Ga nou maar lekker doneren en genieten van dat warme gevoel wat SR met zich meebrengt, hihi.quote:Op maandag 22 december 2014 20:18 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Zelfs the A-team valt niet zo vaak in herhaling
Moest jij geen SR kijken en je dertiende maand doneren zodat je jezelf weer goed voelt?quote:Op maandag 22 december 2014 20:18 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Zelfs the A-team valt niet zo vaak in herhaling
Het idee was goed geweest maar dat nummer kun je niet aanvragenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
He BOWA heb een tientje gedoneerd in jouw naam 👍
Smack my Bitch up.
Leek me wel leuk in relevantie tot het thema.
Iedereen zou eigenlijk dat nummer aan moeten vragen voor de arme meisjes in Afrikaquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:36 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het idee was goed geweest maar dat nummer kun je niet aanvragen.
'jij snapt t niet'quote:Op maandag 22 december 2014 19:53 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Jij snapt het niet.
Dit: is de theme dit jaar.
Echt waar maken mensen zich druk om zeg.
Sturen volgend jaar kilo's paté en duizenden laberadoorns daarheen onder het motto van: Afrika laat je likken :$ . Kunnen die seksueel gefrustreerde mannen daar paté op de ballen smeren en het eraf laten likken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:58 schreef Eyip het volgende:
[..]
Iedereen zou eigenlijk dat nummer aan moeten vragen voor de arme meisjes in Afrika
OK, wat is deze op de vroege morgenquote:Op dinsdag 23 december 2014 07:31 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Sturen volgend jaar kilo's paté en duizenden laberadoorns daarheen onder het motto van: Afrika laat je likken :$ . Kunnen die seksueel gefrustreerde mannen daar paté op de ballen smeren en het eraf laten likken.
Freakquote:Op dinsdag 23 december 2014 07:31 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Sturen volgend jaar kilo's paté en duizenden laberadoorns daarheen onder het motto van: Afrika laat je likken :$ . Kunnen die seksueel gefrustreerde mannen daar paté op de ballen smeren en het eraf laten likken.
Hij is grappiger dan wij allemaal bij elkaar in dit topic. Een baasquote:Op maandag 22 december 2014 10:12 schreef kikoooooo het volgende:
Sander Lantinga![]()
In elke zin een grap proberen te maken terwijl je geen humor hebt![]()
In deze ben ik helemaal met je eensquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK, wat is deze op de vroege morgen
Dat is ook echt vergelijkbaar hè. Teringquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:33 schreef BobbyB het volgende:
Sowieso dit hele goede doel ook.Alsof er in Nederland niet genoeg meisjes/vrouwen gedwongen in de prostitutie zitten. Of uberhaupt Nederlandse doelen die minstens zoveel aandacht verdienen. Maar nee, "zielige negertjes is altijd erger want anders gaan ze misschien weer denken dat we discrimineren
".
Helemaal gelijk, mijn voorbeeld is minder erg inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is ook echt vergelijkbaar hè. Tering
Tot zover mijn respect.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:07 schreef fathank het volgende:
Ik heb er niks mee maar Gerard Ekdom is wel een baas
quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij is grappiger dan wij allemaal bij elkaar in dit topic. Een baas
Gary fromdeck heb ik niet gehoord. Heb ook geen Serious request aan staan. Maar Gerard Ekdom is gewoon baas.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tot zover mijn respect.
Jij lacht ook om Gary Fromdeck ? Heel Nederland vind dit leuk schijnbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |