voor dr nieuwe hoevenżquote:Op maandag 22 december 2014 15:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is voor de operaties van Claudia de Breij
http://www.rodekruis.nl/c(...)2014/eerdere-editiesquote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef Vasilevski het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit iemand uitgezocht wat er met het geld van eerdere SR's gebeurd is? Gezien wat er later over Live Aid bekend werd.
"Toevallig langs gezapt "quote:Op maandag 22 december 2014 17:37 schreef de_boswachter het volgende:
Toevallig zapte ik zojuist op TV langs SR en wie zag ik weer lollig doen, Gerard Eckdom. Zet op deze kleine dikzak een camera en er rolt fulltime schijt uit. Bah.
Meteen weer afgezet, wat een kutshow.
Zit bij mij op kanaal 13, ik weet niet welke provider jij hebt? Maar dan kom je er inderdaad wel eens langs.quote:
dadtquote:Op maandag 22 december 2014 19:32 schreef whosvegas het volgende:
Maar goed, er moet altijd wat te zeiken zijn. laten we blij zijn dadt dsat hier kan
Snap je het nu nog niet? Ze zijn dringend op zoek naar een theme. Waar ze vorig jaar Tsunami spamden moeten ze ook dit jaar iets geforceerd vinden waar een bass in zit en waar men gezellig op kan doen. Nou, dan krijg je dus dit soort shit.quote:Op maandag 22 december 2014 19:41 schreef whosvegas het volgende:
Het enige wat over SR te zeiken valt, is dat de muziek een stuk beter kan.
Kun je een keer een plaatje aanvragen, ga je dit soort bagger aanvragen![]()
En een nummer wat regelmatig voorbij komt:
Wat hebben de meeste mensen een bagger smaak
Alleen maar de kudde volgen, wat muziek betreft dan
Jij snapt het niet.quote:Op maandag 22 december 2014 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Snap je het nu nog niet? Ze zijn dringend op zoek naar een theme. Waar ze vorig jaar Tsunami spamden moeten ze ook dit jaar iets geforceerd vinden waar een bass in zit en waar men gezellig op kan doen. Nou, dan krijg je dus dit soort shit.
Sorry, het 'anthem' als ik de wiki mag geloven.quote:Op maandag 22 december 2014 19:53 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Jij snapt het niet.
Dit: is de theme dit jaar.
Echt waar maken mensen zich druk om zeg.
Ja want dat is belangrijk in het leven en maakt je een baas.quote:Op maandag 22 december 2014 19:56 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Oja Ekdom is een baas.
Deze man heeft meer muziekkennis dan ons allen bij elkaar.
Er is er maar 1 hier kortzichtig en dat ben jij.quote:Op maandag 22 december 2014 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja want dat is belangrijk in het leven en maakt je een baas.
Kortzichtige hippie.
Je zit hier in KLB, domme kut.quote:Op maandag 22 december 2014 20:09 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Er is er maar 1 hier kortzichtig en dat ben jij.
Je zit al 10 pagina's af te geven op SR.
Je mag het niks vinden maar ga geen meningen afkraken van mensen die het wel waarderen.
Ieder zijn ding.
Je bent al deze aandacht niet waard.quote:Op maandag 22 december 2014 20:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je zit hier in KLB, domme kut.
Hij is een zure kut.quote:Op maandag 22 december 2014 20:11 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Je bent al deze aandacht niet waard.
De enige domme kut ben jij als je meningen van anderen niet accepteert.
Weltrusten
Jij accepteert mijn mening toch ook niet? Oh wacht, je kijkt niet verder dan je beperkte wereldje autist!!!quote:Op maandag 22 december 2014 20:11 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Je bent al deze aandacht niet waard.
De enige domme kut ben jij als je meningen van anderen niet accepteert.
Weltrusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |