Heb ik ook wel eens last van.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moet ik wel ver van de camera afstaan om hem er helemaal op te krijgen.

quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:53 schreef anonymoussie het volgende:
Morgen naar de Hobbit.
[ afbeelding ]

Komt door yoki en specularium.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
Wat een depressieve boel de laatste tijd in deze SC gelukkig ben ik er weer.

Nee jij bent leuk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt door yoki en specularium.

quote:

Grapje joh, Yoki en ik zijn geestverwanten.quote:

Kan ook die taart erin zetten natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu lijkt het alsof ik Arie niet leuk vind. Ik moet even nadenken of ik daar achter sta.

Je zou in goed gezelschap zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu lijkt het alsof ik Arie niet leuk vind. Ik moet even nadenken of ik daar achter sta.

Vind jij Arie niet leuk?quote:

Nee kap daar eens mee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan ook die taart erin zetten natuurlijk.

Nee, er klopt iets niet aan die kerel, met zijn tandpastalach en schijnheilige hoofd.quote:

Ja ben ik het wel mee eens. Hij komt nooit echt oprecht over (al geldt dat natuurlijk voor zoveel mensen op teevee).quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, er klopt iets niet aan die kerel, met zijn tandpastalach en schijnheilige hoofd.

Krijg je daar de hele buurt mee weg?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Vandaag voor 400 euro aan vuurwerk besteld. We steken gewoon de hele boel in de fik.

Spannend.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hooooooooooooooooooooooo fittie jongens

Tokkie.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Vandaag voor 400 euro aan vuurwerk besteld. We steken gewoon de hele boel in de fik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |