Ja, leg eens uit waarom je dat doetquote:Op donderdag 18 december 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom hier uberhaupt energie aan spenderen?
hahaha jaquote:Op maandag 22 december 2014 10:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, leg eens uit waarom je dat doet.
Zolang je zelf maar een goed gevoel eraan over houdt he, wat maakt het verder uitquote:Op maandag 22 december 2014 13:30 schreef Bloem84 het volgende:
iedereen gaat weer met een fijn gevoel de kerst in, boeiend dat er mensen rijk van worden.
ik moest lachenquote:Op maandag 22 december 2014 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al doneer je 10.000 euro, dan nog zenden ze het niet uit.
Want het moet natuurlijk wel in het straatje van deze zender passen. Vind de DJ het nummer niet goed, dan is het ook niet goed en draait men het niet. Draait men het toch dan gaat men kutten door er geluiden door te knallen of te praten.
Maar eigenlijk heeft 3FM geen beleid. Ze vinden zichzelf de uitvinders van muziek. Waar ze een aantal jaren geleden nog weigerden om dance te draaien zijn ze daar maar vanaf gestapt omdat ze zagen dat het aantal luisteraars drastisch afnam. SR is hun jaarlijkse charme-offensief en heel wat naieve schapen trapt er weer in, want OEH WAT IS HET GEZELLIG. LEKKER MET EEN BAKJE CHOC OP DE BANK NAAR GARY FRECKDOM KIJKEN HIHIHIHIHI. EN DEBIEL GEELEN MET Z'N MAFFE ROZE PAKJE HAHAHAHAHAHAHA
quote:
Godverdomme eend wat een lelijke tekening. Wil je dat die mensen netvlieskanker krijgen ofzo ik zou dit zelfs nog niet in mijn open haard willen flikkeren, klootzakquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 14:42 schreef Aberella het volgende:
[..]
Godverdomme eend wat een lelijke tekening. Wil je dat die mensen netvlieskanker krijgen ofzo ik zou dit zelfs nog niet in mijn open haard willen flikkeren, klootzak
BOODSCHAP OUWE GEILE STIERENKN!!1!!1!quote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heb je ook nog een boodschap voor de Fokkers?
BOODSCHAP!!!quote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heb je ook nog een boodschap voor de Fokkers?
De volwaardige 3fm-crew gaat daarmee op een welverdiende wereldcruise .quote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef Vasilevski het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit iemand uitgezocht wat er met het geld van eerdere SR's gebeurd is? Gezien wat er later over Live Aid bekend werd.
Is voor de operaties van Claudia de Breijquote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef Vasilevski het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit iemand uitgezocht wat er met het geld van eerdere SR's gebeurd is? Gezien wat er later over Live Aid bekend werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |