abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147793187
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 03:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ik begin even te twijfelen nu.

"Zie je zo"

Kan betekenen: ik zie je zo, maar dan ben je mijn vrouw, wat wrs niet waar is.
Maar kan ook betekenen: ik zie je zo, als in je ik zie je als een laag opgeleide.
Wat kan, maar waarom is dat zo?
Maakt het iets uit of je laag- of hoogopgeleid bent in die discussie?
De hoog opgeleide mensen denken van wel.
Maar is dat zo?
Hebben ze kennis die voortvloeit uit hun opleiding die ons dat doet suggereren?
An sich niet: 1. je weet niet nof ze echt hoog opgeleid zijn. 2. je weet niet of ze iets hebben gestudeerd dat relevant is tav het onderwerp.
Okee, we weten dus niets van hen behalve dat ze zeggen dat ze hoog opgeleid zijn en daardoor denken een soort overwicht te hebben?
Yep.
Dus het maakt niet uit wat voor studie je doet of gedaan hebt, het enige feit dat je zegt dat je hoog opgeleid bent, dat zorgt ervoor dat je een soort voorsprong hebt in een discussie op een forum, denken zij. Maw jouw argumenten zijn waar, die van de ander die niet zegt dat-ie hoog opgeleid is, niet?
Klopt idd, hoogopgeleid is een soort code en in dit soort discussies de waterscheiding tussen fascist (laag opgeleid) en niet fascist (hoog opgeleid).
En als mensen daar niet in passen, dan dwingen we hen daar wel toe, immers niemand wil graag bekend staan als fascist, toch?
Verder is de islam natuurlijk leidend in alles. :).
El hamdu lillah.
En verder gaan we alle registers opentrekken om zo iemand zwart te maken, what the hack, waarom niet?
Het kan we hebben de macht.
Ach, maak je niet druk, die trol ziet iedereen als "laagopgeleid" die het niet met haar eens is.

PVV-stemmer? *check* Laagopgeleid. Hekel aan criminele Marokkanen? *check* Laagopgeleid. Moeite met het islamofascisme? *check* Laagopgeleid.

Volgens mij is ze zelf laagopgeleid. *check*
pi_147793220
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2014 03:40 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ach, maak je niet druk, die trol ziet iedereen als "laagopgeleid" die het niet met haar eens is.

PVV-stemmer? *check* Laagopgeleid. Hekel aan criminele Marokkanen? *check* Laagopgeleid. Moeite met het islamofascisme? *check* Laagopgeleid.

Volgens mij is ze zelf laagopgeleid. *check*
Ik vind het wel frappant, Lemmeb (toch?), de tering zeg.
mutantje er bij als een gefrustreerde olifant.
Als er godverdorie iemand is die pc was, dan ben ik dat wel, toch? ;).
(En die collega's waarmee ik mee reed hadden 2 van de 3 wel op de universiteit gezeten: 1 had econometrie gedaan, de ander iets van godgeleerdheid, de derde niet trouwens, maar die dronk wel weer een biertje...)
I´m back.
pi_147793247
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 03:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ik begin even te twijfelen nu.

"Zie je zo"

Kan betekenen: ik zie je zo, maar dan ben je mijn vrouw, wat wrs niet waar is.
Maar kan ook betekenen: ik zie je zo, als in je ik zie je als een laag opgeleide.
Wat kan, maar waarom is dat zo?
Maakt het iets uit of je laag- of hoogopgeleid bent in die discussie?
De hoog opgeleide mensen denken van wel. De argumenten van hen zijn ahw meer-waar, want zij hebben veel moeite gedaan om heel ingewikkelde dingen te snappen. En dus houden ze niet van de argumenten van laag opgeleiden, even los van het feit of het echt laag opgeleiden zijn, want dat kunnen ze niet weten an sich, op een forum.
Maar is dat zo?
Hebben ze kennis die voortvloeit uit hun opleiding die ons dat doet suggereren, dus dat hun argumenten meer-waard zijn?
An sich niet: 1. je weet niet of ze echt hoog opgeleid zijn. 2. je weet niet of ze iets hebben gestudeerd dat relevant is tav het onderwerp.
Okee, we weten dus niets van hen behalve dat ze zeggen dat ze hoog opgeleid zijn en daardoor denken een soort verworven overwicht te hebben, op mensen die misschien ook hoog opgeleid zijn zelf?
Yep.
Dus het maakt niet uit wat voor studie je doet of gedaan hebt, het enige feit dat je zegt dat je hoog opgeleid bent, dat zorgt ervoor dat je een soort voorsprong hebt in een discussie op een forum, denken zij? Maw jouw argumenten zijn meer-waar, die van de ander die niet zegt dat-ie hoog opgeleid is, niet?
Klopt idd, hoogopgeleid is een soort code en in dit soort discussies de waterscheiding tussen fascist (laag opgeleid) en niet fascist (hoog opgeleid). Zo speelt dat uit?
En als mensen daar niet in passen, dan dwingen we hen daar wel toe, immers niemand wil graag bekend staan als fascist, toch?
Verder is de islam natuurlijk leidend in alles. :).
El hamdu lillah.
En verder gaan we alle registers opentrekken om zo iemand zwart te maken, what the hack, waarom niet?
Het kan we hebben de macht.
pi_147793276
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 03:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo zie ik je wel ja... :D.
Heb je een pretstudie gedaan?
Wat ook te boek staat als hoog opgeleid uiteraard. :').
I´m back.
pi_147793317
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 03:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan ben jij het wel ja. :P Daarom zou je ook moeten weten hoe het werkt.

Men maakt elkaar wijs dat iedereen die politiek correct is "hoogopgeleid" is (en zoniet, dan toch), en dat wordt er dan vanzelf toe verdraaid dat iedereen die "hoogopgeleid" is, ook politiek correct is. En ja, de meeste mensen willen nu eenmaal "slim", "hoogopgeleid" overkomen richting anderen, en dus gaat men zich lekker politiek gedragen met elkaar.

Grote lariekoek natuurlijk, zat "slimme" en/of "hogeropgeleide" mensen die zo rechts en/of politiek incorrect als de neten zijn, maar die zul je meestal niet op een forum als dit terugvinden.
pi_147793331
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 03:52 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dan ben jij het wel ja. :P Daarom zou je ook moeten weten hoe het werkt.

Men maakt elkaar wijs dat iedereen die politiek correct is "hoogopgeleid" is (en zoniet, dan toch), en dat wordt er dan vanzelf toe verdraaid dat iedereen die "hoogopgeleid" is, ook politiek correct is. En ja, de meeste mensen willen nu eenmaal "slim", "hoogopgeleid" overkomen richting anderen, en dus gaat men zich lekker politiek gedragen met elkaar.

Grote lariekoek natuurlijk, zat "slimme" en/of "hogeropgeleide" mensen die zo rechts en/of politiek incorrect als de neten zijn, maar die zul je meestal niet op een forum als dit terugvinden.
Ja, je hebt wel gelijk idd, ik als linksje ben daar uiteraard tegen.
I´m back.
pi_147793384
Het omgekeerde is natuurlijk ook waar: zat dombo's en laagopgeleiden die extreem poltiek correct zijn.

Volgens mij heeft het helemaal niets met hoog- of laagopgeleid zijn te maken, maar vooral met al dan niet conflictvermijdend zijn. En conflictvermijdend gedrag wordt in het algemeen nu eenmaal als "goed" en "slim" gezien, terwijl het tegenovergestelde gedrag ook precies tegenovergesteld beoordeeld wordt.

Onterecht imho. De slimste politici van deze aarde zoeken constant het conflict op.
pi_147793431
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 03:58 schreef hpeopjes het volgende:
Het omgekeerde is natuurlijk ook waar: zat dombo's en laagopgeleiden die extreem poltiek correct zijn.

Volgens mij heeft het helemaal niets met hoog- of laagopgeleid zijn te maken, maar vooral met al dan niet conflictvermijdend zijn. En conflictvermijdend gedrag wordt in het algemeen nu eenmaal als "goed" en "slim" gezien, terwijl het tegenovergestelde gedrag ook precies tegenovergesteld beoordeeld wordt.

Onterecht imho. De slimste politici van deze aarde zoeken constant het conflict op.
Ik moet je bekennen dat ik an sich conflictvermijdend ben, qua nature, en heel pragmatisch ingesteld ben. Ik heb absoluut niets met ideologie, en alles met pragmatiek, oplossen van problemen. Het is wel waar dat democratie te maken heeft met constante strijd, toen ik de twee series van House of Cards zag van netflix, werd ik echt op die werkelijk weer eens gewezen, leerzaam mbt hoe de macht werkt. En toch.... als je met moslims spreekt komt dit soort dingen gewoon niet aan... niets komt eigenlijk aan en ondertussen spelen ze spelletjes, Frank Underwood zou er bij blozen.
Het is ander universum, heel rauw en gemeen, niet ingesteld op compromis, maar op...
vernietiging van de tegenstander die niet islamitisch is of niet zoals zij dat zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 21-12-2014 04:12:39 ]
I´m back.
pi_147793465
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 04:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik moet je bekennen dat ik an sich conflictvermijdend ben, qua nature, en heel pragmatisch ingesteld ben. Ik heb absoluut niets met ideologie, en alles met pragmatiek, oplossen van problemen. Het is wel waar dat democratie te maken heeft met constante strijd, toen ik de twee series van House of Cards zag van netflix, werd ik echt op die werkelijk weer eens gewezen, leerzaam mbt hoe de macht werkt. En toch.... als je met moslims spreekt komt dit soort dingen gewoon niet aan... niets komt eigenlijk aan en ondertussen spelen ze spelletjes, Frank Underwood zou er bij blozen.
Dat laatste vind ik wel bijzonder. Dat jij dat nu ook inziet.
pi_147793474
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 04:12 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik wel bijzonder. Dat jij dat nu ook inziet.
Tja, ik heb een tijdje meegereden met "hoog opgeleide" moslims. ;). Behoorlijke discussie gehad.
Overigens op gewoon menselijk vlak is iedereen hetzelfde hoor, zo is het ook.
I´m back.
pi_147793479
quote:
Het is ander universum, heel rauw en gemeen, niet ingesteld op compromis, maar op...
vernietiging van de tegenstander die niet islamitisch is of niet zoals zij dat zien.
Dan zul je waarschijnlijk ook inzien dat het geen enkele zin heeft om daar een beetje gezapig en gezellig conflictvermijdend mee te handjeklappen. Zo van "joh wij geven jullie dat, en dan geven jullie ons dat, en dan laten we elkaar voortaan met rust en zijn we straks allemaal weer blij".
pi_147793490
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 04:18 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dan zul je waarschijnlijk ook inzien dat het geen enkele zin heeft om daar een beetje gezapig en gezellig conflictvermijdend mee te handjeklappen. Zo van "joh wij geven jullie dat, en dan geven jullie ons dat, en dan laten we elkaar voortaan met rust en zijn we straks allemaal weer blij".
Ja, klopt wel idd. Het is allemaal wel vrij fundamenteel waar je mee geconfronteerd wordt. Als linkse heb ik dat wel meerdere malen meegemaakt.
I´m back.
pi_147793496
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 04:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, klopt wel idd. Het is allemaal wel vrij fundamenteel waar je mee geconfronteerd wordt. Als linkse heb ik dat wel meerdere malen meegemaakt.
Met een tot op het bot overtuigde zwartekousenkerkchristen valt ook geen land te bezeilen. Gelukkig hebben we die er al heel wat jaren onder. Maar geef die ook vooral geen vinger.
pi_147793498
Maar goed, slapen voor nu. ;).
I´m back.
pi_147793502
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 04:22 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Met een tot op het bot overtuigde zwartekousenkerkchristen valt ook geen land te bezeilen. Gelukkig hebben we die er al heel wat jaren onder. Maar geef die ook vooral geen vinger.
Dan ben je je hand kwijt idd, het is niet anders dan met moslims...
I´m back.
  zondag 21 december 2014 @ 09:03:45 #136
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147794005
Goed verhaal dit jongens, ik vind het een normale besteding van je tijd dit om 4 uur s nachts
Laffe huichelaar
pi_147794019
Waarom doen ze dit eigenlijk in Feedback?
pi_147794048
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 03:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

(En die collega's waarmee ik mee reed hadden 2 van de 3 wel op de universiteit gezeten: 1 had econometrie gedaan, de ander iets van godgeleerdheid, de derde niet trouwens, maar die dronk wel weer een biertje...)
Ik zal je eens wat vertellen Ryan.

Het draait niet allemaal om jou. En je was ook niet beter of een redder omdat je vroeger "politiek correct" was, wat dat ook mag betekenen. Dat jij mensen accepteert is geen gunst. Het is gewoon normaal gedrag. Je bent niet beter dan hen.

Al dat politiek correcte blijkt maar een dun laagje van moreel verheven nepheid. Verder is al 12.000x gezegd dat Yasmin, noch ik, moslim zijn.

Maar je wil het natuurlijk graag over moslimextremisme gooien. Met je elhamdulilah. Snap ik. Helaas voor jou is dat in het geheel niet van toepassing.

Als jij een fascistisch voorstel van Graus steunt, kun je wat tegengas verwachten, hoe moreel verheven je je verder ook voelt.

Verder even deze post nog eens herhalen want het lijkt niet echt door te dringen.

quote:
Oh ik wil hier wel op reageren hoor. Je hebt immers alle recht van spreken, niemand heeft gezegd dat je dat niet zou hebben. De slachtofferrol kun je weer gewoon laten varen. Het punt is dat je kritiek op de Islam verwart met het voorstellen van beroepsverboden voor moslims. Met dat laatste ga jij akkoord, of althans - je vindt het voorstel begrijpelijk. In dat licht bezien heeft je retoriek dan ook niets te maken met 'kritiek' op de Islam, maar alles met begrip voor een fascistisch voorstel. Een voorstel dat inhoudelijk indruist tegen onze constitutie en de maatschappelijk vastgestelde waarden en normen.

Verder meen je vast te moeten stellen dat mensen je 'dehumaniseren'. Dat is interessant, mede gezien het gegeven dat je kennelijk niet door hebt dat jij dat aan de lopende band doet als het gaat om moslim. Op basis van uitspraken van een (mede laagopgeleide) collega in de auto of op het werk meen jij zelfs het een en ander te kunnen extrapoleren naar de Islam of alle moslims. Je argumenten zijn nergens op gebaseerd - of ja eigenlijk alleen op de onderbuik. Als je argumenten in de prullenbak worden geschoten - doordat andere mensen er recht doorheen kunnen kijken en middels feiten je retoriek afslachten, dan pareer je dat wijselijk en ga je gewoon weer op basis van een ander onderbuikgevoel redeneren.

Tot slot hangt het stemgedrag in grote lijnen zeker samen met intelligentieniveau. Als wij een partij als de PVV nader bekijken, valt te constateren dat er voornamelijk lageropgeleide - blanke - mensen op stemmen die over heel veel dingen alleen maar ontevreden zijn. Verder zijn het vaak laagverdieners. Ze hebben een uiterst pessimistisch wereldbeeld - en dat noem ik kort gezegd verzuurd inderdaad. Ze mogen gewoon meedoen met het democratisch debat, maar ze mogen op grond van hun argumentatie ook de grond in worden geboord.

Verder is het leuk dat je stelt voor een egalitaire samenleving te zijn - maar ondertussen wel begrip heeft voor een voorstel als deze. Dat zegt toch wel iets over je ongezonde positie in deze gehele discussie.
  zondag 21 december 2014 @ 09:10:14 #139
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147794050
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 09:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom doen ze dit eigenlijk in Feedback?
Geen flauw idee.
Laffe huichelaar
pi_147794109
quote:

[..]

Net of jij een eerlijk spel speelt door àlle moslims nu neer te zetten als rauwe gemene beestachtige fundamentalisten. Die "ons kapot willen maken met spelletjes".

Je maakt geen onderscheid en ook je politiek correcte verleden maakt je geen beter persoon. Je voorgestelde morele verhevenheid is nergens op gebaseerd.

Jouw spel is valser en lager.

Maar goed, je hebt je beslissing gemaakt. Dus succes ermee. Gewoon de zoveelste teleurgestelde laagopgeleide man die zich aansluit bij de PVV-meute. Veel verschil zal het niet maken, maar goed dat je een nieuwe invulling van je leven hebt gevonden. ^O^
  zondag 21 december 2014 @ 09:31:41 #141
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zondag 21 december 2014 @ 09:37:21 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147794256
#team drugshond. Laten we alleen nog maar lief doen tegen elkaar #rondjeplusje
Laffe huichelaar
pi_147794734
Ik ga dit allemaal niet lezen hoor.
pi_147796302
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 10:18 schreef Specularium het volgende:
Ik ga dit allemaal niet lezen hoor.
quote:
19s.gif Op zondag 21 december 2014 03:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen even zeggen dat ik Specuhenk best een droge mod vindt.
  zondag 21 december 2014 @ 11:55:43 #145
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147796348
quote:
19s.gif Op zondag 21 december 2014 11:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

[..]

Je hebt een typfoutje gemaakt, het moet specuhunk zijn
Laffe huichelaar
pi_147796373
quote:
9s.gif Op zondag 21 december 2014 11:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je hebt een typfoutje gemaakt, het moet specuhunk zijn
Nee. Het moet Henk zijn. Andes zeg jij Specuhunk tegen je mannetje en ik zeg Specuhenk?
pi_147796414
quote:

[..]

_O-

De jihad gaat je goed af zo te zien. In ieder topic moslims criminaliseren. Bin Laden wenst je vanuit de hemel nog even met gepaste trots succes toe.
  zondag 21 december 2014 @ 12:05:01 #148
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147796546
quote:
14s.gif Op zondag 21 december 2014 11:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

_O-

De jihad gaat je goed af zo te zien. In ieder topic moslims criminaliseren. Bin Laden wenst je vanuit de hemel nog even met gepaste trots succes toe.
We gingen lief doen ja. Laten we FB maar weer gewoon voor FB gaan gebruiken
Laffe huichelaar
pi_147798307
Ho weerstand jongens. Nu is het weer Feedback!
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 21 december 2014 @ 13:13:56 #150
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147798458
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2014 13:09 schreef Mutant01 het volgende:
volgens mij he, ik kan het verkeerd zien maar volgens mij houdt Ryan een of andere tirade, waar xa1pt op reageert. Mooi, staan ze weer gelijk.

Dan heb ik er geen zin in dat ryan weer wat terugzegt, waar x1pt weer op reageert waarna we binnen een dag weer een pagina of 2 verder zijn. Ze staan gelijk en verder mogen ze het ergens anders uitvechten.

Ik zie niet precies hoe dat met weerstand te maken heeft. Maar nogmaals, dat kan ook aan mij liggen
Laffe huichelaar
  zondag 21 december 2014 @ 13:20:04 #151
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147798644
De 3de wereldoorlog tussen moslims en de rest van de beschaving is hier begonnen in de FB.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147798656
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2014 13:09 schreef Mutant01 het volgende:
Mutant weer in zijn slachtofferhol.
pi_147798814
quote:
9s.gif Op zondag 21 december 2014 13:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

volgens mij he, ik kan het verkeerd zien maar volgens mij houdt Ryan een of andere tirade, waar xa1pt op reageert. Mooi, staan ze weer gelijk.

Dan heb ik er geen zin in dat ryan weer wat terugzegt, waar x1pt weer op reageert waarna we binnen een dag weer een pagina of 2 verder zijn. Ze staan gelijk en verder mogen ze het ergens anders uitvechten.

Ik zie niet precies hoe dat met weerstand te maken heeft. Maar nogmaals, dat kan ook aan mij liggen
Ik constateer dat een user gisteren om half negen in de avond het volgende schreef:

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil geen spelbreker zijn van jullie fittie, maar volgens mij is dit het feedback topic en niet de SC -O-
Twee minuten daarna ging het alweer mis, doordat een user door bleef traineren over Jelle. Vervolgens ging het over piemels.

Ryan3, duidelijk gefrustreerd vanwege het feit dat hij in een ander topic de grond is in geboord, reageert vervolgens op Kosmoproleet:

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ah, jij kan er vast wel een stukje over schrijven, want jij bent Hoog Opgeleid. Dan werkt je verstand beter en ga je niet op de PVV stemmen. :D.
Kosmoproleet wijst hem erop dat dit niet juiste topic is voor deze discussie. Specularium komt nog als een spuit Elfletterig binnenwandelen en constateert:

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:58 schreef Specularium het volgende:
Goed idee, niet hier.
Midden in de nacht stelt Friek_ nog wat aan de kaak. Om drie uur snachts gaat het over Specularium.

Om negen over drie komt Ryan3 weer om de hoek kijken en reageert op de post van Kosmoproleet van een halve dag terug.

quote:
14s.gif Op zondag 21 december 2014 03:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, ahum...
ErG HooG OpgeleiD A....?
En dan zeg het maar over de mensen die ErG LaaG OpgeleiD E zijn hè... :). In dat topic, op die plek..
Vervolgens gaan Ryan3 en de kloon van Lemmeb met elkaar in discussie, strelen ze elkaars ego en geven ze nog even aan hoe kut moslims eigenlijk zijn.

Om negen uur geef jij op een sarcastische manier aan dat ze een betere nachtbesteding kunnen zoeken. Niet lang daarna reageert Kosmoproleet (terecht) op de tirade van Ryan3. Mods geven aan het niet te zullen lezen en dat men even wat liever tegen elkaar moet doen.

Er volgt een herhaling van zetten over Specularium. Om 11:59 volgt nog een post van Xa1pt jegens Ryan3.

Dan wordt door een mod besloten om FB toch maar voor FB te gaan gebruiken.

Tot zover mijn feitelijke weergave van de situatie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_147798852
Bedankt Hans.
pi_147798883
lol
pi_147798884
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:27 schreef Specularium het volgende:
Bedankt Hans.
Specularium weer in zijn slachtofferrol.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 21 december 2014 @ 13:28:40 #157
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147798886
quote:
17s.gif Op zondag 21 december 2014 13:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik constateer dat een user gisteren om half negen in de avond het volgende schreef:

[..]

Twee minuten daarna ging het alweer mis, doordat een user door bleef traineren over Jelle. Vervolgens ging het over piemels.

Ryan3, duidelijk gefrustreerd vanwege het feit dat hij in een ander topic de grond is in geboord, reageert vervolgens op Kosmoproleet:

[..]

Kosmoproleet wijst hem erop dat dit niet juiste topic is voor deze discussie. Specularium komt nog als een spuit Elfletterig binnenwandelen en constateert:

[..]

Midden in de nacht stelt Friek_ nog wat aan de kaak. Om drie uur snachts gaat het over Specularium.

Om negen over drie komt Ryan3 weer om de hoek kijken en reageert op de post van Kosmoproleet van een halve dag terug.

[..]

Vervolgens gaan Ryan3 en de kloon van Lemmeb met elkaar in discussie, strelen ze elkaars ego en geven ze nog even aan hoe kut moslims eigenlijk zijn.

Om negen uur geef jij op een sarcastische manier aan dat ze een betere nachtbesteding kunnen zoeken. Niet lang daarna reageert Kosmoproleet (terecht) op de tirade van Ryan3. Mods geven aan het niet te zullen lezen en dat men even wat liever tegen elkaar moet doen.

Er volgt een herhaling van zetten over Specularium. Om 11:59 volgt nog een post van Xa1pt jegens Ryan3.

Dan wordt door een mod besloten om FB toch maar voor FB te gaan gebruiken.

Tot zover mijn feitelijke weergave van de situatie.
En als je nou je feitelijke weergave zo eens leest, een A4'tje lang gezeik over en weer wat niets met feedback te maken heeft, is jouw conclusie dat het raar is dat we maar weer overgaan tot feedback? :?
Laffe huichelaar
pi_147798900
Om eerlijk te zijn: Ik heb de aanzet gegeven voor die vreemde discussie...

Had ik niet moeten doen.
  zondag 21 december 2014 @ 13:29:03 #159
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147798901
_O-

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147798921
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En als je nou je feitelijke weergave zo eens leest, een A4'tje lang gezeik over en weer wat niets met feedback te maken heeft, is jouw conclusie dat het raar is dat we maar weer overgaan tot feedback? :?
Nee, mijn conclusie is dat er rijkelijk laat is overgegaan tot feedback.
Allah Al Watan Al Malik
pi_147798952
Gewoon doorgaan in dit Graus topic mensen..

Best simpel. Ik geef wel een aanzet.

Vond het tof dat we nog konden reageren op wat er werd gezegd.
pi_147798976
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Om eerlijk te zijn: Ik heb de aanzet gegeven voor die vreemde discussie...

Had ik niet moeten doen.
o|O })
  zondag 21 december 2014 @ 13:33:03 #163
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147799012
quote:
6s.gif Op zondag 21 december 2014 13:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, mijn conclusie is dat er rijkelijk laat is overgegaan tot feedback.
En dat uit je door te mopperen als ik zeg dat we overgaan tot feedback. Ik vind het zonde. Je weet dat ik hunker naar erkenning. Geef me dan een schouderklopje en zeg, goed gedan knul, volgende keer alleen liever wat eerder en dan zeg ik is goed pap O+ en dan is alles weer goed
Laffe huichelaar
pi_147799096
quote:
9s.gif Op zondag 21 december 2014 13:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En dat uit je door te mopperen als ik zeg dat we overgaan tot feedback. Ik vind het zonde. Je weet dat ik hunker naar erkenning. Geef me dan een schouderklopje en zeg, goed gedan knul, volgende keer alleen liever wat eerder en dan zeg ik is goed pap O+ en dan is alles weer goed
Dat had ik gedaan als je eerst Ryan3 en Lemmeb een trap onder hun reet had gegeven. Nu ben ik maar half tevreden. Zo snel ben ik niet te pleasen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_147799177
Ryan en hopjes speelden ook wel een beetje sneaky hoor.

Om half 4 slapen alle modjes.

En we mochten nog reageren.

Kan erger dus. :Y)
  zondag 21 december 2014 @ 13:39:15 #166
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147799205
quote:
6s.gif Op zondag 21 december 2014 13:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat had ik gedaan als je eerst Ryan3 en Lemmeb een trap onder hun reet had gegeven. Nu ben ik maar half tevreden. Zo snel ben ik niet te pleasen.
Ik geef niet zo snel mensen een trap onder hun reet. Nou ja, gister schoot ik dan wel even uit mijn slof, maar het is ook gewoon raar als je uit het niets iemand de huid vol komt schelden. Over het algemeen ben ik een hele lieve jongen. Hoewel tem af en toe moppert over mijn gilles de la tourette
Laffe huichelaar
pi_147799248
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik geef niet zo snel mensen een trap onder hun reet. Nou ja, gister schoot ik dan wel even uit mijn slof, maar het is ook gewoon raar als je uit het niets iemand de huid vol komt schelden. Over het algemeen ben ik een hele lieve jongen. Hoewel tem af en toe moppert over mijn gilles de la tourette
Jelle is ook een hele pientere en lieve jongen trouwens. Die gaat niet 'zomaar' los. Maar dat even terzijde.
Allah Al Watan Al Malik
pi_147799291
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:39 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel tem af en toe moppert over mijn gilles de la tourette
Maar dat is gewoon een aandoening, kan men je niet heel erg kwalijk nemen.

Doe ik wel natuurlijk.
  zondag 21 december 2014 @ 13:43:14 #169
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147799308
quote:
2s.gif Op zondag 21 december 2014 13:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jelle is ook een hele pientere en lieve jongen trouwens. Die gaat niet 'zomaar' los. Maar dat even terzijde.
Hopen dat wanneer hij ooit weer losgelaten wordt, hij die kant wat meer laat zien. Pakweg een jaar geleden vond ik het nog een topuser, is ergens 180 graden gedraaid.

Maar goed, dat is ook niks voor hier joh
Laffe huichelaar
pi_147799385
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hopen dat wanneer hij ooit weer losgelaten wordt, hij die kant wat meer laat zien. Pakweg een jaar geleden vond ik het nog een topuser, is ergens 180 graden gedraaid.

Maar goed, dat is ook niks voor hier joh
Ik kan alleen aangeven dat je collega hier voor een groot deel ook debet aan is. Maar dat moet hij maar even bij zichzelf ten rade gaan. Het op de man spelen als het gaat om users kan natuurlijk een averechts effect hebben, zeker als moderator. Continu iemand betichten van het aannemen van een slachtofferrol - is daar slechts een klein voorbeeld van.

Maar goed, enough said.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 21 december 2014 @ 13:49:32 #171
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147799500
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik kan alleen aangeven dat je collega hier voor een groot deel ook debet aan is. Maar dat moet hij maar even bij zichzelf ten rade gaan. Het op de man spelen als het gaat om users kan natuurlijk een averechts effect hebben, zeker als moderator. Continu iemand betichten van het aannemen van een slachtofferrol - is daar slechts een klein voorbeeld van.

Maar goed, enough said.
Als jelle nou alleen zo zou doen tegen specularium, zou ik nog aan kunnen nemen dat het ook zijn schuld is. Maar ik zag hem over heel FOK! allerlei mensen bashen, bedreigen en uitschelden.

En ik geloof niet dat er een reden kan zijn jezelf zo te laten gaan als hij zo eens doet.

Maar ik vind het niet netjes dat verder zo publiekelijk te bespreken, terwijl hij zich niet kan verdedigen. Mocht je daar behoefte aan hebben, wil ik best doorgaan in PM of DM
Laffe huichelaar
pi_147799718
quote:

[..]

Continu iemand betichten van het aannemen van een slachtofferrol - is daar slechts een klein voorbeeld van.

Maar goed, enough said.
Dat doe ik vooral bij jou, en terecht zo blijkt weer.
Met hem heb ik verder nooit conflicten gehad.

Maar aangezien hij zichzelf niet meer kan verdedigen is het wel genoeg voor hier, over hem.
pi_147799731
Ja, wat timmeh dus ongeveer zegt met iets teveel tekst.
pi_147800015
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:20 schreef Mani89 het volgende:
De 3de wereldoorlog tussen moslims en de rest van de beschaving is hier begonnen in de FB.
quote:
Continu iemand betichten van het aannemen van een slachtofferrol - is daar slechts een klein voorbeeld van.
Als er een NK Slachtofferrol Aannemen bestond, won jij dat toernooi jaarlijks glansrijk. Zie ook weer je gehuil in dit topic. Je bent helemaal geen partij in deze zaak, maar je zit te jengelen als een kind wiens lolly net is afgepakt.

Verder is Specuhenk een prima mod; beter en geloofwaardiger dan jij ooit was. :*
pi_147800094
Nee Elfletterig was de beste mod ooit.
pi_147800107
O ja... en iemand die als een wilde gek de mods verrot gaat zitten schelden en niet van ophouden weet, wordt volkomen terecht geband.
pi_147800135
quote:
14s.gif Op zondag 21 december 2014 14:08 schreef Elfletterig het volgende:
O ja... en iemand die als een wilde gek de mods verrot gaat zitten schelden en niet van ophouden weet, wordt volkomen terecht geband.
Bedankt, Hans.
pi_147800235
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nee Elfletterig was de beste mod ooit.
Vast niet. Het is een beetje als de voetballer die vlak voor tijd invalt en geen rapportcijfer meer krijgt. Te kort meegedaan om goed te kunnen beoordelen.

Ik kom hier ook niet buurten om mezelf te verheerlijken, maar om de NWS-mods een hart onder de riem te steken. Het is zonder dat hysterische gescheld en voortdurende gestook vanuit de POL-café-hoek al lastig genoeg om dit forum te modden. Houd s.v.p. eens in je achterhoofd dat mensen dit werk vrijwillig doen. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2014 14:11:37 ]
pi_147800250
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:56 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat doe ik vooral bij jou, en terecht zo blijkt weer.
Met hem heb ik verder nooit conflicten gehad.

Maar aangezien hij zichzelf niet meer kan verdedigen is het wel genoeg voor hier, over hem.
Wat bedoel je met terecht zo blijkt maar weer? Of is een feitelijke constatering op zichzelf al een slachtofferol.
Allah Al Watan Al Malik
pi_147800279
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Vast niet. Het is een beetje als de voetballer die vlak voor tijd invalt en geen rapportcijfer meer krijgt. Te kort meegedaan om goed te kunnen beoordelen.

Ik kom hier ook niet buurten om mezelf te verheerlijken, maar om de NWS-mods een hart onder de riem te steken. Het is zonder dat hysterische gescheld en voortdurende gestook vanuit de POL-café-hoek al lastig genoeg om dit forum te modden. Houd s.v.p. eens in je achterhoofd dat mensen dit werk vrijwillig doen. :{
Volgens mij hebben de mods je tong niet nodig om hun reet mee af te vegen. Echt niet.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')