quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari AS Roma - Feyenoord Tweede Ronde [uit]
26 Februari Feyenoord - AS Roma Tweede Ronde [thuis]
Zo, aids gekregen door deze post.quote:Op zondag 14 december 2014 19:35 schreef Blackings het volgende:
Die stats van Nelom slaan nergens op, een voorzet die niet richting goal gekopt wordt is een mislukte voorzet, maar die ballen waren gewoon op juiste hoogte in de 16
Wat deed hij verkeerd dan?quote:Op zondag 14 december 2014 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt weer stront in je ogen gehad.
Helaas is dat iets structureels bij jou.
Die pingel in het begin van de wedstrijd niet geven omdat je vroeg in de wedstrijd geen pingel wil geven bijvoorbeeld. Was toen bij Twente - Feyenoord ook al zo, Goed om te weten voor de spelers in de eerste minuut mag je iemand kapot schoppen want die turk geef toch geen kaart.quote:
Nah, volgens mij had hij een pingel moeten geven in de eerste helft. Voor de rest is het gewoon een ontzettend irritante man, die keer op keer alles maar persoonlijk wil uitleggen aan de spelers en hierdoor het tempo totaal uit de wedstrijd haalt. Te nadrukkelijk aanwezig.quote:
Eens, je hoorde het ook de commentator zeggen. Het is een overtreding maar te licht om zo vroeg al in de wedstrijd te geven. Als of dat wat uit maakt. Overtreding is een overtreding.quote:Op zondag 14 december 2014 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die pingel in het begin van de wedstrijd niet geven omdat je vroeg in de wedstrijd geen pingel wil geven bijvoorbeeld. Was toen bij Twente - Feyenoord ook al zo, Goed om te weten voor de spelers in de eerste minuut mag je iemand kapot schoppen want die turk geef toch geen kaart.
Volgens mij hebben Wilkshire, Tornstra, Boëtius, Bilal ook geen goede voorzet gegeven. De enige goede voorzet kwam notabene van Van Beek.quote:Op zondag 14 december 2014 19:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zo, aids gekregen door deze post.
Pingelmoment gemist, maar voor de rest wel eens, ja.quote:Op zondag 14 december 2014 20:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Nah, volgens mij had hij een pingel moeten geven in de eerste helft. Voor de rest is het gewoon een ontzettend irritante man, die keer op keer alles maar persoonlijk wil uitleggen aan de spelers en hierdoor het tempo totaal uit de wedstrijd haalt. Te nadrukkelijk aanwezig.
En het is niet alleen vandaag, maar het is gewoon altijd. En als je er op gaat letten wordt het alleen maar irritanter.quote:Op zondag 14 december 2014 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pingelmoment gemist, maar voor de rest wel eens, ja.
Dat laatste is inderdaad ongelofelijk irritant.quote:Op zondag 14 december 2014 20:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Nah, volgens mij had hij een pingel moeten geven in de eerste helft. Voor de rest is het gewoon een ontzettend irritante man, die keer op keer alles maar persoonlijk wil uitleggen aan de spelers en hierdoor het tempo totaal uit de wedstrijd haalt. Te nadrukkelijk aanwezig.
100% stafschop gemist en moet zo beide goals nachecken leek zeker bij de tweede buitenspel.quote:
De eerste toch meer?quote:Op zondag 14 december 2014 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
100% stafschop gemist en moet zo beide goals nachecken leek zeker bij de tweede buitenspel.
Volgens mij ketste die bal via een Feyenoorder af. Maar moet samenvatting nog terugzien.quote:Op zondag 14 december 2014 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
100% stafschop gemist en moet zo beide goals nachecken leek zeker bij de tweede buitenspel.
Waren beide geen buitenspel.quote:Op zondag 14 december 2014 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt vreemd dat hij het voetbal helemaal verleerd lijkt te zijn?quote:
Eerste wel, tweede niet. Die handsbal was een twijfelgevalletje.quote:
Ben het wel met je eens, maar als speler moet je daar ook slimmer mee omgaan. Concentreer je op het spel en niet op de tegenstander, scheids of andere randzaken.quote:Op zondag 14 december 2014 20:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Eens, je hoorde het ook de commentator zeggen. Het is een overtreding maar te licht om zo vroeg al in de wedstrijd te geven. Als of dat wat uit maakt. Overtreding is een overtreding.
Eerste ook niet.quote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Eerste wel, tweede niet. Die handsbal was een twijfelgevalletje.
Boskamp als analist gezien bij Luik - Feyenoord prachtig om te zien met zwartwit beelden uit zijn Feyenoord tijd.quote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef WethouderHekking het volgende:
Over een paar minuten op de buis, FC Rijnmond met onze jeugdtrainer Johan Boskamp.
Toen hebben we wel (kort) voor gestaan, en bovendien waren er toen veel kansen voor Feyenoord; de 2-2 was geflatteerd. Nu niet, ondanks het grote overwicht. AZ deed het slim.quote:Op zondag 14 december 2014 20:24 schreef Haringkop het volgende:
Eigenlijk was dit bijna een kopie van vorig jaar. Toen begonnen we ook sterk en keken we na een half uur tegen een achterstand aan..
AZ ligt ons kennelijk niet.
We speelden toch helemaal niet slecht?quote:Op zondag 14 december 2014 20:17 schreef Dekatria het volgende:
Teveel mensen hadden vandaag gewoon een off-day. Mag je nog blij zijn met een punt.
Ik vergeet nooit weer in 2008 ofzo, 0-3 thuis verlies tegen AZ. Wat was ik daar ziek van. En dan terug in de trein lachende medesupporters terwijl ik wel 3 weken lang kon janken. Daar werd ik nog chagrijniger van.quote:Op zondag 14 december 2014 20:24 schreef Haringkop het volgende:
Eigenlijk was dit bijna een kopie van vorig jaar. Toen begonnen we ook sterk en keken we na een half uur tegen een achterstand aan..
AZ ligt ons kennelijk niet.
Beide totaal geen buitenspel. Zelfs niet op dezelfde lijn.quote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Eerste wel, tweede niet. Die handsbal was een twijfelgevalletje.
Gaat die strafschop over dat moment met Boëtius?quote:Op zondag 14 december 2014 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Probleem is dat we makkelijk de bal veroveren maar er vervolgens niet veel mee doen. Zoveel slordige passing gezien echt te frusterend gewoon. Met zoveel balbezit moet je gewoon vee meer echte kansen kunnen creëren. Dat is wel verwijdbaar.quote:Op zondag 14 december 2014 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We speelden toch helemaal niet slecht?
Laat ik het anders zeggen; ik vond ons best goed spelen, best erg goed eigenlijk. Fel, er kort op, jagen etc. Punt is; Wilkshire had zijn dag totaal niet. Die staat te slapen bij de 0-1 en die 0-2 was een ander kutmoment van weet niet meer wie. 2 kut momenten. Heb je die momenten niet, win je deze wedstrijd en zit niemand hier te zeiken op een groot aantal spelers.
Dit inderdaad! Speelden gewoon heel erg goed. 76 procent balbezit ofzo toen we nog 2-0 voorstonden. Gewoon pech gehad en wat onoplettend geweest... Nu herstellen en woensdag weer erop klappenquote:Op zondag 14 december 2014 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We speelden toch helemaal niet slecht?
Laat ik het anders zeggen; ik vond ons best goed spelen, best erg goed eigenlijk. Fel, er kort op, jagen etc. Punt is; Wilkshire had zijn dag totaal niet. Die staat te slapen bij de 0-1 en die 0-2 was een ander kutmoment van weet niet meer wie. 2 kut momenten. Heb je die momenten niet, win je deze wedstrijd en zit niemand hier te zeiken op een groot aantal spelers.
Is toch een bewuste keuze om Immers, Boetius en Manu op te stellen die constant balverlies lijden.quote:Op zondag 14 december 2014 20:48 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Probleem is dat we makkelijk de bal veroveren maar er vervolgens niet veel mee doen. Zoveel slordige passing gezien echt te frusterend gewoon. Met zoveel balbezit moet je gewoon vee meer echte kansen kunnen creëren. Dat is wel verwijdbaar.
Immers heeft volgens mij amper balverlies geleden.quote:Op zondag 14 december 2014 20:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
Is toch een bewuste keuze om Immers, Boetius en Manu op te stellen die constant balverlies lijden.
Overigens wordt die Toornstra ineens overmoedig.
Fantastische voetballer als je met 3 goals verschil voor staat. Anders heb je niks aan hem. Speelt alleen balletjes breed/terug en verdedigend is het helemaal waardeloos. Net als die voorzetten van hem. Feyenoord onwaardig. Net als Wilkshire overigens.quote:
Immers was inderdaad goed.quote:Op zondag 14 december 2014 21:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Immers heeft volgens mij amper balverlies geleden.
Meeste voorzetten. Maar dat zegt, zoals bijna elke statistiek, geen kanker.quote:Op zondag 14 december 2014 21:16 schreef Pascalus het volgende:
Wilkshire had toch de meeste assists van de Eredivisie of zoiets?
Manolev had ook de meeste voorzetten. Alleen 99% vloog de tribune in.quote:Op zondag 14 december 2014 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Meeste voorzetten. Maar dat zegt, zoals bijna elke statistiek, geen kanker.
Tegenover die fullbacks van PSV kan je beter een winger met snelheid hebben, maar het probleem is dat Manu en Boetius erg veel mislukte acties hebben wat weer tot balbezit van de tegenstander leidt, en zonder bal kan je niet scoren.quote:Op zondag 14 december 2014 21:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Toornstra haalt PSV waarschijnlijk niet
Nee vriend, de meeste mislukte voorzetten.quote:Op zondag 14 december 2014 21:16 schreef Pascalus het volgende:
Wilkshire had toch de meeste assists van de Eredivisie of zoiets?
Dit is over het algemeen gewoon niet waar. Deze wedstrijd misschien iets meer, maar dat kwam omdat AZ de boel redelijk goed dichtgooide.quote:Op zondag 14 december 2014 21:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Speelt alleen balletjes breed/terug
Serieus ja? Ik heb niet eens gejuicht bij de 2-2.quote:Op zondag 14 december 2014 21:55 schreef Vasion het volgende:
Leuke wedstrijd, vrij zuur dat je niet wint maar wat een ontlading was het wel weer.
Kratje bier staat weer klaar hoop ik?quote:Op zondag 14 december 2014 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan best goed keepen.
Voor een neger dan hé.
Jij verliest liever?quote:Op zondag 14 december 2014 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Serieus ja? Ik heb niet eens gejuicht bij de 2-2.
Ene meneer Tankovic heeft het toch weer nagelaten om AZ de drie punten te schenken. Die had wel aardig wat kansen, dacht ik zo. Dat vond ik eigenlijk grotere kansen dan door die dichtgetimmerde boel van AZ te breken.quote:Op zondag 14 december 2014 21:55 schreef Vasion het volgende:
Leuke wedstrijd, vrij zuur dat je niet wint maar wat een ontlading was het wel weer.
Ik ook niet.quote:Op zondag 14 december 2014 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet teveel babbels krijgen in dat dorp daar he. Necid weg in de winterstop en het stort daar wederom in elkaar.quote:Op zondag 14 december 2014 21:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kratje bier staat weer klaar hoop ik?
Eerder God op je blote knieën bedanken dat AZ die 1-3 niet maakt met hun 1 op 1 momenten met Vermeer.quote:Op zondag 14 december 2014 21:55 schreef Vasion het volgende:
je veert toch automatisch op bij een goal van Feyenoord. heb ik zelfs bij de 0-5 tegen SC Feijenoord ofzoquote:Op zondag 14 december 2014 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik kon er oprecht niet vrolijk van worden.quote:Op zondag 14 december 2014 22:04 schreef bamibij het volgende:
[..]
je veert toch automatisch op bij een goal van Feyenoord. heb ik zelfs bij de 0-5 tegen SC Feijenoord ofzo
Ok ik kan me er niks bij voorstellen maar het zal.quote:Op zondag 14 december 2014 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik kon er oprecht niet vrolijk van worden.
Dan is het niet waar. Nelom is misschien aanvallend redelijk maar verdedigend is het om te janken. Gaat nooit wat worden. Geef dan Woudenberg enkele wedstrijden de kans.quote:Op zondag 14 december 2014 21:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is over het algemeen gewoon niet waar. Deze wedstrijd misschien iets meer, maar dat kwam omdat AZ de boel redelijk goed dichtgooide.
Die grote kansen zijn een rechtstreeks gevolg van het feit dat je vol op de aanval speelt vanaf de 25e minuut. AZ heeft alleen maar gecounterd de hele wedstrijd.quote:Op zondag 14 december 2014 21:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eerder God op je blote knieën bedanken dat AZ die 1-3 niet maakt met hun 1 op 1 momenten met Vermeer.
Daar heb je deels wel gelijk. Al vind ik dat ie het redelijk doet, en was tot nu toe ook heel constant. Hij voegt alleen niet megaveel toe, niet zoals Indi dat deed op die plek.quote:Op zondag 14 december 2014 21:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Fantastische voetballer als je met 3 goals verschil voor staat. Anders heb je niks aan hem. Speelt alleen balletjes breed/terug en verdedigend is het helemaal waardeloos. Net als die voorzetten van hem. Feyenoord onwaardig. Net als Wilkshire overigens.
Dat laatste lijkt me zeker een goed idee, al kan ik me goed voorstellen dat Fred niet te veel wil experimenteren in zo'n moeilijke fase. Na de winterstop staat er hopelijk een betere opstelling.quote:Op zondag 14 december 2014 22:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dan is het niet waar. Nelom is misschien aanvallend redelijk maar verdedigend is het om te janken. Gaat nooit wat worden. Geef dan Woudenberg enkele wedstrijden de kans.
Heel jammer, een van de beste spelers die we hebben. Zijn inzet, vind ik echt fijn om naar te kijkenquote:Op zondag 14 december 2014 21:56 schreef Dekatria het volgende:
Toornstra scheurtje in hamstring, in 2014 niet meer in actie.
Indi op linksback was helemaal dramatisch manquote:Op zondag 14 december 2014 22:15 schreef jaykop het volgende:
[..]
Daar heb je deels wel gelijk. Al vind ik dat ie het redelijk doet, en was tot nu toe ook heel constant. Hij voegt alleen niet megaveel toe, niet zoals Indi dat deed op die plek.
Die heeft goede wedstrijden op linksback gespeeld. Na een tijdje was het goed dat ie nasr het midden gingquote:Op zondag 14 december 2014 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Indi op linksback was helemaal dramatisch man
Leek me niet opzettelijk eerlijk gezegd, als had hij het eerder aan de stok met Gudeljquote:Op zondag 14 december 2014 22:19 schreef Maastoren het volgende:
Elleboogje van Boetius? Heb niks terug gezien.
voor 3 miljoen had je een mooie spits kunnen halenquote:Op zondag 14 december 2014 22:39 schreef satecl het volgende:
Die Bilal heb ik echt op nog geen enkele goeie actie kunnen betrappen. Echt geen een! Voortaan maar weer lekker Schaken inbrengen. Die doet nog wel eens iets nuttig.
Wederom?quote:Op zondag 14 december 2014 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet teveel babbels krijgen in dat dorp daar he. Necid weg in de winterstop en het stort daar wederom in elkaar.
Hoezo geen Slabbekoorn of Achahbar?quote:Op zondag 14 december 2014 22:39 schreef satecl het volgende:
Die Bilal heb ik echt op nog geen enkele goeie actie kunnen betrappen. Echt geen een! Voortaan maar weer lekker Schaken inbrengen. Die doet nog wel eens iets nuttig.
Beetje zoals vorig seizoen, vrije val op de ranglijst, strijden met de Eagles wie er hoger eindigt.quote:
nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar zie liever Bless inderdaad.quote:Op zondag 14 december 2014 22:39 schreef satecl het volgende:
Hij heeft ook veel meer saves dan Vermeer.quote:Op zondag 14 december 2014 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik naar het aantal tegengoals kijk, beter dan Cillessen
Elk topic weer dezelfde opmerkingquote:Op zondag 14 december 2014 22:49 schreef Adames het volgende:
[..]
voor 3 miljoen had je een mooie spits kunnen halen
Tuurlijk, die zijn er altijd.quote:Op zondag 14 december 2014 23:34 schreef Ramboetan het volgende:
Zijn er nog Feyenoord supporters die niet blij zijn met de komst van Vermeer?
Ach hij presteert, dat hij van Ajax komt wordt dan ineens vergeten. Terecht misschien ook wel, al zou ik er altijd een beetje raar gevoel bij houdenquote:Op zondag 14 december 2014 23:34 schreef Ramboetan het volgende:
Die zijn nog niet omgeschoold tot centrale verdediger.quote:Op zondag 14 december 2014 22:59 schreef Blackings het volgende:
[..]
Hoezo geen Slabbekoorn of Achahbar?
Eigen jeugd broer.
Mja, of gewoon een afmaker zoals Te Vrede. Denk dat ie er wel een of twee in had gekopt. Zoveel voorzetten gehadquote:
Heb ik iets gemist? Sinds wanneer is te vrede een afmakerquote:Op maandag 15 december 2014 00:36 schreef jaykop het volgende:
[..]
Mja, of gewoon een afmaker zoals Te Vrede. Denk dat ie er wel een of twee in had gekopt. Zoveel voorzetten gehad
Kan me wel een foto herinneren van een paar mensen met een anti-Vermeer spandoek toen zijn komst bekend werd gemaakt. Weet niet meer wat er precies opstond maar het was nogal debiel. Zulke mensen zijn er altijd.quote:Op zondag 14 december 2014 23:34 schreef Ramboetan het volgende:
Ebola Vermeer volgens mijquote:Op maandag 15 december 2014 01:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kan me wel een foto herinneren van een paar mensen met een anti-Vermeer spandoek toen zijn komst bekend werd gemaakt. Weet niet meer wat er precies opstond maar het was nogal debiel. Zulke mensen zijn er altijd.
Maar er zullen ook veel supporters blij zijn geweest om te horen dat we eindelijk van Mulder af zijn.
Voorzetten die te laag waren en niet voorbij de eerste verdediger kwamen. Geen idee hoe hij die erin zou hebben gekopt. Feyenoord heeft gewoon weinig echte kansen gecreëerd en Te Vrede is geen spits die zelf z'n kansen creëert. Verder onvoorstelbaar veel corners gehad die nergens op leken.quote:Op maandag 15 december 2014 00:36 schreef jaykop het volgende:
[..]
Mja, of gewoon een afmaker zoals Te Vrede. Denk dat ie er wel een of twee in had gekopt. Zoveel voorzetten gehad
Zat ik me ook over te verbazen.. 15 corners en daar niet 1 fatsoenlijke kans uit halen is eigenlijk wel bedroevend.. sowieso was het een merkwaardige wedstrijd, met constant druk en ballen in de 16 gooien zonder dat er veel kansen uit kwamen. Op basis van zo'n wedstrijd denk ik.. je staat waar je hoort te staan, kampioen is een treetje te hoog.quote:Op maandag 15 december 2014 03:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Verder onvoorstelbaar veel corners gehad die nergens op leken.
Het blijft een jood.quote:Op zondag 14 december 2014 23:34 schreef Ramboetan het volgende:
10 minuten zou een beetje extreem, maar inderdaad wel terecht, zijn geweest.quote:Op maandag 15 december 2014 09:16 schreef H.FR het volgende:
Waarom gaat die Bilal er niet gewoon een keer langsDacht dat hij zo'n goede actie had?
Wat was dat trouwens met maar 5 minuten blessuretijd? Die 2 opstootjes duurden samen al langer.
Gedurfde uitspraak als je de situatie gezien zou hebben... Bij deze:quote:Op zondag 14 december 2014 20:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beide totaal geen buitenspel. Zelfs niet op dezelfde lijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Welkom terugquote:Op zondag 14 december 2014 19:43 schreef Dekatria het volgende:
Ik ga trouwens echt nooit meer in G zitten. Dooie boel.
Na de winterstop weer terug op W
En waarom precies 'slaat dat nergens op'? We hebben nog een heel lastig programma voor de boeg en zo groot is het gat niet met de middenmoot. Vorig seizoen inderdaad onnodig vaak een gelijkspel weggegeven, maar hoe is dat anders dit seizoen? We hebben net een goede serie achter de rug inderdaad, maar dan is niet meteen alles hosanna. We zijn niet echt getest en hadden relatief makkelijke tegenstanders. Als ik jouw teksten lees dan krijg ik het idee alsof Feyenoord bijna onverslaanbaar is en ik vraag mij oprecht af waar dat op gebaseerd is. Een vergelijking met Ajax is leuk, maar zij pakte de punten wel en zij hadden ook middenvelders/aanvallers die veel scoorden. De enige die bij ons kan scoren is Toornstra en de rest scoort 1x in de zoveel tijd. Dat is nu een paar keer goed gegaan, maar dat blijf niet goed gaan.quote:Op zondag 14 december 2014 13:15 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Optimistisch... ik zou het eerder realistisch noemen. Nee, Rutten is geen halfGod, maar dit elftal staat als een huis (misschien niet altijd even attractief om te zien). Beweren dat deze ploeg blij mag zijn met een 4e plek slaat totaal nergens op.
[..]
Het oogt soms wat apathisch, maar dat je vorig seizoen het net makkelijker wist te vinden en Pellé voor een aantal mooie goals zorgde daar had je uiteindelijk weinig aan, als ze achterin voor de 10e keer totaal onnodig een goal weggeven en je alsnog gelijk speelde. Die tweede helften onder Koeman vaak kan ik op geen enkele manier 'goed voetbal' noemen. Elke kutploeg kon nog terugkomen omdat je maar met 1-0 voor stond. In plaats van dat je de wedstrijd met 3-0 beslist en op slot gooit. Dan kun je wel leuk rond gaan spelen en aanvallend voetbal laten zien, uiteindelijk trapte keer op keer een of andere kneus ala Marnix Kolder die gelijkmaker erin.
[..]
Maar het is maar net wat je als 'goed spelen' ziet. Feyenoord was zo naïef. De helft van de keren je overwicht niet om kunnen zetten in de score is gewoon niet acceptabel. Ziet er allemaal heel leuk uit, maar na 90 minuten moet je gewoon ook in de score laten zien dat je zo goed was. Dit huidige Feyenoord kent z'n eigen beperkingen en wil z'n wedstrijden gewoon winnen. Zoals Ajax dat eigenlijk al 4 jaar een beetje doet. Als het even kan met attractief spel winnen, maar als dat niet zo lukt dan gewoon winnen en die wedstrijd tijdig op slot gooien.
[..]
Dit ben ik dan wel weer helemaal met je eens. De wedstrijden tegen PSV en Ajax gaan beslissend worden. Maar eerlijk gezegd heb ik er wel vertrouwen in. Waar je onder Koeman die wisselvalligheid nog echt zag en er achterin veels te veel dingen fout bleven gaan zie ik dit elftal niet zomaar opeens instorten. Er zit zo'n stabiele ontwikkeling in dat het eerder (gestaag) beter wordt dan slechter. Dat 'zesje' lijkt vast gebeiteld als ondergrens en vanuit daar wordt indien mogelijk naar een zeven of heel soms zelfs acht gewerkt. Als dat niet lukt, dan maar gewoon die 3 punten binnen halen en geen tegengoals meer weggeven.
En dat gevoel heb ik de laatste 3 jaar geen enkele keer gehad. Toen kon het een 8 zijn, maar de week erop ook plots een 5. Dat was echt frustrerend. Complimenten voor attractief spel zijn niet veel waard zonder 3 punten.
Het enige gevaar is zoals ik al zei dat die jongens door de media toch wat teveel aan zichzelf gaan twijfelen. Als alle media en 'kenners' maand in maand uit blijven beweren dat Ajax titelfavoriet is en Feyenoord niet eens meedoet om de eerste plek moet je daar niet in meegaan. Hoop dat ze zich daar niet door laten gek maken en het als motivatie aangrijpen om het ongelijk van al die mensen te bewijzen.
Niet mee eens. Van de afgelopen vier jaar heb ik bij deze selectie het beste gevoel. Qua leeftijd, inzet en voetbalvermogen de ideale mix. Dat het nu Europees goed gaat laat dat ook wel zien vind ik.quote:Op maandag 15 december 2014 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
En waarom precies 'slaat dat nergens op'? We hebben nog een heel lastig programma voor de boeg en zo groot is het gat niet met de middenmoot. Vorig seizoen inderdaad onnodig vaak een gelijkspel weggegeven, maar hoe is dat anders dit seizoen? We hebben net een goede serie achter de rug inderdaad, maar dan is niet meteen alles hosanna. We zijn niet echt getest en hadden relatief makkelijke tegenstanders. Als ik jouw teksten lees dan krijg ik het idee alsof Feyenoord bijna onverslaanbaar is en ik vraag mij oprecht af waar dat op gebaseerd is. Een vergelijking met Ajax is leuk, maar zij pakte de punten wel en zij hadden ook middenvelders/aanvallers die veel scoorden. De enige die bij ons kan scoren is Toornstra en de rest scoort 1x in de zoveel tijd. Dat is nu een paar keer goed gegaan, maar dat blijf niet goed gaan.
Gister was wel een goed voorbeeld. We zagen 20-25 minuten goed en dominant voetbal van Feyenoord, maar hoeveel kansen kregen we tijdens de periode? Het is vooral rondspelen en niet meer dan dat. Uiteindelijk kijk je dan tegen een 0-2 aan. Nu kwamen we héél goed weg tegen Az uiteindelijk, maar het is gewoon schrijnend om te zien en ik zie niet in hoe dit beter is dan vorig seizoen. Ik zie ze 90 minuten lang voorzetten geven, maar naar wie? Buiten dat ze zelden aankwamen hebben we geen spits die kan koppen. Wat voor nut hebben die voorzetten dan? Maar aan de andere kant konden we niet door het midden omdat Immers alles terug speelt tenzij hij echt alle ruimte van de wereld heeft (zoals bij die assist).
Ik heb 3 jaar lang het gevoel gehad dat wij kampioen konden worden. Tuurlijk, het eerste jaar niet, maar in de loop van het jaar begon het te kriebelen. Ik was kapot van iedere nederlaag (zeker vorig seizoen) omdat ik ze kampioen waardig achtte. Dat gevoel heb ik bij dit Feyenoord echt niet en ik vind ze geen realistische titelkandidaat, verre van zelfs.
En voordat ik net zoals op fr12 allemaal doods verwensingen naar mijn hoofd krijg geslingerd, ik ben door en door Feyenoorder, maar wat betreft deze selectie ben ik niet zo heel optimistisch ingestemd.
Dat kan, maar ik heb dat totaal niet.quote:Op maandag 15 december 2014 10:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet mee eens. Van de afgelopen vier jaar heb ik bij deze selectie het beste gevoel. Qua leeftijd, inzet en voetbalvermogen de ideale mix. Dat het nu Europees goed gaat laat dat ook wel zien vind ik.
In de 18e minuut wachtte ik al op de 3-0... bij een 0-0 stand.quote:Op maandag 15 december 2014 10:05 schreef Merkie het volgende:
Ik vind dat iedereen hier nogal onnodig dramatisch doet. AZ heeft 85 minuten lang op eigen helft gespeeld en werd alleen via counters gevaarlijk. Als we niet binnen 20 minuten met 0-2 achter hadden gestaan hadden we makkelijk gewonnen.
En alsnog werd het 2-2.quote:Op maandag 15 december 2014 10:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
In de 18e minuut wachtte ik al op de 3-0... bij een 0-0 stand.
Maar goed, het zit niet mee in dit soort wedstrijden dit seizoen.
Over algemeen is het spel in tegenstelling tot vorige seizoenen dik in orde, veel meer passing en ook passes die daadwerkelijk aankomen in plaats van blind een bal op Pellé of Guidetti, minder tegengoals dan met al die internationals (Janmaat De Vrij BMI) je zou er dik op achteruit moeten zijn gegaan alleen dit is gewoon niet zo.quote:Op maandag 15 december 2014 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
En waarom precies 'slaat dat nergens op'? We hebben nog een heel lastig programma voor de boeg en zo groot is het gat niet met de middenmoot. Vorig seizoen inderdaad onnodig vaak een gelijkspel weggegeven, maar hoe is dat anders dit seizoen? We hebben net een goede serie achter de rug inderdaad, maar dan is niet meteen alles hosanna. We zijn niet echt getest en hadden relatief makkelijke tegenstanders. Als ik jouw teksten lees dan krijg ik het idee alsof Feyenoord bijna onverslaanbaar is en ik vraag mij oprecht af waar dat op gebaseerd is. Een vergelijking met Ajax is leuk, maar zij pakte de punten wel en zij hadden ook middenvelders/aanvallers die veel scoorden. De enige die bij ons kan scoren is Toornstra en de rest scoort 1x in de zoveel tijd. Dat is nu een paar keer goed gegaan, maar dat blijf niet goed gaan.
Gister was wel een goed voorbeeld. We zagen 20-25 minuten goed en dominant voetbal van Feyenoord, maar hoeveel kansen kregen we tijdens de periode? Het is vooral rondspelen en niet meer dan dat. Uiteindelijk kijk je dan tegen een 0-2 aan. Nu kwamen we héél goed weg tegen Az uiteindelijk, maar het is gewoon schrijnend om te zien en ik zie niet in hoe dit beter is dan vorig seizoen. Ik zie ze 90 minuten lang voorzetten geven, maar naar wie? Buiten dat ze zelden aankwamen hebben we geen spits die kan koppen. Wat voor nut hebben die voorzetten dan? Maar aan de andere kant konden we niet door het midden omdat Immers alles terug speelt tenzij hij echt alle ruimte van de wereld heeft (zoals bij die assist).
Ik heb 3 jaar lang het gevoel gehad dat wij kampioen konden worden. Tuurlijk, het eerste jaar niet, maar in de loop van het jaar begon het te kriebelen. Ik was kapot van iedere nederlaag (zeker vorig seizoen) omdat ik ze kampioen waardig achtte. Dat gevoel heb ik bij dit Feyenoord echt niet en ik vind ze geen realistische titelkandidaat, verre van zelfs.
En voordat ik net zoals op fr12 allemaal doods verwensingen naar mijn hoofd krijg geslingerd, ik ben door en door Feyenoorder, maar wat betreft deze selectie ben ik niet zo heel optimistisch ingestemd.
Hij heeft toch in bijna elke wedstrijd gescoord die hij speeldequote:Op maandag 15 december 2014 01:19 schreef eight het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Sinds wanneer is te vrede een afmaker
Dit dus ja.quote:Op maandag 15 december 2014 10:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Veldspel is in tegenstelling tot vorige seizoenen dik in orde, veel meer passing en ook passes die daadwerkelijk aankomen in plaats van blind een bal op Pellé of Guidetti, minder tegengoals dan met al die internationals (Janmaat De Vrij BMI) je zou er dik op achteruit moeten zijn gegaan alleen dit is gewoon niet zo.
Wel laten tegenstanders zowel Ajax als PSV de punten nu veel minder makkelijk liggen dan vorig seizoen waardoor wij minder lijken maar eigenlijk presteren zij en dan met name PSV gewoon veel stabieler en beter.
Veldspel is er echt aantoonbaar op vooruit gegaan onder Fred en de verdediging met Kongolo en Van Beek is dik maar dan ook dik in orde.
Daar winnen is cruciaal. Daarbij is wat je hierboven zegt helemaal waar en het is dan ook maar hopen op een dipje van hunquote:Op maandag 15 december 2014 10:14 schreef Elan het volgende:
PSV had vorig seizoen na 21 duels net zoveel punten als nu na 12 duels (30 punten)
Hopelijk winnen daar sta je op 6 doe je gewoon nog mee.
Dat valt best wel mee. Ik meen mij nog te herinneren dat wij een tijdlang met Fernandez hebben gespeeld en dat dat ook hartstikke goed ging (eerste seizoen). Toen speelde we goed voetbal, vlotte combinaties en een gezonde mix van counter en opbouw. De seizoenen erna was inderdaad veelal om Pelle, maar als dat je beste speler is dan is het alleen maar goed om hem veel te zoeken.quote:Op maandag 15 december 2014 10:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Over algemeen is het spel in tegenstelling tot vorige seizoenen dik in orde, veel meer passing en ook passes die daadwerkelijk aankomen in plaats van blind een bal op Pellé of Guidetti, minder tegengoals dan met al die internationals (Janmaat De Vrij BMI) je zou er dik op achteruit moeten zijn gegaan alleen dit is gewoon niet zo.
Wel laten tegenstanders zowel Ajax als PSV de punten nu veel minder makkelijk liggen dan vorig seizoen waardoor wij minder lijken maar eigenlijk presteren zij en dan met name PSV gewoon veel stabieler en beter.
Veldspel is er echt aantoonbaar op vooruit gegaan onder Fred en de verdediging met Kongolo en Van Beek is dik maar dan ook dik in orde.
Een tijdlang met Fernandez? Misschien toen Guidetti geblesseerd was. Overigens hadden we het eerste seizoen onder Koeman ook maar 18 punten na 12 wedstrijden (en verloren we 6-0 uit bij Groningen).quote:Op maandag 15 december 2014 10:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Ik meen mij nog te herinneren dat wij een tijdlang met Fernandez hebben gespeeld en dat dat ook hartstikke goed ging (eerste seizoen). Toen speelde we goed voetbal, vlotte combinaties en een gezonde mix van counter en opbouw. De seizoenen erna was inderdaad veelal om Pelle, maar als dat je beste speler is dan is het alleen maar goed om hem veel te zoeken.
Het voetbal ziet er nu inderdaad verzorgd uit, maar wat koop je er uiteindelijk voor? Je wint geen punten met balbezit en rondspelen. De vleugelspelers hebben het hierdoor ook een stuk lastiger omdat ze altijd dubbele dekking hebben.
Je hebt gelijk dat Psv/Ajax nu wat stabieler zijn, maar dat is geen excuus. Het slaat natuurlijk nergens op dat we verliezen van Willem II/Utrecht thuis en ook gister had je de kans om nog bij te blijven en dan zie je toch weer in elkaar zakken. Nu werd het nog 2-2, maar met die 3 mega kansen van Az scheelde het weinig of het waren er wederom 0.
Ik hoop dat ze een goed resultaat boeken tegen Psv dan blijven ze nog een beetje bij. Maar tot nu toe hebben we nog niet echt weten te overtuigen in toppers. Verliezen van Ajax, Twente/Vitesse/Az gelijk.
Totaal niet eigenlijk. Dat jaar speelden we op de snelle omschakeling, een beetje zoals PSV nu. Rutten kiest veel meer voor een verzorgde opbouw.quote:Op maandag 15 december 2014 10:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een tijdlang met Fernandez? Misschien toen Guidetti geblesseerd was. Overigens hadden we het eerste seizoen onder Koeman ook maar 18 punten na 12 wedstrijden (en verloren we 6-0 uit bij Groningen).
Je hebt overigens wel gelijk dat het eerste seizoen onder Koeman qua spel het meest lijkt op het huidige Feyenoord. Komt door El Ahmadi denk ik.
Klopt, maar toen het eenmaal begon te lopen toen was het ook echt goed en vooral in de top wedstrijden. Ik blijf toch een beetje heimwee houden naar die Guidetti. Misschien toch omdat hij weer licht bracht na een hele lange donkere tunnel van een aantal seizoenen lang.quote:Op maandag 15 december 2014 10:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een tijdlang met Fernandez? Misschien toen Guidetti geblesseerd was. Overigens hadden we het eerste seizoen ook maar 18 punten na 12 wedstrijden (en verloren we 6-0 uit bij Groningen).
Je hebt overigens wel gelijk dat het eerste seizoen onder Koeman qua spel het meest lijkt op het huidige Feyenoord. Komt door El Ahmadi denk ik.
Dat is gedeeltelijk waar, maar het middenveld vind ik behoorlijk vergelijkbaar. Afjagen en snel de bal naar voren, bovenop de tegenstander zitten.quote:Op maandag 15 december 2014 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk. Dat jaar speelden we op de snelle omschakeling, een beetje zoals PSV nu. Rutten kiest veel meer voor een verzorgde opbouw.
Wat je er voor koopt.quote:Op maandag 15 december 2014 10:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Ik meen mij nog te herinneren dat wij een tijdlang met Fernandez hebben gespeeld en dat dat ook hartstikke goed ging (eerste seizoen). Toen speelde we goed voetbal, vlotte combinaties en een gezonde mix van counter en opbouw. De seizoenen erna was inderdaad veelal om Pelle, maar als dat je beste speler is dan is het alleen maar goed om hem veel te zoeken.
Het voetbal ziet er nu inderdaad verzorgd uit, maar wat koop je er uiteindelijk voor? Je wint geen punten met balbezit en rondspelen. De vleugelspelers hebben het hierdoor ook een stuk lastiger omdat ze altijd dubbele dekking hebben.
Je hebt gelijk dat Psv/Ajax nu wat stabieler zijn, maar dat is geen excuus. Het slaat natuurlijk nergens op dat we verliezen van Willem II/Utrecht thuis en ook gister had je de kans om nog bij te blijven en dan zie je toch weer in elkaar zakken. Nu werd het nog 2-2, maar met die 3 mega kansen van Az scheelde het weinig of het waren er wederom 0.
Ik hoop dat ze een goed resultaat boeken tegen Psv dan blijven ze nog een beetje bij. Maar tot nu toe hebben we nog niet echt weten te overtuigen in toppers. Verliezen van Ajax, Twente/Vitesse/Az gelijk.
Wat betreft de punten zou je gelijk in hebben, maar het zal niet veel schelen (denk ik). 8-4-3 is niet zo heel denderend en we spelen deze en volgende maand tegen Ajax uit, Psv uit, Heerenveen uit, Nac uit en Twente thuis. Dan vraag ik mij af wat daar nog van over blijftquote:Op maandag 15 december 2014 10:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat je er voor koopt.
Volgens mij hebben we toch echt meer punten nu dan vorig seizoen, en dat op zich met vertrek van bijna al je sterkhouders mag je best trots op wezen.
Scorend vermogen blijft een ding maar we hebben AZ voetballend flink onder druk gezet. De teller voor corners stond aan het begin van de tweede helft al op 11 of zo dat krijg je niet als de tegenstander constant aan de bal is.
Natuurlijk hadden ze via de counter op 0 -3 kunnen komen en was het klaar maar dat is het risico dat je moet nemen als je nog een resultaat wilt boeken bij zo'n achterstand kan je niet constant controleren dat is evident aan de score.
quote:Op maandag 15 december 2014 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]Op maandag 15 december 2014 10:28 schreef Kiid het volgende:
Het slaat natuurlijk nergens op dat we verliezen van Willem II/Utrecht thuis
Ik quoot jezelf maar even zodat je zelf hopelijk ook inziet dat je appels en peren vergelijkt. Het Utrecht/ WIllem II debacle is niet anders. Het veldspel is veel beter, we zijn elke wedstrijd dominant en creëren elke wedstrijd meer kansen dan de tegenstander.quote:Op maandag 15 december 2014 10:33 schreef Kiid het volgende:
Klopt, maar toen het eenmaal begon te lopen toen was het ook echt goed
Dat zegt niemand Mutootje.quote:Op maandag 15 december 2014 10:49 schreef Muto het volgende:
Overdreven dramatisch gelul hier. Denkt iedereen dat we opeens zomaar kampioen zouden worden?
Nee, niet per se, wel dat we meedoen om de top3, met niet te veel naaste concurrentie (naar beneden kijkend), en dat denk ik overigens nog steedsquote:Op maandag 15 december 2014 10:49 schreef Muto het volgende:
Overdreven dramatisch gelul hier. Denkt iedereen dat we opeens zomaar kampioen zouden worden?
Eens. Gewoon genieten van hoe het nu gaat.quote:Op maandag 15 december 2014 10:49 schreef Muto het volgende:
Ik trek niet eens een vergelijking in die quote dus waarom je het aanhaalt is mij een raadsel. Maar de kansen van Az zijn ook écht kansen geweest. Feyenoord heeft geen uitgespeelde kansen gehad voor zover ik mij meen te herinneren. Het zijn vooral schoten van afstand en halve schoten op doel geweest terwijl Az 3x alleen op de keeper afliep. En jij zegt dat we veel kansen krijgen, maar wat acht jij een kans dan? Ieder schot op doel? Iedere voorzet waar JP/Kazim onder door vliegen? Tja, dan gaat het inderdaad hard.quote:Op maandag 15 december 2014 10:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
Ik quoot jezelf maar even zodat je zelf hopelijk ook inziet dat je appels en peren vergelijkt. Het Utrecht/ WIllem II debacle is niet anders. Het veldspel is veel beter, we zijn elke wedstrijd dominant en creëren elke wedstrijd meer kansen dan de tegenstander.
Het feit dat AZ nog '3 mega grote kansen creëerden' naast hun 2 goals, betekent dat ze nog altijd maar 5 kansen gecreëerd hebben, terwijl wij ontzettend veel ruimte moesten weggeven om nog iets van de wedstrijd te maken. Dit is dus ook de spijker op zijn kop, want bijna geen enkele tegenstander dit seizoen kan zeggen dat ze 5 goede kansen hebben gekregen na een potje tegen Feyenoord. Kijk bijvoorbeeld eens tegen een PEC, wat 'zo goed is', hebben volgens mij niet eens twee mogelijkheden gecreëerd.
We staan defensief goed, hebben een middenveld dat tot nu toe ieder ander middenveld domineert, en we hebben goede vleugels en veel beweging in het team, met veel positiewisselingen. Daarbij creeren we veel kansen/mogelijkheden, en is de teaminstelling prima. Jammer dat we inderdaad (nog) geen goede spits hebben, maar verder hebben we echt wel een goede selectie hoor, ook als je kijkt wat we achter de hand hebben.
Als je het vergelijkt met een Ajax, dat elke wedstrijd vanaf de aftrap de zwakkere is, en dan met hun eerste kans na 20 - 30 minuten wel scoort (en vervolgens vaak de rest van de wedstrijd beter is), zie ik liever de dominantie die wij vertonen.
quote:Op maandag 15 december 2014 10:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als Feyenoord zijnde ben je het aan je stand verplicht om ieder seizoen te strijden om het zilverwerk.
Ik haal jou aan omdat je in 2 verschillende posts wel een vergelijking maakt tussen de periode van Feyenoord waarin wij slecht draaiden dit seizoen (Utrecht/Willem II), en dat bagateliseert bij voorgaande seizoenen, en dan alleen spreekt over de periode dat het wel liep.quote:Op maandag 15 december 2014 10:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik trek niet eens een vergelijking in die quote dus waarom je het aanhaalt is mij een raadsel. Maar de kansen van Az zijn ook écht kansen geweest. Feyenoord heeft geen uitgespeelde kansen gehad voor zover ik mij meen te herinneren. Het zijn vooral schoten van afstand en halve schoten op doel geweest terwijl Az 3x alleen op de keeper afliep. En jij zegt dat we veel kansen krijgen, maar wat acht jij een kans dan? Ieder schot op doel? Iedere voorzet waar JP/Kazim onder door vliegen? Tja, dan gaat het inderdaad hard.
Zoals ik het zie speelde we de eerste 20-25 minuten heel goed voetbal, maar kregen we geen 1 realistische kans op een doelpunt. Dan vraag ik mij af waar we helemaal mee bezig zijn. Ik begin bijna de Ajax vibe te krijgen bij dit Feyenoord. We pochen over onze balbezit, 'kansen' en dominant voetbal terwijl we 4/5e staan met nog een lastig programma op zak.
Ik zou het graag zien zoals jullie het zien, maar ik vrees het ergste de komende tijd.
Ja, dan gaat het hard inderdaadquote:Op maandag 15 december 2014 11:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik haal jou aan omdat je in 2 verschillende posts wel een vergelijking maakt tussen de periode van Feyenoord waarin wij slecht draaiden dit seizoen (Utrecht/Willem II), en dat bagateliseert bij voorgaande seizoenen, en dan alleen spreekt over de periode dat het wel liep.
Ik zie iedere mogelijkheid die op doel afgerond moet worden als een kans, evanals situaties die een penatly zouden moeten zijn en momenteel als Toorntra erin staat vrij trappen vanaf een Toondtra-positie.
Een matige voorzet die wel binnen een reele marge binnen de 16 vallen zie ik als mogelijkheid, een kansloze voorzet die overal voorbij vliegt, niet verder komt dan de eerste tegenstander of nergens in de buurt van een gevaarlijke plaats landt schrap ik weg als tijdverlies
En ik tel dan behoorlijk wat
Iets te veel in bold gezet, daar waar het meeste erover gaat wat ik niet als mogelijkheid reken, maar inderdaad, dan gaat het hard ja. Jij maakt volgens mij inderdaad alleen maar onderscheid tussen (grote) kansen of gepruts, en dan snap ik ook wel dat je een beetje depressief wordt.quote:
*overboordquote:Op maandag 15 december 2014 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Az heeft de laatste tijd alles gewonnen wij hebben de laatste tijd veel gewonnen dat we dan gelijk spelen tegen elkaar is toch niet zo heel gek. Onnodig ja een man over boort nee.
PSV 21 goals in 7 thuiswedstrijdenquote:Op maandag 15 december 2014 11:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
*overboord
Ben ik wel met je eens, net als dat woensdag een 0-0 ook wel voor de hand ligt, wij krijgen bijna geen tegendoelpunten in uitwedstrijden, PSV thuis bijna niet en we mogen beiden niet verliezen.
Alleen is gelijkspel voor ons ook niet goed genoeg.. Ben benieuwd, wordt hoe dan ook een spannende pot denk ik, zonder al te veel doelpunten...
Hij heeft het over tegengoals in thuiswedstrijden. Daarvan heeft PSV er heel weinig.quote:Op maandag 15 december 2014 11:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
PSV 21 goals in 7 thuiswedstrijden
hij gaat met statistiekjes gooien, alleen vergeet er eentje. Die heb ik even toegevoegd.quote:Op maandag 15 december 2014 11:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij heeft het over tegengoals in thuiswedstrijden. Daarvan heeft PSV er heel weinig.
Denk zelf eerder aan een 1-0 of 1-1 dan 0-0. Geloof niet dat een wedstrijd die beide ploegen willen/moeten winnen in 0-0 gaat eindigen
Ok, thanksquote:Op maandag 15 december 2014 11:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hij gaat met statistiekjes gooien, alleen vergeet er eentje. Die heb ik even toegevoegd.
Het is niet zozeer afbranden, maar heb niet het geloof dat dit ons verder gaat helpen. Misschien als er wat veranderingen wordt doorgevoerd voorin, maar dat zie ik niet gebeuren. We hebben de spelers niet die in die drukte wat kunnen bedenken.quote:Op maandag 15 december 2014 11:21 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Iets te veel in bold gezet, daar waar het meeste erover gaat wat ik niet als mogelijkheid reken, maar inderdaad, dan gaat het hard ja. Jij maakt volgens mij inderdaad alleen maar onderscheid tussen (grote) kansen of gepruts, en dan snap ik ook wel dat je een beetje depressief wordt.
Je zegt zelf echter ook dat we met een fatsoenlijke spits behoorlijk vooruit zouden gaan, dan zie jij het als van gepruts naar veel kansen gaan, ik zie de mogelijkheden tot kansen ontwikkelen, we verschillen niet zo veel hoor, ik kijk alleen ook wat meer naar de potentie van het huidige spel en brandt niet alles af wat niet direct gevaarlijk is.
Ik kan wel genieten van het huidige veldspel, en denk dat we voor geen enkele tegenstander onder doen en naarmate het seizoen vordert steeds minder puntverlies gaan lijden met deze tactiek
Enige realistisch zilverwerk voor Feyenoord dit seizoen had de beker geweest, maar helaasquote:Op maandag 15 december 2014 10:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als Feyenoord zijnde ben je het aan je stand verplicht om ieder seizoen te strijden om het zilverwerk.
Zit er al helemaal klaar voor, broekje uit, creditcard in de aanslag.quote:
Denk je dat we die kunnen hebben??quote:Op maandag 15 december 2014 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit er al helemaal klaar voor, broekje uit, creditcard in de aanslag.
AS Roma please.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Dit soort wedstrijden moet je thuis gewoon winnen hoor maar ben wel met je eens dat je met zo'n start altijd achter de feiten aanloopt.quote:Op maandag 15 december 2014 12:11 schreef Pleun2011 het volgende:
2-2 tegen dit AZ is helemaal niet zo slecht en het is ook niet deze wedstrijd of die tegen PSV die je de titel kost maar louter en alleen de slechte seizoensstart. Net als vorig jaar. Om dan nog mee te doen moet je in het vervolg bijna alles winnen en daar hebben we de ploeg niet voor
Gelukkig geen moeilijke wedstrijden na de winterstop. Oh wacht...quote:Op maandag 15 december 2014 12:20 schreef Elan het volgende:
Gelukkig komen we traditioneel goed uit de startblokken na de winterstop.
O wacht...
Komt door het competitieprogramma van de knjbquote:Op maandag 15 december 2014 12:20 schreef Elan het volgende:
Gelukkig komen we traditioneel goed uit de startblokken na de winterstop.
O wacht...
quote:Op maandag 15 december 2014 12:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Denk je dat we die kunnen hebben??
Of vind je het een mooi uitstapje en vind je eruit vliegen wel prima??Dat laatste ja. Dat bekertje ga je toch niet winnen. En tegen een Trabzonspor maak je net zo goed kans om eruit te vliegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Bekerwinst is wel gelijk een behoorlijke extra stap ja, maar ik schat de kans een ronde door te komen toch wel iets hoger in tegen een niet-AS/Dnjepr/Wolfsburg. En alle puntjes en centjes lijken me uiterst welkom...quote:Op maandag 15 december 2014 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Dat bekertje ga je toch niet winnen. En tegen een Trabzonspor maak je net zo goed kans om eruit te vliegen.
Wat stelt dat Roma nou voor man, Immers heeft Totti in de zak.quote:Op maandag 15 december 2014 12:34 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Bekerwinst is wel gelijk een behoorlijke extra stap ja, maar ik schat de kans een ronde door te komen toch wel iets hoger in tegen een niet-AS/Dnjepr/Wolfsburg. En alle puntjes en centjes lijken me uiterst welkom...
EL winnen, wij zeker van CL en kampioen van NL voorronde inquote:Op maandag 15 december 2014 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Dat bekertje ga je toch niet winnen. En tegen een Trabzonspor maak je net zo goed kans om eruit te vliegen.
quote:Op maandag 15 december 2014 12:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
EL winnen, wij zeker van CL en kampioen van NL voorronde in
Denk dat die kans in Turijn bijvoorbeeld ietsjes groter is. Maar zoals bijna altijd het geval is, als je iets niet opzoekt valt dat allemaal wel mee.quote:Op maandag 15 december 2014 12:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet bang voor relletjes daarzo of valt dat wel mee?
Platini zal wel hoogstpersoonlijk aan matchfixing doen, jaquote:Op maandag 15 december 2014 12:45 schreef DonRaja het volgende:
Tegen Fransozen vliegen we er sowieso uit. Platini
De winnaar van de EL is zeker van een plek in de CL, dit om het toernooi aantrekkelijker te maken. Dit is echter geen extra plek voor een land, dus voor NL zou dat betekenen dat de kampioen voorronde CL moet gaan spelenquote:
Dat zou wel de grappigste loting zijn, die spelen in een dorp van nog geen 8000 inwoners. Komen er opeens 2000 Feyenoorders aanzetten.quote:Op maandag 15 december 2014 12:45 schreef DonRaja het volgende:
Tegen Fransozen vliegen we er sowieso uit. Platini
Zie je, ik ben niet de enige die dit doorheeft...quote:Op maandag 15 december 2014 12:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Platini zal wel hoogstpersoonlijk aan matchfixing doen, ja
Jaquote:Op maandag 15 december 2014 12:48 schreef DonRaja het volgende:
Is het grote lotingsfeest online ook te bekijken?
Normaal op UEFA site zelf jaquote:Op maandag 15 december 2014 12:48 schreef DonRaja het volgende:
Volgens mij altijd wel op uefa.comquote:Op maandag 15 december 2014 12:48 schreef DonRaja het volgende:
Wel maar 900 kaartjes...quote:Op maandag 15 december 2014 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou wel de grappigste loting zijn, die spelen in een dorp van nog geen 8000 inwoners. Komen er opeens 2000 Feyenoorders aanzetten.
twitter:FeyenoordEuropa twitterde op maandag 15-12-2014 om 12:47:38Grootste kans om Dnipro te loten: Er zijn 2 Russische ploegen en 1 Oekrainse geplaatst. Landen mogen elkaar niet loten. reageer retweet
Aah ok, dan zal het bij mij geblocked zijn. Ik zie alleen comments.quote:Op maandag 15 december 2014 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij altijd wel op uefa.com
twitter:eusroovers twitterde op maandag 15-12-2014 om 12:50:47Onno Hoes hoopt op Young Boys #loting #EuropaLeague reageer retweet
http://nos.nl/livestream/(...)hampions-league.htmlquote:Op maandag 15 december 2014 12:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, dan zal het bij mij geblocked zijn. Ik zie alleen comments.
Het is ook nog niet begonnen toch?quote:Op maandag 15 december 2014 12:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, dan zal het bij mij geblocked zijn. Ik zie alleen comments.
Thanksquote:Op maandag 15 december 2014 12:51 schreef Freire het volgende:
[..]
http://nos.nl/livestream/(...)hampions-league.html
Had ik ook tijdens de CL loting.quote:Op maandag 15 december 2014 12:54 schreef exile79 het volgende:
[..]
Het is ook nog niet begonnen toch?
Er staat op de Uefa site rechts in beeld een klein zwart scherm, als je daar op klikt gaat de stream pas ladenquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 12:57 schreef Freire het volgende:
[..]
Er staat op de Uefa site rechts in beeld een klein zwart scherm, als je daar op klikt gaat de stream pas laden
Haha, ja ,dat ging ook heel raar ja..quote:Op maandag 15 december 2014 13:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik weet nog wel bij de vorige loting dat ik er geen kut van snapte en dat we opeens aan Besiktas waren gekoppeld. Nu ff opletten.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gudde heeft haar net verteld dat 'ie wel 30 cm is.
Dat is natuurlijk een logischere verklaring dan dat de stream een 10-15 seconden achterlooptquote:Op maandag 15 december 2014 13:15 schreef DaMart het volgende:
De loting is allang bekend... de informatie onder de stream geeft spoilers weg voordat het balletje getrokken is.
Maar natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2014 13:15 schreef DaMart het volgende:
De loting is allang bekend... de informatie onder de stream geeft spoilers weg voordat het balletje getrokken is.
Precies, zeker bij de UEFAquote:Op maandag 15 december 2014 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een logischere verklaring dan dat de stream een 10-15 seconden achterloopt
nee manquote:Op maandag 15 december 2014 13:23 schreef Scrummie het volgende:
Word sowieso een kutmoeilijke pot. Dan maar spurs.
Mooi lijstje welquote:Op maandag 15 december 2014 13:24 schreef Scrummie het volgende:
Villa, Spurs, Celitc, Liverpool of Roma.
Lol, dat was niet meer zo moeilijk met zo weinig te gaan hequote:
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 15 december 2014 13:26 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Roma, gaan we nooit van winnen.
Niet zo negatief.quote:Op maandag 15 december 2014 13:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Roma.. leuke pot maar dan is het helaas wel bye bye Europa
Net als dat we nooit van Lazio Roma konden winnen of later van Inter.quote:Op maandag 15 december 2014 13:26 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Roma, gaan we nooit van winnen.
Welk weekend? Dat is wel echt genieten, misschien wel een uitkaart aanvragen daarvoor.quote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die hebben een uitvak van 8000 man of zo toch? Zal wel niet beschikbaar zijn voor Feyenoord tho.
In die tijd hadden we nog Tomasson, Van Gastel, Bosvelt en Cruz.. kans dat je met wat we nu hebben lopen winnen van zo'n ervaren ploeg is klein. Aan de andere kant is het Italiaanse voetbal niet meer wat het is geweest en vind ik Roma weinig echte toppers hebben.quote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Net als dat we nooit van Lazio Roma konden winnen of later van Inter.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Welk weekend? Dat is wel echt genieten, misschien wel een uitkaart aanvragen daarvoor.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 15-12-2014 om 13:27:4619 februari AS Roma - Feyenoord #romfey26 februari Feyenoord - AS Roma #feyrom#EuropaLeague #UEL reageer retweet
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 15 december 2014 13:31 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat een loting weer, joden zoals altijd weer geluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |