quote:Op maandag 30 juni 2014 03:25 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Want?
Meneer begon toendertijd over dat hij wel even zou laten zien wie er de baas was, samen met wat beledigende teksten; ik verzocht hem vriendelijk zijn adres dan even te posten zodat we die discussie dan even konden oplossen.
Adres kwam niet, alleen een bullshitverhaaltje over afspreken op CS (wat dus niet gebeurt). Ach ja, grote bek achter het hek is altijd makkelijk. Een echte vent doet één van deze twee dingen:
- Of je houdt je bek dicht en doet niet zo stoer
- Of je post je adres en we lossen het even anders op: zonder allerlei vriendjes en wapens, mano y mano
Sommige kneusjes moeten even op hun plek gezet worden. Maar ik weet toch al dat er alleen maar valse adressen, locaties en tijdstippen gegeven worden, aangezien we hier met een schijterige kutparasiet te maken hebben die bij mama op zolder woont.
Waar blijft die groep dan?quote:Op zondag 21 december 2014 18:46 schreef Blackings het volgende:
Fittie?
Het is gewoon een walk-over door een groep die superieur is.
gr.
Ik weet gelijk waar deadprez woontquote:Op zondag 21 december 2014 18:45 schreef ntm het volgende:
Wel saaie fittie. Dit waren betere tijden:
[..]
Zo lang de andere slowchat open is, daar.quote:
Je kan anders altijd nog bij onz sc terecht.quote:Op zondag 21 december 2014 18:50 schreef Blackings het volgende:
[..]
Zo lang de andere slowchat open is, daar.
Johquote:Op zondag 21 december 2014 18:52 schreef ntm het volgende:
[..]Jij was ook wel duidelijk aan het trollen met je edisonstraat ehv
![]()
Klopt.quote:Op zondag 21 december 2014 18:53 schreef hugecooll het volgende:
Eigenlijk is hij een zeer gewaardeerde zakenman
Kom je hier vanwege TRs?quote:Op zondag 21 december 2014 18:53 schreef hugecooll het volgende:
Eigenlijk is hij een zeer gewaardeerde zakenman
Wow niet doen ben echt bang, " Friet met chocoladesaus "quote:Op zondag 21 december 2014 18:51 schreef terrastegel het volgende:
Wacht maar, de groep komt zo hierheen.
coolcatquote:Op zondag 21 december 2014 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow niet doen ben echt bang, " Friet met chocoladesaus "
oh ik dacht idd niet dat je hier postte.quote:Op zondag 21 december 2014 18:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je vraagt het alsof ik hier normaal gesproken nooit post
Oké.quote:Op zondag 21 december 2014 18:51 schreef terrastegel het volgende:
Wacht maar, de groep komt zo hierheen.
hjb nerdjequote:Op zondag 21 december 2014 18:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
oh ik dacht idd niet dat je hier postte.
ik vond je namelijk geen kneus.
Blijkt maar weer hoe weinig je van de wereld weet.quote:Op zondag 21 december 2014 18:36 schreef Gridlok het volgende:
( overigens helemaal niet vreemd om zwart te werken op een boederij ( of plantage ( heahehaheah ) ) ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |