ie vervolgens met allemaal trieste smoesjes komt en niet gewoon toegeeft dat het een erg ongepaste grap was.quote:Op zondag 21 december 2014 19:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
En dan raakt het je dat een of andere verstandelijk beperkte een grap maakt? Dit kan ik me echt niet voorstellen, sorry.
oke dat moet wle lukken, zie DMquote:Op zondag 21 december 2014 19:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de koekjes door de brievenbus DM'en
Dat doen kinderen van 5 toch ook. Die zijn bang voor de backlash, kunnen ze niet handelen.quote:Op zondag 21 december 2014 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik erger me er vooral aan dat ie vervolgens met allemaal trieste smoesjes komt en niet gewoon toegeeft dat het een erg ongepaste grap was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |