Zolang je zelf maar een goed gevoel eraan over houdt he, wat maakt het verder uitquote:Op maandag 22 december 2014 13:30 schreef Bloem84 het volgende:
iedereen gaat weer met een fijn gevoel de kerst in, boeiend dat er mensen rijk van worden.
ik moest lachenquote:Op maandag 22 december 2014 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al doneer je 10.000 euro, dan nog zenden ze het niet uit.
Want het moet natuurlijk wel in het straatje van deze zender passen. Vind de DJ het nummer niet goed, dan is het ook niet goed en draait men het niet. Draait men het toch dan gaat men kutten door er geluiden door te knallen of te praten.
Maar eigenlijk heeft 3FM geen beleid. Ze vinden zichzelf de uitvinders van muziek. Waar ze een aantal jaren geleden nog weigerden om dance te draaien zijn ze daar maar vanaf gestapt omdat ze zagen dat het aantal luisteraars drastisch afnam. SR is hun jaarlijkse charme-offensief en heel wat naieve schapen trapt er weer in, want OEH WAT IS HET GEZELLIG. LEKKER MET EEN BAKJE CHOC OP DE BANK NAAR GARY FRECKDOM KIJKEN HIHIHIHIHI. EN DEBIEL GEELEN MET Z'N MAFFE ROZE PAKJE HAHAHAHAHAHAHA
quote:
Godverdomme eend wat een lelijke tekening. Wil je dat die mensen netvlieskanker krijgen ofzo ik zou dit zelfs nog niet in mijn open haard willen flikkeren, klootzakquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 14:42 schreef Aberella het volgende:
[..]
Godverdomme eend wat een lelijke tekening. Wil je dat die mensen netvlieskanker krijgen ofzo ik zou dit zelfs nog niet in mijn open haard willen flikkeren, klootzak
BOODSCHAP OUWE GEILE STIERENKN!!1!!1!quote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heb je ook nog een boodschap voor de Fokkers?
BOODSCHAP!!!quote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heb je ook nog een boodschap voor de Fokkers?
De volwaardige 3fm-crew gaat daarmee op een welverdiende wereldcruise .quote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef Vasilevski het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit iemand uitgezocht wat er met het geld van eerdere SR's gebeurd is? Gezien wat er later over Live Aid bekend werd.
Is voor de operaties van Claudia de Breijquote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef Vasilevski het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit iemand uitgezocht wat er met het geld van eerdere SR's gebeurd is? Gezien wat er later over Live Aid bekend werd.
voor dr nieuwe hoeven¿quote:Op maandag 22 december 2014 15:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is voor de operaties van Claudia de Breij
http://www.rodekruis.nl/c(...)2014/eerdere-editiesquote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef Vasilevski het volgende:
"Toevallig langs gezapt "quote:Op maandag 22 december 2014 17:37 schreef de_boswachter het volgende:
Toevallig zapte ik zojuist op TV langs SR en wie zag ik weer lollig doen, Gerard Eckdom. Zet op deze kleine dikzak een camera en er rolt fulltime schijt uit. Bah.
Meteen weer afgezet, wat een kutshow.
Zit bij mij op kanaal 13, ik weet niet welke provider jij hebt? Maar dan kom je er inderdaad wel eens langs.quote:
dadtquote:Op maandag 22 december 2014 19:32 schreef whosvegas het volgende:
Maar goed, er moet altijd wat te zeiken zijn. laten we blij zijn dadt dsat hier kan
Snap je het nu nog niet? Ze zijn dringend op zoek naar een theme. Waar ze vorig jaar Tsunami spamden moeten ze ook dit jaar iets geforceerd vinden waar een bass in zit en waar men gezellig op kan doen. Nou, dan krijg je dus dit soort shit.quote:Op maandag 22 december 2014 19:41 schreef whosvegas het volgende:
Het enige wat over SR te zeiken valt, is dat de muziek een stuk beter kan.
Kun je een keer een plaatje aanvragen, ga je dit soort bagger aanvragen![]()
En een nummer wat regelmatig voorbij komt:
Wat hebben de meeste mensen een bagger smaak
Alleen maar de kudde volgen, wat muziek betreft dan
Jij snapt het niet.quote:Op maandag 22 december 2014 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Snap je het nu nog niet? Ze zijn dringend op zoek naar een theme. Waar ze vorig jaar Tsunami spamden moeten ze ook dit jaar iets geforceerd vinden waar een bass in zit en waar men gezellig op kan doen. Nou, dan krijg je dus dit soort shit.
Sorry, het 'anthem' als ik de wiki mag geloven.quote:Op maandag 22 december 2014 19:53 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Jij snapt het niet.
Dit: is de theme dit jaar.
Echt waar maken mensen zich druk om zeg.
Ja want dat is belangrijk in het leven en maakt je een baas.quote:Op maandag 22 december 2014 19:56 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Oja Ekdom is een baas.
Deze man heeft meer muziekkennis dan ons allen bij elkaar.
Er is er maar 1 hier kortzichtig en dat ben jij.quote:Op maandag 22 december 2014 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja want dat is belangrijk in het leven en maakt je een baas.
Kortzichtige hippie.
Je zit hier in KLB, domme kut.quote:Op maandag 22 december 2014 20:09 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Er is er maar 1 hier kortzichtig en dat ben jij.
Je zit al 10 pagina's af te geven op SR.
Je mag het niks vinden maar ga geen meningen afkraken van mensen die het wel waarderen.
Ieder zijn ding.
Je bent al deze aandacht niet waard.quote:Op maandag 22 december 2014 20:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je zit hier in KLB, domme kut.
Hij is een zure kut.quote:Op maandag 22 december 2014 20:11 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Je bent al deze aandacht niet waard.
De enige domme kut ben jij als je meningen van anderen niet accepteert.
Weltrusten
Jij accepteert mijn mening toch ook niet? Oh wacht, je kijkt niet verder dan je beperkte wereldje autist!!!quote:Op maandag 22 december 2014 20:11 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Je bent al deze aandacht niet waard.
De enige domme kut ben jij als je meningen van anderen niet accepteert.
Weltrusten
Ga nou maar lekker doneren en genieten van dat warme gevoel wat SR met zich meebrengt, hihi.quote:Op maandag 22 december 2014 20:18 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Zelfs the A-team valt niet zo vaak in herhaling
Moest jij geen SR kijken en je dertiende maand doneren zodat je jezelf weer goed voelt?quote:Op maandag 22 december 2014 20:18 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Zelfs the A-team valt niet zo vaak in herhaling
Het idee was goed geweest maar dat nummer kun je niet aanvragenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
He BOWA heb een tientje gedoneerd in jouw naam 👍
Smack my Bitch up.
Leek me wel leuk in relevantie tot het thema.
Iedereen zou eigenlijk dat nummer aan moeten vragen voor de arme meisjes in Afrikaquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:36 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het idee was goed geweest maar dat nummer kun je niet aanvragen.
'jij snapt t niet'quote:Op maandag 22 december 2014 19:53 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Jij snapt het niet.
Dit: is de theme dit jaar.
Echt waar maken mensen zich druk om zeg.
Sturen volgend jaar kilo's paté en duizenden laberadoorns daarheen onder het motto van: Afrika laat je likken :$ . Kunnen die seksueel gefrustreerde mannen daar paté op de ballen smeren en het eraf laten likken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:58 schreef Eyip het volgende:
[..]
Iedereen zou eigenlijk dat nummer aan moeten vragen voor de arme meisjes in Afrika
OK, wat is deze op de vroege morgenquote:Op dinsdag 23 december 2014 07:31 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Sturen volgend jaar kilo's paté en duizenden laberadoorns daarheen onder het motto van: Afrika laat je likken :$ . Kunnen die seksueel gefrustreerde mannen daar paté op de ballen smeren en het eraf laten likken.
Freakquote:Op dinsdag 23 december 2014 07:31 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Sturen volgend jaar kilo's paté en duizenden laberadoorns daarheen onder het motto van: Afrika laat je likken :$ . Kunnen die seksueel gefrustreerde mannen daar paté op de ballen smeren en het eraf laten likken.
Hij is grappiger dan wij allemaal bij elkaar in dit topic. Een baasquote:Op maandag 22 december 2014 10:12 schreef kikoooooo het volgende:
Sander Lantinga![]()
In elke zin een grap proberen te maken terwijl je geen humor hebt![]()
In deze ben ik helemaal met je eensquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK, wat is deze op de vroege morgen
Dat is ook echt vergelijkbaar hè. Teringquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:33 schreef BobbyB het volgende:
Sowieso dit hele goede doel ook.Alsof er in Nederland niet genoeg meisjes/vrouwen gedwongen in de prostitutie zitten. Of uberhaupt Nederlandse doelen die minstens zoveel aandacht verdienen. Maar nee, "zielige negertjes is altijd erger want anders gaan ze misschien weer denken dat we discrimineren
".
Helemaal gelijk, mijn voorbeeld is minder erg inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is ook echt vergelijkbaar hè. Tering
Tot zover mijn respect.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:07 schreef fathank het volgende:
Ik heb er niks mee maar Gerard Ekdom is wel een baas
quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij is grappiger dan wij allemaal bij elkaar in dit topic. Een baas
Gary fromdeck heb ik niet gehoord. Heb ook geen Serious request aan staan. Maar Gerard Ekdom is gewoon baas.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tot zover mijn respect.
Jij lacht ook om Gary Fromdeck ? Heel Nederland vind dit leuk schijnbaar.
Natuurlijk niet. Er zal best weer een percentage mysterieus verdwijnen in de zakken van bepaalde mensen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:33 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ben ik de enige die twijfelt aan de goede intenties van Serious Request?
Ja, dat ook. Maar ik bedoel ook het gehele feestvieren is misselijkmakend. Ze propageren misstanden van de wereld op te lossen, of mensen ergens bewust van te maken. Maar het hele feestvier-sfeertje past toch niet bij de schrijnende situaties?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Er zal best weer een percentage mysterieus verdwijnen in de zakken van bepaalde mensen.
Ah op die manier. Nee ik vind het wat dat betreft ook een beetje apart. Gaan ze zo'n zielig verhaal ophouden en 5 minuten later staat iedereen weer te springen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar ik bedoel ook het gehele feestvieren is misselijkmakend. Ze propageren misstanden van de wereld op te lossen, of mensen ergens bewust van te maken. Maar het hele feestvier-sfeertje past toch niet bij de schrijnende situaties?
Ja, en daarnaast al die BN'ers die langskomen om te laten zien hoe betrokken ze zijn met alles.Een narcistisch rukfestijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah op die manier. Nee ik vind het wat dat betreft ook een beetje apart. Gaan ze zo'n zielig verhaal ophouden en 5 minuten later staat iedereen weer te springen.
quote:The word is usually considered a pejorative term that describes "feel-good" measures, in support of an issue or social cause, that have little or no practical effect other than to make the person doing it take satisfaction from the feeling they have contributed. Slacktivism can be defined as the act of showing support for a cause but only truly being beneficial to the egos of people participating in this so-called activism.
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:42 schreef LooneyTroons het volgende:
Er is een zelfs een term voor acties zoals Serious Request:
http://en.wikipedia.org/wiki/Slacktivism
[..]
Valt me op dat ze na Krezip nooit meer iets gepresteerd heeft en de laatste maanden probeerde vooral Giel haar door de strot van iedereen te duwen met als absolute hoogtepunt; de themesong.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:30 schreef BobbyB het volgende:
Subklacht: de themesong door die perzik snol
Tuurlijk. Een paar jaar geleden was er volgens mij een actie tegen water verspillen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag trouwens op Dumpert een filmpje voorbijkomen waar iemand van BNN twee zussen liet tongen voor het goede doel.... OK, dus je actie is om sexueel geweld tegen vrouwen tegen te gaan en dan ga je twee vrouwen laten tongworstelen
Sure, ze bedoelen het allemaal goed hoor
Honden vinden paté lekker door de sterke geur. Als je dat op de ballen smeert likken ze het er af.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK, wat is deze op de vroege morgen
Want dat water had in Afrika gebruikt kunnen worden?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:55 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Tuurlijk. Een paar jaar geleden was er volgens mij een actie tegen water verspillen.
En toen kwam de ice bucket challenge. Al die 3FM eigengeilers uiteraard een emmer water over zichzelf heen gooien
Oftewel omdat de gedachte dat het leuk en goed is (wat ook zo is) vind je het simpel?quote:Op zondag 21 december 2014 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan lees het topic nog maar eens fatsoenlijk door.
Die achterlijke 3FM propaganda is al reden zat om er niet naar te luisteren.
Overigens verwijt je mij vanalles, maar doet zelf precies hetzelfde.!!!!
Dat doet werkelijk elk goed doel, en ja dat is heel dom eigenlijk.. maar als je zo geld binnenkrijgt is dat wel mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:22 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ja, en daarnaast al die BN'ers die langskomen om te laten zien hoe betrokken ze zijn met alles.Een narcistisch rukfestijn.
Juist een mooie manier van geld ophalen, met iets leuks! En wat is er nou leuker dan muziek?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah op die manier. Nee ik vind het wat dat betreft ook een beetje apart. Gaan ze zo'n zielig verhaal ophouden en 5 minuten later staat iedereen weer te springen.
Nou, zo werd het wel gebracht. We moesten hier maar wat korter onder de douche...quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:45 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Want dat water had in Afrika gebruikt kunnen worden?
Het standpunt 'plezier' wordt door de SR aanbidders wel erg vaak aangedragenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:02 schreef TimoV het volgende:
[..]
Oftewel omdat de gedachte dat het leuk en goed is (wat ook zo is) vind je het simpel?
Dát is pas simpel. Laat mensen lekker plezier hebben met dit en ga jij je lekker in je grauwe hoekje verstoppen, heeft niemand last van je en kan de rest lekker doorgaan met plezier hebben, en ook dat.. is simpel!
[..]
Dat doet werkelijk elk goed doel, en ja dat is heel dom eigenlijk.. maar als je zo geld binnenkrijgt is dat wel mooi meegenomen.
[..]
Juist een mooie manier van geld ophalen, met iets leuks! En wat is er nou leuker dan muziek?
Een beetje dubbel is het natuurlijk wel, maar zeg nou zelf.. als iemand zo'n verhaal tegen jou vertelt dan ben je dat een paar minuten later ook vergeten en ga je rustig door met je leven.
Omdat ik niet een TV van 1500 euro ga slopen voor dat stelletje idealisten.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:46 schreef Deckard het volgende:
Waarom mieter je je tv niet uit het raam?
quote:Op woensdag 24 december 2014 17:37 schreef TwisterNederland het volgende:
Het gaat gewoon om het zuipen en feesten.
Volgend jaar Heerlen, gelegen in de armste regio van het land. Plus het feit dat regio Maastricht en Sittard een pleurishekel heeft aan die stad. Dat kan alleen maar teleurstellingen opleveren.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:11 schreef Rectum het volgende:
Weer een iets horige opbrengst dan vorig jaar.Heb nu al zin in het gourmet van morgen om dit te vieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |