QFTquote:
quote:
je had het ook kunnen latenquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
zag gewoon dat ik de lapo kon pakken
foksiequote:
soepiequote:
Ook...zoiets....lunsj am tischquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:03 schreef Takaiki het volgende:
Zometeen hypotheekgesprek
Op zoek naar een eigen plekje
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:09 schreef Solique het volgende:
Net gebeld, heb waarschijnlijk nieuwe job vanaf januari
[..]Succes
[..]Succes
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:58 schreef Toekito het volgende:
Mijn meest favoriete* collega stopt er mee, FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESTJE
*lees gehaatte
Ken ik die?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:58 schreef Toekito het volgende:
Mijn meest favoriete* collega stopt er mee, FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESTJE
*lees gehaatte
Spannendquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:03 schreef Takaiki het volgende:
Wat tof! Gefeiciteerd!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:09 schreef Solique het volgende:
[..]Succes
mijn grootste ergernis in december.. mensen met kerststress die nergens meer op lettenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:25 schreef Cat22 het volgende:
Gewerkt, boodschappen gedaan.
Kerstboodschappen bijna allemaal binnenMaar goed ook, ik kreeg moordneigingen van aso winkelwagen- en automensen.
![]()
En saunabon besteld als kerstpakket van werk2![]()
Dadelijk maar eens surprise knutselen.
QFTquote:
Ik stond pas bij de Lidl om kaas kaas uit de koeling te pakken. Gaat er een man pal achter me staan, omdat hij er graag bij wil.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:28 schreef crv het volgende:
[..]
mijn grootste ergernis in december.. mensen met kerststress die nergens meer op letten
Heb woensdag gesprek, zijn meerdere mensen dus is nog niet zeker.quote:
dan ben ik ook bot en ram gewoon naar achterenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik stond pas bij de Lidl om kaas kaas uit de koeling te pakken. Gaat er een man pal achter me staan, omdat hij er graag bij wil.
Mja, dat is best lastig, aangezien de koeling tegenwoordig deurtjes heeft, en ik nu geen kant meer op kon. Meneer heeft inmiddels platte tenen.
succesquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb woensdag gesprek, zijn meerdere mensen dus is nog niet zeker.
Gaat om job als IT beheerder voor Provincie Zuid-Holland
Donderdag en vrijdag pasquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:35 schreef crv het volgende:
[..]
succes
maar woensdag is toch kerstmis![]()
Uhm.....quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:07 schreef Muck het volgende:
Heerlijke instelling is het toch ook![]()
Ik heb altijd therapie op woensdagochtend, raad eens wanneer ze mij steevast uitnodigen?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:45 schreef Cat22 het volgende:
OMG UWV
Vanaf januari loopt mijn tijdelijke contractuitbreiding af, dus ik heb voor dat deel WW aangevraagd.
Krijg ik een uitnodiging voor een introductiebijeenkomst. ()
Wel logisch dat je actief moet bezig zijn met werk zoeken, maar de bijeenkomst is op woensdag en dan kan ik nooit ivm ander werk. Ik geef dat aan.... en krijg een uitnodiging voor twee weken later. Op woensdag.![]()
Eens kijken hoe lang we elkaar bezig kunnen houden
Eerst al een half uur bezig geweest om een stap verder te komen op 'mijn werkmap'. Bleef een pop-up in beeld staan die ik MOEST MOEST MOEST lezen. De knop om weg te klikken zat onder het beeld, maar ik kon niet scrollen.quote:
UWVquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:45 schreef Cat22 het volgende:
OMG UWV
Vanaf januari loopt mijn tijdelijke contractuitbreiding af, dus ik heb voor dat deel WW aangevraagd.
Krijg ik een uitnodiging voor een introductiebijeenkomst. ()
Wel logisch dat je actief moet bezig zijn met werk zoeken, maar de bijeenkomst is op woensdag en dan kan ik nooit ivm ander werk. Ik geef dat aan.... en krijg een uitnodiging voor twee weken later. Op woensdag.![]()
Eens kijken hoe lang we elkaar bezig kunnen houden
Ach wat jammer nouquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:58 schreef Toekito het volgende:
*lees gehaatte
[..]Succes
Ik heb een man die graag boodschappen doetquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:25 schreef Cat22 het volgende:
Gewerkt, boodschappen gedaan.
Kerstboodschappen bijna allemaal binnenMaar goed ook, ik kreeg moordneigingen van aso winkelwagen- en automensen.
![]()
En saunabon besteld als kerstpakket van werk2![]()
Dadelijk maar eens surprise knutselen.
Pas jij hem ook, of is hij te groot voor je?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:55 schreef Muck het volgende:
Berenmuts nu ook op babyformaat
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart stapt in de auto
Tot straks.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart stapt in de auto
Tot straks.
Hoezo niet? Staat het hele land weer eens vast?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]![]()
dat lijkt me niet verstandig
je zegt net dat ze een klein hoofd heeftquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo niet? Staat het hele land weer eens vast?.
Hij zegt wel vaker dat ik klein ben, En niet alleen mijn hoofdquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je zegt net dat ze een klein hoofd heeft
Niet alleen een klein hoofdquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je zegt net dat ze een klein hoofd heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |