ik moest lachenquote:Op maandag 22 december 2014 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al doneer je 10.000 euro, dan nog zenden ze het niet uit.
Want het moet natuurlijk wel in het straatje van deze zender passen. Vind de DJ het nummer niet goed, dan is het ook niet goed en draait men het niet. Draait men het toch dan gaat men kutten door er geluiden door te knallen of te praten.
Maar eigenlijk heeft 3FM geen beleid. Ze vinden zichzelf de uitvinders van muziek. Waar ze een aantal jaren geleden nog weigerden om dance te draaien zijn ze daar maar vanaf gestapt omdat ze zagen dat het aantal luisteraars drastisch afnam. SR is hun jaarlijkse charme-offensief en heel wat naieve schapen trapt er weer in, want OEH WAT IS HET GEZELLIG. LEKKER MET EEN BAKJE CHOC OP DE BANK NAAR GARY FRECKDOM KIJKEN HIHIHIHIHI. EN DEBIEL GEELEN MET Z'N MAFFE ROZE PAKJE HAHAHAHAHAHAHA
quote:
Godverdomme eend wat een lelijke tekening. Wil je dat die mensen netvlieskanker krijgen ofzo ik zou dit zelfs nog niet in mijn open haard willen flikkeren, klootzakquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 14:42 schreef Aberella het volgende:
[..]
Godverdomme eend wat een lelijke tekening. Wil je dat die mensen netvlieskanker krijgen ofzo ik zou dit zelfs nog niet in mijn open haard willen flikkeren, klootzak
BOODSCHAP OUWE GEILE STIERENKN!!1!!1!quote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heb je ook nog een boodschap voor de Fokkers?
BOODSCHAP!!!quote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heb je ook nog een boodschap voor de Fokkers?
De volwaardige 3fm-crew gaat daarmee op een welverdiende wereldcruise .quote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef Vasilevski het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit iemand uitgezocht wat er met het geld van eerdere SR's gebeurd is? Gezien wat er later over Live Aid bekend werd.
Is voor de operaties van Claudia de Breijquote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef Vasilevski het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit iemand uitgezocht wat er met het geld van eerdere SR's gebeurd is? Gezien wat er later over Live Aid bekend werd.
voor dr nieuwe hoeven¿quote:Op maandag 22 december 2014 15:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is voor de operaties van Claudia de Breij
http://www.rodekruis.nl/c(...)2014/eerdere-editiesquote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef Vasilevski het volgende:
"Toevallig langs gezapt "quote:Op maandag 22 december 2014 17:37 schreef de_boswachter het volgende:
Toevallig zapte ik zojuist op TV langs SR en wie zag ik weer lollig doen, Gerard Eckdom. Zet op deze kleine dikzak een camera en er rolt fulltime schijt uit. Bah.
Meteen weer afgezet, wat een kutshow.
Zit bij mij op kanaal 13, ik weet niet welke provider jij hebt? Maar dan kom je er inderdaad wel eens langs.quote:
dadtquote:Op maandag 22 december 2014 19:32 schreef whosvegas het volgende:
Maar goed, er moet altijd wat te zeiken zijn. laten we blij zijn dadt dsat hier kan
Snap je het nu nog niet? Ze zijn dringend op zoek naar een theme. Waar ze vorig jaar Tsunami spamden moeten ze ook dit jaar iets geforceerd vinden waar een bass in zit en waar men gezellig op kan doen. Nou, dan krijg je dus dit soort shit.quote:Op maandag 22 december 2014 19:41 schreef whosvegas het volgende:
Het enige wat over SR te zeiken valt, is dat de muziek een stuk beter kan.
Kun je een keer een plaatje aanvragen, ga je dit soort bagger aanvragen![]()
En een nummer wat regelmatig voorbij komt:
Wat hebben de meeste mensen een bagger smaak
Alleen maar de kudde volgen, wat muziek betreft dan
Jij snapt het niet.quote:Op maandag 22 december 2014 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Snap je het nu nog niet? Ze zijn dringend op zoek naar een theme. Waar ze vorig jaar Tsunami spamden moeten ze ook dit jaar iets geforceerd vinden waar een bass in zit en waar men gezellig op kan doen. Nou, dan krijg je dus dit soort shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |