Eh, dan komt er altijd een maandag-dinsdag-woensdag-donderdag-vrijdag ooit hequote:
leukquote:Op zondag 21 december 2014 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2e kerstdag krijgen we neefje en nichtje te logeren
Sst!quote:Op zondag 21 december 2014 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, dan komt er altijd een maandag-dinsdag-woensdag-donderdag-vrijdag ooit he
Je bent er op tijd bij.quote:Op zondag 21 december 2014 22:04 schreef Koen66 het volgende:
probeer nog iets leuks te plannen voor 1e kerstdag, maar er is nogal wat gesloten dan
ach als er niks te bedenken valt blijven we gewoon thuisquote:Op zondag 21 december 2014 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent er op tijd bij.
Ik ga eten bij mijn ouders en doe het nagerecht. Crepes met zelfgemaakt vijf-minuten-ijs.
En voor de zekerheid een back-up bak van de lokale italiaan![]()
Tweede kerstdag is volgens mij traditioneel voor uitstapjes.quote:Op zondag 21 december 2014 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach als er niks te bedenken valt blijven we gewoon thuis
ik dacht ff naar het Muiderslot te gaan..... gesloten
Plan je supermarktbezoek zorgvuldig.quote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Bos81 het volgende:
Donderdag ga ik bij pa gourmetten. Vrijdag komt hij hier eten. Dat moet ik nog wel in huis halen. Maar ik heb wel wat ideetjes....
2e kerstdag zit ik bij m'n zwager en z'n family, en schoonouders, en mijn ma, etc etcquote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tweede kerstdag is volgens mij traditioneel voor uitstapjes.
Ben ik zelf nooit zo van geweest, dus dit jaar maar eens crew worden van een uitstap. Is veel leuker, best the crowds en gratis koffie en erwtensoep.
Da wordt omplannen lastig jaquote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2e kerstdag zit ik bij m'n zwager en z'n family, en schoonouders, en mijn ma, etc etc
2e kerstdag eten we denk ik iets snels uit de oven van AH, die is beide kerstdagen open (quote:Op zondag 21 december 2014 22:11 schreef Bos81 het volgende:
Donderdag ga ik bij pa gourmetten. Vrijdag komt hij hier eten. Dat moet ik nog wel in huis halen. Maar ik heb wel wat ideetjes....
zijn ze hier al oud genoeg voor?quote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2e kerstdag zit ik bij m'n zwager en z'n family, en schoonouders, en mijn ma, etc etc
ziet er leuk uitquote:Op zondag 21 december 2014 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zijn ze hier al oud genoeg voor?
http://www.dagjeweg.nl/ti(...)ente-tentoonstelling
ik ben er welquote:Op zondag 21 december 2014 23:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nobody at home![]()
Slaap lekker dan maar
bunnyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |