quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mutant zou haar alle hoeken van de kamer laten zien
Sorry papquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:48 schreef Specularium het volgende:
Zet hem dan gelijk sticky joh, apenkut.
Huilie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben trouwens heel verdrieitig dat nog niemand op mij heeft gestemd bij de NWSverkiezingen
Had je zelf al een lijstje gepost?quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben trouwens heel verdrieitig dat nog niemand op mij heeft gestemd bij de NWSverkiezingen
Nee joh. Genoeg users denken nu al dat ik een hekel aan ze heb, laat staan als ik zon lijst in ga vullen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had je zelf al een lijstje gepost?
Natte appeltaartquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Voor stemmen bedelen.. lijkt wel een talentenjacht hier.
We willen posters om achter het raam te plakken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Voor stemmen bedelen.. lijkt wel een talentenjacht hier.
Erg matig weer dit timmmm, precies zoals we gewend zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh. Genoeg users denken nu al dat ik een hekel aan ze heb, laat staan als ik zon lijst in ga vullen.
Tem zou wel mijn stem krijgen voor favoriete nwsmod
Posters van Uccie en Marianne voor achter het raam!quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
We willen posters om achter het raam te plakken.
Nee, wij zijn toch nergens voor genomineerd!quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Posters van Uccie en Marianne voor achter het raam!
kunnen we ook nog ergsns naar smsen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
We willen posters om achter het raam te plakken.
Briefkaart sturen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
kunnen we ook nog ergsns naar smsen?
Kun je dat zelf niet bedenken?quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:47 schreef timmmmm het volgende:
Heb je andere plannen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]![]()
Als ik volgend jaar nog leef, zal ik op je stemmen.
Gelijk weer zo, ik merk het alweer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet bedenken?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelijk weer zo, ik merk het alweer.
Taalnazi gespot.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:50 schreef timmmmm het volgende:
Ha-ha, yasmin is een echte allochtoon, ze faalt in haar Nederlands. Of was dit het racistische tooic niet meer, was dat 2 SCs geleden?
Waarom wil je dat?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe kan ik mijn username veranderen ?
Omdat iedereen blijft denken dat ik moslim ben. Fucking vermoeiend.quote:
Eigen schuld.quote:
Ik voel me beter in de zin van dat ik blij ben dat ik vanmiddag naar mijn ouders ga. Lekker tot rust komen en naar mijn hondjes toe.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voel je je buiten je kater al wat beter ?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat iedereen blijft denken dat ik moslim ben. Fucking vermoeiend.
quote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik voel me beter in de zin van dat ik blij ben dat ik vanmiddag naar mijn ouders ga. Lekker tot rust komen en naar mijn hondjes toe.
Je kan me nog steeds yasminderbegaafd blijven noemen.... Maar het is irritant. Had beter Annelies ofzo kunnen nemen.quote:
Border Collies.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
GelukkigWat voor honden zijn het ?
Elke username leidt tot opmerkingen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan me nog steeds yasminderbegaafd blijven noemen.... Maar het is irritant. Had beter Annelies ofzo kunnen nemen.
Goed voornemen 2015, niet meer doen.quote:
Ja maar dit is wel constant.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Elke username leidt tot opmerkingen.
In dit topic of overal?quote:
Dat was ik wel van plan ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed voornemen 2015, niet meer doen.
Ik blijf er tot begin januari.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh leuk ! Hoe lang blijf je er ?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan ja.
[..]
Ik blijf er tot begin januari.
Nee dit topic bedoel ik niet. Buiten dit topic komt dit super vaak voor. Mensen gaan nu ook gewoon dingen verzinnen die ik gezegd zou hebben omdat ik vast wel een moslim ben.quote:
Cool. Ik hoop dat je tot rust komtquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan ja.
[..]
Ik blijf er tot begin januari.
Nieuw account aanmaken, maar ja als ze dan jou aan dit account linken, dan gaat het gewoon door.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dit topic bedoel ik niet. Buiten dit topic komt dit super vaak voor. Mensen gaan nu ook gewoon dingen verzinnen die ik gezegd zou hebben omdat ik vast wel een moslim ben.
Maar ik begrijp dat het niet zomaar kan ?
Dat gaat helemaal goed komen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Cool. Ik hoop dat je tot rust komt
Oh.... dat linken gaat snel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nieuw account aanmaken, maar ja als ze dan jou aan dit account linken, dan gaat het gewoon door.
Als je een beetje opvallende schrijfstijl hebt wel. Dan pikt iemand dat snel genoeg op.quote:
Ja daarom is dat ook geen optie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je een beetje opvallende schrijfstijl hebt wel. Dan pikt iemand dat snel genoeg op.
Maakt het je dan zoveel uit wat ze denken?quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja daarom is dat ook geen optie.
Nja dan zet ik het maar weer als ondertitel ofzo.
Als mensen denken dat je iets vindt omdat je Marokkaans ,moslim,allochtoon etc bent is het wel irritant. Aan de andere kant zie je ook gelijk hoeveel last iemand van zijn/haar onderbuik heeft.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maakt het je dan zoveel uit wat ze denken?
Dat is waar, dat is de kortzichtigheid van degene waarmee je in discussie bent.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als mensen denken dat je iets vindt omdat je Marokkaans ,moslim,allochtoon etc bent is het wel irritant. Aan de andere kant zie je ook gelijk hoeveel last iemand van zijn/haar onderbuik heeft.
troost je, je had jezelf ook in een lollige bui admiraal anaal kunnen noemenquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan me nog steeds yasminderbegaafd blijven noemen.... Maar het is irritant. Had beter Annelies ofzo kunnen nemen.
in de regel niet volgens mij maar het is technisch gezien wel mogelijkquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dit topic bedoel ik niet. Buiten dit topic komt dit super vaak voor. Mensen gaan nu ook gewoon dingen verzinnen die ik gezegd zou hebben omdat ik vast wel een moslim ben.
Maar ik begrijp dat het niet zomaar kan ?
Mja. Nja het is iets waar ik rekening mee zal houden mocht ik ooit ergens een username moeten kiezen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is waar, dat is de kortzichtigheid van degene waarmee je in discussie bent.
Admiraal anaal is super droogquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
troost je, je had jezelf ook in een lollige bui admiraal anaal kunnen noemen
[..]
in de regel niet volgens mij maar het is technisch gezien wel mogelijk
moet je ff mailen naar forum@fok.nl met je verhaal, als het een goed verhaal is dan valt er misschien wat te regelen
Al kan het natuurlijk ook iets in je postgedrag zijn, geen idee wat je post buiten dit topic.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja. Nja het is iets waar ik rekening mee zal houden mocht ik ooit ergens een username moeten kiezen.
aardige kerel ookquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Admiraal anaal is super droog![]()
Bedankt. Zal er even over nadenken.
Dat zal het vast soms ook zijn. Maar ik wist niet of het mogelijk was. Dacht dat het misschien wel vaker gebeurde. Maar ik denk ook dat als ik nu ineens zon naam switch kan doen mensen mij snel genoeg zullen linken aan deze. Dus dat is de moeite ook niet waard ;Pquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al kan het natuurlijk ook iets in je postgedrag zijn, geen idee wat je post buiten dit topic.
Dan lost naam veranderen niets op.
Nee maar met Uccie kan je ook niet zoveelquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:49 schreef Uccie het volgende:
Van mij wordt eigenlijk nooit gedacht dat ik allochtoon ben...
Maar Annelies is helemaal geen Turkse naam.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar Annelies is helemaal geen Turkse buitenlandse naam.
Nee Einstein. Ik heet Yasmin...quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:55 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij heet je ook helemaal geen Annelies maar Fatima ofzo.
Nog niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan wel.
Heeft er iemand een klacht?
Bijna.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan wel.
Wel 100. Maar geen klacht waar jij wat mee kan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan wel.
Sjongejonge iedereen heeft toch wel van die klachtjes? Te koud, te warm, dat soort onnozele dingen.quote:
Van wijn krijg je het warm.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjongejonge iedereen heeft toch wel van die klachtjes? Te koud, te warm, dat soort onnozele dingen.
Ik ga niet zeggen wat ik irl tegen je zou zeggen nu dat zou een hele verkeerde indruk geven. Dus ik zeg gewoon, nee schat geen voorbeelden meer momenteelquote:
Ik snap het weer niet hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen wat ik irl tegen je zou zeggen nu dat zou een hele verkeerde indruk geven. Dus ik zeg gewoon, nee schat geen voorbeelden meer momenteel
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:53 schreef anonymoussie het volgende:
Morgen naar de Hobbit.
[ afbeelding ]
Met pics.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:22 schreef Tem het volgende:
Marianne d'r reet die nog iets groter is geworden.
Mijn moeder hè...en het waren er 4.quote:
Het is niet bij te houden.quote:
Ik niet, wordt mijn thee koud.quote:
Maandag in elk geval en misschien dit weekend als ik zin heb.quote:
Moet ik wel ver van de camera afstaan om hem er helemaal op te krijgen.quote:
Heb ik ook wel eens last van.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moet ik wel ver van de camera afstaan om hem er helemaal op te krijgen.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:53 schreef anonymoussie het volgende:
Morgen naar de Hobbit.
[ afbeelding ]
Komt door yoki en specularium.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
Wat een depressieve boel de laatste tijd in deze SC gelukkig ben ik er weer.
Nee jij bent leuk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt door yoki en specularium.
quote:
Grapje joh, Yoki en ik zijn geestverwanten.quote:
Kan ook die taart erin zetten natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu lijkt het alsof ik Arie niet leuk vind. Ik moet even nadenken of ik daar achter sta.
Je zou in goed gezelschap zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu lijkt het alsof ik Arie niet leuk vind. Ik moet even nadenken of ik daar achter sta.
Vind jij Arie niet leuk?quote:
Nee kap daar eens mee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan ook die taart erin zetten natuurlijk.
Nee, er klopt iets niet aan die kerel, met zijn tandpastalach en schijnheilige hoofd.quote:
Ja ben ik het wel mee eens. Hij komt nooit echt oprecht over (al geldt dat natuurlijk voor zoveel mensen op teevee).quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, er klopt iets niet aan die kerel, met zijn tandpastalach en schijnheilige hoofd.
Krijg je daar de hele buurt mee weg?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Vandaag voor 400 euro aan vuurwerk besteld. We steken gewoon de hele boel in de fik.
Spannend.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hooooooooooooooooooooooo fittie jongens
Tokkie.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Vandaag voor 400 euro aan vuurwerk besteld. We steken gewoon de hele boel in de fik.
En alle naastgelegen gemeenten ook.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg je daar de hele buurt mee weg?
Alle Duindorpers met een kleurtje krijgen een Widowmaker door de brievenbus.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg je daar de hele buurt mee weg?
Ik vertrouw Albert Verlinden nog eerder...dus dat zegt wel watquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ben ik het wel mee eens. Hij komt nooit echt oprecht over (al geldt dat natuurlijk voor zoveel mensen op teevee).
Wil stiekem gepakt worden door een bende Marokkaanse jongens.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:07 schreef Mani89 het volgende:
Arie zei in dat programma van Filemon dat hij 's nachts express door foute buurten fietst in de hoop dat hij een vechtpartij uitlokt, dat vond ik wel raar. Opzich.
HIj hoeft niet eens door foute buurten te fietsen, overal wekt hij aggressie op, met zijn hoofd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:07 schreef Mani89 het volgende:
Arie zei in dat programma van Filemon dat hij 's nachts express door foute buurten fietst in de hoop dat hij een vechtpartij uitlokt, dat vond ik wel raar. Opzich.
Net als Pim, en dat was ook een volksheld.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil stiekem gepakt worden door een bende Marokkaanse jongens.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
HIj hoeft niet eens door foute buurten te fietsen, overal wekt hij aggressie op, met zijn hoofd.
Nou ja zeg, Arie is toch een hartstikke aardige jongen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
HIj hoeft niet eens door foute buurten te fietsen, overal wekt hij aggressie op, met zijn hoofd.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van.
Alleen als hij er betaald voor krijgt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, Arie is toch een hartstikke aardige jongen?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als jij anders eens gewoon de pleures krijgt joh, met je
Als je met EO-gehalte bedoelt dat ik een knuppel wil pakken en je hersens in wil slaan met jequote:Op zaterdag 20 december 2014 00:18 schreef Webschip het volgende:
[..]heeft wel een heel hoog EO-gehalte.
Dire Straits luisteren met 10 mg lorazepam in je mik is een soort out of body experience.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:16 schreef Tem het volgende:
Wist ik natuurlijk al door die Mark Knoflook herrie.
Zo dan:quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je met EO-gehalte bedoelt dat ik een knuppel wil pakken en je hersens in wil slaan met je, dan ja
*Mark Knopflerquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:16 schreef Tem het volgende:
Wist ik natuurlijk al door die Mark Knoflook herrie.
Het is ook een rare smiley inderdaad.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:19 schreef timmmmm het volgende:
oke eerlijk is eerlijk, die neiging heb ik vooral bij die smiley, niet zo zeer bij jou
Timmmm gebruikt liever zijn razende knuppel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:20 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een mod zou dat heel vaak kunnen uitspreken.
Ik merk dat de homosensuele sfeer hier nog steeds heerst. Dat is wel de kracht van deze SC, uiteindelijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Timmmm gebruikt liever zijn razende knuppel.
Voorbips ook.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Timmmm gebruikt liever zijn razende knuppel.
Ik ben er nog hoor!quote:
Dat is de ergste PI uit het rijtje.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die vind ik beduidend beter. Die kijkt niet zo geestelijk gehandicapt uit zijn ogen [ afbeelding ]
Maar hij is beter dan dezequote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is de ergste PI uit het rijtje.
Doet me denken aan 'mensen'.
was een mooie dag.quote:
Team Opzij?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:28 schreef Specularium het volgende:
Deze is voor Marianne.
[ afbeelding ]
Deed jij dat altijd bij je oom?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat een neefje die zijn oom een kusje geeft?
Dat hoort toch zo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deed jij dat altijd bij je oom?
Dat is een sweet kiss aanval van Togepi en een smokescreen tegenaanval van Weezing.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat een neefje die zijn oom een kusje geeft?
* johannes_vermeer uses hardenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is een sweet kiss aanval van Togepi en een smokescreen tegenaanval van Weezing.
Die gebruikte ik alleen in de eerste gym omdat pikachu waardeloos was tegen Onyx en GeoGod.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ving altijd een caterpie, wachtte totdat die een krachtige butterfree werd om hem dan vrij te laten zoals het hoort.
Generatiekloofje Specularium, geeft niet.quote:
Pokemonquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die gebruikte ik alleen in de eerste gym omdat pikachu waardeloos was tegen Onyx en GeoGod.
[..]
Generatiekloofje Specularium, geeft niet.
Wat speelde jij dan vroeger?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:48 schreef Specularium het volgende:
Ohjee, Pokemon. Dat is nog homofieler dan Arie.
Gewoon met je pikachu de waterinstallatie slopen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die gebruikte ik alleen in de eerste gym omdat pikachu waardeloos was tegen Onyx en GeoGod.
[..]
Generatiekloofje Specularium, geeft niet.
Zo reageerde mijn ouders vroeger ook, en dat is 15 jaar geleden.quote:
Het zijn al hooligans genoeg....en ik kan niet gamenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Epische games voor op de gameboy.
Ook diverse vogel pokemon, dat moet je aanspreken.
Dat waren meer puzzels, zelfs kinderen van 10 konden het uitspelen. Sterker nog, dat was (initieel) de doelgroep.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het zijn al hooligans genoeg....en ik kan niet gamen
Oh puzzels zijn wel leuk!quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat waren meer puzzels, zelfs kinderen van 10 konden het uitspelen. Sterker nog, dat was (initieel) de doelgroep.
Pjo als ie later groot is.quote:
Pokedex geeft een error, hoort die bij een nieuwe generatie?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De legendarische Pjohannes, die moet je kennen.
Wat Johannes zegt.quote:
Jazeker, is net geboren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pokedex geeft een error, hoort die bij een nieuwe generatie?
Dat is al wel een tijdje terug Specularium.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij iets op een ouwe Atari.
En met Mask en Transformers natuurlijk.
Die namenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft leuk.
Ja, zeer krachtig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pokedex geeft een error, hoort die bij een nieuwe generatie?
Pjo krijgt wel een kuifjequote:
Ga ik volgende week mee beginnen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pjo is nu nog maar een Pidgey, maar even trainen en het is al een Pidgeotto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boodschappen en zo weinig mogelijk.quote:
Ik ga eerst wat slaap uit mijn ogen wrijven, koffie drinken/wakker worden en dan ga ik maar eens op de FP rondhangen.quote:
Ze kan lekker koken in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:11 schreef Specularium het volgende:
Zou de moeder van Marianne lekker zijn?
Heeft ze een pollepel?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze kan lekker koken in ieder geval.
Oh, dat klinkt interessant!quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kijk liever in mijn veilige zolderkamer als je het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:11 schreef Mani89 het volgende:
Komen jullie ook darts met mij kijken? Ze hebben.hier in het buurthuis een groot scherm opgehangen.
Mijn moeder frituurt de lekkerste kroketten, dat eten we wel 3 keer in de week.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je moet net als ik wel een keer de wijde wereld in hoor, een keer een trijntje pakken ergens naartoe ofzo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk liever in mijn veilige zolderkamer als je het niet erg vindt.
Ik weet nog niet of ik trijntje wil pakken hoor, daar komt alleen maar why-aiaiai uit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn moeder frituurt de lekkerste kroketten, dat eten we wel 3 keer in de week.
[..]
Je moet net als ik wel een keer de wijde wereld in hoor, een keer een trijntje pakken ergens naartoe ofzo.
De arm reikt ver zo zie je.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:46 schreef YokiKater het volgende:
Nou ja, ik plaats een artikel over Noord-Korea en de cyberaanval op Sony.. Klapt de Frontpage eruit.
Scary.
Daar ga ik dan ook maar vanuit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, het zal wel wat anders zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |