Deed jij dat altijd bij je oom?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat een neefje die zijn oom een kusje geeft?
Dat hoort toch zo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deed jij dat altijd bij je oom?
Dat is een sweet kiss aanval van Togepi en een smokescreen tegenaanval van Weezing.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat een neefje die zijn oom een kusje geeft?
* johannes_vermeer uses hardenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is een sweet kiss aanval van Togepi en een smokescreen tegenaanval van Weezing.
Die gebruikte ik alleen in de eerste gym omdat pikachu waardeloos was tegen Onyx en GeoGod.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ving altijd een caterpie, wachtte totdat die een krachtige butterfree werd om hem dan vrij te laten zoals het hoort.
Generatiekloofje Specularium, geeft niet.quote:
Pokemonquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die gebruikte ik alleen in de eerste gym omdat pikachu waardeloos was tegen Onyx en GeoGod.
[..]
Generatiekloofje Specularium, geeft niet.
Wat speelde jij dan vroeger?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:48 schreef Specularium het volgende:
Ohjee, Pokemon. Dat is nog homofieler dan Arie.
Gewoon met je pikachu de waterinstallatie slopen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die gebruikte ik alleen in de eerste gym omdat pikachu waardeloos was tegen Onyx en GeoGod.
[..]
Generatiekloofje Specularium, geeft niet.
Zo reageerde mijn ouders vroeger ook, en dat is 15 jaar geleden.quote:
Het zijn al hooligans genoeg....en ik kan niet gamenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Epische games voor op de gameboy.
Ook diverse vogel pokemon, dat moet je aanspreken.
Dat waren meer puzzels, zelfs kinderen van 10 konden het uitspelen. Sterker nog, dat was (initieel) de doelgroep.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het zijn al hooligans genoeg....en ik kan niet gamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |