QFTquote:
quote:
je had het ook kunnen latenquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
zag gewoon dat ik de lapo kon pakken
foksiequote:
soepiequote:
Ook...zoiets....lunsj am tischquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:03 schreef Takaiki het volgende:
Zometeen hypotheekgesprek
Op zoek naar een eigen plekje
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:09 schreef Solique het volgende:
Net gebeld, heb waarschijnlijk nieuwe job vanaf januari
[..]Succes
[..]Succes
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:58 schreef Toekito het volgende:
Mijn meest favoriete* collega stopt er mee, FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESTJE
*lees gehaatte
Ken ik die?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:58 schreef Toekito het volgende:
Mijn meest favoriete* collega stopt er mee, FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESTJE
*lees gehaatte
Spannendquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:03 schreef Takaiki het volgende:
Wat tof! Gefeiciteerd!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:09 schreef Solique het volgende:
[..]Succes
mijn grootste ergernis in december.. mensen met kerststress die nergens meer op lettenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:25 schreef Cat22 het volgende:
Gewerkt, boodschappen gedaan.
Kerstboodschappen bijna allemaal binnenMaar goed ook, ik kreeg moordneigingen van aso winkelwagen- en automensen.
![]()
En saunabon besteld als kerstpakket van werk2![]()
Dadelijk maar eens surprise knutselen.
QFTquote:
Ik stond pas bij de Lidl om kaas kaas uit de koeling te pakken. Gaat er een man pal achter me staan, omdat hij er graag bij wil.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:28 schreef crv het volgende:
[..]
mijn grootste ergernis in december.. mensen met kerststress die nergens meer op letten
Heb woensdag gesprek, zijn meerdere mensen dus is nog niet zeker.quote:
dan ben ik ook bot en ram gewoon naar achterenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik stond pas bij de Lidl om kaas kaas uit de koeling te pakken. Gaat er een man pal achter me staan, omdat hij er graag bij wil.
Mja, dat is best lastig, aangezien de koeling tegenwoordig deurtjes heeft, en ik nu geen kant meer op kon. Meneer heeft inmiddels platte tenen.
succesquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb woensdag gesprek, zijn meerdere mensen dus is nog niet zeker.
Gaat om job als IT beheerder voor Provincie Zuid-Holland
Donderdag en vrijdag pasquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:35 schreef crv het volgende:
[..]
succes
maar woensdag is toch kerstmis![]()
Uhm.....quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:07 schreef Muck het volgende:
Heerlijke instelling is het toch ook![]()
Ik heb altijd therapie op woensdagochtend, raad eens wanneer ze mij steevast uitnodigen?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:45 schreef Cat22 het volgende:
OMG UWV
Vanaf januari loopt mijn tijdelijke contractuitbreiding af, dus ik heb voor dat deel WW aangevraagd.
Krijg ik een uitnodiging voor een introductiebijeenkomst. ()
Wel logisch dat je actief moet bezig zijn met werk zoeken, maar de bijeenkomst is op woensdag en dan kan ik nooit ivm ander werk. Ik geef dat aan.... en krijg een uitnodiging voor twee weken later. Op woensdag.![]()
Eens kijken hoe lang we elkaar bezig kunnen houden
Eerst al een half uur bezig geweest om een stap verder te komen op 'mijn werkmap'. Bleef een pop-up in beeld staan die ik MOEST MOEST MOEST lezen. De knop om weg te klikken zat onder het beeld, maar ik kon niet scrollen.quote:
UWVquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:45 schreef Cat22 het volgende:
OMG UWV
Vanaf januari loopt mijn tijdelijke contractuitbreiding af, dus ik heb voor dat deel WW aangevraagd.
Krijg ik een uitnodiging voor een introductiebijeenkomst. ()
Wel logisch dat je actief moet bezig zijn met werk zoeken, maar de bijeenkomst is op woensdag en dan kan ik nooit ivm ander werk. Ik geef dat aan.... en krijg een uitnodiging voor twee weken later. Op woensdag.![]()
Eens kijken hoe lang we elkaar bezig kunnen houden
Ach wat jammer nouquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:58 schreef Toekito het volgende:
*lees gehaatte
[..]Succes
Ik heb een man die graag boodschappen doetquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:25 schreef Cat22 het volgende:
Gewerkt, boodschappen gedaan.
Kerstboodschappen bijna allemaal binnenMaar goed ook, ik kreeg moordneigingen van aso winkelwagen- en automensen.
![]()
En saunabon besteld als kerstpakket van werk2![]()
Dadelijk maar eens surprise knutselen.
Pas jij hem ook, of is hij te groot voor je?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:55 schreef Muck het volgende:
Berenmuts nu ook op babyformaat
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart stapt in de auto
Tot straks.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart stapt in de auto
Tot straks.
Hoezo niet? Staat het hele land weer eens vast?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]![]()
dat lijkt me niet verstandig
je zegt net dat ze een klein hoofd heeftquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo niet? Staat het hele land weer eens vast?.
Hij zegt wel vaker dat ik klein ben, En niet alleen mijn hoofdquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je zegt net dat ze een klein hoofd heeft
Niet alleen een klein hoofdquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je zegt net dat ze een klein hoofd heeft
ook over je kontquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij zegt wel vaker dat ik klein ben, En niet alleen mijn hoofd
Dat geloof ik nooitquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat geloof ik nooit
En over mijn boobies ook niet
Nee, ik ben gewoon op schaal gebouwd.
Het blijft hilarisch dat ik, uitgerekend onderweg naar Mart, mijn hoofd heb gestoten in een trein
En, al geboden op een villa?quote:
nee je kent deze druiloor niet. is pas 1,5 jaar aanwezig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Ken ik die?
[..]
Spannend
Ik gun het je zo
[..]
Wat tof! Gefeiciteerd!![]()
![]()
Wat ga je doen?
Dat zijn de leukstequote:Op vrijdag 19 december 2014 19:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Tuulijk
Vooral zonder te bezichtigen
morgen, hij is al gemeubileerdquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste![]()
Wanneer housewarming?
Iemand gister "Extreme cheapskates" gezien? Doet me echt hier aan denken om de een of andere vage redenquote:
lol whutquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:45 schreef Stratman het volgende:
[..]
Iemand gister "Extreme cheapskates" gezien? Doet me echt hier aan denken om de een of andere vage redenGewoon meubels in een "open huis" zetten met prijzen er op zodat mensen weg gaan met meubels zelfs als ze het huis niet willen/kunnen kopen
Dan kom ik recht vanuit mijn speeldoos met een stuk of 15 dames bij je langsquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan kom ik recht vanuit mijn speeldoos met een stuk of 15 dames bij je langs
quote:
want ?quote:
Ja serieus, er was ook een vrouw die best veel geld op de bank had staan maar een hometrainer van 200 euro vond ze te duur, dus ze kocht er maar 1 van 25, waarom? Ze wilde de pomp voor naar het zwembad niet meer aandrijven met stroom maar op de fiets, dynamo aangesloten op die pomp, riem van de hometrainer op de dynamo, en zichzelf helemaal het schompus fietsenquote:
krijg je wel een goed figuur als je zwembad filtertquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:48 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ja serieus, er was ook een vrouw die best veel geld op de bank had staan maar een hometrainer van 200 euro vond ze te duur, dus ze kocht er maar 1 van 25, waarom? Ze wilde de pomp voor naar het zwembad niet meer aandrijven met stroom maar op de fiets, dynamo aangesloten op die pomp, riem van de hometrainer op de dynamo, en zichzelf helemaal het schompus fietsen
Haha, dat is zeker een feit! Maar waarom zoveel moeite doen...quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
krijg je wel een goed figuur als je zwembad filtert
Je hebt ons tochquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
niemand kan van vrienden.
En draai tijd zit er bijna op.
is dat een neef van de blije wortels?quote:
ben ik eens vroeg Naar bed ga je klagen....quote:
kalequote:
moequote:
Hoe heet de burgemeester van Wezel?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:45 schreef Toekito het volgende:
Echoooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik sliep alquote:
Wel weer zwaaien hequote:Op zaterdag 20 december 2014 13:19 schreef Cat22 het volgende:
Vanmiddag de speeldoos in en vanaaf foebal kijken in Eindje. Neefje doet iets op het veld met vlaggen.
is die cornervlag?quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:19 schreef Cat22 het volgende:
Vanmiddag de speeldoos in en vanaaf foebal kijken in Eindje. Neefje doet iets op het veld met vlaggen.
schandalig!quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:39 schreef Stratman het volgende:
[..]
Jij was vroeg, ben nu net 1 uurtje wakker
Ja, was een beetje domquote:
als je nergens heen hoeftquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:42 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ja, was een beetje domOm s`avonds douchen en om 1 uur s`nachts koffie drinken, vervolgens word ik om half 5 moe en ga ik tot 6 uur een Led Zeppelin docu kijken
Gaan we weer samen kijken?quote:
Je weet hoeveel ik van foebal weet.quote:
neem aan dat die in de erehaag staatquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je weet hoeveel ik van foebal weet.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
neem aan dat die in de erehaag staat
Ik ben er voor de competitie thuis vrijwel altijd bij. Ik heb in die 26 jaar maar iets van 4 wedstrijden gemist..quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaan we weer samen kijken?![]()
![]()
Ik zwaai. Uiteraard!
iemand die de toto op 1 zet kan zomaar miljoenen winnen. Er is geen NACfan te vinden die dat durft.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
NAC uit moet ook geen probleem worden. Even lekker aan het doelsaldo werken.
doeidoeiquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:20 schreef Toekito het volgende:
Ik ben bij mn kerstdame aangekomen. Fijn weekend.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:20 schreef Toekito het volgende:
nu al ? hoeveel kilo ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:20 schreef Toekito het volgende:
quote:
Goldfinger1963 ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hoe heet de burgemeester van Wezel?
overleeftquote:Op zaterdag 20 december 2014 07:15 schreef crv het volgende:
Bonjour
madamme wil basel in voor kerstinkopen![]()
jammerquote:
quote:
lijkt erop dat ie slaap heeft.quote:
quote:
hebbie ook eindelijk wkend of morgen nog zwemmen?quote:
5 minuten na je laatste post?quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik sliep al
Alles oké, vanmorgen de huisvrouw uitgehangen met mijn nieuwe speeltjes.
Kärcher windowvacDyson stofzuiger
![]()
En kerstkaarten geschreven
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:52 schreef Koen66 het volgende:
naar een verjaardag vanavond, geen zin
je viert je verjaardag vandaag ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
je vindt mijn verjaardag feestje niet gezellig![]()
Zoiets wel jaquote:
zometeen pizza eten hierquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets wel ja![]()
En over 5 minuten ben ik er weer weg van. Dit keer niet naar dromenland.
Moet je je haar niet wassen of zo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zometeen pizza eten hier
vanavond naar verjaardag
oh joy
quote:
En daarna kleedde ze zich weer aan en ging ze weg?quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:57 schreef DaMart het volgende:
Leuk kerstcadeautje gekregen vandaag.
Niet zo'n cadeauquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
En daarna kleedde ze zich weer aan en ging ze weg?
Mezelfquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet zo'n cadeau.
Ik heb een 40 inch Smart-TV van Samsung gekregen van mezelf.
Ik hou van mezelfquote:
Da's op zich goed, mits het met mate isquote:
Geen idee of ik dat kanquote:Ook handig: ik kan nu films en series kijken vanaf een USB-stick... moet nog even kijken of ik externe harde schijf ook zichtbaar kan krijgen voor de tv....
Af en toe verwen ik mezelf... met een betere tv bijvoorbeeld. Oude begon wat kuren te krijgen. Van de week wilde hij ook niet aan, maar later weer wel en af en toe viel geluid weg als ik een film keek via computer. Ding was ook bijna 9 jaar oud, dus hoog tijd voor een nieuwequote:Op zaterdag 20 december 2014 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
Da's op zich goed, mits het met mate is
Als je USB-ingangen op je tv hebt, dan kun je dan ookquote:Geen idee of ik dat kan
Heb wel Chromecast aangeschaft een paar maanden geleden
Vooral niet meer kijken dus, want het is niet leuk als PSV wintquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:36 schreef Cat22 het volgende:
5-0![]()
Ik moet vaker voetballen gaan kijken, tot dusver heeft PSV elke keer gewonnen
Als het kan moet je dat doenquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Af en toe verwen ik mezelf... met een betere tv bijvoorbeeld. Oude begon wat kuren te krijgen. Van de week wilde hij ook niet aan, maar later weer wel en af en toe viel geluid weg als ik een film keek via computer. Ding was ook bijna 9 jaar oud, dus hoog tijd voor een nieuwe.
Ik twijfelquote:Als je USB-ingangen op je tv hebt, dan kun je dan ook.
Ik heb gehoord dat ik voor PSV moet staan, sorryquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral niet meer kijken dus, want het is niet leuk als PSV wint.
Ik ben dit jaar maar een keer op vakantie geweest, dus het kanquote:
De auto?quote:Die van ons (die in de huiskamer) is volgens mij de 10 jaar ook al voorbij
Hoop wel dat ie het nog ff vol blijft houden, want andere dingen hebben prioriteit
Gewoon kijken, dan weet je het zekerquote:Ik twijfel
Nee, gewoon voor Feyenoord zijnquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik voor PSV moet staan, sorry
Neenee:quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik voor PSV moet staan, sorry
Gaat echt nergens over potdorie!quote:Op zondag 21 december 2014 00:43 schreef Koen66 het volgende:
hmpfff ik d8 na verjaardag ff lekker te fokken, is die kutsite voor de 100e keer down
is ook geen tijd voor koffie nu.quote:Op zondag 21 december 2014 02:09 schreef Koen66 het volgende:
dicht maar hier, bij de buren is het drukker
Truste KSC
fijne verjaardag gehadquote:
*post party ontbijtje op bed brengt*quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 09:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fijne verjaardag gehad?
heh wat?quote:Op zondag 21 december 2014 10:50 schreef DaMart het volgende:
Hey, de puber die scriptjes schrijft in Dos is gaan slapen... dus FOK! doet het weer.
FOK! lag gisterenavond lange tijd plat door een sneuneus die fapt op het onbereikbaar maken van websites met ddos-aanvallenquote:
jup, hier op mn werk overal bacillenquote:Op zondag 21 december 2014 10:39 schreef Cat22 het volgende:
Er komt een griepgolfje aan, hoorde ikBeterschap!
Dus, nu ik nog kiplekker ben: sushidag!![]()
![]()
das een goed tekenquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 11:30 schreef littledrummergirl het volgende:
oh trws gfdn lex kotst niet meer
![]()
niet door zuurkool, tonijn of boterhammenmaar gewoon door dr pillen denk ik. maar toch, yay
LoLA?quote:Op zondag 21 december 2014 12:19 schreef Toekito het volgende:
hoi!
Ik zag gisteren een LoLa bij SR op TV
Jups. Nog 3 dagen werken en dan 4 dagen uitziekenquote:
ook met kerstquote:Op zondag 21 december 2014 16:09 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben as dinsdag vrij, verder gewoon werken
Ik werk maandag en woensdag, volgende week maandag t/m woensdagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
proostquote:
heb je punch in huis ..?quote:Op zondag 21 december 2014 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
proost![]()
Ik neem vanavond maar een paar neuten. Keelpijn en pijn in m'n nek....
Eerst ff eten bij de gouden bogen.
op zoek naar Lisa ?quote:Op zondag 21 december 2014 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
proost![]()
Eerst ff eten bij de gouden bogen.
Lisa McDowellquote:
nope die van die anderequote:
quote:Op zondag 21 december 2014 18:12 schreef crv het volgende:
[..]
Lisa McDowell
You know the Golden Arches -> Comming to America
Gourmettenquote:Op zondag 21 december 2014 21:07 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat gourmetten smaakte prima. Heb ik kerst weer gevierd voor dit jaar.
we hadden met zn 2en een bak voor 4. Bijna leegquote:Op zondag 21 december 2014 21:07 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat gourmetten smaakte prima. Heb ik kerst weer gevierd voor dit jaar.
En dan zeg je wat van mij, vreater!quote:Op zondag 21 december 2014 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hadden met zn 2en een bak voor 4. Bijna leegtiramisu bak voor 4 met zn 2en helemaal leeg.
Tombooooo!quote:Op zondag 21 december 2014 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Hellooooo
Gourmetten is goddelijkDonderdag weer
En sushi in januari weer
Cattekequote:
12e wattus?quote:Op zondag 21 december 2014 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Catteke
Mocht je trouwens de 12e niks te doen hebben ben je van harrrrrrrrrrrrrrrrrrte welkom ook hoor
Maar waarrrrrrr ben ik dan van harte welkom?quote:
Hahahahaha ik vind dat je het snel weetquote:Op zondag 21 december 2014 21:53 schreef Cat22 het volgende:
O, wacht, volgens mij weet ik het.![]()
Tis een maandag he? En jullie wonen aan de andere kant van de wereld en zo.
Gourmettenquote:Op zondag 21 december 2014 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Hellooooo
Gourmetten is goddelijkDonderdag weer
En sushi in januari weer
Volgende (keer) beter plannen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahaha ik vind dat je het snel weet![]()
Ja maandagen ja stom
2e kerstdag krijgen we neefje en nichtje te logerenquote:Op zondag 21 december 2014 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gourmetten![]()
Vrijdag 2e kerstdag doen wij het met de family
Eh, dan komt er altijd een maandag-dinsdag-woensdag-donderdag-vrijdag ooit hequote:
leukquote:Op zondag 21 december 2014 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2e kerstdag krijgen we neefje en nichtje te logeren
Sst!quote:Op zondag 21 december 2014 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, dan komt er altijd een maandag-dinsdag-woensdag-donderdag-vrijdag ooit he
Je bent er op tijd bij.quote:Op zondag 21 december 2014 22:04 schreef Koen66 het volgende:
probeer nog iets leuks te plannen voor 1e kerstdag, maar er is nogal wat gesloten dan
ach als er niks te bedenken valt blijven we gewoon thuisquote:Op zondag 21 december 2014 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent er op tijd bij.
Ik ga eten bij mijn ouders en doe het nagerecht. Crepes met zelfgemaakt vijf-minuten-ijs.
En voor de zekerheid een back-up bak van de lokale italiaan![]()
Tweede kerstdag is volgens mij traditioneel voor uitstapjes.quote:Op zondag 21 december 2014 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach als er niks te bedenken valt blijven we gewoon thuis
ik dacht ff naar het Muiderslot te gaan..... gesloten
Plan je supermarktbezoek zorgvuldig.quote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Bos81 het volgende:
Donderdag ga ik bij pa gourmetten. Vrijdag komt hij hier eten. Dat moet ik nog wel in huis halen. Maar ik heb wel wat ideetjes....
2e kerstdag zit ik bij m'n zwager en z'n family, en schoonouders, en mijn ma, etc etcquote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tweede kerstdag is volgens mij traditioneel voor uitstapjes.
Ben ik zelf nooit zo van geweest, dus dit jaar maar eens crew worden van een uitstap. Is veel leuker, best the crowds en gratis koffie en erwtensoep.
Da wordt omplannen lastig jaquote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2e kerstdag zit ik bij m'n zwager en z'n family, en schoonouders, en mijn ma, etc etc
2e kerstdag eten we denk ik iets snels uit de oven van AH, die is beide kerstdagen open (quote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Bos81 het volgende:
Donderdag ga ik bij pa gourmetten. Vrijdag komt hij hier eten. Dat moet ik nog wel in huis halen. Maar ik heb wel wat ideetjes....
zijn ze hier al oud genoeg voor?quote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2e kerstdag zit ik bij m'n zwager en z'n family, en schoonouders, en mijn ma, etc etc
ziet er leuk uitquote:Op zondag 21 december 2014 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zijn ze hier al oud genoeg voor?
http://www.dagjeweg.nl/ti(...)ente-tentoonstelling
ik ben er welquote:Op zondag 21 december 2014 23:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nobody at home![]()
Slaap lekker dan maar
bunnyquote:
quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 07:20 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!
Off to work. De komende dagen kom ik zowat alleen thuis om te slapen.
Niet nodig hoor.quote:
ik ben ook ooit eens bij een uitzending geweesz ---- wat een kolderquote:Op maandag 22 december 2014 07:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet nodig hoor.
Vanaaf naar Amsterdam om klapvee te zijn voor een live tv uitzending en morgen naar Eindhoven naar een kerstconcert.
Alleen dat vervelende werk komt er telkens tussendoor.
Beterschapquote:Op maandag 22 december 2014 07:15 schreef crv het volgende:
koppijn, nek zit vast, rugpijn
fijn "vakantie"![]()
![]()
Daar hebben wij net kaartjes van gewonnen , gaan we dus binnenkort naar toequote:Op zondag 21 december 2014 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zijn ze hier al oud genoeg voor?
http://www.dagjeweg.nl/ti(...)ente-tentoonstelling
solquote:
Toekquote:
gfquote:
nr 1 met 18 postsquote:Op maandag 22 december 2014 08:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 21-12-2014
nr / aantal posts / gebruiker
01 18 Koen66
02 15 Cat22
03 12 Toekito
04 09 tombolafan
05 07 goldfinger1963
06 06 crv
07 05 littledrummergirl
08 04 tailfox
08 04 DaMart
08 04 Bos81
11 02 D.
11 02 Nikkie_86
13 01 MPG
13 01 Stratman
13 01 roos85
13 01 gianni61
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Is het eens rustig ben je nog niet tevredenquote:
thuis hou ik van rust, als ik lekker wil Fokken mag het best wat drukkerquote:Op maandag 22 december 2014 09:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Is het eens rustig ben je nog niet tevreden
je bent zelf al druk zat man....quote:Op maandag 22 december 2014 09:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
thuis hou ik van rust, als ik lekker wil Fokken mag het best wat drukker
Had gister geen zin om te fok!ken.quote:Op maandag 22 december 2014 09:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die serie duurt al weken?quote:Op maandag 22 december 2014 09:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Had gister geen zin om te fok!ken.![]()
Zat midden in een serie
Mja, als FOK! telkens platgegooid wordt door kleuterjes met een DDOS-scriptje, dan werkt dat niet echt bevorderlijk voor de activiteit hier. En daarnaast zullen er ook van die rare mensen zijn die de feestdagen en de voorbereiding daarop belangrijker vinden dan FOK!...quote:Op maandag 22 december 2014 09:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
in dat geval heb ik me verslapenquote:Op maandag 22 december 2014 10:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoax, het is gewoon een werkdag vandaag.
Ohja, laat ik ook eens wat gaan doen in plaats van zinloos fokken...quote:Op maandag 22 december 2014 10:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoax, het is gewoon een werkdag vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |