Nee, jij hebt een lekker gezicht wou je zeggen. Je gaat compleet van het onderwerp vandaan, tenzij je vindt dat SR onzin is omdat je Domien een kutkop vindt hebben, wat ik betwijfel. Kom eens met sterke argumenten. Dit wordt gehouden omdat het LEUK is en voor een GOED DOEL. Nou en dat het wat geld kost.. geld ophalen d.m.v. van muziek, ik kan me geen beter iniatief voorstellen. En die miljoenen die worden opgehaald kan je niet vergelijken met die paar euro's die het kost om dat Glazen Huis daar te hebben. Nogmaals, kom met STERKE, ik herhaal, STERKE argumenten.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij was hij vroeger secretaris van een studentenvereniging of een roeiclub, zo'n hoofd het ie wel. Met z'n gezich.
Wel erg wazig dit keer inderdaad. Eten ze ook dit keer weer niet? Dat zou dan helemaal niks met het thema te maken hebben.quote:Op zondag 21 december 2014 10:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je wat was goedkoop scoren is? Tijdens kerst inspelen op het schuldgevoel van mensen om zo geld af te troggelen voor een wazig doel.
Nee, het is niet leukquote:Op zondag 21 december 2014 16:10 schreef TimoV het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een lekker gezicht wou je zeggen. Je gaat compleet van het onderwerp vandaan, tenzij je vindt dat SR onzin is omdat je Domien een kutkop vindt hebben, wat ik betwijfel. Kom eens met sterke argumenten. Dit wordt gehouden omdat het LEUK is en voor een GOED DOEL. Nou en dat het wat geld kost.. geld ophalen d.m.v. van muziek, ik kan me geen beter iniatief voorstellen. En die miljoenen die worden opgehaald kan je niet vergelijken met die paar euro's die het kost om dat Glazen Huis daar te hebben. Nogmaals, kom met STERKE, ik herhaal, STERKE argumenten.
Ja want LEUK en GOED DOEL zijn ontzettend sterke argumenten.quote:Op zondag 21 december 2014 16:10 schreef TimoV het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een lekker gezicht wou je zeggen. Je gaat compleet van het onderwerp vandaan, tenzij je vindt dat SR onzin is omdat je Domien een kutkop vindt hebben, wat ik betwijfel. Kom eens met sterke argumenten. Dit wordt gehouden omdat het LEUK is en voor een GOED DOEL. Nou en dat het wat geld kost.. geld ophalen d.m.v. van muziek, ik kan me geen beter iniatief voorstellen. En die miljoenen die worden opgehaald kan je niet vergelijken met die paar euro's die het kost om dat Glazen Huis daar te hebben. Nogmaals, kom met STERKE, ik herhaal, STERKE argumenten.
Dit niet doenquote:
Jij bent echt zo'n verschrikkelijk simpel meisje, puur en alleen omdat jij het niet leuk vindt ga je hier op haten en hoop je dat iedereen met je mee doet. 99% van Nederland vindt dit leuk, en slechts 1% komt een beetje huilen en gaat lopen zieken op social media. Leuk is misschien niet zo'n sterk argument, maar goed zeker wel. Maar ik zie geen reden waarom dit zou moeten stopen, dusss kom nou eens met die sterke argumenten want die heb ik nog niet gehoord.quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja want LEUK en GOED DOEL zijn ontzettend sterke argumenten.
Ga knikkeren man vent.
Mee eens. Ebola voor iedereen die zich mee laat zuigen in mediagekte. Beetje daar gaan staan filmen en dan ook nog verticaal, dan verdien je het imho gewoon om te sterven,.quote:Op zondag 21 december 2014 21:46 schreef Smack10 het volgende:
Ebola voor iedereen die daar naar kijkt.
Volgens mij is iedereen die op Fok! post 12. Of simpel.quote:Op zondag 21 december 2014 20:13 schreef Abed het volgende:
[..]
Dit niet doen![]()
Dan ben je of simpel of 12.
Dan lees het topic nog maar eens fatsoenlijk door.quote:Op zondag 21 december 2014 21:00 schreef TimoV het volgende:
Jij bent echt zo'n verschrikkelijk simpel meisje, puur en alleen omdat jij het niet leuk vindt ga je hier op haten en hoop je dat iedereen met je mee doet. 99% van Nederland vindt dit leuk, en slechts 1% komt een beetje huilen en gaat lopen zieken op social media. Leuk is misschien niet zo'n sterk argument, maar goed zeker wel. Maar ik zie geen reden waarom dit zou moeten stopen, dusss kom nou eens met die sterke argumenten want die heb ik nog niet gehoord.
Ja live op tv, hebben we weer wat te kijken.quote:Op zondag 21 december 2014 21:51 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Mee eens. Ebola voor iedereen die zich mee laat zuigen in mediagekte. Beetje daar gaan staan filmen en dan ook nog verticaal, dan verdien je het imho gewoon om te sterven,.
Al doneer je 10.000 euro, dan nog zenden ze het niet uit.quote:Op maandag 22 december 2014 02:23 schreef Tanden68 het volgende:
Ik ga deze heerlijke plaat aanvragen.
Denk aan je bloeddruk en zet Studio Brussel aan.quote:Op maandag 22 december 2014 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al doneer je 10.000 euro, dan nog zenden ze het niet uit.
Want het moet natuurlijk wel in het straatje van deze zender passen. Vind de DJ het nummer niet goed, dan is het ook niet goed en draait men het niet. Draait men het toch dan gaat men kutten door er geluiden door te knallen of te praten.
Maar eigenlijk heeft 3FM geen beleid. Ze vinden zichzelf de uitvinders van muziek. Waar ze een aantal jaren geleden nog weigerden om dance te draaien zijn ze daar maar vanaf gestapt omdat ze zagen dat het aantal luisteraars drastisch afnam. SR is hun jaarlijkse charme-offensief en heel wat naieve schapen trapt er weer in, want OEH WAT IS HET GEZELLIG. LEKKER MET EEN BAKJE CHOC OP DE BANK NAAR GARY FRECKDOM KIJKEN HIHIHIHIHI. EN DEBIEL GEELEN MET Z'N MAFFE ROZE PAKJE HAHAHAHAHAHAHA
Als ik niet gedwongen naar 3FM hoef te luisteren dan Q-Music Belgie.quote:Op maandag 22 december 2014 09:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk en zet Studio Brussel aan.
Ja, leg eens uit waarom je dat doetquote:Op donderdag 18 december 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom hier uberhaupt energie aan spenderen?
hahaha jaquote:Op maandag 22 december 2014 10:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, leg eens uit waarom je dat doet.
Zolang je zelf maar een goed gevoel eraan over houdt he, wat maakt het verder uitquote:Op maandag 22 december 2014 13:30 schreef Bloem84 het volgende:
iedereen gaat weer met een fijn gevoel de kerst in, boeiend dat er mensen rijk van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |