Dat geloof ik nooitquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat geloof ik nooit
En over mijn boobies ook niet
Nee, ik ben gewoon op schaal gebouwd.
Het blijft hilarisch dat ik, uitgerekend onderweg naar Mart, mijn hoofd heb gestoten in een trein
En, al geboden op een villa?quote:
nee je kent deze druiloor niet. is pas 1,5 jaar aanwezig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Ken ik die?
[..]
Spannend
Ik gun het je zo
[..]
Wat tof! Gefeiciteerd!![]()
![]()
Wat ga je doen?
Dat zijn de leukstequote:Op vrijdag 19 december 2014 19:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Tuulijk
Vooral zonder te bezichtigen
morgen, hij is al gemeubileerdquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste![]()
Wanneer housewarming?
Iemand gister "Extreme cheapskates" gezien? Doet me echt hier aan denken om de een of andere vage redenquote:
lol whutquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:45 schreef Stratman het volgende:
[..]
Iemand gister "Extreme cheapskates" gezien? Doet me echt hier aan denken om de een of andere vage redenGewoon meubels in een "open huis" zetten met prijzen er op zodat mensen weg gaan met meubels zelfs als ze het huis niet willen/kunnen kopen
Dan kom ik recht vanuit mijn speeldoos met een stuk of 15 dames bij je langsquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan kom ik recht vanuit mijn speeldoos met een stuk of 15 dames bij je langs
quote:
want ?quote:
Ja serieus, er was ook een vrouw die best veel geld op de bank had staan maar een hometrainer van 200 euro vond ze te duur, dus ze kocht er maar 1 van 25, waarom? Ze wilde de pomp voor naar het zwembad niet meer aandrijven met stroom maar op de fiets, dynamo aangesloten op die pomp, riem van de hometrainer op de dynamo, en zichzelf helemaal het schompus fietsenquote:
krijg je wel een goed figuur als je zwembad filtertquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:48 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ja serieus, er was ook een vrouw die best veel geld op de bank had staan maar een hometrainer van 200 euro vond ze te duur, dus ze kocht er maar 1 van 25, waarom? Ze wilde de pomp voor naar het zwembad niet meer aandrijven met stroom maar op de fiets, dynamo aangesloten op die pomp, riem van de hometrainer op de dynamo, en zichzelf helemaal het schompus fietsen
Haha, dat is zeker een feit! Maar waarom zoveel moeite doen...quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
krijg je wel een goed figuur als je zwembad filtert
Je hebt ons tochquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
niemand kan van vrienden.
En draai tijd zit er bijna op.
is dat een neef van de blije wortels?quote:
ben ik eens vroeg Naar bed ga je klagen....quote:
kalequote:
moequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |