das een goed tekenquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 11:30 schreef littledrummergirl het volgende:
oh trws gfdn lex kotst niet meer
![]()
niet door zuurkool, tonijn of boterhammenmaar gewoon door dr pillen denk ik. maar toch, yay
LoLA?quote:Op zondag 21 december 2014 12:19 schreef Toekito het volgende:
hoi!
Ik zag gisteren een LoLa bij SR op TV
Jups. Nog 3 dagen werken en dan 4 dagen uitziekenquote:
ook met kerstquote:Op zondag 21 december 2014 16:09 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben as dinsdag vrij, verder gewoon werken
Ik werk maandag en woensdag, volgende week maandag t/m woensdagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
proostquote:
heb je punch in huis ..?quote:Op zondag 21 december 2014 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
proost![]()
Ik neem vanavond maar een paar neuten. Keelpijn en pijn in m'n nek....
Eerst ff eten bij de gouden bogen.
op zoek naar Lisa ?quote:Op zondag 21 december 2014 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
proost![]()
Eerst ff eten bij de gouden bogen.
Lisa McDowellquote:
nope die van die anderequote:
quote:Op zondag 21 december 2014 18:12 schreef crv het volgende:
[..]
Lisa McDowell
You know the Golden Arches -> Comming to America
Gourmettenquote:Op zondag 21 december 2014 21:07 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat gourmetten smaakte prima. Heb ik kerst weer gevierd voor dit jaar.
we hadden met zn 2en een bak voor 4. Bijna leegquote:Op zondag 21 december 2014 21:07 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat gourmetten smaakte prima. Heb ik kerst weer gevierd voor dit jaar.
En dan zeg je wat van mij, vreater!quote:Op zondag 21 december 2014 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hadden met zn 2en een bak voor 4. Bijna leegtiramisu bak voor 4 met zn 2en helemaal leeg.
Tombooooo!quote:Op zondag 21 december 2014 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Hellooooo
Gourmetten is goddelijkDonderdag weer
En sushi in januari weer
Cattekequote:
12e wattus?quote:Op zondag 21 december 2014 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Catteke
Mocht je trouwens de 12e niks te doen hebben ben je van harrrrrrrrrrrrrrrrrrte welkom ook hoor
Maar waarrrrrrr ben ik dan van harte welkom?quote:
Hahahahaha ik vind dat je het snel weetquote:Op zondag 21 december 2014 21:53 schreef Cat22 het volgende:
O, wacht, volgens mij weet ik het.![]()
Tis een maandag he? En jullie wonen aan de andere kant van de wereld en zo.
Gourmettenquote:Op zondag 21 december 2014 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Hellooooo
Gourmetten is goddelijkDonderdag weer
En sushi in januari weer
Volgende (keer) beter plannen.quote:Op zondag 21 december 2014 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahaha ik vind dat je het snel weet![]()
Ja maandagen ja stom
2e kerstdag krijgen we neefje en nichtje te logerenquote:Op zondag 21 december 2014 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gourmetten![]()
Vrijdag 2e kerstdag doen wij het met de family
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |