Mutant weer in zijn slachtofferhol.quote:Op zondag 21 december 2014 13:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ho weerstand jongens. Nu is het weer Feedback!
Ik constateer dat een user gisteren om half negen in de avond het volgende schreef:quote:Op zondag 21 december 2014 13:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
volgens mij he, ik kan het verkeerd zien maar volgens mij houdt Ryan een of andere tirade, waar xa1pt op reageert. Mooi, staan ze weer gelijk.
Dan heb ik er geen zin in dat ryan weer wat terugzegt, waar x1pt weer op reageert waarna we binnen een dag weer een pagina of 2 verder zijn. Ze staan gelijk en verder mogen ze het ergens anders uitvechten.
Ik zie niet precies hoe dat met weerstand te maken heeft. Maar nogmaals, dat kan ook aan mij liggen
Twee minuten daarna ging het alweer mis, doordat een user door bleef traineren over Jelle. Vervolgens ging het over piemels.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil geen spelbreker zijn van jullie fittie, maar volgens mij is dit het feedback topic en niet de SC
Kosmoproleet wijst hem erop dat dit niet juiste topic is voor deze discussie. Specularium komt nog als een spuit Elfletterig binnenwandelen en constateert:quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah, jij kan er vast wel een stukje over schrijven, want jij bent Hoog Opgeleid. Dan werkt je verstand beter en ga je niet op de PVV stemmen..
Midden in de nacht stelt Friek_ nog wat aan de kaak. Om drie uur snachts gaat het over Specularium.quote:
Vervolgens gaan Ryan3 en de kloon van Lemmeb met elkaar in discussie, strelen ze elkaars ego en geven ze nog even aan hoe kut moslims eigenlijk zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 03:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, ahum...
ErG HooG OpgeleiD A....?
En dan zeg het maar over de mensen die ErG LaaG OpgeleiD E zijn hè.... In dat topic, op die plek..
En als je nou je feitelijke weergave zo eens leest, een A4'tje lang gezeik over en weer wat niets met feedback te maken heeft, is jouw conclusie dat het raar is dat we maar weer overgaan tot feedback?quote:Op zondag 21 december 2014 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik constateer dat een user gisteren om half negen in de avond het volgende schreef:
[..]
Twee minuten daarna ging het alweer mis, doordat een user door bleef traineren over Jelle. Vervolgens ging het over piemels.
Ryan3, duidelijk gefrustreerd vanwege het feit dat hij in een ander topic de grond is in geboord, reageert vervolgens op Kosmoproleet:
[..]
Kosmoproleet wijst hem erop dat dit niet juiste topic is voor deze discussie. Specularium komt nog als een spuit Elfletterig binnenwandelen en constateert:
[..]
Midden in de nacht stelt Friek_ nog wat aan de kaak. Om drie uur snachts gaat het over Specularium.
Om negen over drie komt Ryan3 weer om de hoek kijken en reageert op de post van Kosmoproleet van een halve dag terug.
[..]
Vervolgens gaan Ryan3 en de kloon van Lemmeb met elkaar in discussie, strelen ze elkaars ego en geven ze nog even aan hoe kut moslims eigenlijk zijn.
Om negen uur geef jij op een sarcastische manier aan dat ze een betere nachtbesteding kunnen zoeken. Niet lang daarna reageert Kosmoproleet (terecht) op de tirade van Ryan3. Mods geven aan het niet te zullen lezen en dat men even wat liever tegen elkaar moet doen.
Er volgt een herhaling van zetten over Specularium. Om 11:59 volgt nog een post van Xa1pt jegens Ryan3.
Dan wordt door een mod besloten om FB toch maar voor FB te gaan gebruiken.
Tot zover mijn feitelijke weergave van de situatie.
Nee, mijn conclusie is dat er rijkelijk laat is overgegaan tot feedback.quote:Op zondag 21 december 2014 13:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als je nou je feitelijke weergave zo eens leest, een A4'tje lang gezeik over en weer wat niets met feedback te maken heeft, is jouw conclusie dat het raar is dat we maar weer overgaan tot feedback?
quote:Op zondag 21 december 2014 13:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Om eerlijk te zijn: Ik heb de aanzet gegeven voor die vreemde discussie...
Had ik niet moeten doen.
En dat uit je door te mopperen als ik zeg dat we overgaan tot feedback. Ik vind het zonde. Je weet dat ik hunker naar erkenning. Geef me dan een schouderklopje en zeg, goed gedan knul, volgende keer alleen liever wat eerder en dan zeg ik is goed papquote:Op zondag 21 december 2014 13:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, mijn conclusie is dat er rijkelijk laat is overgegaan tot feedback.
Dat had ik gedaan als je eerst Ryan3 en Lemmeb een trap onder hun reet had gegeven. Nu ben ik maar half tevreden. Zo snel ben ik niet te pleasen.quote:Op zondag 21 december 2014 13:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dat uit je door te mopperen als ik zeg dat we overgaan tot feedback. Ik vind het zonde. Je weet dat ik hunker naar erkenning. Geef me dan een schouderklopje en zeg, goed gedan knul, volgende keer alleen liever wat eerder en dan zeg ik is goed papen dan is alles weer goed
Ik geef niet zo snel mensen een trap onder hun reet. Nou ja, gister schoot ik dan wel even uit mijn slof, maar het is ook gewoon raar als je uit het niets iemand de huid vol komt schelden. Over het algemeen ben ik een hele lieve jongen. Hoewel tem af en toe moppert over mijn gilles de la tourettequote:Op zondag 21 december 2014 13:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan als je eerst Ryan3 en Lemmeb een trap onder hun reet had gegeven. Nu ben ik maar half tevreden. Zo snel ben ik niet te pleasen.
Jelle is ook een hele pientere en lieve jongen trouwens. Die gaat niet 'zomaar' los. Maar dat even terzijde.quote:Op zondag 21 december 2014 13:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geef niet zo snel mensen een trap onder hun reet. Nou ja, gister schoot ik dan wel even uit mijn slof, maar het is ook gewoon raar als je uit het niets iemand de huid vol komt schelden. Over het algemeen ben ik een hele lieve jongen. Hoewel tem af en toe moppert over mijn gilles de la tourette
Maar dat is gewoon een aandoening, kan men je niet heel erg kwalijk nemen.quote:Op zondag 21 december 2014 13:39 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel tem af en toe moppert over mijn gilles de la tourette
Hopen dat wanneer hij ooit weer losgelaten wordt, hij die kant wat meer laat zien. Pakweg een jaar geleden vond ik het nog een topuser, is ergens 180 graden gedraaid.quote:Op zondag 21 december 2014 13:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jelle is ook een hele pientere en lieve jongen trouwens. Die gaat niet 'zomaar' los. Maar dat even terzijde.
Ik kan alleen aangeven dat je collega hier voor een groot deel ook debet aan is. Maar dat moet hij maar even bij zichzelf ten rade gaan. Het op de man spelen als het gaat om users kan natuurlijk een averechts effect hebben, zeker als moderator. Continu iemand betichten van het aannemen van een slachtofferrol - is daar slechts een klein voorbeeld van.quote:Op zondag 21 december 2014 13:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopen dat wanneer hij ooit weer losgelaten wordt, hij die kant wat meer laat zien. Pakweg een jaar geleden vond ik het nog een topuser, is ergens 180 graden gedraaid.
Maar goed, dat is ook niks voor hier joh
Als jelle nou alleen zo zou doen tegen specularium, zou ik nog aan kunnen nemen dat het ook zijn schuld is. Maar ik zag hem over heel FOK! allerlei mensen bashen, bedreigen en uitschelden.quote:Op zondag 21 december 2014 13:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan alleen aangeven dat je collega hier voor een groot deel ook debet aan is. Maar dat moet hij maar even bij zichzelf ten rade gaan. Het op de man spelen als het gaat om users kan natuurlijk een averechts effect hebben, zeker als moderator. Continu iemand betichten van het aannemen van een slachtofferrol - is daar slechts een klein voorbeeld van.
Maar goed, enough said.
Dat doe ik vooral bij jou, en terecht zo blijkt weer.quote:Op zondag 21 december 2014 13:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Continu iemand betichten van het aannemen van een slachtofferrol - is daar slechts een klein voorbeeld van.
Maar goed, enough said.
quote:Op zondag 21 december 2014 13:20 schreef Mani89 het volgende:
De 3de wereldoorlog tussen moslims en de rest van de beschaving is hier begonnen in de FB.
Als er een NK Slachtofferrol Aannemen bestond, won jij dat toernooi jaarlijks glansrijk. Zie ook weer je gehuil in dit topic. Je bent helemaal geen partij in deze zaak, maar je zit te jengelen als een kind wiens lolly net is afgepakt.quote:Op zondag 21 december 2014 13:46 schreef Mutant01 het volgende:
Continu iemand betichten van het aannemen van een slachtofferrol - is daar slechts een klein voorbeeld van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |