Boodschappen en zo weinig mogelijk.quote:
Ik ga eerst wat slaap uit mijn ogen wrijven, koffie drinken/wakker worden en dan ga ik maar eens op de FP rondhangen.quote:
Ze kan lekker koken in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:11 schreef Specularium het volgende:
Zou de moeder van Marianne lekker zijn?
Heeft ze een pollepel?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze kan lekker koken in ieder geval.
Oh, dat klinkt interessant!quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kijk liever in mijn veilige zolderkamer als je het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:11 schreef Mani89 het volgende:
Komen jullie ook darts met mij kijken? Ze hebben.hier in het buurthuis een groot scherm opgehangen.
Mijn moeder frituurt de lekkerste kroketten, dat eten we wel 3 keer in de week.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je moet net als ik wel een keer de wijde wereld in hoor, een keer een trijntje pakken ergens naartoe ofzo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk liever in mijn veilige zolderkamer als je het niet erg vindt.
Ik weet nog niet of ik trijntje wil pakken hoor, daar komt alleen maar why-aiaiai uit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn moeder frituurt de lekkerste kroketten, dat eten we wel 3 keer in de week.
[..]
Je moet net als ik wel een keer de wijde wereld in hoor, een keer een trijntje pakken ergens naartoe ofzo.
De arm reikt ver zo zie je.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:46 schreef YokiKater het volgende:
Nou ja, ik plaats een artikel over Noord-Korea en de cyberaanval op Sony.. Klapt de Frontpage eruit.
Scary.
Daar ga ik dan ook maar vanuit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, het zal wel wat anders zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |