abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147784117
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:25 schreef mig72 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Volgens mij niet aangezien hij vaak fotos post van mooie blondines, hele series vol.

Maar hij heeft wel anderszijds gezegd dat hij er niet tegen kan dat jonge meiden in korte broeken de straat op gaan. Dat is volgens hen onzedelijk.
Zit Grauss hier?
I´m back.
  zaterdag 20 december 2014 @ 20:25:45 #102
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147784125
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:25 schreef mig72 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Volgens mij niet aangezien hij vaak fotos post van mooie blondines, hele series vol.

Maar hij heeft wel anderszijds gezegd dat hij er niet tegen kan dat jonge meiden in korte broeken de straat op gaan. Dat is volgens hen onzedelijk.
Zal wel compensatiegedrag zijn, komt hij uit een woestijncultuur? Dan snap ik wel dat je daar niet open over bent.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 20 december 2014 @ 20:27:11 #103
430880 mig72
De Professional
pi_147784187
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:22 schreef Jellereppe het volgende:
Mensen die de FrontPage op dit aspect durven te verdedigen. Helemaal waus. Elk mens met een beetje normaal herseninhoud kan zien en aanschouwen dat wat daar allemaal door het vuil aan reacties wordt geplaatst geen normaal gedrag is. En dan durven niet nader te noemen types 'sociaal acceptabel gedrag' in de mond te nemen. Ja, en ondertussen vrolijk door gaan met schrijven van artikelen voor de FrontPage. Als we het hebben over met twee maten meten.
Ik wil het mogelijke waarheidsgehalte hiervan noch bevestigen noch ontkennen aangezien ik niet op de FP kom, maar is er geen seperate Feedback daarvoor?
  Redactie Frontpage zaterdag 20 december 2014 @ 20:31:10 #104
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_147784328
Ik wil geen spelbreker zijn van jullie fittie, maar volgens mij is dit het feedback topic en niet de SC -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 20 december 2014 @ 20:32:11 #105
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147784387
Ja Jelle, kom even buurten in de NWS SC.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 20 december 2014 @ 20:33:50 #106
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_147784455
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 19:29 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En ik vind dat je een schuimbekkende borderline randdebiel bent die naast klein van stuk is waarschijnlijk ook een kleine piemel heeft en daarom maar zijn frustraties hier komt afreageren omdat iemand niet onverwijld doet wat jij hem opdraagt.

Maar dat is niet zo netjes om te zeggen, daarom komt dat zelden ter sprake in een gesprek wanneer ik iets van je vraag. Sociaal acceptabel gedrag noemen we dat
:{w :{w Op fok! heeft iedere man minstens een piemel van 30 cm.
pi_147784505
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:33 schreef betyar het volgende:

[..]

:{w :{w Op fok! heeft iedere man minstens een piemel van 30 cm.
Schrijf er een stukje over, zou ik zeggen. :D.
I´m back.
  zaterdag 20 december 2014 @ 20:35:40 #108
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_147784524
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Schrijf er een stukje over, zou ik zeggen. :D.
Zal een kort stukje worden.
pi_147784685
Kort stuk, lange piemel.
pi_147785202
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kort stuk, lange piemel.
Ah, jij kan er vast wel een stukje over schrijven, want jij bent Hoog Opgeleid. Dan werkt je verstand beter en ga je niet op de PVV stemmen. :D.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 20-12-2014 21:01:51 ]
I´m back.
pi_147785294
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ah, jij kan er vast wel een stukje over schrijven, want jij ben Hoog Opgeleid. Dan werkt je verstand beter en ga je niet op de PVV stemmen. :D.
Hooggeleid G.

Maar we kunnen doorpraten over Graus hoor. Daar is een topic voor. Dit is niet echt de plek.
pi_147785324
Goed idee, niet hier.
pi_147789640
Goedemorgen zeg, wordt er nu zonder pardon nu maar mijn post verwijderd?
  zondag 21 december 2014 @ 00:45:09 #114
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147789656
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 00:44 schreef Friek_ het volgende:
Goedemorgen zeg, wordt er nu zonder pardon nu maar mijn post verwijderd?
bij dezen een welgemeend pardon!
Laffe huichelaar
pi_147792564
Ik wil eigenlijk alleen even zeggen dat ik Specuhenk best een droge mod vindt.
  zondag 21 december 2014 @ 03:03:12 #116
104871 remlof
Europees federalist
pi_147792584
quote:
19s.gif Op zondag 21 december 2014 03:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Specuhenk
:D
Yankee go home!
pi_147792737
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:57 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Hooggeleid G.

Maar we kunnen doorpraten over Graus hoor. Daar is een topic voor. Dit is niet echt de plek.
Okee, ahum...
ErG HooG OpgeleiD A....?
En dan zeg het maar over de mensen die ErG LaaG OpgeleiD E zijn hè... :). In dat topic, op die plek..
I´m back.
pi_147792774
quote:
14s.gif Op zondag 21 december 2014 03:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, ahum...
ErG HooG OpgeleiD A....?
En dan zeg het maar over de mensen die ErG LaaG OpgeleiD E zijn hè... :). In dat topic, op die plek..
Zie je zo :)
pi_147792801
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 03:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zie je zo :)
Je bent mijn vrouw toch niet, boven?
I´m back.
pi_147792826
Ik begin even te twijfelen nu.

"Zie je zo"

Kan betekenen: ik zie je zo, maar dan ben je mijn vrouw, wat wrs niet waar is.
Maar kan ook betekenen: ik zie je zo, als in je ik zie je als een laag opgeleide.
Wat kan, maar waarom is dat zo?
Maakt het iets uit of je laag- of hoogopgeleid bent in die discussie?
De hoog opgeleide mensen denken van wel. De argumenten van hen zijn ahw meer-waar, want zij hebben veel moeite gedaan om heel ingewikkelde dingen te snappen. En dus houden ze niet van de argumenten van laag opgeleiden, even los van het feit of het echt laag opgeleiden zijn, want dat kunnen ze niet weten an sich, op een forum.
Maar is dat zo?
Hebben ze kennis die voortvloeit uit hun opleiding die ons dat doet suggereren, dus dat hun argumenten meer-waard zijn?
An sich niet: 1. je weet niet of ze echt hoog opgeleid zijn. 2. je weet niet of ze iets hebben gestudeerd dat relevant is tav het onderwerp.
Okee, we weten dus niets van hen behalve dat ze zeggen dat ze hoog opgeleid zijn en daardoor denken een soort verworven overwicht te hebben, op mensen die misschien ook hoog opgeleid zijn zelf?
Yep.
Dus het maakt niet uit wat voor studie je doet of gedaan hebt, het enige feit dat je zegt dat je hoog opgeleid bent, dat zorgt ervoor dat je een soort voorsprong hebt in een discussie op een forum, denken zij? Maw jouw argumenten zijn meer-waar, die van de ander die niet zegt dat-ie hoog opgeleid is, niet?
Klopt idd, hoogopgeleid is een soort code en in dit soort discussies de waterscheiding tussen fascist (laag opgeleid) en niet fascist (hoog opgeleid). Zo speelt dat uit?
En als mensen daar niet in passen, dan dwingen we hen daar wel toe, immers niemand wil graag bekend staan als fascist, toch?
Verder is de islam natuurlijk leidend in alles. :).
El hamdu lillah.
En verder gaan we alle registers opentrekken om zo iemand zwart te maken, what the hack, waarom niet?
Het kan we hebben de macht.

[ Bericht 50% gewijzigd door Ryan3 op 21-12-2014 03:42:06 ]
I´m back.
pi_147793187
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 03:15 schreef Ryan3 het volgende:

"Zie je zo"

Maar kan ook betekenen: ik zie je zo, als in je ik zie je als een laag opgeleide.
De hoog opgeleide mensen denken van wel.
Maar is dat zo?
Hebben ze kennis die voortvloeit uit hun opleiding die ons dat doet suggereren?
An sich niet: 1. je weet niet nof ze echt hoog opgeleid zijn. 2. je weet niet of ze iets hebben gestudeerd dat relevant is tav het onderwerp.
Okee, we weten dus niets van hen behalve dat ze zeggen dat ze hoog opgeleid zijn en daardoor denken een soort overwicht te hebben?
Yep.
Dus het maakt niet uit wat voor studie je doet of gedaan hebt, het enige feit dat je zegt dat je hoog opgeleid bent, dat zorgt ervoor dat je een soort voorsprong hebt in een discussie op een forum, denken zij. Maw jouw argumenten zijn waar, die van de ander die niet zegt dat-ie hoog opgeleid is, niet?
Klopt idd, hoogopgeleid is een soort code en in dit soort discussies de waterscheiding tussen fascist (laag opgeleid) en niet fascist (hoog opgeleid).
En als mensen daar niet in passen, dan dwingen we hen daar wel toe, immers niemand wil graag bekend staan als fascist, toch?
El hamdu lillah.
En verder gaan we alle registers opentrekken om zo iemand zwart te maken, what the hack, waarom niet?
Ach, maak je niet druk, die trol ziet iedereen als "laagopgeleid" die het niet met haar eens is.

PVV-stemmer? *check* Laagopgeleid. Hekel aan criminele Marokkanen? *check* Laagopgeleid. Moeite met het islamofascisme? *check* Laagopgeleid.

Volgens mij is ze zelf laagopgeleid. *check*
pi_147793220
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2014 03:40 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ach, maak je niet druk, die trol ziet iedereen als "laagopgeleid" die het niet met haar eens is.

PVV-stemmer? *check* Laagopgeleid. Hekel aan criminele Marokkanen? *check* Laagopgeleid. Moeite met het islamofascisme? *check* Laagopgeleid.

Volgens mij is ze zelf laagopgeleid. *check*
Ik vind het wel frappant, Lemmeb (toch?), de tering zeg.
mutantje er bij als een gefrustreerde olifant.
Als er godverdorie iemand is die pc was, dan ben ik dat wel, toch? ;).
(En die collega's waarmee ik mee reed hadden 2 van de 3 wel op de universiteit gezeten: 1 had econometrie gedaan, de ander iets van godgeleerdheid, de derde niet trouwens, maar die dronk wel weer een biertje...)
I´m back.
pi_147793247
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 03:15 schreef Ryan3 het volgende:

"Zie je zo"

De hoog opgeleide mensen denken van wel. De argumenten van hen zijn ahw meer-waar, want zij hebben veel moeite gedaan om heel ingewikkelde dingen te snappen. En dus houden ze niet van de argumenten van laag opgeleiden, even los van het feit of het echt laag opgeleiden zijn, want dat kunnen ze niet weten an sich, op een forum.
Maar is dat zo?
Hebben ze kennis die voortvloeit uit hun opleiding die ons dat doet suggereren, dus dat hun argumenten meer-waard zijn?
An sich niet: 1. je weet niet of ze echt hoog opgeleid zijn. 2. je weet niet of ze iets hebben gestudeerd dat relevant is tav het onderwerp.
Okee, we weten dus niets van hen behalve dat ze zeggen dat ze hoog opgeleid zijn en daardoor denken een soort verworven overwicht te hebben, op mensen die misschien ook hoog opgeleid zijn zelf?
Yep.
Dus het maakt niet uit wat voor studie je doet of gedaan hebt, het enige feit dat je zegt dat je hoog opgeleid bent, dat zorgt ervoor dat je een soort voorsprong hebt in een discussie op een forum, denken zij? Maw jouw argumenten zijn meer-waar, die van de ander die niet zegt dat-ie hoog opgeleid is, niet?
Klopt idd, hoogopgeleid is een soort code en in dit soort discussies de waterscheiding tussen fascist (laag opgeleid) en niet fascist (hoog opgeleid). Zo speelt dat uit?
El hamdu lillah.
pi_147793276
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 03:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo zie ik je wel ja... :D.
Heb je een pretstudie gedaan?
Wat ook te boek staat als hoog opgeleid uiteraard. :').
I´m back.
pi_147793317
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 03:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik vind het wel frappant, Lemmeb (toch?), de tering zeg.
mutantje er bij als een gefrustreerde olifant.
Als er godverdorie iemand is die pc was, dan ben ik dat wel, toch? ;).
Dan ben jij het wel ja. :P Daarom zou je ook moeten weten hoe het werkt.

Men maakt elkaar wijs dat iedereen die politiek correct is "hoogopgeleid" is (en zoniet, dan toch), en dat wordt er dan vanzelf toe verdraaid dat iedereen die "hoogopgeleid" is, ook politiek correct is. En ja, de meeste mensen willen nu eenmaal "slim", "hoogopgeleid" overkomen richting anderen, en dus gaat men zich lekker politiek gedragen met elkaar.

Grote lariekoek natuurlijk, zat "slimme" en/of "hogeropgeleide" mensen die zo rechts en/of politiek incorrect als de neten zijn, maar die zul je meestal niet op een forum als dit terugvinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')